Service furca fata, verificat amortizor spate, reglate pe greutate si hidraulica,presiune anvelope.
Cu cat o sa impingi mai mult in ghidon cu atat se va apleca mai tare...
Nu stiu exact de care buton vorbesti...sunt 3 contacte ingnition swtch(contactul cu cheie),kill engine(butonul rosu dupa comanda dreapta, si butonul de start care pornesti electromotorul(starterul)
Verifica furtunele de vacum si MAP senzor,ca prima idee... Dar sa te ajutam trebuie sa dai mai multe detalii...cum sa intamplat,de cand,ai coduri eroare,immo sau Fi,pompa porneste etc
Cand am spus ca "nu mai ai de unde sa pui cuzineti" nu am facut referire ca nu ai de unde sa-i cumperi!!!
Am spus clar ,dar ti-a scapat...cand au "plecat' max 10 sutimi din vibroken ovalitate ,nu te mai incadrezi cu valorile in cuzineti disponibili.
Pentu cei care au facut motoare este foarte usor de inteles ceea ce am spus,pentru mecanici de tastatura ...mai greu
Alt motor SH! Problema la tine este vibrokenul acum,daca s-au sudat cuzienti asta inseamna ca diametrul exterior al vibrokenului la acel piston a depasit cu mult limita de service de 3 SUTIMI. Deci nu mai ai de unde sa pui cuzineti,trebuie altul nou,si la cat costa iesi mai bine cu un motor Sh in stare buna.
PS. Nici carterul nu o sa fie usor de reparat si asigurat etanseitatea.
Succes!