Jump to content

viorell

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About viorell

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Carnet moto din
    1996
  • Numar Moto
    SV90BHT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta5, Jawa, MZ ETZ,Aprilia Pegaso3
  1. Am patit acelasi lucru...strange suruburile capacului pompei deoarece s-au desfacut/slabit in timp.
  2. ;) "La multi ani!" frumosi si fericiti!!!
  3. Anul trecut, pe 31 mai a avut loc accidentul despre care s-a relatat în presa locală http://www.monitorulsv.ro/Local/2010-06-02/Batrana-omorata-pe-trecerea-de-pietoni-de-un-sofer-de-19-ani Âşi în care mama mea a murit. Imediat după accident ambulanța a luat cadavrul de pe carosabil fără să marcheze locul iar cei care ar fi trebuit să conserve probele necesare stabilirii condițiilor producerii accidentului nu au făcut-o aÂşa cum trebuia. De ce s-a întâmplat aÂşa? Probabil pt. că la volanul maÂşinii se afla PaÂşcovici Alexandru iar imediat după producerea accidentului tatăl acestuia a ajuns la fața locului, înaintea poliției Âşi salvării. A trecut un an Âşi dosarul încă n-a ajuns în instanță. Accidentul s-a produs după-amiaza zilei de luni, la o oră la care multă lume este pe stradă. Cu toate acestea sunt foarte puțini cei care au depus mărturie în legătură cu felul în care s-a produs accidentul(au văzut doar parțial) dar s-au găsit dintre cei care să spună că mama traversa strada la distanță de trecerea de pietoni. Acesta este motivul pentru care fac apel la bunacredința voastră, motocicliÂşti sau nu, Âşoferi sau pasageri. Pt. orice informație(mărturie, poză de la accident sau orice care să poată fi util pentru stabilirea adevărului)vă sunt recunoscător. Sunt sigur că sunt mulți cei la care spiritul dreptății n-a dispărut. Dacă cineva Âştie ceva Âşi nu vrea să se implice imi poate trimite pm. Mulțumesc Âşi asfalt uscat!
  4. Pe toate forumurile, inclusiv pe motociclism, se poate vedea cât de eficientă a fost propaganda lu nea nicu Âşi după aceea a lu nea nelu. Păunescu a pus umărul Âşi buzele la asta…nu este nici singurul, nici cel mai înverÂşunat dar toți ca el i-au făcut pe români să se creadă cei mai viteji dintre urmaÂşii tracilor, cei mai inventivi Âşi cei mai inteligenți. Pentru neputința lor de a fi cineva în lume i-au acuzat pe migratori, pe imperialiÂşti, pe capitaliÂşti, evrei, țigani…lichelele nu sunt vinovate cu nimic, când cineva le arată cu degetul fac apel la decență Âşi la morala creÂştină, ei care au jurat pe carnetul roÂşu că marxism-leninismul e singura religie, că Lenin Âşi Stalin sunt creatorii lumii…le-au dat numele lor copiilor Âşi oraÂşelor în care locuiau…Au terfelit toate valorile până când românilor nu le-a mai rămas nici un reper. AÂşa a ajuns Brucan profesor la Pro TV, V.C. Tudor cel mai mare sociolog Âşi istoric (laureat al premiului Herder pe care de fapt nici nu l-a primit) , Păunescu cel mai mare poet de după Eminescu, Iliescu cel mai bun preÂşedinte democrat (probabil când i-o veni Âşi lui rândul o să aibă cineva ideea să-l îngroape sub gorunul lui Horea că doar au luptat amandoi pt nație), Voiculescu- Felix cel mai integru moralist, Mircea Badea cel mai înțelept cititor de gazete în direct Âşi tot aÂşa, lista e lungă…la fel de lungă ca cea cu oamenii de valoare pe care istoria prezentată de ei la televizoarele postdecembriste i-a exclus. Păunescu îÂşi merită locul la picioarele lui Eminescu pentru că nu găsiți altul mai poet ca el…pentru cei care cereți alții mai buni ca el… http://ro.wikipedia.org/wiki/Lucian_Blaga... poet Âşi OM, întreg, complet, nu jumătate porc Âşi jumătate poet! Cei ca Păunescu au făcut ghiveci, amestecându-I pe cei vrednici de aplauze cu cei fără niciun merit…cozile de topor… Cei care mai vreți modele Âşi nu le găsiți treceți pe la Sighet Âşi citiți numele celor pierduți acolo…de cei pe care Păunescu i-a lins în c.u.r. ca să poată recita poezii la cenaclu… Dacă nu sunteți mulțumiți de ele … aplaudați în continuare…lui Păunescu o sa-i urmeze Âşi alți “cei mai buni români”… Am uitat să spun că Mobra este cea mai fiabilă motocicletă…
  5. Belbody, Transalpul este fiabil, am vazut si auzit multe pe tema asta, mai mult, am deja 35000 km pe al meu, facuti de mine. Vreau sa spun doar ca daca plec cu motocicleta nu pot sa fiu sigur ca nu mi se buleste un rulment (putin probabil dar nu imposibil) in 5, 10 sau 20 de mii de km. Si daca se intampla nu inseamna ca toate transalpurile pot pati la fel. Exact asa e si cu CB-ul. Pe langa asta la motocicleta lui Orlando nu poti sa stii ce intretinere i-au facut cei care au avut-o inaintea lui. Raman la convingerea ca se poate merge cu CB-ul (chiar daca nu la fel de confortabil ca pe Gs sau AT), chiar si cu una la care i-a fost desfacuta cutia! Imi amintesc ca in vara lui 2000 am facut 2500 de km( Baia Mare, intrunire Sibiu, Litoral si retur) intr-o saptamana pe un Mz ETZ 125 fara sa pun mana pe vreun surub, iar dupa 10 ani nu mai poate pleca nimeni la drum daca nu are motor cu abs, injectie, curbe de putere si cuplu de tractor, senzor de presiune la roti si alte briz brizuri care costa o gramada de bani da pe care nu le folosesti ca n-ai timp si moto sta in garaj... Drumuri lungi si numai bine!
  6. BlackDirt, toata lumea si-a spus parerea, fiecare din fotoliul de expert. Ba ca motocicleta asta e facuta doar pentru ture scurte, intrajudetene, ba ca are doar doi cilindri mici cu care nu poate cara bagaje care-i strica coef de aerodinamicitate, ba ca motoarele adevarate au cel putin 1200 cc si cilindri boxer cu cardan, ba ca Transalp-ul e mai bun, etc. Indiferent cu ce motocicleta s-a mers in ture lungi, au fost piese care au cedat. Exemple sunt cu sutele. Cauta pe forum si o sa-l gasesti pe motociclistul din Brasov care a plecat cu KTM-ul de 400 de cc, din cate-mi amintesc a desfacut motorul de vreo cateva ori. Au avut probleme chiar si cei cu BMW sau Honda enduro-turing doar ca, de nevoie au desfacut, inlocuit sau reparat. Sunt situatii in care nu poti suna dupa remorca si atunci nu-ti ramane decat sa te apuci de treaba. In general, pt problemele mecanice nu trebuie sa fii inginer AR, nu trebuie sa fii talentat sau sa-ti placa foarte mult sa mesteresti. Nevoia te face sa-ti descoperi calitatile de care nu stiai. Gandeste-te ca aproape toti mecanicii moto de la noi, si poate ca si cel care ti-a spus ca ai cutia varza, poate fara sa o desfaca (pt asta iti ia o gramada de bani), au invatat pe cont propriu ( nu stiu sa avem vreo scoala de mecanici moto). Au fost care au zis ca Transalp-ul e mai bun decat CB-ul dar esti sigur ca rulmentul (sau ce a cedat) nu-i acelasi de pe transalp? Cineva sustinea ca motorul e motor doar daca e in V si ca daca nu are forma asta nu mai conteaza ca are 1 sau 2 cilindri. De fapt are vreo legatura asta cu ce ti s-a stricat tie in cutie? Cred ca o sa ai curaj si timp sa desfaci cutia macar sa vezi cu ochii tai ce are. E mai greu pana pui mana pe cheie! O sa fii surprins cat de simplu e chiar daca e mai usor s-o vinzi pe nimic si sa dai o caruta de bani pe una recomandata de specialisti.Sunt de parere ca Honda Cb este o motocicleta cu istorie, ce poate sa reziste la solicitari extreme! Cu Honda cx 500 s-a facut turul lumii acu 20 de ani...la fel si cu Yamaha R1... Desfa cutia si o sa-ti dai singur seama ce solutie trebuie sa alegi. Ai o motocicleta buna!!!Spor la mesterit!
  7. Pun si eu 2 link-uri cu calatoriile altor temerari http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480532 , doi estonieni plecati in jurul lumii si http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=504942 , niste polonezi pe care ii poarta africanele in Afganistan. Din pacate, vesti triste despre unul dintre ei...
  8. Doi tineri din Estonia au plecat in jurul lumii. Una dintre cele mai frumoase relatari de pe advrider si in acelasi timp putem vedea ce inseamna pasiune, experienta, curaj, modestie si multe altele http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480532
  9. Frumos! Sa va arat cu ce se merge la intrunire aici
  10. In 2000 am plecat din Baia Mare la intrunire la Sibiu si apoi pe litoral un grup de motocilisti. Posesorul de atunci al Jawei a mers cu noi(Calin, Cosmin, Catalin) din Sibiu pana la mare. In 2000 am plecat din Baia Mare la intrunire la Sibiu si apoi pe litoral un grup de motocilisti. Posesorul de atunci al Jawei a mers cu noi(Calin, Cosmin, Catalin) din Sibiu pana la mare.
  11. http://www.youtube.com/watch?v=lxeQKQQ6k4s http://www.youtube.com/watch?v=lxeQKQQ6k4s
  12. Participanți -Bill- BMW R1200GS -Viorell- Transalp 650 Ziua 1:Bacău, OneÂşti, BraÂşov,Sibiu, SebeÂş. Noaptea am dormit la cort la Râpa RoÂşie Ziua 2:SebeÂş, Alba Iulia( plimbare prin cetate),iar SebeÂş, Căpâlna, ObârÂşia Lotrului, Transalpina,Rânca, Novaci. Noaptea iar la cort undeva spre Tg Jiu. Yiua 3:Tg. Jiu, Baia de Aramă, Băile Herculane, OrÂşova, Porțile de Fier, Dr. Turnu Severin, Craiova, PiteÂşti, C-lung Muscel, Rucăr, Bran, BraÂşov, Tg Secuiesc,OneÂşti, Bacău Kilometri :1340 Cheltuieli:aproximativ 400 lei(benzină, apă, cafea,conserve) Poze
  13. OrăÂşelul prin care ați trecut a fost de fapt flotația de la Tarnița unde se făcea prima operatiune de separare a minereului ce se aducea prin tunel vreo 8 km de la mina din Isipoaia(la câțiva km de BroÂşteni spre Vatra Dornei). Tot aici erau cămine de nefamiliÂşti, birourile Âşi cantina la care mâncau minerii ce veneau dinspre Gura Humorului înainte de a pleca cu trenulețul spre Isipoaia. Când funcționa mina pe aici treceau zilnic sute sau poate mii de oameni. Cunosc zona pt că am copilărit la BroÂşteni. De când s-a închis mina Âşoseaua a fost aproape abandonată. Dincolo de ruine peisajele sunt superbe!
  14. Am schimbat filtrul de aer(credeam că se subînțelege!).Toba e cea originală, nu am făcut nici o modificare Âşi nu am schimbat nimic care să influențeze parametrii de funcționare ai motorului.Cred că e din cauza benzinei,adică a apei sau mizeriei din benzină.De sincronizat carburatoarele nu cred că e cazul,motocicleta are 13000 km.O să curăț doar carburatoarele.Ms!
  15. Transalp 650, 12000km Motorul nu mai trage bine, relantiul nu este constant iar cand turez motorul,chiar si la 2500 de ture da rateuri in toba. Am crezut ca de vină sunt bujiile sau filtrul, le-am schimbat dar simptomele au rămas.Am băgat si aditiv pt poponeataățat carburatoarele Âşi aproape nici o diferență. E posibil să fie membrana de la pompă?
×
×
  • Create New...