Sari la conținut

Cata MCMLXXXVII

Membru
  • Număr conținut

    126
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cata.suzuki_k4@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 600 k4

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX-R 600 K4

Cata MCMLXXXVII's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Asa mi s-a parut si mie. Intrebarea e: cine nu a acordat prioritate cui? Sau cine a trecut pe rosu?
  2. In jurul orei 00:00 am trecut pe acolo cu masina spre Universitate. La intersectia cu strada Ion Campineanu se afla o masina pe mijlocul drumului (pe Magheru) cu bara sparta + balta de ulei in fata(probabil vroia sa faca stanga spre Romana). La fata locului era deja un motor de Politie chemat la accident. Pe margine, pe partea cu sala Dalles, am vazut 2 moto: un naked si inca una carenata (asa imi aduc aminte) + 15-20 de gura-casca (''valul curiosilor''). Nu parea sa fi patit cineva ceva grav. N-am oprit pentru ca nu avea rost. Era deja Politia acolo + oameni care sa ajute (15-20 de persoane) + motociclisti. Salvarea nu era acolo semn ca nimeni nu patise nimic grav. Sper ca totul e in regula! Bafta PS: ALTE DETALII NU CUNOSC !! Nu dati cu pietre va rog!
  3. Super excursie! Felicitari! Cat despre civilizatie... exemplul trebuie sa il dam noi prin atitudinea noastra. Cu timpul vor fi tot mai multi oameni cu bun simt (si in Romania).
  4. Off-topic: Tu erai domnisoara timida cu Canon-ul ala? N-am prea inteles ce vrei sa faci. Eram acolo daca aveai ceva sa intrebi. Sincer nu era cel mai propice loc pentru a-ti etala calitatile de fotograf. (coboara fata dintr-un megane (mai era cu cineva care nu s-a dat jos), trece repejor strada si se apuca sa faca poze parca era la Versailles... mai pe furis mai pe fata, termina de facut si tup-tup trece strada inapoi la masina exact prin acelasi loc nepermis pe unde a fost accidentat omul ala, si acum face topicuri. In fine...) Acum daca tot s-a deschis acest topic sa va spun ce s-a intamplat. Calea Plevnei imediat dupa Pasajul Basarab in apropiere de Petrom. Erau 2 motoristi care se intorceau acasa. Drum cu 3 benzi pe sens, banda speciala pentru la stanga cu semafor; rosu pentru la stanga, verde pentru inainte. Printre masini, prin fata unui jeep, sare un boschetar beat manga (nici macar nu exista trecere de pietoni in zona, sa zici ca a trecut pe rosu, pe trecere macar), motociclistul il atinge si se imprastie amandoi pe asfalt. Cu mult noroc motoristul nu ajunge in stalp, oprindu-se in bordura; viteza: maxim 50 km/h. Echipament: casca, geaca, manusi, jeans. Evident busit la picioare, genunchi etc, partea superioara fara leziuni, viziera zgariata, manusi rupte ... chestiuni minore. Accidentatul n-a patit nici el mare lucru, leziuni minore, scapa cu viata (ne-am interesat de starea lui). Motocicleta a putut fi luata pe roti dar are ceva pagube (3-4000 E, cam cat face ea acum) care nu pot fi recuperate de la vinovat din motive lesne de inteles. Morala: lasati-va de sportul asta in Romania, mai ales in Bucuresti ca n-are sens sa va riscati vietile aiurea. Valentino Rossi daca era, in situatia aia n-avea ce sa mai faca. Mori aiurea din cauza unui inconstient. Romania. Speram sa nu mai postez vreodata in rubrica asta, mai ales fiind implicat intr-o mizerie din asta. Motociclistul accidentat e fratele meu. Bafta tuturor si atentie maxima! PS: Multumiri celor cativa motociclisti si automobilisti care au oprit sa vada ce s-a intamplat si sa dea o mana de ajutor. (2 motoare si 2 masini din sutele care au trecut (printre care un baiat cu un peugeot care e si el motociclist))
  5. Sa-ti fie invatatura de minte. E regula de aur: nu se merge la examen cu motorul.
  6. Superba excursia! Felicitari! Extraordinar! Laudabil! Magnific! Nemaipomenit! etc etc :*:*:*
  7. Dumnezeu sa-l ierte! A avut ghinion baiatul. Si Rossi mai cade, pilotand in conditii ideale... pe strada riscul e mult mai mare si accidentele sunt inevitabile (e bine totusi sa se tina seama de anumite reguli pentru a limita numarul de situatii periculoase si triste). Mai devreme sau mai tarziu toti facem cunostinta cu asfaltul... numai ca unii au mai mult noroc. Cum spun batranii: pacat de el ca era tanar.
  8. O idee ar fi sa incerci simularea abs-ului... adica franezi si eliberezi maneta de mai multe ori pana se opreste motorul... Poti incerca asta pe viitor. si sfaturile celorlalti colegi sunt bune... si cum scria pe spatele unui tir : "daca tu nu imi vezi oglinda nici eu nu am cum sa te vad'' referitor la pozitia pe banda care trebuie adoptata cand mergi in spatele unei dube, camion, papuc, tir, autobuz,autocar etc. evident corelata cu o distanta corespunzatoare in caz ca cel din fata franeaza brusc.
  9. Vinovatul moral e de fapt primaria care a marcat trecerea aia de pietoni cu picioarele, la fel cum sunt mai toate prin romania... facute cu picioarele.... pariu ca si semnul de trecere de pietoni era ascuns dupa vreun copac, tufis, era stramb, rupt, vechi, parcase unu cu un tir pe trecere etc.... normal era ca trecerea aia sa fie marcata in asa fel sa poata fi vazuta si din avion, si nu se mai intampla accidentul asta (pariu ca motociclistul nu a observat trecerea de pietoni). in romania marcajele si semnele facute foarte prost sunt de fapt de vina pentru multe dintre accidentele petrecute pe soselele patriei. si parca in conformitate cu regulamentul de aplicare al ordonantei bla bla bla... distanta minima la care se poate opri fata de o trecere de pietoni e de 25 de metri... si evident ca la noi se si respecta treaba asta (conform disp. art. 174 lit. e: Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor:e) în locul unde este instalat indicatorul "Trecere pentru pietoni" sau pe marcajele de traversare pentru pietoni ori la mai putin de 25 m înainte si dupa acestea; ). Bugetul MAI s-ar putea face numai din aplicarea acestei prevederi.... si ar fi si mai putine accidente....
  10. Nu s-a speriat de Politie ci a oprit la trecerea de pietoni.... morala: atentie la semnele de circulatie si reduceti viteza inaintea trecerilor de pietoni sau inainte sa traversati o intersectie, chiar daca aveti prioritate. Bafta! PS: sanatate accidentatului!
  11. Eu am fost la Sam Tradi din Mogosoaia, s-a uitat la cauciuc, mi-a zis ca e mai lat decat scrie in talon (de parca eu nu stiam ) si i-am zis ca i-am aratat si politistului cand m-a oprit sa-mi ia talonul ca nu aveam toba...'' uite nene daca tot n-am toba uite ca n-am nici lumina la numar si am si cauciucul pe spate mai lat... sa facem o treaba ca lumea daca tot...'' si m-a iertat Asa ca nici d-l ing. Razvan n-a mai zis nimic... oricum la 100 lei ce sa mai zica... (intre timp mi-am pus toba, dar nu originala Suzuki ci una Leo Vince. a fost in regula) In concluzie mergeti cu incredere la Sam Tradi ca e ok... itp-ul consta in: aprins faza scurta/lunga, semnalele si becul de la frana sa fie functional. Pentru cine nu stie unde e Sam tradi : cum vii dinspre blvd. Bucurestii Noi -> drept inainte pana in Mogosoaia, treci de benzinarie si pe partea dreapta in sensul de mers spre Targoviste imediat intr-o curba vezi mare un banner pe care scrie : ITP bla bla bla. Acolo e. Aaaa... si trebuie sa ai la tine urmatoarele documente: Carte identitate vehicul, Certificatul de inmatriculare si RCA. Bafta!
  12. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
  13. Super misto!!!!! Felicitari! Anul asta sper sa merg si eu la o cursa de motoGP!
  14. Nu esti atent... eu am scris acel post pentru ca 'americanul' i-a pus altui coleg stigmatul ''analfabet'' desi nici el nu e prea departe de aceasta stare... si chiar daca nu mai sta in Romania, probabil ca a trecut si el pe la scoala, in Romania, unde, incepand cu clasa a iv a, se preda gramatica limbii romane. Asa ca nu ii mai lua apararea (auzi... mi se pare normal sa nu mai stiu sa scriu in limba mea nativa!!), nu era vorba de capacitatea mea de a argumenta sau nu o anumita idee. Sau poate si tie iti e straina gramatica si te simti cu musca pe caciula? Am terminat cu off-topicul. PS: Nu ai inteles o iota din ce am scris mai sus!
  15. Stiu ca acest post nu isi are rostul, dar, totusi, trebuie sa fac aceasta precizare: stimabile nu ii mai face pe altii analfabeti pentru ca, din cate vad, nici tu nu stapanesti prea bine tainele gramaticii limbii romane (nu ma apuc acum sa iti enumar toate greselile de ortografie, dezacordurile si celelalte lacune din cunostintele tale de gramatica pentru ca ar dura prea mult si, oricum, nu acesta este subiectul dezbaterii). S-ar putea sa te pricepi mai bine la engleza... cine stie. Recomandarea mea: fii mai temperat in afirmatii si aprecieri critice. Valabil pentru toata lumea: sa nu criticam prea dur pentru ca oricare dintre noi poate, la urmatoarea iesire cu motorul, deveni urmatorul subiect de cearta pe forum. Suntem participanti la traficul din Romania, din pacate, si nu la cel din Germania, unde exista sosele, reguli de circulatie si OAMENI. Ca o concluzie: mai bine prevenim eventualele situatii neplacute prin comportament, decat sa ne plangem de mila dupa aceea. Toata stima! Si sa ne vedem cu bine pe sosele.
×
×
  • Creează nouă...