Sari la conținut

mony

Super Membru
  • Număr conținut

    866
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    manuale69

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Goldwing1800, Pegaso650, Huatian125
  • Numar Moto
    B-20-BYK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Manet 100, Honda CB 750, MZ 175, Aprilia Pegaso Garda 650, scuter Huatian 125

Vizitatori Recenți Profil

2.720 citiri profil

mony's Achievements

  1. Nu e vorba de rezervor plin... ci de faptul ca banuiesc ca se umplu prea lent carburatoarele cu benzina... si consuma mai repede benzina decat reusesc sa se umple. La un moment dat nu mai au suficienta beznina in ele pentru ca motorul sa functioneze. Daca astepti cateva minute, se umplu din nou si poti sa mai mergi o perioada. De aceea ti-am spus sa mergi de proba cu un consum mic, fara acceleratii puternice si fara viteza mare. In felul asta vei consuma mai putina benzina, iar debitul cu care se umplu carburile ar trebui sa fie suficient. Daca e asa... asta e explicatia.
  2. Poate e debitul de benzina putin mai mic decat consumul... si in timp se golesc incet paharele carburatorelor. Si asta daca e furtunul sugrumat pe undeva... sau vreun filtru de benzina obturat. Mi se pare ca descrie perfect cum ai spus ca se manifesta. Daca am dreptate poti verifica mergand cu motocicleta calm, fara acceleratii puternice si cu o viteza moderata. In caz ca nu se mai opreste - asta este problema.
  3. Fum albastru scoate doar daca ajunge ulei in cilindru. Probabil simeringuri de supape intarite si uzate.
  4. mony

    Dubii sa aleg motorul

    Motorul la care visezi sa il cumperi este o masinarie dura. Nu iarta greseli. Multi motociclisti, care au ani de mers ca experienta, se uita cu respect si teama la S1000RR (stiind despre ce e vorba). Pe asa motor nu ai voie sa gresesti, sa fii neatent, sa nu intuiesti traficul.. Incepe cu un motor prietenos, care iarta mai usor greselile. Cand ai experienta suficienta te vei decide daca faci trecerea pe S1000RR. La 20 de ani nu te avanta sa te lupti cu ce nu poti stapani. Aici ma refer si la tine si raspunsul tau de mai sus nu doar la motocicleta.
  5. Da, dar de data asta o sa fie cu motorul... poate anul viitor sa imi iau alt scuter (ca nu merita sa il repar pe "furia galbena")
  6. frumos. chiar asteptam sa reinceapa expozitiile moto cu vanzare. eu vin sa imi completez echipamentul si sa vad de vreun scuter.
  7. Multumesc mult pentru urare, K !
  8. daca iti place, un chopper... este jos si nu ai probleme.
  9. Si eu tot prin Bucuresti merg cu GW-ul... chiar am si loc sa ma strecor cu el la semafoare. Bine, nu merg chiar zilnic... doar cand am ocazia... dar asta se intampla cel putin o zi pe saptamana. Daca e primul motor, recomand altceva... mai usor, mai ingust. Chiar si un Transalp sau un VStrom... Dar daca detii BMW-ul 1100 din semnatura - nu cred ca iti trebuie altceva.
  10. Pe Goldwing de 1800 o sa stai perfect. Eu am 1.8m si vreo 110 kg... si e destul spatiu si pentru persoane mai inalte. Plus confortul la drum lung... sau cum trage motorul de 6 clindrii... Daca ai ocazia, probeaza unul si daca iti place - fa rost de bani. Altfel o sa ti-l doresti toata viata
  11. Calatorie frumoasa, plina de locuri minunate si de oameni frumosi. Astept cu mare interes povestirile tale.
  12. Si eu iti urmaresc canalul de Youtube. Frumoase si intereseante aventurile. Imi place si voice overul cum este pus (mi-ar fi palcut sa fie totusi mai mult "reality in limba romana" si mai putina povestire din off - pentru ca asta departeaza putin privitorul de personajul principal, adica de tine). La cat mai multe calatorii pe care sa le impartasesti si cu noi !
  13. Probabil merge si cu o boxa portabila pe bluetooth din aia mica cu sunet mare si sa dai din telefon pe BT tot ce vrei sa auzi (muzica sigur poti sa dai... nu stiu cum e cu apelurile telefonice sau gps-ul)
  14. daca strangi maneta de ambreiaj porneste ? (poate e lasata in viteza) sau poate e lasata in viteza si cricul pus. sau poate e butonul rosu de oprire urgenta de pe maneta dreapta apasat.
  15. 15 zile sunt putine. O sa mergeti ziua si nu o sa apucati sa vizitati mai nimic. Noi am facut o tura de 29 de zile - dar ne-am intors prin sudul Turciei. Chiar si asa, ni s-a parut ca totul a fost pe graba si ne-ar mai fi trebuit vreo 2 saptamani ca sa ne bucuram de traseu. Puteti lua in considerare si Eskisehir pentru intoarcere - are un parc fantastic - merita vizitat. Noi am fost de 2 ori in Eskisehir si daca as avea liber o saptamana de la job, acolo m-as duce. Preturi foarte bune la cazare, mancare, ai ce face si ce vedea in orasul ala. Calculeaza tot timpul traseul in felul urmator: Plecare la ora 10 (dupa micul dejun, bagaje... ) aduni orele de drum pe care ti le da Google maps pana la destinatie si vezi la ce ora ajungi. In felul asta iti poti da seama daca ai timp sa mai vizitezi ceva... sau ajung cand se cam inchide totul. Sau pleci sa vizitezi local la ora 10 si pui vreo 4-5-6 ore pt vizita, aduni drumul si vezi cand ajungi la noua cazare. Digi e ok pt Turcia, dar noi am luat cartela SIM de la Turkcell cu 60 Gb de net. Singurul loc cu cazare ieftina gasesti langa plaja din Batumi, in Kobuleti (noi am luat ceva decent cu 7 euro pe noapte - o singura noapte) Frumos de vizitat in TR : Amasra - nu e pe trasetul facut de tine, Sinop - nici asta nu e pe traseu (le-am trecut in caz ca va abateti pe la malul marii mai devreme) in zona de munte din zona Rize - gasesti cazare decenta Cred ca bugetul e prea optimist. Un MINIM de 1200-1300 de euro e mai aproape de realitate.
×
×
  • Creează nouă...