Sari la conținut

mony

Super Membru
  • Număr conținut

    872
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    manuale69

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Goldwing1800, Pegaso650, Huatian125
  • Numar Moto
    B-20-BYK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Manet 100, Honda CB 750, MZ 175, Aprilia Pegaso Garda 650, scuter Huatian 125

Vizitatori Recenți Profil

2.753 citiri profil

mony's Achievements

  1. saptamana trecuta, zborul spre madrid au pus mai multi calatori sa verifice daca intra trolerele si rucsacii mai mari in cadrul ala de metal. Unul a vrut sa rupa rotile la troler de nervi... dar tot a trebuit sa il trimita la cala. in perioada asta vor bani... deci cauta motive. daca nu ma insel este 70 euro sa pui bagajul la cala.
  2. casca moto doar in bagaj de cala. 1 - ea depaseste dimensiunea maxima de 20 cm a bagajului de mana permis in avion. 2 - posibil sa fie considerata ca o "arma" cu care poti sparge capul cuiva
  3. Asa, de "touring" si eu am aproape 1000km cu scuterul in putin peste 24 de ore daca nu ma inseala memoria. si nu a fost chiar inconfortabil... dar nici prea mare confort nu am avut. Si asta, incluzind cateva sute de km cu benzina proasta - abia prindeam 30 km/h. practic am facut in 10 ore vreo 300 km si am si desfacut motorul in acest timp.
  4. @Lucian_M corect. si as mai adauga... sa vibreze cat mai putin motorul... nu e placut sa faci touring cu monocilindrul...daca nu este scuter
  5. La touring as mai completa: Motorul sa fie capabil sa tina sustinut o viteza de croaziera cel putin egala cu viteza de autostrada pe o distanta cat mai mare. Protectie la vant cat mai buna pt pilot si pt pasager. Pozitiile pilotului si a pasagerului cat mai confortabile, sa poata face fara oboseala cat mai multi km. Posibilitatea de a cara cat mai multe bagaje (side case si top case) Cardan - este de preferat sa nu ai grija curatarii lantului (pt uns exista sisteme de ungere, dar pt curatare nu exista) Silentiozitatea motorului si a evacuarii.
  6. probabil s-a rupt un sabot de la ambreiajul centrifugal. am patit ceva asemanator acum 10 ani cu un chinezesc. am pus si o poza. La pagina 3
  7. Nu e vorba de rezervor plin... ci de faptul ca banuiesc ca se umplu prea lent carburatoarele cu benzina... si consuma mai repede benzina decat reusesc sa se umple. La un moment dat nu mai au suficienta beznina in ele pentru ca motorul sa functioneze. Daca astepti cateva minute, se umplu din nou si poti sa mai mergi o perioada. De aceea ti-am spus sa mergi de proba cu un consum mic, fara acceleratii puternice si fara viteza mare. In felul asta vei consuma mai putina benzina, iar debitul cu care se umplu carburile ar trebui sa fie suficient. Daca e asa... asta e explicatia.
  8. Poate e debitul de benzina putin mai mic decat consumul... si in timp se golesc incet paharele carburatorelor. Si asta daca e furtunul sugrumat pe undeva... sau vreun filtru de benzina obturat. Mi se pare ca descrie perfect cum ai spus ca se manifesta. Daca am dreptate poti verifica mergand cu motocicleta calm, fara acceleratii puternice si cu o viteza moderata. In caz ca nu se mai opreste - asta este problema.
  9. Fum albastru scoate doar daca ajunge ulei in cilindru. Probabil simeringuri de supape intarite si uzate.
  10. mony

    Dubii sa aleg motorul

    Motorul la care visezi sa il cumperi este o masinarie dura. Nu iarta greseli. Multi motociclisti, care au ani de mers ca experienta, se uita cu respect si teama la S1000RR (stiind despre ce e vorba). Pe asa motor nu ai voie sa gresesti, sa fii neatent, sa nu intuiesti traficul.. Incepe cu un motor prietenos, care iarta mai usor greselile. Cand ai experienta suficienta te vei decide daca faci trecerea pe S1000RR. La 20 de ani nu te avanta sa te lupti cu ce nu poti stapani. Aici ma refer si la tine si raspunsul tau de mai sus nu doar la motocicleta.
  11. Da, dar de data asta o sa fie cu motorul... poate anul viitor sa imi iau alt scuter (ca nu merita sa il repar pe "furia galbena")
  12. frumos. chiar asteptam sa reinceapa expozitiile moto cu vanzare. eu vin sa imi completez echipamentul si sa vad de vreun scuter.
  13. Multumesc mult pentru urare, K !
  14. daca iti place, un chopper... este jos si nu ai probleme.
  15. Si eu tot prin Bucuresti merg cu GW-ul... chiar am si loc sa ma strecor cu el la semafoare. Bine, nu merg chiar zilnic... doar cand am ocazia... dar asta se intampla cel putin o zi pe saptamana. Daca e primul motor, recomand altceva... mai usor, mai ingust. Chiar si un Transalp sau un VStrom... Dar daca detii BMW-ul 1100 din semnatura - nu cred ca iti trebuie altceva.
×
×
  • Creează nouă...