Sari la conținut

morarugeorge

Super Membru
  • Număr conținut

    894
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.bijunet.ro/
  • Yahoo
    tzolea

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    In cautare!!!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Tomos 36cc fab. '03, Jawa 125 fab. '60, MZ 250 fab '82, Yamaha FZ 250 fab '84, Yamaha FZR 600 fab. '91, Yamaha YZF 600 ThunderCat fab. '97, Yamaha XT 600 K fab. 97, Yamaha TDM 850 fab. '97, Yamaha XT 600 K fab. 92, Suzuki Intruder VL125 fab. 99, Yamaha XT 600 E fab. 95, BMW R1100R fab '00
  • Interests
    motociclism, parasutism, climbing, calatoriile (pe motor evident), webdesign & programming, internet, etc

Vizitatori Recenți Profil

2.043 citiri profil

morarugeorge's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. schimba doar firele bobine intre ele direct pe cablaj.
  2. nu o sa gasesti schema electrica a bordului in nici un manual, decat pinout-ul in cel mai fericit caz. ca sa elimini varianta cu alimentarea inversa a bobinei desfa bordul si mergi pe traseu de la bobina spre pinout si schimba-n mufa. asta in conditiile in care nu exista (cel mai probabil exista) un "mini procesor" care proceseaza informatiile primite de la ecu si atunci va trebui sa desfaci mecanic firele de la bobina si sa le lipesti invers (daca ai sa poti)
  3. Unii au mai ieftin, altii mai scump, intotdeauna o sa fie asa, important este sa gasesti piesa.
  4. Toate coletele au tracking number si pot fi urmarite online si in general fac cam 7-9 zile lucratoare din momentul expedierii.
  5. si nu uita sa-ti schimbu uleiui la maxim 5000km sau 1 an de zile.
  6. Nu stiu de ce aveti voi impresia ca totul e facut din branza si gata s-a stricat. O sa ramaneti uimiti cand o sa va zica omul ca motoreta a pornit si merge ok acum.
  7. Schimba axul pompei, verifica sa se invarta tot usor, pune-i ulei, scoate alimentarile bobinelor si apoi da-i la automat sa vezi daca se modifica nivelul de ulei pe ochiul de nivel. Motorul probabil a suferit ceva sau nu, o sa afli. Daca se invarte cand dai la automat (fara scanteie) si nu ai sunete de bataie, o sa porneasca (dupa ce ii pui scanteia) si o sa il asculti sa vezi daca bate, daca nu bate esti in regula, schimba-i uleiul la 5000km sau 1 an de zile (inainte de a o baga la iernat) si foloseste un ulei bun. Ca fapt divers si informatie pentru tine pe viitor, turatia motorului in gol este inutila, mai ales pana in limitare, e doar un gest prin care unii vor sa iasa in evidenta sa-i vada si pe ei lumea ca ce motoreta smechera au (cel putin asa cred ei).
  8. Foarte ok ce zici tu BB dar nu inteleg de ce trebuie sa folosesti cuvinte care pot jigni, n-ai putea doar sa scrii ce consideri ca este problema?
×
×
  • Creează nouă...