Ca unul ce a avut si doo Honde in trecut,pot sa spun ca is la fel de fiabile-cel putin din anii aia,ca oricare alta japoneza de atunci.DOAR ca,atunci cand ai nevoie de o piesa,gasesti in mare doar OEM la pret prohibit...De asta am spus ce am spus.Stiu ca ai Honda,dar fii realist legat de zilele noastre,s-a cam dus fiabilitatea "pe viata",cam la orice producator.Apropo,pe 2025 vazusem,dar nu am memorat locul,cum ca Honda ar fi scazut la vanzari global,in primul semestru,undeva la 28-30% ca vanzari de unitati auto si moto.Nu e singura,mai sunt si alte nume consacrate,dar 10% dpmdv e o cifra mare,darmite de 3 ori...
Am mai mare incredere in Yamaha caci au expertiza mare pe productia de motoare,indiferent de categoria de autovehicul.Ti-o spune netul,nu eu,gasesti marci ca Toyota,Daihatsu,Mitsubishi,Subaru,Ford,etc care au apelat la Yamaha pentru fabricarea motoarelor de diferite destinatii si cilindrei.
Kawasaki nu am avut,doar Yamaha,Suzuki si Honda am avut si am de la japonezi.
Iti dau ultimul exemplu ce l-am intalnit in service-ul moto unde am lucrat:a venit cineva cu un Transalp 600 din 96 sau 97,nu mai tin minte ca avea probleme cu robinetul de benzina.I s-a facut comanda de unul OEM si a ajuns la pretul de 1080 de lei... L-a montat pe acela caci nu a gasit niciunde nici sh in dezmembrari.Discutam de un robinet simplu,din zamac,nu de un CDI sau ceva de genul...
Deci "rautatea mea" are in mare parte ca fundament experienta mea din service,de 10 ani.Mult,putin,decide tu.