Sari la conținut

Anjin

Super Membru
  • Număr conținut

    509
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.micadu.ro/lumea-noua/ruta/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Gunnar
  • Numar Moto
    ANJ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Gansac de cursa lunga.

Vizitatori Recenți Profil

1.362 citiri profil

Anjin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Am si eu un plan sa merg in Maroc in acest an, insa ceva mai in primavara. Initial planuiam sa merg pe moto pana in Spania si sa iau de acolo feribotul dar cel din Genova suna foarte bine. Am trei intrebari pentru cei care au folosit acest feribot: - cand calculez biletul, aleg 1 persoana, 1 motor si 1 camera cu sea view. Insa camera are 4 paturi. Pana la urma biletul e pe camera sau pe pat? Banuiesc ca e doar pe pat si ca o sa mai fiu in camera cu alti 3 oameni. - aveti idee daca biletele la feribot sunt mai scumpe pe masura ce se apropie data de navigare? Nu as vrea sa le cumpar de acum, ca sa ramana cat de cat flexibila plecare. Vor creste biletele spre aprilie-mai? - cum este intrarea in Maroc de pe feribot in privinta formalitatilor vamale? Te descurci fara helpers? \
  2. Anjin

    Guzzi !

    Salutare tuturor! incepand din aceasta saptamana sunt si eu un fericit posesor de Moto Guzzi. Pana acum am mers doar pe japoneze, 2, din aceeasi marca si in esenta cu acelasi motor (SV650 si DL650). A venit timpul sa incerc o italianca. V7III Special. Iata cateva fotografii: vad ca nu pot sa le atasez de pe google photos din pacate... extensia nu este suportata? Momentan nu am nici un fel de mod de a avea bagaje asa ca day 2, am pus un softbag pe scaunul pasagerului si am plecat la drum. So far so good. E foarte diferita de DL-ul care este construit pentru drumuri lungi, insa nici nu am de gand sa folosesc MG-ul doar la plimbari de bulevard. Sa vedem cum va rezista la "cursa lunga".
  3. Anjin

    suzuki tu250x

    Salut, stiu ca e o comunitate mica de posesori TU250x la noi. De ceva vreme ma bate gandul sa cumpar si eu una, pentru oras in principal. Oare este cineva din Bucuresti pe aici care inca mai merge cu ea? Daca nu ar fi deranjul prea mare... as vrea sa vad si eu una pe viu, inainte sa caut pe net unde de vanzare...
  4. Cum se discuta de vstrom, imi permit sa mentionez o parere pur subiectiva: pentru mine, VStrom-ul nu este o motocicleta de "Adventure". Este o motocicleta fiabila, care consuma putin, confortabila la drumuri lungi, suficient de buna pentru a o scoate in afara asfaltului atunci cand trebuie, suficient de rezistenta sa care 2 oameni si bagaje pentru o calatorie de cateva luni, suficient de ieftina incat sa mi-o permit. Astea sunt lucruri pe care le pot spune acum, dupa "calatorie". Inainte de calatorie, VStrom-ul avea o alta "calitate" importanta: era motocicleta pe care o aveam la ora respectiva. Noi am plecat la drum ca o familie (2 pe o motocicleta, bagaje multicele, cort, greutate, uneori si cauciucuri de rezerva). Nu suntem cel mai bun exemplu despre cum se poate folosi VStrom-ul ca motocicleta de "adeventure" (si sincer eu nici nu vad lucrurile asa, aventura noastra a fost de alta natura si nu are rost sa discutam aici). Dar asta nu inseaman ca in mainile cui trebuie VStromul nu poate sa ajunga prin locuri ce - asa cum cu mult tact observa un forumist- noua se pare ca ne-au fost inaccesibile . Termenul asta de "adventure" este atat de larg incat mie mi se par (sa ma iertati) fara speranta de rezolvare toate discutiile astea cu "cea mai buna motocicleta pentru adeventure riding" sau "cea mai buna motocicleta cu care sa faci inconjorul lumii". Cel mai simplu e sa pleci cu motocicleta pe care o ai. De ce? Pentru ca din start ai mai multi bani sa dai pe benzina. Revenind la problema pusa de initiatorul topicului: Nu cred ca ai o singura alegere corecta. Poti alege linistit din mai toate modelele enumerate de tine acolo, constient fiind ca va trebui sa te adaptezi la anumite "particualritati' ale motocicletei alese. Testeaza daca poti, vezi cum stai in sa, vezi ceea ce te intereseaza (ai enumerat destul de clar in topic deci cam stii ce vrei). Si dincolo de toate comparatiile seci si cifrele clare... alege si cu inima, alege ceva ce iti place, ce te atrage, alege o motocicleta la care sa te uiti dimineata si sa iti vinsa sa pleci cu ea de acasa. Undeva. Oriunde. Restul e istorie. Pax!
  5. salut Robert, sigur, se poate si altfel decat plata online. in momentul finalizarii comenzii, poti selecta prin transfer bancar, dupa care vei primi pe mail cont bancar. teoretic se poate si prin ramburs insa nu am implementat inca pe site. dar iti dau detaliile pe pm cand ajung acasa.
  6. Multumesc si eu! Sper sa iti placa!
  7. Salutare! Legat de trimiterea motorului peste ocean, sunt 2 varianta in principal: - cu vaporul, mai lent, mai ieftin si posibil ceva mai multa logistica la scoaterea motocicletei din port (vama/formalitati). Aici nu stiu care ar fi costurile actualizate... - cu avionul, cum am ales noi sa trimitem. Mai rapid, ceva mai scump (variaza mult in functie de compania cu care trimiti), mai multe reguli de respectat (motocicleta intra la categoria bunuri periculoase si sunt reguli speciale pentru a putea sa fie urcata in avion), mai usor (teoretic) de scos din vama la destinatie. Noi am mers pe varianta avion si ne-a costat vreo 1300 de euro la dus si cam vreo 1500 de dolari la intors. Oamenii din Otopeni cu care am trimis-o au fost super profesionisti si de treaba, asa ca daca ai nevoie de referinte din aeroport de la noi, ti le dau cu inima deshisa. motocicleta lui Rodney era de 660. Din ce am vazut eu Yamaha asta chiar poate sa fie o alegere buna, pentru calatorii ”cumpatati”. E buna si la 2up (Vezi Ionut si Ana in Africa) este buna si pe teren accidentat. Rodney zicea ca si-ar fi dorit totusi 2 cilindri si ca pe drumurile lungi de asfalt a lui nu era prea comoda. Insa stii cum e, fiecare tinde sa isi doreasca ceea ce nu are. Caci eu de exemplu imi doream in unele momente o motocicleta mai usoara, cu garda la sol mai ridicata si cu roti/cauciucuri mai de off-road Daca te mai mpot ajuta si cu alte info, nu ezita sa ma contactezi! Despre carte: iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase si intentii. Vestea buna este ca pe 15 decembrie ar trebui sa fie gata, iar de pe 16 decembrie o sa incep sa livrez toate precomenzile. Sa fie bine!
  8. Spunem, acum pe blog Nu am vrut să spunem nimic atunci pentru că a fost un fel de mini-vacanță fără internet, fără telefon fără nimic. Aș fi povestit și aici însă nu e cu motocicletă și nu aș vrea sa încalc vre-o regulă... Săptămâna asta vor mai apărea 2 episoade din Antarctica, iar newsletter-ul pentru cei care sunt înscriși pe site, vine 1 dată pe săptămână ca să nu spamez
  9. Salutare prieteni, intr-adevar, a trecut foarte multa vreme de cand nu am mai facut nici un update aici. Intre timp multe lucruri s-au intamplat si imi permit sa le scriu aici desi unele dintre ele l.u.v, multumesc pentru "pinned" la topic. Sper sa fie, cat de putin, de ajutor pentru oricine vrea sa planuiasca o astfel de calatorie. website-ul micadu.ro Eu as vrea sa va spun ca acum, la mai bine de un an de la plecare (deci cum s-ar spune, la rece) toata treaba este pentru noi (pentru mine si Andreea) inca la fel de incredibila ca in iulie 2012. Nu putem decat sa incurajam si sa sustinem cum putem pe oricine se gandeste sa "iasa din casa", oricat de scurta sau de lunga ar fi calatoria planuita. De fapt in aceasta directie ne-am si gandit sa indreptam site-ul micadu.ro ce dupa intoarcerea acasa isi pierduse putin "menirea". In acest sens, am reorganizat informatia si pozele si avem sectiuni noi. Asa ca, atunci cand aveti chef de o pauza, va invitam la o poveste pe site. Mai noua sau mai veche... placerea de a descoperi sau redescoperi, ramane aceeasi. Cartea "285 de zile in cautarea verii" Peste vara am incercat sa strang povestile si fotografiile intre copertile unei carti. A fost destul de interesanta aceasta aventura editoriala insa iarasi, un pas din care am avut foarte multe de invatat. Acum, suntem pe ultima suta de metri si cartea ar trebui sa intre in tipar chiar in aceasta saptamana (if all goes well). De aceea, intr-adevar aceasta se poate si precomanda de micadu.ro. Multumesc Mihai si celor care ati precomandat deja. Adevarul este ca sustinerea voastra inainte de lansara ne ajuta foarte mult in "dialogul" cu tipografia. Cum spuneam, as putea spune multe despre "aventuri editoriale" in Romania, dar probabil nu e cazul aici Conceptul cartii, este unul simplu: un jurnal de calatorie plin cu povesti si fotografii, selectate din diferitele etape ale calatoriei, suficient de scurte si suficient de independente pentru a putea fi citite in metrou in drum spre munca sau atunci cand ai putin timp liber. O sa fiu sincer si o sa spun de la buna inceput ca tot ceea ce se gaseste in carte se poate citi si pe micadu.ro (intr-o forma mai putin stilizata este drept) si nici eu nu o sa dau povestea jos de pe site (a fost una dintre conditiile pe care le-am impus editurii). Lucrurile acestea trebuie as ramana libere si cum spuneam mi-ar placea sa inspire, cat de putin, spre alte calatorii. Iar cartea sper sa o comandati pentru ca va doriti varianta "reala, pe hartie", numai buna de rasfoit departe de calculator, sau poate vreti sa o faceti cadou cuiva. Si de ce nu, poate ca semn de sustinere si apreciere . In orice caz, motive ar fi, iarna e la inceput, iar noi, sanatosi sa fim si sa planuim cu spor. Zambesc si acum la gandul ca in decembrie 2011-ianuarie 2012 se nastea ideea care a generat mai apoi acest thread Oare in 2014 cum o sa fie?
  10. Wow, Klaus, nu pot sa cred. Ce ghinion!!! Mi-a dat Andreea link-ul acum. Partea cea mai buna (si cea mai importanta) este ca sunteti voi bine! Asta e foarte foarte important! Multa bafta cu reparatul motocicletei.
  11. Oaaa! Ce tare! Da, da, sa veniti, va asteptam!
  12. Ah, deci nu ai uitat de ele Foarte bine. Sper sa le mai recunosti pe cele alese atunci. Daca nu, alegi altele...
  13. Am uitat sa mentionez: va rugam, daca intentionati sa veniti, dati "join" la eveniment aici, sau daca nu aveti FB, dati un email la alex [at] micadu [punct] ro astfel incat sa stim, macar in linii mari, la cati oameni sa ne asteptam. Ne vedem acolo
  14. Salutare, Miercuri seara, ne adunam pentru a povesti despre calatoria in Lumea Noua. Cei de la Fabrica au pus la bataie locatia, noi vom aduce cateva poze si vom incerca sa povestim despre una si alta din aceasta calatorie. Daca aveti timp si chef, va asteptam cu drag (si cu intrebari) miercuri de pe la 19:30 sau 20. Intrarea este libera, berea ar trebui sa fie ieftina si speram sa fie o seara linistita si placuta!
  15. Buna intrebare. Si foarte greu de raspuns. Sunt atat de multe faine... incat nu pot sa amintesc doar una. Trebuie macar doua: 1. Prima amintire se leaga de ultimii kilometri din Ushuaia pana la "sfarsitul drumului", in Parcul National Tierra del Fuego. Pentru ca era dimineata tare, soarele abia rasarea peste crestele inzapezite ale muntilor. Era liste in parcul national si eram singurii care inaintam incet, fara graba pe drumul neasfaltat. Acesti ultimi 20-25 kilometri o sa imi ramana in suflet. Nu pentru ca eram pe cale sa atingem o "tinta" anume. Ci mai degraba pentru ca atata timp locul ala fusese ceva abstract, un urma de vis si un crampei de imaginatie. Iar atunci, desi devenea realitate, nu scadea fata de ceea ce ne imaginam noi ca o sa fie. Acum, cand scriu randurile astea, iar mi se pare ca toata treaba asta a fost doar asa... "visul unei nopti de vara". Si totusi... 2. A doua amintire este legata de o perioada din calatorie despre care nici nu am povestit macar pe micadu.ro sau aici. Mi-ar placea ca intr-o zi sa o fac, insa nu stiu daca aici e cel mai potrivit loc, pentru ca povestea, desi face parte din calatoria asta lunga, nu e cu "motociclete".
×
×
  • Creează nouă...