Sari la conținut

joby_toss

Membru
  • Număr conținut

    106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    joby_toss

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Slatina
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Suzuki DL650XAL9
  • Numar Moto
    OT-19-JBY

Vizitatori Recenți Profil

1.140 citiri profil

joby_toss's Achievements

  1. Stie cineva la ce RPM se fac testele de verificare? A mea scoate 86dB-4400 RPM (scrie pe eticheta de pe sasiu din fabrica si e nemodificata), dar daca o duce la 10.000 RPM, naiba stie... Nu c-as merge noaptea prin Bucuresti, dar daca are "succes" proiectul asta, cu siguranta o sa-l generalizeze.
  2. Mihai de la Going4Adventure folosește MH500 care pare să aibă un design diferit dar materiale similare, dă-i un mesaj:
  3. https://www.motogp.com/en/news/2022/08/20/sprint-races-to-be-introduced-at-all-grands-prix-from-2023/431993
  4. Ieri am băgat prima tură lungă cu Scorpioanele. O fi autosugestie, dar pe bune că niciodată nu m-am simțit așa de sigur pe mine pe curbe. Înainte n-am reușit niciodată să schimb traiectoria în timp ce eram aplecat pe curbă, acum o pot așeza aproape oriunde vreau pe banda mea în timp ce sunt aplecat. Cu siguranță sunt mai moi și or să țină mai puțin decât A40-urile originale, chiar dacă nu merg tare, dar dacă îmi dau senzația asta până la final, chiar merită!
  5. Nu chiar 1200... 1175,76 RON (cu TVA si transport cu tot). 70 RON schimbat si echilibrat (+10 RON ciubuc pentru ca mesterul a vorbit cu mine si nu m-a ignorat).
  6. Pe la 19000 de km în bord simțeam cum tremură puțin ghidonul la anumite viteze (plus că am pierdut o dată fața și o dată spatele în niște curbe). Tot căutând motivul, am observat că e tocit cam inegal cauciucul față (avea mici depresiuni din loc în loc și nu mai era un arc de cerc perfect). Când m-am uitat și în spate mai atent, am văzut că și cauciucul spate are o problemă și anume că devenise pătrat (nu mă dau tare și merg doar pe asfalt). Până acum eu căutam numai să văd dacă am trecut de markerii de uzură și atât (după mine mai duceau 10000 de km). Așa că la 20000 de km mi-am luat inima în dinți și am deschis portofelul ca să comand gume noi. Numai că în Slatina mea nu știu pe nimeni care să schimbe gume. Cu manualul de service în față m-am apucat să dau roțile jos că să le duc la cel mai apropiat centru și anume la Craiova, unde nu acceptă să vii cu mobra ci numai cu roțile date jos. Morala: verificați cauciucurile din toate punctele de vedere și nu vă mutați în Slatina.
  7. Salutare! Lămuriți-mă și pe mine, vă rog, dacă are sens decontarea directă pentru moto. Conform legii decontarea directă se aplică numai când se întrunește un cumul de condiții, printre care și excluderea vătămărilor corporale. Acum eu cred că e cam greu să te trântească un alt vehicul de pe motor și să nu-ți julești măcar un cot, un genunchi, ceva și asta în cel mai fericit caz... Cu siguranță e cineva mai în temă pe-aici și mă poate lumina. Mulțumesc!
  8. Pentru ca nu ma pricep la electronica eu mi-am luat cutiuta asta (permite legarea a maxim 4 accesorii, cu + permanent sau nu) de la cosmo-accessories, dar vad ca n-o mai au acum: In schimb au asa ceva (pentru un singur accesoriu) https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2017/b-fast-wiring-made-easy-detail Posesorii de Vstrom vorbesc de bine despre eastern-beaver si vad ca ofera si ei asa ceva (pe-asta as lua-o acum daca n-o aveam pe cealalta): http://www.easternbeaver.com/Main/Wiring_Kits/Fuseboxes/PC-8/pc-8.html Stiu ca pare scumpa, dar pentru mine a fost cea mai comoda solutie. Pentru cei mai descurcareti, vad ca pe la noi o placa de-asta cu releu (chiar si cu mai multe canale) se invarte pe la 50 de lei...
  9. joby_toss

    ET și tip janta?

    Salutare! Ca sa nu mai fac alt topic intreb si eu aici, pare sa aiba ceva legatura cu subiectul: vi se pare ca e trecut gresit in CIV, ca vad diametre diferite, sau e posibil sa ai un cauciuc de 17 pe janta de 16? Caut sa-mi iau cauciucuri de iarna si nu sunt chiar lamurit. Astea de vara pe care le am montate acum: La mentiuni le am trecute pe cele de iarna:
  10. Noul Z650RS (tot la W800 imi sta gandul, dar e bine cand ai optiuni):
  11. Revin cu impresii dupa aprox. 1000 km cu dopurile Alpine Tour. De atenuat zgomotele o fac exact ca antifoanele interne clasice pe care le foloseam inainte (asa ca m-au convins ce filtru "performant" au), dar au un mare avantaj: sunt extrem de comode.; le bagi in ureche cu aplicatorul ala micut si efectiv uiti ca le porti. Asa ca, daca nu-s bani de Alpine, alea interne de 3-9 lei se descurca onorabil. Eu fix de-astea aveam (3M):
  12. joby_toss

    Lanț Ruginit

    In ianuarie 2020 am venit de la Timisoara la Slatina cu motorul si am ajuns seara tarziu, asa ca n-am mai avut rabdare sa curat mobra de sarea adunata de pe drum. Cand m-am apucat s-o spal a 2-a zi am vazut ca lantul era ruginit. Era rugina de suprafata, desigur, dar oricat am insistat, tot a ramas patat, insa merge si in ziua de azi (are doar 17.000 de km). Lectie invatata: dupa mers prin rahat antiderapant, oricat de obosit as fi cand ajung acasa, macar un jet de apa curata trebuie sa arunc pe ea! In primul an am folosit kit de curatare si ungere lant de la Ipone, dar procesul de intretinere (frecat cu periuta, jeg peste tot) + costurile nu m-au multumit (nu mi-am luat mobra ca sa stau in genunchi in fata ei 1 ora pe saptamana). Apoi am trecut la Kettenmax cu motorina pentru curatare si ungator manual de la Lucian cu ulei de transmisie (mai am inca 500 ml din litrul de 80W90 luat atunci), solutie pe care o folsesc si azi, lantul fiind in parametri de functionare inca. In manualul meu de utilizator scrie asa:
  13. Hai ca prea le laudati... asa ca am comandat si eu o pereche de dopuri Alpine Motosafe Tour (90 ron cu transport cu tot, de la inbagaj.ro pentru ca le aveau pe stoc si pentru ca m-au lasat sa comand fara cont). Sa dea naiba sa nu-mi placa!
  14. Revin cu impresii despre dopurile de urechi de la Lidl (cele pentru calatorii) dupa cateva sute de kilometri: atenueaza zgomotele absolut identic cu antifoanele interne clasice, dar cu dezavantajul ca ies din ureche cand pui casca (incercam de 5-6 ori pana reuseam sa bag casca pe cap fara sa iasa dopurile) datorita formei sferice a portiunii intraauriculare. Verdict: pentru moto NU, pentru calatorii cu avionul sau masina, da. Pana gasesc altceva mai potrivit, folosesc din acestea iefine (2-3 lei) carora le-am taiat snurul si scurtat tijele:
  15. Sincere condoleante familiei! Multumesc, Cristian Predoi, pentru tot ce-ai facut pentru comunitatea moto! Gand egoist: Il urmaream, il ascultam, invatam de la el. Imi cam tremura genunchii... Daca el a patit asa ceva, eu ce sanse am sa scap? Daca el a gresit la cata experienta avea, cu siguranta voi gresi si eu!
×
×
  • Creează nouă...