Sari la conținut

dumig007

Membru
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008

dumig007's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare! Sa fiu scurt si la obiect: are cineva de vanzare un parbriz de Dakar, inalt, negru, in stare buna, pt. un GS din 2005 (adica prinderea cu 4 suruburi, nu cu 3)? Eventual schimb cu stock (al meu) plus vreo diferenta? La un pret decent, ca e nou aprox. 100 de euro la Bavaria... Multumesc!
  2. Poate cineva sa ma ajute, va rog? Unde este stantata seria de sasiu la F 650 gs? Vreau s-o confrunt cu aia din carte, dar nu stiu unde e. Multumesc.
  3. Si inca o intrebare, daca se poate, ca n-am gasit asta nicaieri (poate n-am cautat bine): la ce inaltime de sol ajunge saua joasa la Dakar? Saua standard are undeva la 87 cm, daca nu ma insel... Multumesc!
  4. Acum am un Hornet de 600. E o oarecare schimbare de stil... Deci, asta nou e ceva mai urban, mai scump si consuma mai putin. Ma rog, asta cu consumul e relativ, Hornetul imi ia 8-9 in oras si 6 afara, asa ca sigur f-ul e mai prietenos. Partea aia cu AB-ul e un pic neplacuta, desi sper ca sunt mai ok pe partea moto. Thx! Mesaj completat Intrebarea era, de fapt: merita diferenta de pret intre modelul nou si monocilindru?
  5. Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos!
  6. Salut! Sper ca nu intreb ceva cu raspunsul in pagina 87 a topicului, ca n-am reusit sa citesc tot: de unde luati filtre, ulei, placute, bujii etc. pt. revizii? Multumesc frumos!
  7. Am fost, m-am uitat, le-am calarit pe-amandoua. F800 are inaltimea seii aprox. 90, in mod normal, iar cea coborata are 85 (fata de 82 si 78 pt. F650). Pt. mine inseamna oprit numai intr-un picior, cand e nevoie. N-ar fi o problema, dar as prefera sa le tin pe sol pe-amandoua. Oricum, cam in 2 sapt. vreau sa dau o tura cu 650-ul, sa vad cum ma simt. Toata lumea imi zice ca o s-o simt foarte "lenesa", dupa Hornet-ul meu. Sigur, e alta gasca, in alta traista.
  8. Multumesc de raspunsuri. Probabil ca o sa ma orientez spre un gs mai vechi si mai ieftin, atunci. Iar picioarele nu sunt de top-model. e prima data cand imi doresc sa fi fost mai inalt. Pt gs800...
  9. Salut! Eu sunt nou in F650. Adica nu sunt deloc, inca, dar as vrea. Asa ca m-am gandit sa intreb pe un topic dedicat, dupa ce l-am citit pe tot (aproape). Are cineva modelul 2008-2009? Ce s-a schimbat fata de precedentele, in afara de motorul imprumutat de la F 800 gs? Enduro presupun ca tot nu face cum ar trebui... Multumesc!
  10. Superba motocicleta! S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Scuze de off-topic: ai fost in bmwclub.ro?
  11. Da, asta ar fi o solutie... Cand vine momentul, merg la Mototech sa fac treba asta si sunt sigur ca gasesc oamenii aia o varianata decenta. Multumesc de info, trebuie sa aprofundez un pic de mecanica.
  12. Ihi... Nu se rezolva daca rotile spate au fiecare foaia ei, adica le schimb cu totul? Lantul e acelasi, sta ori pe foaia de sm, ori pe aia de enduro, montate fiecare pe roata respectiva. Sau aiurez? E o idee...
×
×
  • Creează nouă...