dumig007
Membru-
Număr conținut
57 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2008
dumig007's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salutare! Sa fiu scurt si la obiect: are cineva de vanzare un parbriz de Dakar, inalt, negru, in stare buna, pt. un GS din 2005 (adica prinderea cu 4 suruburi, nu cu 3)? Eventual schimb cu stock (al meu) plus vreo diferenta? La un pret decent, ca e nou aprox. 100 de euro la Bavaria... Multumesc!
-
Poate cineva sa ma ajute, va rog? Unde este stantata seria de sasiu la F 650 gs? Vreau s-o confrunt cu aia din carte, dar nu stiu unde e. Multumesc.
-
Si inca o intrebare, daca se poate, ca n-am gasit asta nicaieri (poate n-am cautat bine): la ce inaltime de sol ajunge saua joasa la Dakar? Saua standard are undeva la 87 cm, daca nu ma insel... Multumesc!
-
Acum am un Hornet de 600. E o oarecare schimbare de stil... Deci, asta nou e ceva mai urban, mai scump si consuma mai putin. Ma rog, asta cu consumul e relativ, Hornetul imi ia 8-9 in oras si 6 afara, asa ca sigur f-ul e mai prietenos. Partea aia cu AB-ul e un pic neplacuta, desi sper ca sunt mai ok pe partea moto. Thx! Mesaj completat Intrebarea era, de fapt: merita diferenta de pret intre modelul nou si monocilindru?
-
Salut! Vreau sa-mi schimb motocicleta actuala cu un F650 gs. Nu sunt tocmai hotarat daca sa aleg noul f 650 sau clasicul monocilindru. Cu asta nou am mers, mi-a placut, pe ala vechi il stiu doar din discutiile voastre. Ceva pareri avizate (de proprietar, adica) despre bicilindru? Arata mortal, dar in rest? Multumesc frumos!
-
Salut! Sper ca nu intreb ceva cu raspunsul in pagina 87 a topicului, ca n-am reusit sa citesc tot: de unde luati filtre, ulei, placute, bujii etc. pt. revizii? Multumesc frumos!
-
Am fost, m-am uitat, le-am calarit pe-amandoua. F800 are inaltimea seii aprox. 90, in mod normal, iar cea coborata are 85 (fata de 82 si 78 pt. F650). Pt. mine inseamna oprit numai intr-un picior, cand e nevoie. N-ar fi o problema, dar as prefera sa le tin pe sol pe-amandoua. Oricum, cam in 2 sapt. vreau sa dau o tura cu 650-ul, sa vad cum ma simt. Toata lumea imi zice ca o s-o simt foarte "lenesa", dupa Hornet-ul meu. Sigur, e alta gasca, in alta traista.
-
Multumesc de raspunsuri. Probabil ca o sa ma orientez spre un gs mai vechi si mai ieftin, atunci. Iar picioarele nu sunt de top-model. e prima data cand imi doresc sa fi fost mai inalt. Pt gs800...
-
Salut! Eu sunt nou in F650. Adica nu sunt deloc, inca, dar as vrea. Asa ca m-am gandit sa intreb pe un topic dedicat, dupa ce l-am citit pe tot (aproape). Are cineva modelul 2008-2009? Ce s-a schimbat fata de precedentele, in afara de motorul imprumutat de la F 800 gs? Enduro presupun ca tot nu face cum ar trebui... Multumesc!
-
Superba motocicleta! S-o stapanesti sanatos si fara incidente! Scuze de off-topic: ai fost in bmwclub.ro?
-
Da, asta ar fi o solutie... Cand vine momentul, merg la Mototech sa fac treba asta si sunt sigur ca gasesc oamenii aia o varianata decenta. Multumesc de info, trebuie sa aprofundez un pic de mecanica.
-
Ihi... Nu se rezolva daca rotile spate au fiecare foaia ei, adica le schimb cu totul? Lantul e acelasi, sta ori pe foaia de sm, ori pe aia de enduro, montate fiecare pe roata respectiva. Sau aiurez? E o idee...