Jump to content

Kamikazee

Super Membru
  • Content Count

    1,112
  • Joined

  • Last visited

About Kamikazee

  • Rank
    cui nu-i place sa nu se benocleze :)

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    necenzurat_ul@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    marasti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha FZR 600 R
  • Numar Moto
    CJ-69-FZR-KZE
  • Club
    KzE

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    FZR 600 R
  • Interests
    nu prea multe
  1. Casă de piatră Răzvane!!!
  2. Venim pe rand si plecam pe sarite. cand e dat, e dat. Important e sa nu mai implici pe nimeni
  3. Kamikazee

    Sa mai si radem.

    Și pe ploaie și pe vânt, Cu roțile pe pământ; Și pe ceață și ninsoare, Pilotăm doar pe motoare; Pe asfalt ud sau uscat, Noi pe șei ne-am cocoțat; Și pe gheață și prin foc, La anu' s-avem noroc; Și din tobe răsunăm, Drumuri noi cutreierăm; Accelerați băăăi flacăi!!! Și pe fete le-adunăm, Și pe șei le amplasăm; Ca să stea în curbe bine, Și la anu' care vine! Wheelie băăăi flacăi!!!
  4. Kamikazee

    Util

    INSTRUCTIUNI PENTRU COMBATEREA RADARELOR 1.In momentul in care politistul va opreste pentru depasirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE sa aiba asupra lui si sa va prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de catre Biroul Roman de Metrologie Legala, buletinul de verificare metrologica in termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuarii verificarii si autorizatia de operator radar pentru cel care va incheie procesul-verbal. Lipsa oricaruia din aceste documente trebuie prevazuta de dvs. la rubrica „alte mentiuni” si este caz de nulitate absoluta a procesului-verbal. 2.Politistii nu au voie sa mearga cu radarul mobil oprit si sa-l porneasca atunci cand dvs. sunteti foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o functie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cat timp in partea stanga jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu si-a terminat autotestarea si conform normelor masuratorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislatiei rutiere (mai apare si o dunga alba care este exact peste ultima cifra din viteza prevazuta pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, politistii nu au voie sa foloseasca aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respecta unghiul de incidenta si nici nu au voie sa foloseasca un paravan pe care sa-l ridice la apropierea autovehiculului. 3.Aparatul radar de tip stationar nu poate fi amplasat in apropierea unei surse puternice de radiatii electromagnetice, adica un stalp de radio, televiziune, telefonie mobila sau, cel mai des, o instalatie electrica de inalta tensiune. Normele pentru proiectarea si amplasarea unei locuinte prevad pentru evitarea poluarii electromagnetice amplasarea locuintei la cel putin 200m de o retea electrica de inalta tensiune. Deci, aparatul radar trebuie sa fie cel putin la 200m de instalatia electrica de inalta tensiune, in afara campului electromagnetic. Aparatul radar stationar are lungimea fasciculului de 400-500m. Daca acest fascicul este indreptat spre instalatia electrica de inalta tensiune in timpul masurarii ceea ce se poate determina foarte usor din fotografie, atunci distanta la care trebuie sa fie amplasat aparatul radar stationar creste pana la 400-500m functie de unghi. 4.Daca in fotografiile depuse in instanta drept probe de catre Politie apar mai multe autovehicule simultan, verificati in toate fotografiile distanta dintre dvs. si celelalte autovehicule. Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveati viteza cea mare din toate si este clar ca se incalca normele metrologice care prevad ca masuratorile nu pot constitui probe daca circula simultan mai multe autovehicule si nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat. 5.Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul care constata contraventia se numeste agent constatator. Agentul constatator este si cel care aplica sanctiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absoluta. Deci, daca un agent constata contraventia, dar procesu-verbal este intocmit de un alt agent (situatia in care se transmite viteza prin statie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare si in urma contestatiei dvs. instanta il va anula, va anula si amenda si punctele. 6.Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul constatator are obligatia sa aduca la cunostinta contravenientului ca are dreptul de a avea sau nu obiectiuni pe care sa le inscrie la rubrica „alte mentiuni” sub sanctiunea nulitatii procesului-verbal. Deci, daca la rubrica „alte mentiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept si instanta il va anula si va anula si amenda si punctele. 7.Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Roman de Metrologie Legala (BRML) si nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depasiri neregulamentare, trecerea pe rosu la semafor si altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: in asfalt sunt amplasati doi senzori electromagnetici la o distanta de 5 metri unul de celalalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprima autovehiculului o amprenta magnetica unica. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeaza viteza si daca este mai mare decat cea legala, trimite comanda catre camera digitala care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevazute cu bucla inductiva sunt doar 6 din cele 49 amplasate pana in prezent si ele se afla pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din orase niciuna nu are bucla inductiva. Se observa foarte usor care camere au si bucle inductive prin faptul ca, pe fiecare sens, in dreptul camerelor respective lipite de asfalt, in exteriorul asfaltului, sunt doua portiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealalta, in care sunt incastrati senzorii. EXTRAS NORMA DE METROLOGIE LEGALA NML 021 – 05 `APARATE PENTRU MASURAREA VITEZEI DE CIRCULATIE A AUTOVEHICULELOR (CINEMOMETRE-RADARE` INSTRUCTIUNI PENTRU COMBATEREA RADARELOR 1.In momentul in care politistul va opreste pentru depasirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE sa aiba asupra lui si sa va prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de catre Biroul Roman de Metrologie Legala, buletinul de verificare metrologica in termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuarii verificarii si autorizatia de operator radar pentru cel care va incheie procesul-verbal. Lipsa oricaruia din aceste documente trebuie prevazuta de dvs. la rubrica „alte mentiuni” si este caz de nulitate absoluta a procesului-verbal. 2.Politistii nu au voie sa mearga cu radarul mobil oprit si sa-l porneasca atunci cand dvs. sunteti foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o functie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cat timp in partea stanga jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu si-a terminat autotestarea si conform normelor masuratorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislatiei rutiere (mai apare si o dunga alba care este exact peste ultima cifra din viteza prevazuta pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, politistii nu au voie sa foloseasca aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respecta unghiul de incidenta si nici nu au voie sa foloseasca un paravan pe care sa-l ridice la apropierea autovehiculului. 3.Aparatul radar de tip stationar nu poate fi amplasat in apropierea unei surse puternice de radiatii electromagnetice, adica un stalp de radio, televiziune, telefonie mobila sau, cel mai des, o instalatie electrica de inalta tensiune. Normele pentru proiectarea si amplasarea unei locuinte prevad pentru evitarea poluarii electromagnetice amplasarea locuintei la cel putin 200m de o retea electrica de inalta tensiune. Deci, aparatul radar trebuie sa fie cel putin la 200m de instalatia electrica de inalta tensiune, in afara campului electromagnetic. Aparatul radar stationar are lungimea fasciculului de 400-500m. Daca acest fascicul este indreptat spre instalatia electrica de inalta tensiune in timpul masurarii ceea ce se poate determina foarte usor din fotografie, atunci distanta la care trebuie sa fie amplasat aparatul radar stationar creste pana la 400-500m functie de unghi. 4.Daca in fotografiile depuse in instanta drept probe de catre Politie apar mai multe autovehicule simultan, verificati in toate fotografiile distanta dintre dvs. si celelalte autovehicule. Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveati viteza cea mare din toate si este clar ca se incalca normele metrologice care prevad ca masuratorile nu pot constitui probe daca circula simultan mai multe autovehicule si nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat. 5.Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul care constata contraventia se numeste agent constatator. Agentul constatator este si cel care aplica sanctiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absoluta. Deci, daca un agent constata contraventia, dar procesu-verbal este intocmit de un alt agent (situatia in care se transmite viteza prin statie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare si in urma contestatiei dvs. instanta il va anula, va anula si amenda si punctele. 6.Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul constatator are obligatia sa aduca la cunostinta contravenientului ca are dreptul de a avea sau nu obiectiuni pe care sa le inscrie la rubrica „alte mentiuni” sub sanctiunea nulitatii procesului-verbal. Deci, daca la rubrica „alte mentiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept si instanta il va anula si va anula si amenda si punctele. 7.Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Roman de Metrologie Legala (BRML) si nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depasiri neregulamentare, trecerea pe rosu la semafor si altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: in asfalt sunt amplasati doi senzori electromagnetici la o distanta de 5 metri unul de celalalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprima autovehiculului o amprenta magnetica unica. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeaza viteza si daca este mai mare decat cea legala, trimite comanda catre camera digitala care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevazute cu bucla inductiva sunt doar 6 din cele 49 amplasate pana in prezent si ele se afla pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din orase niciuna nu are bucla inductiva. Se observa foarte usor care camere au si bucle inductive prin faptul ca, pe fiecare sens, in dreptul camerelor respective lipite de asfalt, in exteriorul asfaltului, sunt doua portiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealalta, in care sunt incastrati senzorii. EXTRAS NORMA DE METROLOGIE LEGALA NML 021 – 05 `APARATE PENTRU MASURAREA VITEZEI DE CIRCULATIE A AUTOVEHICULELOR (CINEMOMETRE-RADARE`
  5. Motor perfect pentru incepator, in sensul in care ciclistica este foarte buna, e vanoasa dar nu foarte brutala, si extrem de manevrabila ar fi cel mai indicat pentru tine. ai mai multe optiuni, si ti le confirm si eu: -Honda Hornet 600 din 2000 sau mai noua. - extrem de manevrabila, sincer am multe zerouri la KM dar n-as da inapoi sa cumpar una. intretinuta bine, urca pana in 200 lejer si poti stock sa ii dai pe o roata pana te saturi. -Suzuki Bandit 600. Motor destul de puternic dar ca si cel de mai sus, e manevrabil si finut. brutal cand e nevoie. -Honda CB500N. motor 2 in linie, manevrabilitate ca pe bicicleta, nici n-o simti. pentru unii acesta este motorul perfect pentru incepatori. si asa e, insa te saturi repede de el pentru ca nu e prea nervos si nici nu prea gasesti mai noi de 2000. -Suzuki SV650. de asta ce sa zic... se conduce singur. e ideal. iar cu o toba ceva mai speciala, la relanti suna ca un Impreza nervos. pe curbe e perfect, acceleratia e perfecta. aici ai 4 dintre cele mai bune motoare in raport experinta - performanta. Motoarele astea te invata ce trebuie, nu semighidoane si alte balarii. intai sa inveti sa te dai. pe urma ia-ti ce vrei.
  6. gasesti mai multe daca il cauti cu FZR750 R din cate imi amintesc. O am si eu pe cea de 600 varianta Vance&Hines corespondentul la cea de 1000 de pe vremea aia si ce pot sa spun eu, pentru tine ca incepator MARE GRIJA. Daca este intretinuta cum trebuie urca lejer la 280-300. Deci: -motocicleta asta e extraordinar de turbata si trebuie sa ai mare grija sa fie ciclistica in regula si franele la fel (cadru drept, discuri bune, pompele de frana functionale). Conteaza enorm fiind incepator dupa o luna-doua cand prinzi curaj vei trece de 150km/h de unde incep problemele daca nu e buna ciclistica. (tremura, scutura, intra in vorbaj. la viteza aia nu o mai scoti) -cum ti s-a explicat mai sus inca nu stii prin cate maini a trecut si chiar daca pe carte este trecut un singur proprietar prin Romania cu siguranta a avut mai multi "piloti" un sfat aici este sa verifici pe numarul acela de inmatriculare daca sunt platite impozitele, si la politia rutiera, daca sunt amenzi neplatite de depasirea limitei de viteza. nu o vei putea trece pe numele tau pana nu sunt platite aceste datorii. -o mare problema la modelele YZF in general sunt sincroanele de la a 2-a. eu m-am pacalit cu a mea cand am luat-o si nu am fost atent la caraitul ce il avea cand treceam din 1 in 2 ceea ce s-a transformat intr-un an si jumatate lipsa treptei a 2-a de viteza. Cum era toamna am zis ca umblu asa cu ea si la primavara o fac. dadeam din 1 in 3. mare greseala, dupa 2 luni s-a blocat in mers intre 3 si 4 si norocul meu a fost ca aveam maxim 50 la ora incat nu m-am rasturnat, dar roata pe spate s-a blocat. ti-am povestit asta ca sa vezi ce a urmat mai departe: modelul FZR este foarte rar de felul lui. la 600 mai gasesti piese dar, FZR750R a fost ulimul model de 750 de la yamaha fabricat din aceasta clasa. Nu vei mai vedea decat fratele mai mic urmator, si anume Thundercat de 600 si cel mare Thunderrace de 1000. (urmasii directi FZR600 si 1000 pe acelasi cadru si motor) am avut norocul ca am gasit dupa cateva luni bune de cautari, un coleg motociclist tocmai din partea cealalta a tarii ce s-a dat cu a lui de pamant si o vindea. problema era ca mie imi trebuia motorul intreg, si un motor intreg il gasesti pe Ebay cel mai 'eftin la 350-400 de euro. nu am avut ce face si mi-am luat intreg motorul pentru piese si am ajuns la niste calcule: Motocicleta mea am luat-o fara carene fiind putin trantita la 800 de euro, inca 200 pentru consumabile, 200 pentru drumuri la inmatriculari, identificari, acte, etc, pe parcurs inca 400 (ca norocul) pe a 2-a motocicleta pentru piese, si pentru ca am vrut eu sa o fac altfel inca 600 de euro sablat, vopsit electrostatic + anumite piese + manopera de la motor (deschis ambele, verificat ce se poate pune in cel original, etc-etc). norocul meu ca restul am facut eu personal si nu a mai trebuit sa platesc manopera dar, totusi la capat 800+200+200+400+600=?... exagerat de mult pentru o motocicleta din 95 si anume stau cu 2200 de euro in aceasta motocicleta pe care, da, am facut-o cu mare placere si pot sa spun ca e a mea si sincer nu as da-o pentru nimic. dar daca stau sa ma gandesc munca si problemele create, cu 2200 de euro imi cumparam motocicleta zeiss si nu imi mai bateam capul. plus ca urmeaza discuri, placute si alte consumabile. Ce e vechi e bun atata vreme cat este intretinut corespunzator. daca nu e, te-ai ras la buzunar si nu doar pe termen scurt. ca sfat, ia ceva mai nou daca te poate tine buzunarul acum, daca nu, platesti ca mine in rate si nu se mai termina (totusi eu sunt mandru de a mea fiindca am facut-o cum imi place mie) dara asta este o alta poveste eu fiind mai fanatic sa fac chestiile mai diferit.
  7. Kamikazee

    BURSA LOCALA

    reducere la televizoarele Samsung din seria 7000 si 8000 de black friday 08008.726.78.64 si cerem o oferta. poate reusim si la alte produse. cereti cu Stefan
  8. Kamikazee

    Util

    reducere la televizoarele Samsung din seria 7000 si 8000 de black friday 08008.726.78.64 si cerem o oferta. poate reusim si la alte produse. cereti cu Stefan
  9. Kamikazee

    Util

    daca vrea cineva sa cumpere orice produs Samsung, sa ma anunte. Ma refer la produsele noi. va pot ajuta cu info clare despre produs (in special la smart tv-uri de ce nu e bine sa cumperi tv-urile destinate pentru alta tara, de ex.). Indiferent de produs, just ask.
  10. Kamikazee

    Util

    al tau, al fratelui, ma gandeam la o alarma moto daca mai este pe "stoc"
  11. Kamikazee

    Util

    are cineva numarul lui Bucea? imi trebuie un blocator de disc si o alarma moto
  12. am ajuns acolo când pleca ambulanta. asta ieri după masa pe la 7 cred la regionala. polițistul spunea de un probabil picior rupt. Nu știu detalii
  13. Vallach, cred ca cunosc un astfel de mecanic, si am avut neplacerea sa lucrez o scurta perioada de vreme la el in timpul liber. Ok... se da mecanic cu diploma, insa nu stiam ca la cursuri te invata chiar si boltul din biela sa il bagi cu ciocanul... sa zici ca efectul ala de portocala la vopsire ce il scoti ca si un vopsitor nepriceput, l-ai scos ca defapt asa trebuie sa fie fiind o tehnica speciala. Nu are rost sa spun cine e. se simte el cu musca pe caciula, doar ca ma distreaza ca braveaza a fi mare bascula in lumea mecanicii cand de fapt... nu i-ai lasa pe mana nici macar chibrituri sa-ti aprinda foc la aragaz. Am avut marea onoare sa constat si urmatoarele fapte la care am asistat neputincios fiind un singur angajat: 1.Aprilia RS 50 cu set carene Corona custom si set polini de 80 preparat frumos de o echipa pentru viteza - inlocuit fara stirea proprietarului cu set motor 49cmc, vandut setul de 80 la altcineva. 2.Aprilia pegaso, lasat pentru anumite reparatii pentru mai mult timp, a ajuns dezmembrat si vandute piese si componente de asemenea fara stirea proprietarului. 3.Competente de mecanic: Kawasaki GPZ 600 (cutia separat de motor), dat cu ciocanul ca malacul (nu intra boltul de sustinere a cutiei pe motor printre urechile suportului de motor), pana cand urechea de pe motor s-a rupt. Nici pana in ziua de azi nu a fost recuperata paguba. nefiind sudori priceputin in acea perioada, sau nestiind de ei... a trebuit cumparat bloc motor de catre proprietar. 4.Dat teapa la prieteni cu comert de motociclete, unul singur este de ajuns sa spun, Motocicleta Kawasaki H2 750 din '91 (vai de mama ei), vanduta la suprapret de 1900 de euro (pe atunci la banii aia iti luai una tzutz din 95-96) dupa care cerut actele inapoi "sa faca contractul". Pentru a da actele si a face contractul a mai cerut 500 de euro, astfel ajungand la un junghi sa valoreze 2400 de euro. Pentru asta purtat luni de zile in politie, amenintari cu moartea si furat motorul de sub geamul meu din curte noaptea la 3. (motorul si acum putrezeste la politie daca nu ma insel, nu eu sunt pagubitul, o tinea doar la mine). Aici da, si vina pagubitului, nu a facut contract la momentul cumpararii, bazandu-se pe "sinceritatea" respectivului vanzator. 5.Daca mergi la el si vezi 4-5 motoare la reparat si intrebi de o piesa usor accesibila, iti spune scurt, du-te vezi de pe care ti se potriveste (asta cu cunoscutii). 6.Fiscul i-a batut la poarta, mama lui scapandu-l de inchisoare (asta doar din auzite, dar nu m-as mira sa nu fie adevarat). Asta pe parcursul a 3 luni cat am lucrat la acesta, (aveam 17 ani, initial eram mecanic auto inca in devenire si tot stiam mai multe decat el). Precizez ca aceste 3 luni au fost pe timp de iarna, nu cu foarte multi clienti. Prin povestile astea nu am mai precizat si daunele personale survenite de pe urma "muncii" la acesta. Cine stie povestile, cunoaste si persoana. Pe prezumtia asta unii au avut "curajul" sa dea feedback negativ. Repet, nu spun cine, ma limitez doar la faptele comise la care am fost martor direct si nu vorbesc din povestite. Un singur lucru am invatat la respectivul si anume sudura in plastic pentru care ii multumesc pe aceasta cale. M-a ajutat de-a lungul timpului.
×
×
  • Create New...