Sari la conținut

binox

Super Membru
  • Număr conținut

    2.942
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

3 Urmăritori

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=v_cPdP3V4yk&feature=youtu.be

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Braila/Bucuresti
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    FJR1300

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ56, Gs550, VFR750F,FJR1300

Vizitatori Recenți Profil

3.464 citiri profil

binox's Achievements

  1. Defapt pun ce tine fix cat perioada de garantie Am schimbat la un moment dat acumulatorul original la un BMW 320d dupa 12 ani de la cumpararea masinii. Acel acumulator a avut si un regim dificil, masina aia fiind folosita in mare parte pt deplasari in Bucuresti pe distante scurte. La masina de munca a crapat acumulatorul in mai putin de 6 luni de la expirarea garantiei de 5 ani (nu stiu daca garantia acoperea acumulatorul). Mi s-a parut ciudat pt ca masina o folosesc aproape exclusiv extraurban. Initial m-am gandit ca poate pt ca merg rar cu ea deaia o fi crapat. Am intrebat alti 2 colegi cu masini la fel, schimbasera bateria inaintea mea desi ei le foloseau zilnic.
  2. Cred ca e un pic invers, ca sa obtii finetea ai nevoie de reglajul in timp real Eu cel putin la concluzia asta am ajuns, ca m-as descurca mai bine cu o pedala dar n-am achizitionat-o inca asa ca nu stiu sigur.
  3. Ce inseamna asta? Cam cate baterii ai schimbat? Daca deja ai schimbat mai multe si nici yuasa nu te tine mai mult de 2 ani pare ceva in neregula la motorul tau. Nu stiu daca la model sau doar la exemplarul tau. Eu in locul tau pana sa cumpar alta baterie as verifica sistemul de incarcare si consumatori ascunsi. Poate incarca prea mult, poate prea putin ,poate ai ceva gadget care-ti goleste bateria in repaus, poate ai ceva conexiuni proaste ( suruburi nestranse, mufe oxidate, etc) Daca pe parte electrica totul e ok, in functie de istoricul cunoscut sau nu al motocicletei as verifca si decompresorul/decompresoarele. Nu cunosc detalii despre modelul tau dar in general V-urile mari au ceva sistem de decompresie care ajuta pornirea, sistem care la un moment dat ar putea fi anulat in loc de reparat pe principiul ca " merge si asa". Un V mare si comprimat ca al tau, fara decompresor omoara repede bateria.
  4. Eu pt un motor de 20cp am luat un deasta : https://www.leroymerlin.ro/produse/lize-si-carucioare/831/liza-standers-extensibila-otel-100-x-49-x-16.5-41.5-cm-sarcina-max-200-kg/125710. Cu cateva gauri, cateva suruburi si o bucata de scandura am rezolvat. Imi incape si un butoi de plastic taiat pt probe.
  5. Cand eram pustan virusat puternic de pescuit visam sa prind macrou pt ca-mi place mai mult decat majoritatea pestilor "romanesti". Ma ofticam maxim ca pestii pe care-i prindeam nu erau la fel de gustosi. Pana la urma am reusit acum cand nu mai sunt atat de virusat:)
  6. N-ar fi fost nici o problema din moment ce la FJR producatorul recomanda schimbul de ulei la 10kkm iar filtru de ulei la 20kkm. Este totusi un motor de cilindree mare cu mult ulei si regim de turatii relativ redus.
  7. Pot fi multe cauze, acum depinde cat de mult te pricepi ca sa poti verifica/remedia: -carburatie dereglata (poate chiar de cei ce au servisat-o) -consum de ulei care duce la afumarea bujiilor ( poate fi pe la segmenti sau pe la simeringuri de supape) -probleme de compresie -probleme electrice ( conexiuni imperfecte care se manifesta la anumite vibratii, fise bujii fisurate, bobine de inductie cu probleme,bujii proaste(fake) etc) -joc termic al supapelor mult in afara parametrilor
  8. Tampoanele sau ambreiajul ar fi varianta optimista. Varianta pesimista ar fi probleme in cutie la treapta 1. Incearca sa vezi daca face la fel si cand pleci cu a 2-a de pe loc.
  9. In cazul asta daca nu e vreun material ciudat (aluminiu , inox etc) se cositoreste foarte bine fara problema dar trebuie un pic de experienta si sculele potrivite.
  10. Sa nu cumva sa fie prea copt rezervorul si sa apara noi pori mereu. Am in curte o moto abandonata de proprietar din acest motiv. Model destul de rar, rezervor copt la care apar pori si rugina din interior infunda des carburatoarele. A fost dus la un service, i-au curatat si alamit pe unde a fost nevoie rezervorul dar in scurt timp problemele au revenit si au aparut noi scurgeri. Am cositorit si eu o data niste gaurele, tine daca faci treba cum trebuie dar apar mereu altele in alte parti. Pentru cositorire trebuie ciocan serios (minim 200-300W) si un flux bun de ex TS-81 TOPNIK e foarte bun pt asa ceva. Pt zone mai mari ciocanul poate fi ajutat cu feon industrial.
  11. Mai bine explici exact ce vrei sa faci. In mod normal daca vrei sa alimentezi ceva numai cand ai contactul pus, cea mai simpla solutie e sa montezi un releu simplu a carui bobina o alimentezi dupa contact.(va functiona si cand contactul e pus si motorul nepornit dar in cele mai multe cazuri asta nu te incurca) Orice modul deasta de-l pui direct pe baterie va avea un consum (mai mic sau mai mare in functie de cat de bine e proiectat) care iti va descarca bateria in timp daca lasi moto nepornita lungi perioade .
  12. La TIG chiar se simte bine de tot dar la distante scurte fata de magnet, deja dupa 10-15cm e ok.
  13. Chiar sunt curios daca o sa gasesti un curs care sa merite la nivel de hobby Am cochetat si eu cu ideea asta cand mi-am luat TIG-ul dar n-am gasit ceva care sa consider ca merita. Pt nivel hobby cred ca ai nevoie de cineva sa te ghideze cateva ore cu aparatul tau asta dupa ce ai studiat un pic pe YT si ai si incercat un pic. Apoi de banii pe care i-ai da pe un curs mai serios iti cumperi consumabile pt practica.
  14. In aviatie se foloseste mila marina, nu cea terestra.
×
×
  • Creează nouă...