Sari la conținut

Dominator72

Super Membru
  • Număr conținut

    1.278
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.enduromaniacs.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1990
  • Motocicleta
    Honda NX650, Honda NX250
  • Numar Moto
    B78XDT
  • Club
    Honda Forever

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra originala :D

Vizitatori Recenți Profil

1.753 citiri profil

Dominator72's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Iti multumesc pentru intentie, insa Ferodo nu mai folosesc de cand am avut o experienta tare neplacuta cu placute marca asta. Sorry
  2. Daca sunt pentru fata, se potrivesc pentru modelul '96 si sunt de calitate si la pret comptetitiv, le cumpar eu. Deci?
  3. Salut! Are cineva de vanzare vreu rezervor de lichid de frana pentru spate la Domi de 650? (ca cel de 250 are frana pe saboti in spate, nu de alta) ? Multumesc anticpat!
  4. Dragii mei & dragele mele, Recunosc din prima, voi fi putin off-topic, insa nu chiar de tot Pe data de 18.07.2015 organizez un concurs de anduranta ecvestra in Snagov, la Centrul de Echitatie si Hipoterapie "Poveste cu Cai" (pe care il detinem, de altfel), cu probe care vor acoperi distante de 15km (amatori) si 30, 40, 60 si 80km in aceeasi zi. Detalii despre toata povestea cu cai gasiti aici: www.PovesteCuCai.ro (loc in care motociclistii sunt intotdeauna bineveniti; prietenii stiu de ce ) Pe scurt, acest concurs va fi primul organizat in zona de sud a Romaniei si, ca orice inceput, va fi rezultatul efortului unor entuziasti care isi doresc sa promoveze aceasta disciplina ecvestra in aceasta zona a tarii, ceea ce inseamna ca se va concretiza ca urmare a unor investitii (de bani si timp) care nu se intentioneaza a fi recuperate. Traseele pe care se vor desfasura competitiile sunt planificate astfel incat vor traversa paduri, campuri, atat pe malul diferitelor lacuri salbatice (cu fauna si flora deosebita), dar vor traversa si anumite lacuri. Ceea ce vreau sa va rog pe voi (si ma adresez in mod special celor din vecinatatea localitatii Snagov, fie ca sunt prahoveni, damboviteni, ilfoveni, bucuresteni etc) este sa va ganditi si sa-mi spuneti - cat mai curand - daca ma puteti ajuta in calitate de voluntari pe parcursul desfasurarii probelor, conform programului competitional pe care il puteti consulta aici. Voluntarii vor avea joburi foarte simple de indeplinit, respectiv am nevoie de: 1) 3 perechi a cate doi voluntari care sa asiste la traversarea carosabilului de catre competitori (mai exact calaret calare pe cal), in 3 puncte distincte; asta inseamna ca o data la 1-2-3 ore (pe parcursul a aproximativ 5-6 ore) vor traversa grupuri de competitori (estimez ca maxim 10-15 competitori/grup, nu neaparat grup compact) care vor trebui asistati la traversarea carosabilului (cel mai probabil impreuna cu cate un reprezentat al Politiei Locale). 2) Una sau doua perechi de voluntari care sa vor trebui sa supravegheze static (in doua puncte de control de pe traseu) tranzitia competitorilor prin punctele respective de control si sa noteze acest lucru (competitorii pot fi foarte usor verificati prin intermediul numerelor de pe tricou, clare si vizibile). Aceste perechi de voluntari vor avea "postul" de supraveghere in padure si, respectiv, in imediata vecinatate a padurii (si a lacurilor), astfel incat enduristii sunt bineveniti (traseele nu sunt foarte dificile, putand fi parcurse lejer cu "vacute" precum Dominatoarele, Transaplurile, Africa Tween sau Tenere/Super Tenere); deasemeni, la punctele de control se poate ajunge lejer si cu "conserve" cu garda la sol normala (Logan, de exemplu). 3) Doua-trei-patru persoane care sa asiste punctul de Start/Finish. Acolo unde este specificat "pereche de voluntari", este pentru confortul personal/socializare/pasager/pasagera, o singura persoana fiind suficienta in mod normal pentru buna desfasurare a activitatii de voluntariat in punctul respectiv. Si nu in ultimul rand, pentru ca acolo unde-s doi puterea creste... Niciunul dintre voluntari nu trebuie sa fie persoane cu experienta din domeniul ecvestru (vor avea doar de supravegheat, nu de interactionat cu caii), insa pot fi pasionati impatimiti ai artei foto/video, deoarece vor avea ocazia de a surprinde cadre cu totul deosebite cu caii si calaretii pe traseul competitional. Prefer enduristii deoarece, daca toti sunt la fel ca si cei pe care i-am cunoscut de-a lungul anilor si la intalnirile moto cu specific enduro, sunt oameni responsabili si de cuvant. Aria de provenienta nu este exclusivista, astfel incat motociclisti ca AndreiZalau sau DorinSBForzaInter, EmilianRKS etc. sunt bineveniti . In plus, traseele din competitia de anduranta sunt trasee cu totul speciale, in care calare pe cal fiind (deci... silentios), am avut ocazia sa pun in miscare turme de caprioare sau stoluri/exemplare de fazani, berze, lisite, rate/gaste salbatice, cormorani etc, astfel incat responsabilitatea intr-un mediu natural aparte este de dorit. Voluntarii vor beneficia de: - bauturi racoritoare & sandwich-uri la "punctele de lucru"; - acces gratuit impreuna cu comitetul de organizare la cina haiduceasca si focul de tabara din seara concursului. Pentru mai multe detalii si optiuni de inscriere ma puteti contacta prin mesaj privat sau prin email la contact @ povestecucai.ro Data limita de inscriere este joi, 09.07.2015. Va multumesc si va astept la concurs, si nu neaparat in calitate de voluntari!
  5. Mda, e cam adevarat. Iar aia 3 caluti in plus se simt la greutatea lui, mai ales daca pe el se urca o femeie (care e mai usoara in mod evident decat un mascul cu sau fara burtica in dotare). Apropos de NX 250 & femei, am vazut acum cativa ani in Sibiu parcate doua motociclete inmatriculate in Belgia parca: un Super Tenere si un NX 250. Pe ST erau topcase + side case-uri voluminoase, iar pe NX un topcase discret. Am dedus si sunt convins ca era un cuplu plecat la plimbare plin lume. Nu ma indoiesc pe NX era partea sensibila a cuplului Apropos, sa-l stapaneasca sanatoasa! Si tu pe-al tau!
  6. Cu greu, recunosc. Dar multitudinea mea de ochi (cu ajutorul notificarilor) nu scapa nimic din ce se intampla pe aici. Si asa mi-e de dor de noroiala/motocicleala cu cortul hai-hui... Dar precum se stie, nimic nu mai pot promite » Post actualizat in 07 May 2015 20:22 Faine cercurile (jentile). E model pentru State? Sau e modificat genetic (ma refer inclusiv la far, parbriz etc)?
  7. Asa am facut si eu. Adica am luat un NX250 pentru sotie. Nu l-a folosit niciodata si nici eu inca (pentru ca inca nu l-am inmatriculat). Insa l-am reconditionat si arata (aproape) ca nou. In plus, mai am si un NX 650. Deoarece pe cel mic (250) l-am desfacut complet si apoi - evident - dupa reconditionare l-am asamblat la loc iti spun cu mana pe inima: nu exista piesa care sa poate fi folosita de la unul la celalalt. Cel mult bobina de inductie. Despre NX 250... in ultimii doi ani a stat sub husa in curte. Astazi mi s-a pus pata sa ii aud motorul. Dupa ce am dat husa deoparte, i-am pus bateria si am incercat o pornire (dupa ce am purjat carburatorul si am adaugat vreo 2-3 litri de benzina proaspata in rezervor). Cum a fost, iata mai jos: Promit sa fac eforturi sa il inmatriculez anul acesta
  8. Eu folosesc cu succes 15w50 si chiar 20w50 (pentru primavara tarzie - vara - toamna frumoasa). Indiferent de marca, numai de moto sa fie. Am inceput cu Motul 10w40 apoi 15w50 (multa vreme), am continuat cu Repsol si ultima data parca Yacco a fost. Nu recomand ulei auto. Am uitat sa precizez: semi-sintetic, nu mineral (desi cand au fost inventate motoarele astea, atlceva nu exista). Insa semi-sintetic mi se pare un compromis de bun simt, in raport calitate/pret. Sa nu uitam ca totusi racirea e preponderent pe ulei, deci temperatura de lucru solicita chimic uleiul, asadar un plus de 20-30 de lei (cat banuiesc ca ar fi diferenta intre mineral si semi-sintetic) raportati la 2500-3000km intre schimburi se justifica. Intr-adevar, full-sintetic nici nu se pune problema... Parerea mea In alta ordine de idei: Stiti careva pe (alt)cineva care vinde un Dominator in toate mintile lui in zona Bucuresti-Ilfov sau in judetele vecine/limitrofe? Am un prieten care s-a indragostit de al meu, dar eu nu-l vand, insa mi-ar placea sa-l ajut in acest sens. Multumesc!
  9. Ai spirit de observatie, insa nu ai observat tot. Pe partea cealalta este un surub de reglaj care are un imbus de 6 integrat si de acolo se face tot reglajul avand la baza principiul hemodinamic (adica in functie de cat sange ai in alcool).
  10. Stai linistit, ca am invatat sa merg cu capota trasa dupa ce, evident, m-a prins ploaia in trafic cand era decapotata; asa am invatat ca pot transporta cadrul si cu panza pe pozitie. Evident, dupa ce am acoperit masina, am inghesuit cadrul, a cam incetat si ploaia (torentiala, de altfel)... In ceea ce priveste cricul, treaba e mult mai simpla de cat pare: este cu autoreglare.
  11. Salutare Vom avea Dominator72 cu doua motoare, dintre care unu mic pentru oras, imrejurimi si creste de munte PS: Ford-ul e un StreetKA
  12. Ca sa mai diversificam putin subiectele, legate tot de Domi, bineinteles: [Pasagera temporara] [siluteta neagra - inainte de sablare] [silueta alba - a doua zi, dupa sablare] [Restul pieselor sablate] @NX250: n-am piese de vanzare P.S. Va voi tine la curent cu evolutia surorii mele mai mici, Domi de 250
×
×
  • Creează nouă...