Sari la conținut

bogdan xtr

Membru
  • Număr conținut

    112
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1995

bogdan xtr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. da, inseamna ca ai faza scurta si lunga pe acelasi bec al carui soclu se misca la apasarea butonului de faza lunga... e bina 100 lei dar parca si mai bine e 85 lei...parerea mea...)
  2. adica un set de bixenon balast slim e 170 lei? sau nu inteleg eu...? eu m-as baga la un 4300 k
  3. salutare, a schimbat careva rulmentii de la suportul de pinion de la gs dakar? mobra mea e din 2004 si ,,,,sunt gripati, iar simeringul dinspre exterior a ff larg, deci trebe si ala,,, cum se schimba? hint ceva? orice ajutor e binevenit, multumesc
  4. unde facem si noi un reglaj de valve? ma gandesc ca trebuie desfacut destul de mult, apoi, trebe cumparate saibe...sau ar cam fi proiect de iernat? are careva know how? sa nu ma trimiteti la bavaria...ca am arici in buzunar... drive safe...
  5. bre uameni, hai sa va mai deconectez din carburatii si relantiuri...si sa va incant cu o problemuta electrica a se cit...gremlin pun avariile la moto....fara contact, si se aprind becurile doar pe partea dreapta. misc comutatorul de semnalizare pe stanga....si se aprind avariile total...stanga dreapta. semnalizarea functioneaza normal... am umblat in camera releelor...se poate sa fi pus ceva inversat pe acolo...inclusiv la grupul de diode, am curata contacte.. macar daca nu stiti ce s-a intamplat...dati-mi si mie o poza cu releele voastre...sa compar, sau poate intuiti ce o avea...in rest, toate par in firea lor.
  6. vitezometru busit, in sensul de senzor cititor spate?...numa belele cu mobrele astea...) poate intra apa la bobina aia mica colectoare...
  7. gata v-au speriat ploile? nicio activitate p-acilea?) halal enduristi...
  8. daca a intrat aer in abs...dificil de aerisit fara moditec...dificil este de facut purjarea aia puternica sa mute aerul catre ventilele aerisitoare...ca asa fara moditec ..poti schimba fluidul...doar din pistoanele manetelor de frana...daca nu lasi aer sa intre in instalatie...
  9. hmm..as vrea si eu... sa studiez...oferta sau dai si mie codul?
  10. frumos...cosi...) a iesit frumos ce ai facut tu acolo... eu cand am montat ciorapi...am comandat unii de la ktm...gata cusuti...am taiat la lungime si...am desfacut furca...potcoava de jos...si gata atentie la un detaliu...apa si o mizerie fina...vor trece prin ei, motiv pentru care sa nu fii tentat sa pui coliere jos la potcoava,,,ca vor tine prizopniera mizeria aia...care se va acumula si va ajunge la simeringuri ...pe care le va toca... sa lasi ciorapii liberi jos...sa curga mizeria de dedesubt...cred ca potcoava aia prin strangere va tine ciorapii sa nu se ridice pe leguri...in mers.. in rest...esti foarte dibaci domnule...) asfalt uscat la toti... de unde neoprenele? ca la mine s-au stricat...deh au fo 7 ani...
  11. si eu recomand sa se desfaca cu imbus bit...cu cheie cu parghie cu soc putintel...dar bitul sa intre bine acolo...o sa pocneasca si se va desface, asta insa fara sa fi incercat inainte cu impus L si sa fi scapat prin capul surubului...rotunjindu-l.
  12. hmm cramponate/.. eu am mers mult pe mitas e 09...cam 7-8 mii km pe an tinea spatele iar fata facea cam doua cauciucuri de spate... tin uimitor de bine...inclinare pana la capatul crampoanelor laterale...scarite pe jos in curbe pe urcare...pe uscat pe ud...curbe ca pe gheata...usurel..iar cand se termina asfaltul...incepea distractia. acumam trecut pe mitas e 08...ca bag mult asfalt...apropo de tourance cum a zis mai devreme adi radu...fuge spatele mama mama...cam acelasi profil...nu am incredere pur si simplu in ele...inca pretul la ambele... 4 - 5 sute lei fata spate...deci...
  13. ma bucur ca am aflat vesti, ca ai rezolvat, deci tie nu iti trebuia bujie cu rezistor...asta e baiul.. eu am deka 5000 km facuti cu filtru de 4 bar...pe dakar 2005 si merge tare bine...consumul e nealterat... asta dupa ce ma agitasem grav sa fac rost de filtru original...pt schimbca deh...aveam 42 mii cu motorul... ma bucur ca au rezolvat felicitari...ff buna treaba.. de acord si cu... ) ma mai joc si eu un pic cu releul de la tine...si te anunt sapt aviatoare ce rezultate am avut...
  14. prima contra...:Dla filtrul de benzina, pompa baga mult mai mult de 4 bari, iar surplusul se intoarce pe retur in rezervor, si raceste popa de benzina. valabil la ambele tipuri de filtre si cel de 3.5 bar si cel de 4.0 bar. practic, 3.5 bari sau 4 bari, ies din filtru pe o teava care are la capat injectorul, restul benzinei circula cu mare presiune in circuit, asa ca...spre injector pleaca practic doar acei bari...reglati de regulator...e ca un T-eu de instalatii
×
×
  • Creează nouă...