-
Număr conținut
182 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.biker.ro
-
Yahoo
marius_herea
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Motocicleta
Z1000
-
Club
lolclub
nosaint's Achievements
Newbie (1/14)
-
Pe chestia asta ar trebui ca Asociatia Motociclistilor din Romania sa ofere un raspuns pe masura, iar daca nu o fac ei, atunci cineva cu capul pe umeri, calm si cu talent la scris, care sa-i aduca aminte stimabilului ca 65% din accidentele in care sunt implicate mobre sunt datorate unor autoturisme si soferilor acestora si ca noi ne platim impozitele plecand de la premisa ca un manager de spital platit din bani publici considera viata oamenilor la fel de importanta, indiferent de mijlocul acestora de transport.
-
Maneta ambreiaj indoita
topic a răspuns lui nosaint în spacemarcianul Service si intretinere curenta
nu uita ca oricand te poti sprijini intr-un picior daca nu ajungi cu ambele, atunci cand opresti relax, manetele le poti trece la consumabile, daca nu-ti iei ori manete scurte ori protectii -
Maneta ambreiaj indoita
topic a răspuns lui nosaint în spacemarcianul Service si intretinere curenta
pai ce ai avea de pierdut? incerci sa o indrepti si daca nu-ti iese, o schimbi tot dracul ala e, in cazul in care nu vrei sa ramai cu ea asa cum este acum daca se rupe, e ok, o sa ai maneta scurta -
Este pacat ca trolluiesti un topic privind un accident. Nimic din ce ai enumerat mai sus nu dovedeste cauza, caci despre cauza vorbim, in afara de viteza, iar in privinta vitezei, iar discutam degeaba cata vreme nu erai tu acolo cu un aparat radar. 80% dintre motociclete au peste 500cmc. Sau crezi ca chopperistii sunt vitezomani si o ard prin oras cu 300khm doar pentru ca au motoare de peste 1000cmc? Tu gandesti inainte sa postezi? Imi cer scuze pentru ca am deviat de la topic, ma retrag aici si-l las pe cel atoatestiutor sa explice la ce se gandea riderul.
-
Ghotik nu a facut altceva decat sa accentueze faptul ca trebuiesc luate in calcul toate variantele. Pana se dovedeste ceva, toate sunt presupuneri. Inclusiv ale tale. Daca ai motor de viteza, nu este atat de clar ca esti o statistica in devenire pe cat crezi tu. Logica ta are mari lacune. Dar totusi o bruma de respect pentru un om care a murit si care nu ti-a gresit cu nimic. Asa cum nici cei de pe forum nu ti-au gresit ca sa te adresezi in acest mod.
-
La noi este plin de pietoni batuti in cap care se lanseaza in traversare doar pentru ca una dintre benzi este oprita conform semaforului, chiar daca pentru pietoni este rosu (pentru ca celalate benzi de circulatie au verde pentru deplasari la stanga, inainte sau la dreapta, dupa caz). Omul, prost din fire, daca vede ca o masina sta, ignora cu desavarsire culoarea semaforului pentru pietoni. Iar asta se intampla in Bucuresti intr-o veselie (Bd. Unirii, Stefan cel Mare etc). Ce nu inteleg este cum au ajuns ei la concluzia ca motocilistul vroia sa se deplaseze inainte si nu sa faca dreapta, conform benzii pe care se incadrase, pentru ca indiferent in ce parte vroia sa mearga tot trebuia sa treaca peste trecerea de pietoni, loc unde a facut poc, deci nu si-a mai continuat drumul....
-
de ce sa mai stea topicul up? gata, astea sunt toate mobristele de pe forum, altele nu mai sunt asteptam lotul urmator
-
gasesti la kronaumoto/louis set complet. siguranta si cutie waterporoof+suport de prindere pe ghidon +ce mai vrei tu.
-
Protestam pentru uciderea lui Raducu?
topic a răspuns lui nosaint în Petru Moldovanul Evenimente, excursii
Singurul lucru care se poate face si sa fie cu adevarat eficient, ar fi ca toti motociclistii din Romania sa se adune sub aceeasi umbrela, sa spunem AMORO sau oricare alta organizatie careia sa-i pese, care o freaca degeaba, dar, ca sa nu o frece degeaba ar avea nevoie de sprijinul motociclistilor. Daca motociclistii s-ar uni ca orice alt sidincat, ar avea un cuvant de spus. In Romania sunt peste 300.000 permise categ. A. Dar lasand permisele de-o parte, cu toate ca inseamna "adepti ai mersului pe 2 roti", sunt peste 60.000 motociclete inmatriculate. Daca adaugi si familiile posesorilor de motociclete, se strang suficient oameni pentru a avea o parghie si pentru a te putea face auzit, urmand apoi sa poti solicita x, y, z. Inainte de a putea schimba ceva, "comunitatea" moto actuala trebuie sa devina O COMUNITATE. My2cents. -
stai nitel sa-mi comand si eu unul si organizam asa, am comandat, a venit, i'm ready nu va ingramaditi btw, o protectie de radiator pentru z1000 2010+ stie careva pe unde pot gasi, pe la noi prin tara?
-
Art. 58 - (2) În intersectiile cu circulatie dirijata prin semnale luminoase vehiculele care vireaza la stânga acorda prioritate de trecere vehiculelor care circula din sens opus. Art. 58 - (3) În intersectiile cu circulatie dirijata prin indicatoare de prioritate regula prioritatii de dreapta se respecta numai în cazul în care doua vehicule urmeaza sa se întâlneasca, fiecare intrând în intersectie de pe un drum semnalizat cu un indicator având aceeasi semnificatie de prioritate sau de pierdere a prioritatii. Intr-o intersectie nu poti tine cont si de semafoare si de indicatoare. Agent circulatie > Semafoare > Indicatoare > Prioritate de dreapta. Daca se tine cont de codul rutier, intersectia este simpla. Dai prioritate de dreapta, chiar daca pleci pe verde, pentru ca faci stanga si te intalnesti cu cei care vin din sens opus, ca intr-o intersectie normala.
-
Prioritate de dreapta!!!!!!!!!!!!!!
-
Amice, din pacate esti pe alta planeta. Inventezi atat viteza trailerului cat si viteza motociclistului, doar ca sa te afli in treaba? Mai nou, stii si ce a facut soferul acum. "Ia dreapta, ia stanga, se asigura... " - erai acolo si noua nu vrei sa ne spui. Tu erai soferul ma? Cum naiba deduci tu vitezele vehiculelor implicate in accident? De unde stii tu cat de incet mergea trailerul si cat de tare mergea motociclistul, mai ales ca ai poze cu vitezometrul blocat la 80km/h?
-
Nu, topicul de accidente este pentru a anunta accidentele, astfel incat prietenii sa afle cand un amic a avut probleme si sa stie de el, sa-l poata ajuta in caz de nevoie. Se pare ca nu multi se si uita la pozele din articol, poze in care vitezometrul este oprit la 80km/h. Iar 80km/h nu este o viteza atat de mare incat soferul vinovat sa nu fi putu observa motociclistul aflat in miscare. Ce anume vi se pare asa de iesit din comun ca un sofer sa nu fi acordat prioritate? De ce insistati sa scoateti un motociclist vinovat intr-un accident despre care nu stiti nimic si sa gasiti scuze unui sofer care nu a respectat legea? Va simtiti mai motociclisti daca aveti mii de mesaje postate pe forum? Un trailer nu tzashneste brusc. Dar este suficient sa se puna in miscare cu 10km/h atunci cand tu mai ai 30 metri pana la el si rulezi cu 80km/h. De ce? Intreaba soferul. Pentru ca este neatent, pentru ca te ignora, pentru ca nu te vede, pentru ca este baut, pentru ca "asa vrea muschiu' lui", pentru ca estimeaza gresit, pentru ca a avut impresia ca motociclistul se afla in franare sau te miri ce alte motive. Cert este ca motive exista. Dar cel mai important, un trailer care face stanga, nu trebuie sa faca de pe loc. A face stanga de pe loc ar insemna ca a oprit pentru acordare de prioritate si atunci accidentul nu ar mai fi avut loc. De ce nu-ti pui problema virajului din miscare? Ti se mai pare la fel de "indoielnic"?
-
Yamaha XT125, Husqvarna SM125. Sunt usor de manevrat, usor de intretinut, super distractive, pozitie comoda in oras. My2Cents