Sari la conținut

mangusta

Super Membru
  • Număr conținut

    559
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.romulusboicu.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Meaux
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    XT 660 Z Tenere '15
  • Numar Moto
    ZIG
  • Club
    privat

Informații profil

  • Motociclete detinute
    XT 125 R, XT660 X, XT 660 Z Tenere

Vizitatori Recenți Profil

1.554 citiri profil

mangusta's Achievements

  1. Topcase rack e acel monokey, pe mine ma intereseaza suportii de metal de dedesubt. Orice caut cu rack sau mount sau top case sau top box imi da doar monokey-urile, monolock sau alu-rack, dar nu si acel suport metalic de legatura. Incerc si pe site-ul Givi. Merci.
  2. Salut, caut si eu in disperare si nu gasesc nici macar cum se cheama, sa pot cauta mai bine :)) Suportul pentru monokey, atasez poza. Placutele acelea metalice care fac legatura intre codita si monkey. Am ceva dar nu sta prea bine si este foarte inalt si caut sa le iau pe alea care trebuie. Merci
  3. Sunt Mitas E07 Plus, care sunt cauciuri 50/50 printre cele mai întâlnite pe motoarele de adventure pentru că sunt printe cele mai reușite. Sunt foarte lăudate atăt pentru off cât și pt on, "crampoanele" sunt foarte mari și cu multă suprafață pentru asflat, dar bineînțeles că pe ud nu mai e aceași situație. Am mers cu 50/50 un sezon întreg (că atât au ținut, sunt foarte moi și cu mult grip), nu simți diferențe pe asflat, dar pe ud am mers cu mare grijă. Acum am 80/20 și al fel, merg incredibil pe asflat, uscat, pe ud nu prea am mers și nici nu îmi doresc...
  4. mangusta

    Yamaha XT660X

    Pai s-a amanat, iti dai seama, dar avand toate planurile facute, asteptam (ca suntem 2) sa se linisteasca lucrurile si sa se deschida granitele si poate in 2022 sau 2023 sa o facem.
  5. Salut, Viitor proprietar de Tenereu 660 , trebuie să-mi ajungă din UK. Care ştiţi cum e la RAR cu farul, sunt probleme?
  6. mangusta

    Bursa SuperMoto

    Îmi vând XT-ul... 3200eur neg 35000 km reali și în creștere Acte la zi. Motorul este într-o stare excepțională, unul din cele mai curate și îngrijite! Nu are nevoie de nimic, ready to go, e pus la punct, revizie proaspăt făcută. Am istoric de service de când o am eu (3 ani). Am schimbat: 2017: Anvopele (încă sunt în stare foarte bună) Plăcuțele (dar mai au o grămadă de "carne" ) 2018 Service furcă Kit lanț Tampoane cauciuc din butuc spate 2019: Bucșe ghidon-jug Rulment față Cabluri accelerație Antigel Lichid frână Ulei Filtru aer Bujie Claxon Îmbunătățiri: Bec poziție LED Bec principal albastru Xenon Look Comfort seat (super comodă, atât pt pilot cât și pt pasager) Hand guard-uri Acerbis (plastic + metal) Oglinzi Manșoane Manete aluminiu scurte și reglabile Vopsea metalizată (nu a fost accidentată, doar plastic înălbit de soare) Accesorii: Suport topcase + placă pt topcase și placă pt bagaj textil Mai am la ea întinzătoare lanț originale nemontate, suporti scărițe pasager aluminiu nemontate, stop și suport număr pt "tail tidy" pt scăpat de codița mare (n-am mai apucat să o fac eu) și carte service. O vând (cu mare părere de rău) pentru că vreau să trec pe Tenere.
  7. mangusta

    Yamaha XT660X

    Foarte tare, cred ca a fost o excursie misto de tot, asa pare din poze (foarte faine de altfel) !! Arata bine XT-ul! Nu stiam ce e diferit la furca, nu are protectia, dar arata bine si asa. La mine suspensia e foarte moale, cel putin asa o simt, iar pe offroad intr-adevar se simte diferenta fata de o roata mai mare pe fata, dar pe mine m-a dus in niste locuri destul de tari, si pe uscat si pe ud cu cauciucurile de asflat, probabil ca echipata cu unele de off e alta poveste. Apropo de consum, la mine cu un mers super lejer, gen max 100-110 m-a dus un plin 240km pana la rosu, am facut acum niste drumuri Ploiesti-Bucuresti pe autostada, mers cu in jur de 140-150, m-a dus cam 140 km pana la rosu :))) Deci papa, daca ii dai! Si o poza proaspata! Merge superb acum, i-am facut o revizie serioasa: ulei, antigel, lichid frane, filtru aer, bujie, rulmenti fata, uns ambreiaj, kit de lant, tampoanele din butuc... PS. Chestie ciudata, s-au dus bucsele de cauciuc din jug (care tin si ghidonul) si din pacate Yamaha le vinde doar cu jug cu tot... Au reusit baietii de la service (Zenklawa) sa la faca la cinva din ceva plastic dur, teflon nu mai stiu exact, acum sunt mai dure, dar nu simt diferenta. E posibil sa fie mai rigida si sa raspunda mai bine la comenzi.
  8. mangusta

    Yamaha XT660X

    Da, la inceput eram panicat ca nu gasesc cauciucuri pt ea, dar am vazut ca sunt ceva variante, chiar si unele cu crampoane mari.
  9. mangusta

    Yamaha XT660X

    De acord. Stiu ca nu e chiar cel mai potrivit, dar vreau sa ma incapatanez sa fac ceva deosebit pana la capat!
  10. mangusta

    Yamaha XT660X

    Asta e tot ce voiam să aud!
  11. mangusta

    Yamaha XT660X

    Am mers pe acealasi traseu in offroad cu un R si dupa aia cu X-ul meu. E intr-adevar diferenta, dar am reusit sa ajung in acelasi loc, desi nu credeam mai ales ca aveam cauciucuri de asfalt. Am tot facut trasee in afara asflatului si m-a suprins. Asta vara am mers la Magura, Brasov cu pasager si a fost foarte ok. Nu mi-as lua R ca nu prea imi place, adica as prefera sa mai strang bani si iau un Tenere daca e. Dar acum, pentru excursia asta mi-am dat seama ca nu-mi permit sa bag vreo 2500 eur intr-un alt motor, cu bani astia imi super pregatesc X-ul pt adventure. Plus ca nu am gasit informatii despre aventurieri pe un X decat foarte putin despre un tip care a facut Mongolia cu un supermoto mic, de vreo 250 parca. :)) Asa ca as face si ceva ce nu prea s-a facut. PS. in realitate era mult mai hardcore decat se vede in poze!
  12. mangusta

    Yamaha XT660X

    Am un gand, defapt e un plan si sper sa-l pot indeplini la anul si anume: sa plec cu XTX-ul meu in Mongolia. Am stat mult si m-am gandit, un R nu vrea sa-mi iau, varianta la care m-am tot gandit e si motorul la care visez de ceva vreme, XT 660 Z-ul. Dar banii pe care i-as mai pune sa-mi iau un Tenere ii pot baga in accesorii si excursie... Asa ca m-am hoarat sa raman la X-ul meu iubit! :)) Asa ca ce ziceti? Ganduri, sfaturi, ceva?
  13. mangusta

    Yamaha XT660X

    Se pare ca mi s-au slabit bucsele din jug, blanseaza destul de tare ghidonul stanga-drepta... se simte si in mers la manevrabilitate. Stice cineva o solutie? Am inteles ca nu se gasesc de cumparat separat, decat jugul cu totul ) O varianta ar fi sa caut unul care face bucse din cauciuc sau chir o varianta din teflon, dar ar fi vibtratii mai multe.
  14. mangusta

    Yamaha XT660X

    Da, e de tinut minte ca nu e de joaca... iar fara aripa m/am obisnuit, dar am sa dau comanda pt sezonul urmator neaparat! Pozele de pe "deal" sunt facute in Piatra Neamt. Ii place caprei si in afara asfaltului!
  15. mangusta

    Yamaha XT660X

    Patania mea de toamna asta... Am tot zis ca mai aman putin schimbarea kitului de lant... pana s-a rupt... in mers... Asa ca luati aminte! Am avut un noroc maxim!! 60km trebuia sa ma mai duca, dar a cedat intr-o accelerare pe banda 2, nu pot sa-mi explic cum de s-a pus frumos pe ascula si nu a intrat la roata... Chiar nu-mi dau seama! Am schimbat kitul la service si tampoanele de cauciuc singur. E o diferenta uriasa!! Zici ca e alt motor! Genial. Super importante toampanele alea! Pe langa asta am facut aproape 5000km sezonul asta pana acum si mai am putin de mers. Am mers si vreo 200 pe noapte, am mers si pe munte, am si sarit putin cu ea pe un damb... ) Concluzia e ca o iubesc si ca nu stiu cum sa fac sa nu o dau niciodata!!! )) » Post actualizat in 10 Oct 2018 20:42 A si daca va intrebati unde e aripa... pai aia e patania de asta vara... S-a facut bucati mici si multe... cand (din pacate) am intrat in cobul unui coleg cu V-Strom...
×
×
  • Creează nouă...