Sari la conținut

DonFlamingo

Moderatori
  • Număr conținut

    3.868
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

2 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    iulie 2008
  • Motocicleta
    BMW RT, Vespa GTS, HD SG
  • Numar moto
    BigDawg
  • Club
    Flamingo

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX R 600, Kymco Downtown 300i, Kawasaki Vulcan 900 Classic, Kawasaki Versys 1000 SE, BMW K1600 GT, Honda VF 750S Sabre, Yamaha XMAX 300, Honda Africa Twin Adventure Sports ES DCT, BMW R1250RT, Vespa 300 GTS Super, HD Street Glide
  • Alte autovehicule si vehicule
    2023 Mini Countryman John Cooper Works

Vizitatori Recenți Profil

128.235 citiri profil

DonFlamingo's Achievements

  1. Salut, astazi inainte sa ma duc la birou am fost rapid sa mai probez niste casti. Sa o luam cronologic cu ce am testat si la ce ma uit, incepem cu ce urmaresc: -> Urmaresc casca Flip-up sau Flip-back cu structura compozit (tri-compozit, ori carbon, ori mix din fibre). Din ce m-am documentat pe langa ca sunt mai usoare sunt si mult mai bune in caz de impact, intrucat absorb mai bine energia cinetica de la impact. -> Calitatea fabricatiei si a materialelor. Castile nu mai sunt ieftine si nu vreau sa platesc pe niste plastice ieftine sume demne de materiale gen metal, etc etc -> Functionalitate: ochelari de soare integrati, posibilitate integrare cu intercom. Ce am probat testat: -> HJC RPHA 90S: actuala casca. Imi vine bine pe cap dar dupa 4 ani a inceput sa se dezintegreze, sa cada piese, sa nu se mai inchida sau se deschida cum trebuie desi nu este atinsa/lovita/accidentata. Vizierele se zgarie foarte usor, atat cea exterioara cat si ochelarii de soare integrati. per total sunt dezamagit. -> HJC RPHA 91: noul model flip-up nu imi mai vine pe cap, au schimbat calapodul. -> Probat Shoei Neotec 2 si Neotec 3: cu tot fitting system, probe, para-probe nu imi vine cum trebuie, in principiu din cauza presiunii pe care o exercita atunci cand este inchisa in zona articulatiei mandibulare. presiune care ma loveste imediat, nu vine dupa cateva ore. Din pacate un mare NU, dar sta foarte bine la toate celelalte capitole -> dupa cum am mai spus colega de moto s-a dat pe jos cu ea si casca inca functioneaza "zici ca e noua". -> Shoei GT-Air3: de curiozitate am probat si integrala de la Shoei, sora "fixa" a Neotec 3: imi vine ca turnata pe cap. Daca voi renunta la ideea de flip-up/flip-back pe asta o voi lua. -> Schubert C4 PRo si C5: calapodul nu imi vine sub nici o forma - ori prea mare ori prea mica -> TEstat si Schubert S3: varianta integrala de la C5 si la fel ca si C4 Pro si C5 nu imi vin sub nici o forma -> Testat si Schubert J2: un fel de open-face dar cu un chinguard ceva de genul (am un Schubert M1Pro pentru mers in oras cu scuterul si care imi vine perfect) - au schimbat calapodul si nu imi vine chiar daca e open face. -> Shark Oxo: orice marime pun pe cap L sau XL imi vine ca turnat iar materialele si felul cum e facuta mi se pare foarte calitativa. Partea mai putin buna la Shark este ca este din policarbonat si nu fibre. Asta este marele minus. -> AGV Tourmodular: o gluma buna de casca. Materiale foarte ieftine, scartaie din toate incheieturile, oricum nu vine cum trebuie pe cap. Una peste alta o casca sub-mediocra din toate punctele de vedere. -> Bell SRT Modular: o idee mai bine ca AGV dar nu vine sub nici o forma pe cap -> Scorpion EXO Tech EVO: aceeasi senzatie de materiale ca la HJC, motiv pentru care voi si spune pas. Din relatari de pe la prieteni le cam pica butoanele si la astea....deci pas desi imi vine perfect pe cap. -> LS2 am fost sa testez la ATV Rom dar nu mai aveau asa ca voi incerca si la colegii de la Indian/Royal Enfield. Pana acum singura care imi vine si imi si place este Shark-ul dar nu sunt foarte convins din cauza Policarbonatului si a faptului ca sunt frantuzesti. O sa incerca sa ma duc si la LS2 si eventual sa gasesc Nolan pe undeva dar nu mai am prea mari sperante.
  2. @pierrotlefou nu se compara oricum Shoei la calitate cu HJC sau Nolan si altii asemenea. Poate Arai sau Schubert sa mai fie la nivelul ala, in rest e....... sunt scumpe nu zic nu, dar sunt senzationale. Mai zic o data povestea: pasagera mea si-a luat o Vespa primavera de 125 sa o conduca cu B125 in oras. Am facut un drum pana la Adancata si pe drum acolo s-a infipt direct in parapet la 60 la ora (nu era atenta, a uitat ca e la ghidon si ca nu e pasagera). Full echipament si casca Shoei Neotec 2 pe cap. rezultatele? Nici macar o vanataie, iar la cap desi a dat cu "dintii" de asfalt nici macar inrosita nu era zona, ne=a intrebat daca a dat cu fata de asfalt ca ea nu a simtit......iar casca? Casca in afara ca are mandibula julita in rest functioneaza zici ca e noua!! DPMDV este incredibil, sa mearga ca atunci cand a cumparat=o desi a avut accident!! Pe cand RPHA90S a mea, desi neatinsa, ne-lovita, ne-zgariata incepe sa se destrame singura: i=a cazut un surub de prindere a mandibulei, vizierara nu mai sta deschisa decat atunci cand stau pe loc, protectia de vant de sub barbie e aproape desprinsa.... Una peste alta sunt dezamagit de calitate. Asa rau imi pare ca nu am bostanul facut pentru Neotec
  3. Deci nu sunt singurul caruia i s-a parut HJC RPHA 91 mai slaba calitativ si la fel nu mi-a mai venit pe cap (eu avand RPHA 90S care imi vine foarte bine). Foarte dubiosi HJC din punctul asta de vedere. O sa mai incerc saptamana asta si LS2 Advant X Carbon sa vedem cum e, si poate Scorpion EXO EVO Carbon. Daca nici un din astea nu imi vine o sa revin la integrala - Shoei GT-Air 3
  4. Intr-un final am dat eu o fuga astazi la BBMoto pentru a proba Shoei Neotec 3 cu diferinte configuratii si fitting system, bla bla. Oricum as da-o nu imi este confortabila, cu bureti mai subtiri, luate masuri, adaugat tot felul chestii prin interior pentru a aduce mai in fata, mai in spate.........oricum as da-o ma jeneaza la articulatia mandibulara. Sunt foarte dezamagit de capul meu in colturi si ca nu imi vine Shoei. pe de alta parte Shoei GT-Air 3 imi vine perfect, desi parca nu mi-as dori o integrala. Cat am fost la ei am probat si Shark Oxo si imi vine excelent, calitatea materialelor mi se pare foarte buna, peste HJC. AGV, Bell dar sub Shoei, Schubert. Una peste alta demn de luat in seama. GT-Air 3 o iau foarte serios in considerare intrucat zici ca e turnata pe capul meu si imi vine excelent. Dar pana sa ma hotarasc la ceva integral voi mai incerca cateva flip=up-uri
  5. DonFlamingo

    De reținut

    De acord cu tine, de prea multe ori ni se prezinta stirile intr-un mod trunchiat si asa cum ai zis si tu, daca ar fi a 10-a oara abeterea si eu as fi de acord.
  6. nu e chiar vrajeala, primii pasi sunt facuti, ca nu functioneaza ele inca cum vor ei asta e alta problema. Dar de miscat se misca in directia asta.... Asta e, trebuia sa vina si pe la noi curentul asta cu bocancul pe gat, trecem la mopeduri
  7. DonFlamingo

    De reținut

    Pai e definita sanctiune acolo dar, nu exista definite pe nicaieri si nici semne de circulatie care sa zica care e viteza minima. Avem cu viteza maxima dar nu viteza minima.
  8. DonFlamingo

    De reținut

    Tu nu stai in spatele tirurilor? Waw ce haiduc!! Sa nu inspiri tu un pic de esapament!! Cam anarhist!
  9. Trebuie sa mergem la BBMoto sa probam cu sistemul ala personalizat. GT Air 3 e smechera rau dar mi se pare un pic claustrofoba, Netoec 3 e ce trebuie daca ar fi sa mearga combinatia de XL cu obraji mai mari. Nimic
  10. DonFlamingo

    De reținut

    I: Bine, hai sa.ti explic, madam dracu stie cu o cheama, intra in giratoriu, tavaleste un motociclist, a incalcat regulile, da sau nu? R: Da I: Merita sanctionata, da sau nu? R: Da I: Lucescu a intors pe dublz continua in fata tramvaiului, a incalcat sau nu, nenea de la Ploiesti/bacau care a intrat cu 1000RR in autobuz pe usa din mijlok a incalcat sau nu? R: Da I: Colegul din imaginile politiei elicoptetiste a incalcat sau nu? R: Da Ideea este ca politia in incompetenta ei au vrut sa il dea exemplu pe motociclist. Nu a facut mare lucru si nici nu a pus in primejdie pe nimeni (poate pe el). Da ii dai amenda si ii iei permisul, dar 16000 si 2 ani este overkill. Intelegi acum unde batem toti? + o masina care face d-astea pune in pericol pe altii, o motocicleta care face d-astea se pune in pericol doar pe el insusi. Hai sa nu mai fim maicute si sa ne prefacem ca ne luam 1000RR, 2000RR ca sa mergem legal cu 30 la ora. Nu zic sa mergem cu 200 pe DN1 dar un ritm mai alert e ok. Si in plus nu mi-am luat moto ca sa stau in curu vreunui tir sa inspir toate noxele aluia. Daca voua va place foarte bine.
  11. DonFlamingo

    De reținut

    Ce nu inteleg? te rog explica-mi ca la prosti poate inteleg intr-un final
  12. Imi poti spune te rog calitatea materialelor, finisaje cum ti se pare? Spre exemplu HJC e ok dar nu se compara cu Shoei sau Schubert. Imi doream foarte mult Shoei intrucat cred ca sunt cele mai bune - pasagera are un Shoei Neotec 2 si s-a dat de pamant cu ea la 60 la ora. In afara de mandibula castii un pic julita casca zici ca e noua, iar pasagera nici macar nu a simtit ca s-a dat cu dintii de asfalt. NU am incercat cu personal fitting system - ar trebui sa merg pana la BB Moto ca ei vad ca au asa ceva, eu am incercat doar marimile L si XL. L imi vine bine pe cap dar imi pune presiune pe articulatia mandibulara, iar XL se misca pe cap si este usor larga. Poate un XL cu niste bureti mai mari sa rezolve problema dar trebuie vazut.
  13. DonFlamingo

    De reținut

    Sustin reintroducere legii de prima notces! Si atunci va rog sa o respectati atat in litera cat si in spiritul ei!
  14. DonFlamingo

    De reținut

    Așa este ai dreptate! Propun sa ne luam toți mopede, orice mai mare de atât nu își are rostul că există posibilitatea încălcării legii iar legea e sfântă! Cu încredere luați asa ceva:
×
×
  • Creează nouă...