-
Număr conținut
2.891 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
https://ferenczik.photography
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Resita
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Honda Africa Twin
Informații profil
-
Motociclete detinute
XT660X, VFR 800 VTEC, BMW R1150RT,Honda CBR 400 RR,Honda CBR 600 RR, Yamaha TW, Honda Hornet, Yamaha FZ6, Yamaha DragStar, Piaggio Liberty, Honda CRF 450, Yamaha YZ 250, Yamaha WR 250
Vizitatori Recenți Profil
Garcya's Achievements
Collaborator (7/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Honda CRF 300 RALLY Camo Custom Airbrush
topic a răspuns lui Garcya în Garcyaul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Multumesc -
Honda CRF 300 RALLY Camo Custom Airbrush
topic a răspuns lui Garcya în Garcyaul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Mulțumesc frumos Mulțumesc Mulțumesc -
Garcya îl urmărește pe Honda CRF 300 RALLY Camo Custom Airbrush
-
Honda CRF 300 RALLY Camo Custom Airbrush
un topic a postat Garcya în Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Va salut. Sunt nevoit din pacate sa vand motocicleta. Acum cateva luni mi-am pierdut sotia intr-un accident rutier si efectiv nu o sa mai am timp sa ies cu motocicleta, am un copil de crescut si alte prioritati. Nu am din pacate poze "pentru vanzare" si nici dispozitia necesara sa fac. Motocicleta este ca noua, are aprox 5.000 km si a stat doar in garaj de cand am cumparat-o de noua. Este vopsita cu airbrush la Timisoara. Pe langa partile aftermarket montate am si cele originale. Are ghidon Fatbar Renthal, mansoane incalzite, protectii originale Acerbis, parbriz mai inalt si fumuriu, diverse prize usb si 12v, suport numar scurt, geanta rezervor, sistem complet de bagaje dedicat pentru 300 Rally de la Kriega care cuprinde o geanta de 30l si doua laterale de 12l bucata + 2 suporti pentru 4 bidoane de apa / benzina / sau alte lichide. Service am facut in fiecare an si anume schimb de ulei si filtru. Nu am avut accidente cu el, nici macar nu l-am culcat vreodata prin off-road. Motocicleta se afla in Austria langa Viena si este inmatriculata aici. Pret 6.000 EUR fara bagaje si 6500 cu tot sistemul de bagaje. An 2021 Km 5000 Contact +436609385405 (Whatsapp sau Telegram disponibil) -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Noup, nu scrie nicăieri curb. Pe site-ul trimis de mine scrie asa: Gewicht, vollgetankt 175 kg Greutate cu plinul de rezervor 175 kg. Repet întrebarea mea: exista undeva dovada clară cu motorul pe cantar și sa aibă 192 kg? M-as mira sa mintă pe site-ul oficial fix la cel mai important segment pentru această categorie. -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Pe site-ul oficial scrie greutate cu rezervor plin 175 kg. Ai cantarit tu sau altcineva si ne poti arata ? -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Poate iti face cu ochiul https://cfmoto-motorcycle.eu/at/de/motorcycles/multi-function-touring/450mt Cost sub 7k nou Service la 5k Roti 18/21 Greutate 175 kg la plin Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally -
Salut Garcya,
Noi am mai colaborat in urma cu multi ani. Cumva mai te ocupi de adus piese de pe ebay.co.uk? Acum as avea nevoie de o planetara de vreo 10kg, si anume:
https://www.ebay.co.uk/itm/385735801593
Nu expediaza in RO, de aceea apelez la tine. O cotatie de pret se poate, te rog?
Multumesc si toate cele bune,
Mihai
-
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
La Rally eu am pus înălțătoarele astea https://www.rockymountainatvmc.com/parts/rox-speed-fx-2"-handlebar-risers-p?v=17874 + ghidon fatbar și singura problema am avut-o cu cablul de frână, care este la limită. Nu a trebuit sa îl schimb doar sa îl mut puțin, sa fie mai liber. Deci 2" este maxim. -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Stai liniștit, am mai purtat discuția asta. Când am zis enduro ști și tu foarte bine ca nu m-am referit la hard enduro ci doar la faptul ca mergem cu ele pe off-road. Faza cu îngrijirea carenelor la un dual sport este zero! Valoare pe piața zero! Daca o sa vreau sa vând motorul și clientul se leagă de faptul ca "ah uite aici este zgâriat" din partea mea poate sa plece! Gândești aici ca la faza cu husa pe scaune! Pui husa, nu te bucuri de scaune, ca să ai scaune "curate" când o sa vinzi mașina lol Hai spor la cărat. -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
LOL și? Când dai cu el de pământ pe coclauri tot asa tragedie este? Motocicletele astea sunt făcute sa fie abuzate. Putin îmi pasă (mie cel puțin) ca sunt zgârieturi pe carene de plastic, în mod special acolo sub, unde zici tu, unde nici măcar nu se vad. Who cares? Nu exista comparație, unde ai văzut tu pe motoare de enduro suporți de fier? Pentru ce? Sa te "ajute" când pici cu el? -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu stă pe tobă pentru ca CRF are din fabrică protecție acolo. Nu am poze cu cele laterale "pline" În cele laterale vin hainele normale și ustensile de gătit + mâncare, iar în cea de sus vine tot ce ține de cort și dormit. -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am kit-ul de genți de la Kriega. În total 80 litrii volum și încă mai le pot extinde dacă doresc. Sunt prinse direct pe mobra, fără vreun fier. Deci se poate și fără. -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Poti cere si doar un set pentru verificare, inainte de a face comanda mare. Eu asa am facut si toti vanzatorii accepta. Ca nu poti sa te risti sa cumperi 500 bucati si calitatea sa nu fie conform asteptarilor. Pana acum insa, vreau sa spun ca tot ce am luat a fost exact ca si originalul din punct de vedere calitativ si design, deci probabil ca si astea sunt la fel. Vara asta am facut "traditionala" tura prin Austria. Cand ies la plimbare cu cortul aleg intotdeauna drumuri montane, drumuri secundare pe sus pe dealuri sau prin paduri. In Austria, greu spre foarte greu gasesti drumuri neasfaltate, insa sunt si aici destule, dupa cum se vede pe motorul meu, a vazut destul noroi. In rest tempo este 100 km in aprox 3 ore. Peisajele de vis, drumurile goale, fara trafic. Deobicei ma intalnesc doar cu biciclisti si cateodata motociclisti "rataciti" ca si mine. Anul asta n-am fost pe Grossglockner insa am traversat PostAlm Strasse (7 EUR pentru motor) care m-a lasat cu gura cascata. Un fel de Transalpina la superlativ. La un moment dat mergeam efectiv prin nori sau deasupra lor. Va las aici o parte din pozele facute pe traseu. Daca aveti drum prin Austria, poate iesim la o plimbare impreuna PS: Pentru cei cu instagram ma gasiti cu Garcya Poate vreun @ADMIN sa puna pozele cum trebuie, habar nu am de ce le-a pus una sub alta, imi pare rau. -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Foarte frumos! -
Honda CRF300 RALLY
topic a răspuns lui Garcya în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Vezi pe sticla dacă o mai ai ce cod este și baga aia pe google, în mod normal ar trebui sa iti arate rezultate doar cu sticla