Sari la conținut

Garcya

Super Membru
  • Număr conținut

    2.888
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

4 Urmăritori

Metode de contact

  • Website URL
    http://uk-ro.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Resita
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda Africa Twin
  • Numar Moto
    0761333491

Informații profil

  • Motociclete detinute
    XT660X, VFR 800 VTEC, BMW R1150RT,Honda CBR 400 RR,Honda CBR 600 RR, Yamaha TW, Honda Hornet, Yamaha FZ6, Yamaha DragStar, Piaggio Liberty, Honda CRF 450, Yamaha YZ 250, Yamaha WR 250
  • Interests
    uk-ro.com

Vizitatori Recenți Profil

12.150 citiri profil

Garcya's Achievements

  1. Noup, nu scrie nicăieri curb. Pe site-ul trimis de mine scrie asa: Gewicht, vollgetankt 175 kg Greutate cu plinul de rezervor 175 kg. Repet întrebarea mea: exista undeva dovada clară cu motorul pe cantar și sa aibă 192 kg? M-as mira sa mintă pe site-ul oficial fix la cel mai important segment pentru această categorie.
  2. Pe site-ul oficial scrie greutate cu rezervor plin 175 kg. Ai cantarit tu sau altcineva si ne poti arata ?
  3. Poate iti face cu ochiul https://cfmoto-motorcycle.eu/at/de/motorcycles/multi-function-touring/450mt Cost sub 7k nou Service la 5k Roti 18/21 Greutate 175 kg la plin Cu siguranta este concurenta "perfecta" pentru 300 Rally
  4. Salut Garcya,

     

    Noi am mai colaborat in urma cu multi ani. Cumva mai te ocupi de adus piese de pe ebay.co.uk? Acum as avea nevoie de o planetara de vreo 10kg, si anume:

    https://www.ebay.co.uk/itm/385735801593

    Nu expediaza in RO, de aceea apelez la tine. O cotatie de pret se poate, te rog?

     

    Multumesc si toate cele bune,

    Mihai

     

  5. La Rally eu am pus înălțătoarele astea https://www.rockymountainatvmc.com/parts/rox-speed-fx-2"-handlebar-risers-p?v=17874 + ghidon fatbar și singura problema am avut-o cu cablul de frână, care este la limită. Nu a trebuit sa îl schimb doar sa îl mut puțin, sa fie mai liber. Deci 2" este maxim.
  6. Stai liniștit, am mai purtat discuția asta. Când am zis enduro ști și tu foarte bine ca nu m-am referit la hard enduro ci doar la faptul ca mergem cu ele pe off-road. Faza cu îngrijirea carenelor la un dual sport este zero! Valoare pe piața zero! Daca o sa vreau sa vând motorul și clientul se leagă de faptul ca "ah uite aici este zgâriat" din partea mea poate sa plece! Gândești aici ca la faza cu husa pe scaune! Pui husa, nu te bucuri de scaune, ca să ai scaune "curate" când o sa vinzi mașina lol Hai spor la cărat.
  7. LOL și? Când dai cu el de pământ pe coclauri tot asa tragedie este? Motocicletele astea sunt făcute sa fie abuzate. Putin îmi pasă (mie cel puțin) ca sunt zgârieturi pe carene de plastic, în mod special acolo sub, unde zici tu, unde nici măcar nu se vad. Who cares? Nu exista comparație, unde ai văzut tu pe motoare de enduro suporți de fier? Pentru ce? Sa te "ajute" când pici cu el?
  8. Nu stă pe tobă pentru ca CRF are din fabrică protecție acolo. Nu am poze cu cele laterale "pline" În cele laterale vin hainele normale și ustensile de gătit + mâncare, iar în cea de sus vine tot ce ține de cort și dormit.
  9. Am kit-ul de genți de la Kriega. În total 80 litrii volum și încă mai le pot extinde dacă doresc. Sunt prinse direct pe mobra, fără vreun fier. Deci se poate și fără.
  10. Poti cere si doar un set pentru verificare, inainte de a face comanda mare. Eu asa am facut si toti vanzatorii accepta. Ca nu poti sa te risti sa cumperi 500 bucati si calitatea sa nu fie conform asteptarilor. Pana acum insa, vreau sa spun ca tot ce am luat a fost exact ca si originalul din punct de vedere calitativ si design, deci probabil ca si astea sunt la fel. Vara asta am facut "traditionala" tura prin Austria. Cand ies la plimbare cu cortul aleg intotdeauna drumuri montane, drumuri secundare pe sus pe dealuri sau prin paduri. In Austria, greu spre foarte greu gasesti drumuri neasfaltate, insa sunt si aici destule, dupa cum se vede pe motorul meu, a vazut destul noroi. In rest tempo este 100 km in aprox 3 ore. Peisajele de vis, drumurile goale, fara trafic. Deobicei ma intalnesc doar cu biciclisti si cateodata motociclisti "rataciti" ca si mine. Anul asta n-am fost pe Grossglockner insa am traversat PostAlm Strasse (7 EUR pentru motor) care m-a lasat cu gura cascata. Un fel de Transalpina la superlativ. La un moment dat mergeam efectiv prin nori sau deasupra lor. Va las aici o parte din pozele facute pe traseu. Daca aveti drum prin Austria, poate iesim la o plimbare impreuna PS: Pentru cei cu instagram ma gasiti cu Garcya Poate vreun @ADMIN sa puna pozele cum trebuie, habar nu am de ce le-a pus una sub alta, imi pare rau.
  11. Vezi pe sticla dacă o mai ai ce cod este și baga aia pe google, în mod normal ar trebui sa iti arate rezultate doar cu sticla
  12. Seba nu are cont aici, mulțumesc pentru recomandare. Și eu mi-am comandat aceleași filtre, sa le am de rezervă.
  13. Nu știu și nici nu prezintă interes. Daca citești topicul inițial nu iti dai seama de asa ceva ce tu spui acum. Nu are importanță oricum.
  14. N-ai nevoie de kit de coborâre lol Cu suspensia din fabrica și cu 70+ kg se lasă atâta de jos încât și cu 160cm ajungi pe jos
×
×
  • Creează nouă...