se poate din kte vad eu si stiu eu daca t uitzi atent la cadru din 98 si la cel dupa 99 sunt la fel nu s-au obosit sa schimbe cva, prinderile cred ca sunt aceleasi doar ca trebuie schimbata nu doar coditza ce mai este cadru ala d plastic de sub sha care-i diferit. Bafta'n viata
pfu...am citit cu emotii topicul pana la ultima pagina si speram sa fie asta finalul si mi s-a indeplinit dorinta,multumiri lui d-zeu ca l-a mai lasat printre noi,insanatosire grabnica!
eu am o curiozitate daca am verificarea tehnica expirata si intru in careva sau el in mine chiar daca nu sunt vinovat ajung sa fiu de vina pt ca n-am aia facuta sau imi suspenda talonu o amenda si atat?
era o usoara tenta ironica pt astia cu greutate (la cap).....da stiu ca nu te ajuta da sincer de-abia astept sa scap de ea asha ca nu ma intereseaza chiar deloc ce si cum afecteaza performantele craciun fericit tuturor
eu sunt proprietarul rsului cu cauciucul de 190 ... nush ce sa zic ,cat e de strans cat nu e,insa asta scrie p el desi nici mie nu-mi pare a fi de 190 ,App..cauciucul e dunlop ,ma indoiesc sa fie gravat la caterinca
sau daca nu-i nici d la aprindere atunci ii din cauza rolelor de la variator din fabrica is puse prea mici si nu fac cursa completa,nu impinge cat trebe cureaua in sus si daca-i asta problema atunci trebuie si o curea noua mai larga ca si cureaua ii facuta mai scurta. Cam 80 ron te-ar costa depinde de la cine cum le iei.....sau s-ar putea sa mai ai o obturare in toba la intrarea in clindru. desfa toba si uita-te si acolo
misto fazele cu gazarea.... pana la urma va fii un rs125 2004 replica pogialli delimitat....merg p ideea ,,toate la timpul lor'' multumesc de pareri si sfaturi , asfalt uscat !