-
Număr conținut
539 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Silverwing 600
-
Numar Moto
215
-
Club
de noapte
Informații profil
-
Motociclete detinute
Fazer 600, VFR VTEC, Silverwing 600
Vizitatori Recenți Profil
2.021 citiri profil
Sudsemnatu's Achievements
Rookie (2/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Nu stiu, cum ziceam, nu am mers niciodata cu 49 dar ma gandesc ca si Rares si colegul ala stiau ce vorbesc.
-
daca or sa dea astia legea sa ai dreptul sa conduci cu B-ul si 125 ma gandesc sa or sa se mai schimbe lucrurile prin Romania, mai ales ca nu prea mai ai nici unde sa parchezi fara sa platesti. Eu nu am mers in viata mea pe un 50cmc, care e limitat la 45kmh parca, dar imi povestea un coleg ca e mega enervant prin bucuresti pentru ca: -te strecori printre masini si pleci primul de la semafor dar pana la urmatorul semafor te depasesc toti cu 60-65 la ora si o fac si trecand f aproape pe langa tine si dupa aia la urmatorul semafor iar trebuie sa filtrezi toata coloana. Asa un 125 rezolva problema cu pleci primu si ajungi primu, ca poti merge lejer cu 70 intre semafoare.
-
foarte bun consumul, eu am un PCX tot 2022 luat anul trecut, abia i-am facut revizia de 1000, merge brici, 12 cai, consum intre 2 si 2.1.
-
am citit foarte bine, ce ai scris. Eu am scris ca 8000 mi se pare mult sa tii un ulei intr-un motor mic de 125 pe care il forjezi strict prin oras. Nu ma refeream la timpul intre schimburi si la km parcursi. E unu pe YT livrator cu pcx de 125, cred ca ala face 3000 pe luna minim, el la maxim 3 luni face revizia...face 3 revizii pe an lejer. Dar na, asta e parerea mea, sunt unii care ar zice ca sa il faca la 15.000
- 4.302 răspunsuri
-
Stiu, o sa caut, dar degeaba le arat eu pe internet ce am gasit, daca la 4000 in cap o sa mi se aprinda in bord martorul de ulei, daca nu o sa ma prezint or sa zica ca am pierdut garantia. Oricum, sincer mi se pare cam mult 8000, eu nu fac mai mult de 3000 pe an, poate nici atat, ca il folosesc strict in oras, drumuri scurte. Mi se pare exagerat 1000, dar si 8000 e cam mult. Eu as zice ca 3000 sau un an e un interval decent, sau na...5000...avand in vedere ca fiind scutere mici le cam rupi prin oras.
- 4.302 răspunsuri
-
Eu nu am asa ceva, mi-au dat multe carti dar in niciuna nu scrie de revizie. Dar mie mi-au zis sa vin acum dupa 3000, in asta de ai atasat tu scrie urmatoarea revizie la 8000 nu? prima la 1000, si dupa la 8x1000, uleiul...
- 4.302 răspunsuri
-
in carte nu scrie nimic despre asta, in niciun caz nu scrie 10k, am cautat pe net, si pe UK ( pe ei ii cheama la 600 de mile) si pare ca asa e in toata Europa. Nu stiu cum e la Yamaha, dar daca e tot asa din auzite la 10.000, nu stiu ce sa zic. Nu cred ca Yamaha se lasa mai prejos si vinde si mai ieftin si cheama si la rar la revizii, nu vad de ce ar face asta cand reviziile sunt o vaca de muls.
- 4.302 răspunsuri
-
Eu am spus ce au verificat la scuter din ce am citit pe foaia de revizie, daca au facut si alte verificari inseamna ca nu le-au scris. Da, din pacate sau din fericire, dealerii si importatorii au gasit aceasta gaselnita cu garantiile extinse, 4 ani honda, 7 ani hyundai, 5 ani Kia etc si te obligat sa faci reviziile la ei. Nu stiu cat de exagerat e sa schimbi un ulei original la 1000km si dupa un ulei after market la 3000km. Poate ca se considera ca majoritatea oamenilor merg exclusiv in oras cu ele. Ei dau garantie la scuter pana la 100.000 de km, daca faci revizie din 3000 in 3000 exceptant pe aia de 1000, o sa faci minim 33 de revizii, la o medie de 300 de lei aproape ca depasesti valoarea scuterului de nou. Funny, nu?:)
- 4.302 răspunsuri
-
Poate ajuta si pe altii ca eu nu am gasit informatia asta nicaieri pe net. Am facut la pcx ul meu de 125 prima revizia de 1000 de km la Honda Nord- a durat 45 de minute si a costat 270 de ron, i-au schimbat doar uleiul 90 de lei 1L si manopera 150 de lei, 15 lei spray frana si cam atat. Urmatoarea e peste 3000 de km.
- 4.302 răspunsuri
-
Da, incap 2, dar una full si una open face, in rest, am luat o data un bax de apa plata sub sa. Eu bag casca, manusile si geaca fara probleme. Bravo, eu am fost la yamaha si nu mi s-au parut prea cooperanti, ba ca nu au, ba ca nu stiu cu tichetele, nu mi-au zis nimic ca as putea lua urban pack ca sa pot beneficia de discount mai mare, m-ar fi incantat in parbriz mai inalt si poate o case de 39L, nu ar fi stricat, la urma urmei pot sa ii pun si la PCX aceste 2 lucruri. Una peste alta, astia de la Honda Nord au fost mai primitori ca sa zic asa, cu clientii.
-
Dupa ce am detinut in trecut un Silverwing de 600 care efectiv ma scotea din sarite cu consumul, anul asta am decis sa iau ceva strict de oras pentru deplasarile zilnice. Am avut pe lista nmax de 125/155 sau pcx 125. Cum doar la Honda am gasit programul rabla disponibil si am optat pentru pcx 125 cu 4 ani garantie in limita a 100k. Il am de 2 luni, consuma 2/100km, e destul fasnet, stabil, la viteze de peste 70 se simte lipsa parbrizului inaltat dar in rest nu ai ce sa iti doresti mai mult de la jucaria asta. Am vazut video cu oamenii care au facute ture in Dolomiti cu PCX. Are keyless go, abs cbs, controlul tractiunii, mufa de incarcat telefonul, start and stop la semafor, spatiu de depozitare garla sub sa, bord digital. Nmaxul e identic doar ca are disc pe spate si costa cu 500 de euro mai putin la RRP dar nu se incadreaza la rabla. Acum decizia e a fiecaruia cat vrea sa dea pe un acaret si daca merit sa il ia de nou sau SH.
-
mai sunt posesori de pcx pe aici?:))
-
Cele mai proaste manusi ever. Dupa 15 purtari s-a ros materialul din palma si intr-un final s-a rupt
-
Manual iti dau eu in format pdf daca imi dai un mail in mesaj privat
-
Honda CB500F bazait cand pun contactul
topic a răspuns lui Sudsemnatu în Victor Ful Service si intretinere curenta