Jump to content

Csj

Super Membru
  • Content Count

    769
  • Joined

  • Last visited

About Csj

  • Rank
    AutoMotoBiciclist

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    FZ6S
  • Numar Moto
    De Bucuresti
  1. Bravo Flower, acum esti Power ! Da-ne un semn ca ai ajuns cu bine acasa si mai baga niste poze.
  2. + DISTONOCALM ( se prea poate sa te ia durerea de cap..) )))))) + DICLOFENAC ( Daca n-ai elevator si intepenesti de spate..) )))))) ON: Ai nevoie de un butoi mare sa colectezi uleiul uzat.
  3. Am strigat Intr o zi la un prost " lasă telefonul și semnalizează", răspunsul a venit prompt: " ce vrei frate, fac dreapta", eu fiind pe dreapta cu bicicleta. Studiam un pic traficul zilele trecute, in 5 minute de stat am văzut aproape 10 șoferi cu telefonul in mana, in plin trafic. De mult spun că trebuie un BigBrother rutier, altfel vom avea în fiecare zi morți și răniți pe șosele.
  4. Am experimentat bootloop-ul la 5x-ul meu, trimis in service, schimbat placa de baza. Tinut in ploaie 2 ore, readus la viata cu 7 ron ). E bun pe waze, se misca bine, nu prea se blocheaza.
  5. doamne..ce sofer, ce idiot !cum sa intorci in asemenea hal fara asigurare??? Look twice.. Asta nu s-a uitat deloc..
  6. Eu m-am dus singur cu motoreta pe masina (pick-up). Am sunat la RAR si am intrebat daca este necesar sa o dau jos ( evident, mai aveam nevoie de o persoana sau doua). Mi-au dat asigurari si citez : " Mergeti fara probleme, nu trebuie data motocicleta jos de pe platforma, trebuie citite seriile. Daca trebuie, specialistii nostri va vor ajuta.". Am ajuns la locul cu pricina si m-a luat paznicul in primire. Ii arat programarea si imi zice ca nu se poate, desi in formularul online am trecut toate datele necesare. Mi-a spus sa ma reprogramez. Am ridicat tonul la el si mi-a dat o fisa cu care a trebuit sa merg la inginerul vietii sa o aprobe. In fata incintei, alt inginer imi spune ca ei nu sunt obligati sa ma ajute si sa caut oameni ca imi pierd randul. O criza de timp formidabila. M-a ajutat un baiat, am dat-o jos si am dus-o in sectie. Cand sa plec, alta treaba, aproape toata curtea RAR-ului se eliberase de masini si nu mai avea cine sa ma ajute. A venit inginerul si s-a dat lovit, ca nu are voie sa ridice greutati..Cu greu am gasit pe cineva sa ma ajute.
  7. Și din nou...un Opel. Ochii în patru când e marca asta pe langa voi. O să fac un topic intr o zi pe tema asta.
  8. De asta militez pentru camere video in tot orasul. Martorii aflati la fata locului au un talent incredibil de a denatura adevarul. S-ar fi vazut foarte bine pe camere cum s-a produs accidentul si care ar putea fi cauza principala.
  9. Mare idioțenie cu gdpr ul. O bătaie de cap de care agenții economici nu mai aveau nevoie, mai ales în România.
  10. Uite ce zice cineva intr-o teza de doctorat: "Parapetul de sigurantă are drept scop retinerea şi redirectionarea vehiculelor pe partea carosabilă în conditii de sigurantă şi se montează, în general, pe acostamente sau pe banda mediană. Parapetele pot fi: – Rigide – din beton armat; – Deformabile – din elemente metalice, care permit alunecarea sau ghidarea în lungul lor a vehiculului (janta sau caroseria) şi revenirea pe partea carosabilă". So, daca ne poate explica vreun specialist de la CNAIR, de ce s-a deformat dincolo de limita parapetul si de ce ca, in loc sa fie un factor de siguranta a devenit un obstacol mortal.. PS: acum 3-4 ani, un amic a suferit un accident la fel de grav. A pierdut controlul pe ploaie intr-o curba la stanga, a lovit parapetul de metal, iar o bara desprinsa a perforat masina, amputandu-i pe loc picioarele..
  11. In Romania ai mai mari șanse să mori pe șosele decât de bătrânețe. Cine merge des prin tara poate observa lejer sutele de anomalii din trafic. Păcat de coleg.
  12. Imi pare rau sa aud asa ceva, iti urez sa te recuperezi cat mai bine dupa acest accident si pe cat se poate sa revii la forma initiala. _ Cred ca mai poate fi luat in calcul sindromul Opel. Nu generalizez ca toti soferii de Opel sunt la fel, dar cei mai multi au probleme grave legate de legislatia rutiera. Urmariti in trafic marca asta si veti observa stilul de condus. De la o vreme fac o statistica legata de accidente in care sunt implicate masinile Opel si mi se confirma ipoteza tot mai mult.
  13. 8 ani...cand au trecut ????? Nu uitam..
  14. Pret bun, arata bine..., o nelamurire am si sigur vor intreba si colegii, de ce este "Debut" firma de top si cine a facut topul ? La o cautare de 5 minute pe Google, nu am gasit-o in top. PS: bafta la vanzare.
×
×
  • Create New...