Jump to content

Csj

Super Membru
  • Content Count

    773
  • Joined

  • Last visited

About Csj

  • Rank
    AutoMotoBiciclist

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    FZ6S
  • Numar Moto
    De Bucuresti
  1. @easy ride on! : Dumnezeu sa ii ierte. Joi am venit de la Calafat, am vazut zeci de biciclisti noaptea fara niciun bec, fara catadioptrii, fara veste. La un moment dat, in afara localitatii, pe un sector de drum, in linie dreapta, pe intuneric, unde limita era de 90 km/h, un munte de lemne direct pe carosabil. Erau cel putin 5-6 persoane si niciunul nu a semnalizat zona cumva, am avut noroc ca nu eram pe depasire. Din pacate suntem toti la mana altora, ei decid. Statul doarme.
  2. La asemenea scris, oricand merita sa scrieti o carte!
  3. Sfatul meu, quelque chose cu ABS. https://www.olx.ro/oferta/honda-cbf-500-abs-impecabila-proprietar-putin-folosita-topcase-husa-IDcunBr.html#642ab98127
  4. "Studii medii si/sau superioare". Intreb, oare salariul minim pe economie nu se acorda în mod diferențiat in functie de studii? Poate ne lamureste cineva. Nu de alta, dar una e sa platesti X Ron, alta este sa platesti X Ron+1.
  5. Bravo Flower, acum esti Power ! Da-ne un semn ca ai ajuns cu bine acasa si mai baga niste poze.
  6. + DISTONOCALM ( se prea poate sa te ia durerea de cap..) )))))) + DICLOFENAC ( Daca n-ai elevator si intepenesti de spate..) )))))) ON: Ai nevoie de un butoi mare sa colectezi uleiul uzat.
  7. Am strigat Intr o zi la un prost " lasă telefonul și semnalizează", răspunsul a venit prompt: " ce vrei frate, fac dreapta", eu fiind pe dreapta cu bicicleta. Studiam un pic traficul zilele trecute, in 5 minute de stat am văzut aproape 10 șoferi cu telefonul in mana, in plin trafic. De mult spun că trebuie un BigBrother rutier, altfel vom avea în fiecare zi morți și răniți pe șosele.
  8. Am experimentat bootloop-ul la 5x-ul meu, trimis in service, schimbat placa de baza. Tinut in ploaie 2 ore, readus la viata cu 7 ron ). E bun pe waze, se misca bine, nu prea se blocheaza.
  9. doamne..ce sofer, ce idiot !cum sa intorci in asemenea hal fara asigurare??? Look twice.. Asta nu s-a uitat deloc..
  10. Eu m-am dus singur cu motoreta pe masina (pick-up). Am sunat la RAR si am intrebat daca este necesar sa o dau jos ( evident, mai aveam nevoie de o persoana sau doua). Mi-au dat asigurari si citez : " Mergeti fara probleme, nu trebuie data motocicleta jos de pe platforma, trebuie citite seriile. Daca trebuie, specialistii nostri va vor ajuta.". Am ajuns la locul cu pricina si m-a luat paznicul in primire. Ii arat programarea si imi zice ca nu se poate, desi in formularul online am trecut toate datele necesare. Mi-a spus sa ma reprogramez. Am ridicat tonul la el si mi-a dat o fisa cu care a trebuit sa merg la inginerul vietii sa o aprobe. In fata incintei, alt inginer imi spune ca ei nu sunt obligati sa ma ajute si sa caut oameni ca imi pierd randul. O criza de timp formidabila. M-a ajutat un baiat, am dat-o jos si am dus-o in sectie. Cand sa plec, alta treaba, aproape toata curtea RAR-ului se eliberase de masini si nu mai avea cine sa ma ajute. A venit inginerul si s-a dat lovit, ca nu are voie sa ridice greutati..Cu greu am gasit pe cineva sa ma ajute.
  11. Și din nou...un Opel. Ochii în patru când e marca asta pe langa voi. O să fac un topic intr o zi pe tema asta.
  12. De asta militez pentru camere video in tot orasul. Martorii aflati la fata locului au un talent incredibil de a denatura adevarul. S-ar fi vazut foarte bine pe camere cum s-a produs accidentul si care ar putea fi cauza principala.
  13. Mare idioțenie cu gdpr ul. O bătaie de cap de care agenții economici nu mai aveau nevoie, mai ales în România.
  14. Uite ce zice cineva intr-o teza de doctorat: "Parapetul de sigurantă are drept scop retinerea şi redirectionarea vehiculelor pe partea carosabilă în conditii de sigurantă şi se montează, în general, pe acostamente sau pe banda mediană. Parapetele pot fi: – Rigide – din beton armat; – Deformabile – din elemente metalice, care permit alunecarea sau ghidarea în lungul lor a vehiculului (janta sau caroseria) şi revenirea pe partea carosabilă". So, daca ne poate explica vreun specialist de la CNAIR, de ce s-a deformat dincolo de limita parapetul si de ce ca, in loc sa fie un factor de siguranta a devenit un obstacol mortal.. PS: acum 3-4 ani, un amic a suferit un accident la fel de grav. A pierdut controlul pe ploaie intr-o curba la stanga, a lovit parapetul de metal, iar o bara desprinsa a perforat masina, amputandu-i pe loc picioarele..
×
×
  • Create New...