-
Număr conținut
381 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Brasov
-
Carnet moto din
2010
-
Motocicleta
BMW R1200R
-
Club
n/a
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha FZ6N, Ducati ST2, Yamaha YZF-R1, Yamaha FZ6 Fazer S2
Elikratos's Achievements
Newbie (1/14)
-
Am reusit sa urc cateva cadre in YT. Poate ajuta la vizualizarea starii drumului, in special pe urcarea dinspre Vama Buzaului catre Cimitirul Eroilor.
-
Finalmente, am ajuns si eu. Pe 4 roti, cu Jimny. Cu urcare dinspre Vama Buzaului, coborat la Slon si retur pe asfalt via Cheia. Recomand traseul din toata inima, locul este splendid. Referitor la dificultate, singura portiune mai solicitanta este cea dintre X-urile rosii din imaginea de mai jos. Insa, daca terenul nu este excesiv de ud / imbibat de apa, nimic de netrecut. Pamant rosu, oarecum lutos, sleauri moderate si doar pe ici-colo. Tragand linie, as spune ca sectorul Vama Buzaului - Cimitirul Eroilor Tabla Butii (eventual inca o mana de km spre Slon, in gol alpin) reprezinta best in show din total traseu. Big like. Inca o data, recomand.
-
Multam fain, man, much appreciated! Thumbs up!
-
Asteptam cu interes. Eu planific o tura cu Jimny, dinspre Brasov, si ma ajuta mult discutia de aici.
-
Oops, my bad indeed.
-
In plus, puntea fixa este o solutie mai robusta in utilizare si care atrage costuri de mentenanta mai mici, comparativ cu suspensiile cu brate independente (bucsi, planetare, pivoti). Masinile cu punte fixa sunt mai usor de inaltat si oricum flexeaza mai bine. Puntea fixa pierde, insa, la capitolul confort (cine cauta asa ceva).
-
Traseul asta este si pe lista mea de calatorii in acest sezon. Cu Jimny, cel putin
-
Tot vine in discutie tabla si a ei rugina. Orice fier, vechi si km la activ, strange rugina. Inclusiv offroaderele (nu exclusiv). Am avut experiente cu Terrano 2, Jimny, LC, Freelander si Y61. Toate suferinde la acest capitol. Gravitatea fiecarui caz in parte tine de varsta si istoria fiecarui caz in parte
-
Jimny...
-
Imi place presul de picioare. Ce mai, 5 asi. Cu tine 🖒
-
Absolut corect. Subscriu.
-
Kurdistanul Irakian si frumoasa Turcie
topic a răspuns lui Elikratos în Marcosul POZE & FILME - Calatorii in STRAINATATE
Fain, foarte fain, bravo! -
Alegere: R1200GS sau Tiger 800
topic a răspuns lui Elikratos în Elikratosul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Fata de postarea mea initiala, s-au vehiculat si adaugat alte cateva alternative. Africa Twin, Vstrom, Super Tenere, Multistrada 950, KTM 1050 (aici am modificat eu din 1090). Alaturi de initialele 1200GS nonLC si Tiger 800. Toate acestea pot fi accesate, noi sau SH, cu diversi si diferiti ani de fabricatie, carand la bord mai multi sau putini kilometri. Sper ca nu gresesc. Intrebarea este - voi ce ati alege (intr-un buget de 9.5kEUR) si de ce? -
Alegere: R1200GS sau Tiger 800
topic a răspuns lui Elikratos în Elikratosul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am o retinere fata de 'driganele' clasei. Perspectiva unui off fie el unul light ex. drum forestier, calare pe un bivol de 250+ kg, este intimidanta. Am o vaga experienta in batut coclauri (cativa ani de atv, nu cred ca se pune, si un an cu un DR 350) insa... sau poate tocmai de aceea sunt atent la kilele fierului. Secundo. Solutiile cu staif sunt geniale atata timp cat functioneaza. Should things go south, la naiba comfortul si incepe deranjul. Cardanul, de exemplu, indiferent ca BMW sau Yamaha. O fi low maintenance, dar doar pana trebuie sa te ocupi de el. Nu in ultimul rand. Recunosc ca nu stiu 2-in-paralel. Nu m-am dat si ce am citit, in general, nu mi-a facut cu ochiul. Stiu inline-4 (okeish dar oleaca boring / masina de spalat), stiu v2 Ducati ST2 (misto rau dar sa nu ii dai ocazia sa scuture lantul), stiu boxer BMW nonLC (genial). Asadar, Super Tenere, gama KTM, Africa Twin, i don't know, parca nu sunt eu acolo. Tigerul e spot on, pe cifre si teorie insa asta cu teoria e lucru periculos (am necunoscute tricilindrul, fiabilitatea si costurile de intretinere, atractabilitatea la revanzare, plus chestia cu top heavy care ma sacaie). La GS stiu ca imi plac propulsorul si suspensia, insa e mai greu (desi usor ptr vacile mari), scump daca incepe sa ceara bani (iar chestia cu cardanul) si nu vreau sa imi imaginez ce patesc cilindrii daca il versi pe o parte... Dificil. -
Salut, sa il stapanesti sanatos! Ne mai impartasesti ceva impresii? Sanse de drum prin Brasov, sezonul acesta? Mi-ar fi placut sa vad tigrul in persoana, si sa stam la un pahar de vorba. Iau in calcul Tigerul de 800, ptr o urmatoare achizitie. Multumesc.