Salutare,motorul nu era cald,sunt familiar cu procesul de dilatare al metalelor,mai ales al aluminiului(sunt ing. constructor).Cred ca s-a defurmat zona de filet a busonului,cel putin asa am simtit rotindu-l intre degete ca s-ar fi ovalizat.Am incercat si in subler si mi s-a parut a fi acelasi lucru,o abatere de la raza de aproape 0.5mm.
Salutare,ia legatura cu Cosmin-0766270686.E un foarte bun mecanic moto si are surse de piese bune si la preturi bune.Iti recomanda el ce sa folosesti,ti le si schimba.
Eu la el le-am schimbat,am schimbat si lichidul,mi-a schimbat si semeringurile din furca ca imi curgea un amortizor si m-a costat prin toamna,vreo 500ron totul.
Sper sa nu va plictisesc cu posturile mele,dar in aproape 4 ani de motociclism doar m-am informat,am studiat,am citit si ascultat opinii pro si contra asupra multor lucruri.Acum ca am adunat si eu un pic de experienta,ca m-am confruntat si eu cu anumite probleme,ca m-am bucurat si eu de calatoriile cu motocicleta,ca am depasit si eu 15.000 de km parcursi,ca am facut drum de aproape 800 km intr-o zi incluzand in circuit si Transalpina,cred ca am si eu dreptul la o opinie pertinenta. GS-ul E FANTASTIC oriunde,oricand,oricum. Cum bine zic cate unii ''COAFURA REZISTA''
Cauciucurile mele de un an sunt: METZLER TOURANCE EXP 110/80 R19(pe fata) 150/70 R17(pe spate) Se aseaza vis pe asfalt si sta formidabil in curbe chiar si cu pasager si bagaj.Am facut Transalpina cu ele.
M-am intrecut cu un Porsche Boxter de la Piata Romana pana aproape de Universitate(unde Porsche-ul a fost tras pe dreapta de politie) si am mers paralel.Deci si pe sosea de viteza e buna.