Sari la conținut

NEMI

INACTIV
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti-Sinesti(IL)
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    BMW F650GS '02
  • Numar Moto
    IL-66-NMY

NEMI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare,motorul nu era cald,sunt familiar cu procesul de dilatare al metalelor,mai ales al aluminiului(sunt ing. constructor).Cred ca s-a defurmat zona de filet a busonului,cel putin asa am simtit rotindu-l intre degete ca s-ar fi ovalizat.Am incercat si in subler si mi s-a parut a fi acelasi lucru,o abatere de la raza de aproape 0.5mm. Salutare,ia legatura cu Cosmin-0766270686.E un foarte bun mecanic moto si are surse de piese bune si la preturi bune.Iti recomanda el ce sa folosesti,ti le si schimba. Eu la el le-am schimbat,am schimbat si lichidul,mi-a schimbat si semeringurile din furca ca imi curgea un amortizor si m-a costat prin toamna,vreo 500ron totul. Sper sa nu va plictisesc cu posturile mele,dar in aproape 4 ani de motociclism doar m-am informat,am studiat,am citit si ascultat opinii pro si contra asupra multor lucruri.Acum ca am adunat si eu un pic de experienta,ca m-am confruntat si eu cu anumite probleme,ca m-am bucurat si eu de calatoriile cu motocicleta,ca am depasit si eu 15.000 de km parcursi,ca am facut drum de aproape 800 km intr-o zi incluzand in circuit si Transalpina,cred ca am si eu dreptul la o opinie pertinenta. GS-ul E FANTASTIC oriunde,oricand,oricum. Cum bine zic cate unii ''COAFURA REZISTA'' Cauciucurile mele de un an sunt: METZLER TOURANCE EXP 110/80 R19(pe fata) 150/70 R17(pe spate) Se aseaza vis pe asfalt si sta formidabil in curbe chiar si cu pasager si bagaj.Am facut Transalpina cu ele. M-am intrecut cu un Porsche Boxter de la Piata Romana pana aproape de Universitate(unde Porsche-ul a fost tras pe dreapta de politie) si am mers paralel.Deci si pe sosea de viteza e buna.
  2. Salutare,parbrizul il mai ai?sau alte accesorii? Salutari,cam tarziu raspunsul meu,dar poate se mai folosesc altii de el.Garniturile de cupru in general pentru o etansare mai buna se inmoaie(adica sunt supuse unui soc termic prin incingere la flacara si apoi racite brusc in apa rece).In urma acestui procedeu ele devin aproape la fel de maleabile ca aluminiul,dar isi si revine la aceeasi duritate in urama trecerii lente de la cald la rece(adica in urma primei incingeri si raciri a motorului.Stiu pontul asta de la un mecanic batran care etansa in felul asta pe la sisteme de injectie unde presiunea e inzecit mai mare. Si inca ceva,NU FOLOSITI CHEIA INELARA SAU FIXA DE 24 la desfacerea busonului magnetic de la golirea uleiului din motor pentru ca este din aluminiu si sunt sanse foarte mari sa scape chia pe hexagon si e greu al draq sa-l mai desfaci.FOLOSITI DOAR TUBULARA 24.Sunt patit si stiu ce zic.O zi intreaga m-am chinuit sa desfac busonul cu tot felul de chei reglabile,i-am facut pana si crestatura de surubelnita si am folosit o surubelnita dreapta de 16mm latime(CR-Vanadiu de calitate),am invartit cu o cheie cu prelungitor de ea pana intr-un final s-a rupt surubelnita si degeaba.Era sa cada decateva ori motocicleta pe mine.Intr-un final m-am apucar si am luat la pila ''hexagonul'' si am reusit sa scot unul de 21,am pus o tubulara pe el si s-a desfacut.Munca de chinez,culcat sub motocicleta,oasele imi fugisea din corp......dar am reusit.Acum astept sa-mi vina busonul nou de la AB.Buson magnetic +garnitura cupru 83 ron.Uleiul folosit de mine e Castrol Act Evo GP 20W40 TriZone mineral.
×
×
  • Creează nouă...