Salutare! Eu am cumparat Honda ST1100 din 1994 anul trecut prin octombrie, schimband-o pe un BMW R850R din 1996. Pot sa zic ca este un mare pas inainte din punct de vedere al ciclisticii la drum lung si pe viraje, protectie la vant, masivitate, spatii de depozitare. In schimb, a mea nu are ABS, iar lucrul acesta este un mare minus, desi la BMW nu l-am folosit niciodata, pentru ca nu a fost nevoie. Iar lipsa injectiei nu ma afecteaza asa mult, deoarece motorul meu porneste si functioneaza impecabil. Am gasit un singur furtun de apa spart, la gatul superior al carcasei termostatului, adica furtunul care duce la vasul de expansiune, in rest, am facut o revizie generala, care nu a scos la iveala alte probleme majore. Urmeaza sa schimb si eu cureaua de distributie, dar nu cred ca e nevoie sa dau motorul jos, este destul loc daca se demonteaza doar radiatorul de apa.
As vrea sa schimb la iarna si rulmentii de la jug si discurile de ambreiaj, asta ca masura de precautie, avand in vedere varsta si kilometrajul acumulat (95.000 km).
Ca o mica concluzie, ST1100 este pe departe cea mai buna alegere pentru drumuri lungi, drepte si/sau virajate, cu sau fara pasager, cu un raport pret /calitate impresionant.