Sari la conținut

Ark

INACTIV
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.prompt-trans.com
  • Yahoo
    ciprian_daroga77@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Voluntari-ILFOV
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki SV650S
  • Numar Moto
    IF-01-CYP

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki SV650S
  • Interests
    subiect prea vast...

Ark's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Sunt in dilema de a nu sti ce varianta de mesaj sa-ti transmit : "sa o stapanesti sanatos !" sau "amice esti sinucigas si tu inca nu stii asta !"...O sa optez pt amandoua pt ca mi se pare cel mai corect fata de tine (si fata de mine si ceilalti), dar hai sa le luam pe rand. SA O STAPANESTI SANATOS ! Este o motocicleta de senzatie intr-adevar ! Iti doresc sa ajungi sa o vinzi pt ca vrei alta mai noua si mai frumoasa, sanatos si 'in one piece'! Acu' sa parcurgem impreuna varianta a doua...Prin urmare esti un frate care a terminat proaspat o scoala si crede ca stie cu 2 roti suficient cat sa incarce intre picioare o racheta R1 (pt experimentati e sol-sol, pt restul e sol-aer-sol. Prin urmare nu ai prieteni motociclisti (prieteni adevarati); prin urmare nu iti place sa citesti forumurile legate de R1 si iti iei o motocicleta care arata bine, dar despre care nu sti nimic...Am o veste proasta...NTZ ! Motorul ala al tau (var '99) poate 150 de caluti sub numa' 205 kg cu o acceleratie 0-100 in cca 3 sec si 270km/h, ca asta stie modelul tau pe carburatie. La caracteristicile astea sa fi sigur ca ai suspensiile reglate ca motorul sa stea cat mai rigid. De ce ai nevoie de amortizor de ghidon !? Pai simplu, daca ai bagat in voblaj 200 kg, mula control...Motorul tau NU e conceput sa functioneze in parametrii optimi la 120km/h, decat pt perioade foarte scurte de timp si NU prin oras. Herghelia aia a ta de 1000cc are nevoie de racire pt care iti cam trebuie peste 160km/h (si nu pe 100 m), pe care nu te sfatuiesc sa ii ceri de la ea prin oras...Herghelia ta pe vremea asta, ajunge cu apa lejer la 110 grade in 10 min max de mers prin oras cu maxim a doua, pt ca altfel iti moare in ham. Herghelia ta se ridica pe o roata cu a 2-a si NU simte pasagerul din spate ! Prima senzatie cand m-am urcat pe un R1 (si am ceva km pe motor de 600) a fost ca e ca o bomba care te asteapta sa o detonezi si mai are si un fitil al dreaq de scurt...Nimeni nu zice ca nu poti sa o mierlesti la 50km/h pe un 125cc sau chiar pe 49cc. Daca te gandesti mai bine, poti sa mergi pe strada la pas, cu 3 km/h si sa-ti cada un ghiveci fix in cap si sa crapi. Problema apare cand, din cauza ta, o poate sfecli altul nevinovat...In cazul in care iti este scris sa cazi, eu iti doresc sa o faci la o viteza mica(pana in 50 km/h)ca sa vezi cum te taresc dupa ele 200 kg fara ca tu sa poti face nimic, daca ai 'bafta' sa ramai agatat de motor si sa ai timp sa percepi tot ce se intampla in jurul tau pana cand va opriti amandoi. Timpul se dilata si ai o senzatia mizerabila dintr-aia...de carpa prinsa de tornada...Personal, ma depaseste motivul principal pt care ai optat ca incepator fix pt R1 (sau sa fie oare doar orgoliul tau la mijloc)..Intr-un final, te priveste. Sfaturi utile : I-ati ECHIPAMENT BUN si complet ! Urcate pe ea cu teama. Respect-o ! Scoate-o afara din oras cat mai des; mergi singur o perioada. O sa ai timp sa o cunosti mai bine si nu vei fi tentat sa tragi de maimuta, pt a demonstra celorlalti ca ai coae ashezate de-o parte si de alta a unui R1; invata sa mergi in grup, mergand penultimul (se gaseste cineva care sa raman cu tin in urma sa te observe/corecteze/astepte; invata bine semnele, pune frana inainte de curbe si exclus spate (spatele e de ajutor in linie dreapta si atat); nu schimba viteza in curba NICIODATA (cuplu sau centrifuga o sa te culce sau sa te scoata afara in santz, copac, etc); nu depasi niciodata prin dreapta un alt motociclist...lol sunt sute de sfaturi si imi dau seama ca tot ce pot sa-ti spun este sa mergi ATENT, INCET, zgomotos ca sa fi auzit (cauta-ti o toba seioasa...), Vorbeste mult cu aia care mai sunt in viata si au epste un an de calarit R1. SPOR !
  2. Ark

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Tare de tot ! Eu am reusit sa vand viraga mea 535 din '93 (cauciuc Michelin fata nou, spate 90%, bujii noi, coburi, sissy, comenzi avansate, gentuta scule fata, manere piele cu franjuri, etc) cu 'fenomenalul' scor de 1600 Euro in timp ce prietenul tau o vinde pe bucati la 'modicul' pret de 2200 Euro ! Baiat destept si rabdator pt ca stie sa vanda ! Respect !
  3. Ark

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Multam fain moshule. I'll do that
  4. Ark

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut omule, Nu cred ca e necesar sa mai pui rezistentele alea, de vreme ce nu o vei calari iarna sau in sezon friguros. In fond, daca te incordezi, poti sa le montezi oricand nu ai altceva mai bun de facut si ti neaparat sa te dai pe zapada/polei/gheata etc. Era normal sa inghete, atata timp cat cele doua carburatoare nu sunt protejate de nimic altceva si stau in aer liber. In plus, se mai intampla sa gasesti si apa prin benzina, scapata accidental bineinteles de sefii de statii, in fine... E o treaba buna ca ai suflat carburatoarele. Asta am sa fac si eu. Preventiv. May i ask, de ce ai nevoie de peste 120 pe o Viraga ?. Eu simt ca daca intind o palma pot sa decolez. Te bate vantul ca la K1. E o motocicleta care se comporta ok si pe care stai bine, la 90 max 100. Pana la urma e un cruiser, remember. Ai wind-shild ?. Cunosc foarte bine sentimentul de a ramane in coada cand toti au SS sau naked, iar tu nu poti sa sari la drum intins de 140, viteza la care arati ca dreaq aplecat pe un choper din cauza lipsei de aerodinamica, a carenelor, a parbrizului, a amortizoarelor sport si a centrului de greutate care nu e designed pt viteze mari. Stiu cum e cand ceilalti trec pe langa tine cu 180-200, iar la prima benzinarie rad de se stramba povestind cu lux cum aratai tu autoflagelandu-te pe rezervorul choperului la 140, asteptand ca pistoanele sa-si i-a aripi prin faliile cilindrilor, din clipa in clipa... Ride la 100 moshule si da-i in plt pe aia care vor repede dar mor in ham ca n-au rezistenta. Ii vei prinde la benzinarie frecandu-si cocoasele cu Ben-Gay, in timp ce tu zambesti la o cafea, savurand o tigara. Toate bune & asfalt uscat Mesaj completat Am o problema cu viraga in mers. Intrerupe. La inceput am crezut ca e de la bujii. Le-am curatat si o vreme s-a comportat ok. Ulterior am luat un set de NGK de la Kronau. A mers iar ok. o perioada. In dimineata asta a inceput sa-mi intrerupa in drum spre munca, pana cand s-a oprit. Din inertie, a 'curs' pana intr-un refugiu de statie BUS. Am inlocuit ambele bujii cu unele proaspat curatate la perie la polizor si verificate cu lera. Dupa 100m a inceput sa-mi intrerupa din nou....Am bagat-o in parcarea la subsol si acu' ma icordez sa gasesc o solutie. Bashca, unde mai pui ca era vorbita sa plec maine cu un grup in Predeal la intalnire. FOOOK ! P.S. Wot do you say guyz, sa fie de la bobina de inductie (daca are asa ceva) sau de la vreun releu. BTW, stie careva unde se afla aprinderea la Virago 535xv ? (care cred ca e electronica) Daca are creva idee, shoot ca sunt in pana. Multam
  5. Ark

    Roti,butuci,spite...

    Salutare brothers, 2 x question : 1.) de unde putem achizitiona din tara - caucioace fata/spate pt choppere ? (ma intereseaza fata pt Viroaga mea XV 535) 2.) poate cineva sa faca o 'harta' cu locatii din Bucuresti, orase , drumuri importante ale vulcanizarilor care nu te 'scuipa' cand te prezinti cu o pana la o roata spitata si cu camera ? Thanks in Advance Peace & Raid Safe
  6. Ark

    Nu faceti asta

    Desi incepator, as indrazni sa mai adaug la ce au spus baietii mai sus, urmatoarele reguli : 7. Pe un drum cu o singura banda pe sens, in care se 'varsa' multe stradute, mergeti cat mai aproape de axul drumului fara sa depasiti 50-60km/h max.Exclus orice depasire pe partea dreapta !Sunt multi 'criminali' inca nedescoperiti, care ies pana la 1/2 din banda pe care mergeti, doar pt a se asigura mai bine, zic ei...) 8. La orice iesire in "T" de pe un drum lateral circulat intens, intr-o artera cu un trafic mai lejer, unde vreti sa virati la stanga, asigurati-va foarte atent la ce va vine din dreapta din spatele celui care vireaza la stanga pe artera de pe care vreti sa iesiti.Vizibilitatea este foarte redusa.In plus, atentie la cei care vin din stanga voastra, daca sunt masini parcate pe marginea drumului.Vizibilitatea este redusa de asemenea si pericolul foarte mare sa nu fiti vazuti. 9.Montati-va claxoane puternice pe mobre si folositi-le in paralel cu acelerarea motorului.Faceti asta preventiv ori de cate ori intuiti un pericol.Nu cred ca pasa vreunuia dintre noi ca vom fi acuzati de abuz, mai mult decat anticiparea & prevenirea unui accident. 10. Evitati incalcarea dintr-un unghi mai mic de 90 gr a sinelor de tramvai pe cat posibil si acolo unde este neaparat necesar, executati maneavra cand este uscat pe jos si trepatat, intai cu roata din fata si apoi cu cea din spate la un unghi cat mai mare si o viteza nu foarte mica (riscul de dezechilibru este mai mare). 11.Folositi concomitent cu luminile semnalizatoarelor si semnalizarea schimbarii de mers si cu bratul intins orizontal, cand se poate.Nu este nici o rusine.Important este sa fi vazuti mai bine !.Atentie totusi cand faceti asta, deoarece veti avea numai o mana pe comenzi.Exclus la viteze mari, drumuri cu denivelari, in curbe, pe drumuri cu aderenta proasta, umezeala, etc ! Cheers & Asfalt uscat
  7. Deci tata sa nu radeti !.Hai sa va spun una tare.De aproape o sapt. desi am, motorul parcat 'pe prispa' mi-e tarsha moshule sa-ncerc sa-l scot pana la job si inapoi, desi am facut ceva drumuri mai scurte (am motorul de 3 sapt).Deci, fac urmatorul exercitiu de incordat simturile si imaginatia.Merg inside conserva (masina de la munk), imaginandu-mi ca sunt de fapt pe motorul meu.Rezultatul ?.E demential !.Am un drum linistit, aproape fara nici o gresala, fata de restul participantilor la trafic si ajung la timp.De ce !?.Pt ca proiectez in fractiuni de secunda ce s-ar intampla daca as fi in momentul ala pe motor si se intampla ce mi se intampla zilnic pe un drum de 28 km dus-intors pe care il fac deja de 3 ani incoace...Treaba asta se cheama autoeducare si combinata cu un gram de imaginatie, te umple de cacao & respect, Doamne Ajuta ! Ride safe brothers & Asfalt uscat
  8. Am observat si eu in putinele dati (deocamdata) in care am iesit in trafic, ca soferii s-au mai 'luminat' o leaca, vis-a-vis de fericitii pe doua roti...Parca sunt mai atenti si tind sa te vada mai repede cand calaresti .Referitor la statistica...hmmm...ce sa zic...trebuie ca este nitzik samanta de adevar intr-ansa...De asemenea, nu odat' imi fu dat s-aud de cazuri in care conservarul in culpa si-a furat o casca-n dinti, sau vreo protectie hard de manusa de la vre-un biker rly pissed off.Adik, sa tragem concluzia din cele relatate, ca educatia cea mai buna la 'rumani' se executa cu nuiaua ?....retoric, ce cacao ).Asfalt uscat, brother & enjoy riding safe
  9. Tutorialul este super OK.Daca va mai ajuta si umila recomandarea a unui incepator, pls READ IT !.Am avut deja prima iesire in trafic, Miercuri.Intentionez sa 'pedalez' nitzik si azi (Vineri), insotit de fratele meu care are deja o experienta de 1 an pe un motor de viteza (nu a cazut pana acum, so DOAMNE AJUTA !).Vreau sa mearga in spatele meu, chiar daca mi-am 'blokat' cerebelul pe max 50km/h.A primit 'directiva' sa observe toate greselile pe care le fac.Vom pleca din Voluntari (Metro), pana in Pantelimon, via Fundeni, apoi Socului, Diham, Morarilor si back in Voluntari.Protectii de echipat : casca integrala (important ! desi o sa merg pe Chopper cu max 50), geaka piele protectii soft, manusi cu hard protection, blugi si cizme piele groasa pana sub genunchi.Reguli de baza pt acest al 2-lea drum : tin intotdeauna axul benzi pe care merg, franare sincron fata/spate (exclus in curbe; fata se apasa atent cu 2 degete), frana de motor des, pastrare dist fata de vehiculul din fata - aprox 8-10m (la ochianometer), ambalare surta in gol sau claxon cand cred ca sunt in unghiul mort al vreunui 'conservar' si Doamne ajuta , fara opriri in rampa. Cheer guyz, asfalt uscat & wish us safe trip
  10. Ark

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Brother, Eu as pleca si acum.Problema mea este ca sunt la inceput si nu am iesit inca la un drum in afara Buc.Am neaparata nevoie de macar unul intr-un grup de min 3, ca sa inteleg cum mere treaba-n haita pe asfalt.Cheers
  11. Ark

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Viraga mea e cam baba dar are revizii facute la timp si a fost tinuta de neamtz ashea cum stie el.. E o VX 535 din '92.Urmeaza sa primeasca : sissy bar, crash bar, coburi laterale (spate), trusa piele scule fata, poate si un windshield, poate si niste oglinzi custom (am vazut unelele stilizate sub forma de mana de schelet-nichelate care imbraca si 'tin' oglinda, in catalogul Luis 2009), ramane de studiat daca merita...Apropous, daca stiti prin Bucuresti, magazine care aduc la comanda sau din stoc, accesorii/piese/toale din catalogul Louis, va rog nu ezitati cu o adresa/tel.De asemenea daca aveti hinturi in urma mersului prin trafic cu un Virago de 500, astept cu interes.Multam fain Mesaj completat Stie careva daca se poate monta crash-bar pe o Viraga XV 535 Y2L care are instalate comenzi avansate ?.Se deranjeaza una pe alta ?.Daca da, va rog nu ezitati cu ceva comments, pt ca nu vreau sa comand cu 150 euro/buc si sa ma trezesc ca pun nisip in teava sau tre' s-o indoi la sudura ...Multam anticipat & Asfalt uscat
  12. O colectie de sfaturi si statisitci pe cat de reusita pe atat de infioratoare, fratilor !.Personal, stau stramb si judec drept, daca nu e cazul sa-mi vand motorul, desi l-am cumparat de 3 saptamani, dupa ce m-am analizat mai mult de 2-3 luni (cum stau pe el, ce putere/cilindreee vreau, cum suna, ce pot sa tunez ca aspect, etc).Am ajuns la concluzia ca stilul meu ma indreapta spre un Yamah Virago 535cc (chopper), pe care intr-un final l-am parcat in fata casei.Am luat sala ieri, urmand sa sustin traseul Luni, 20.07.09.Doamne ajuta!.Acum ma gandesc cu teama si parca ma si vad in diverse faze in cate o intersectie imaginara sau intr-o curba, cum franez incorect si intru in goblaj, sau alunec/derapez, etc si imi scapa motorul de sub control, tavalindu-ma sub alte roti, rupand echipamentul de pe mine odata cu oasele, in fine....., episoade d'astea...Crap! I can't get it out of my mind, si e doar un chopper care nu sare de 150km/h.Necazul e ca si la 60 daca ai lovit un copac/stalp, literalmente te rupi, echipamentul de protectie salvandu-te numai de harsieli, zgarieturi, contuzii, probleme minore.Cred ca o sa merg in oras deocamdata cu max 50km/h.Iar la drum intins, numai in grup, insotit de cel putin 2 motociclisti experimentati si inarmati cu rabdare...Apropos, daca exista choperisti printre voi, astept cu mare interes mesaje.Poate am noroc si 'fur' cat mai multe trucuri.Multumesc anticipat
×
×
  • Creează nouă...