-
Număr conținut
192 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
TM
-
Carnet moto din
2011
-
Motocicleta
V-Strom 650XT 2021
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda Transalp 650
Vizitatori Recenți Profil
Mihaif2000's Achievements
Apprentice (3/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
-
Recent Badges
-
Vand Laptop gaming Asus ROG cu monitor de 17.3". Arata ok, nu prezinta crapaturi, lovituri sau urme intense de uzura. Stare foarte buna, 100% functional. Pret 2500RON ... ma puteti contacta pe PM - Procesor Intel Core i7-6700HQ, frecventa 2,6 ghz, frecventa turbo 3,8 ghz - Placa video dedicata 4 gb GTX 960 - SSD 1 120GB - SSD 2 500 GB - HDD 1TB - display de 17,3 inch - memorie ram 16 gb ddr4 - hdmi, usb x3, vga, card reader , tastatura numerica iluminata, boxe altec lansing , webcam hd Atentie, procesorul este versiunea HQ, versiune mult mai performanta decat cele care se pun in mod normal pe laptop Laptopul se vinde fara sistem de operare. La cererea pot ajuta la instalarea unui sistem de operare. Cu laptopul o sa va dau si o geanta pt el. Nu fac schimburi. Trimit si in tara cu plata in avans.
- 1.280 răspunsuri
-
...
- 1.280 răspunsuri
-
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
eu am luat filtru de la un magazin de auto din tm. A fost sub 20 ron...parca ... ma rog ceva de genul asta. -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
-
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
cat e halatul si de unde? Da si mie detalii pe privat sau aici te rog. -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
arata bestial ... felicitari. -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
costa 430USD + trasnport ... eu am rezolvat-o cu 180RON. Trebuie sa torn eu in rezervor dar e ok. Pt diferenta asta de banii ma sacrific -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Din punct de vedere al range anxiety sunt regele ... incepe cand se duce prima liniuta(dupa 50km) . Am fost acum cateva weekenduri la Cerna sat. Am alimentat in Herculane si am facut cei 60km pana la locul de campare. 180-60 = 120km. Avand in vedere ca benzinaria de la Herculane era cea mai apropiata insemna ca aveam nevoie de minim 60km range ca sa ajung la ea ruzulta ca din 120 am mai ramas cu 60km. Deci cel mai lung traseu pe care l-as fi putut face era de 30km ... acum inteleg ca aia 180 sunt teoretici si ca e posibil sa mai fine inca 20-30 km de cand se aprinde becul in bord dar nu vrea sa risc si sa ramai fara benzina, sa imping la mobra. Chestia e similara si prin zona Obârşia Lotrului sau unele zone din apuseni. Punctul numarul 2 este lagat si de grup. Cand toti din grup au range de 300-400km si tu esti cu 180 e super aiurea sa tot scoti grupul de pe forestier ca tu ai nevoie de benzina. Chiar si 20-30 km conteaza. Prima data or sa zica hai ca e ok, a doua oara or sa zica lasa ca merge dar la un moment dat se gaseste unu sa iti zica vreo 2 in gand si sa fie deranjat... Asta se intampla mai ales cand te abati de la traseu doar pt benzinarie. Multe din traseele din RO de off sunt pe langa o benzinarie sau ai posibilitatea sa ajungi la una destul de repede, dar e mult mai linistitor cand sti ca ai un range de ~300km sa nu stai cu gandul la cat ai consumat, cat mai ai si asa mai departe. Am dat comanda de canistra de 3l. Stiu ca o sa ingreunez mobra, stiu ca nu e bine sa pun greutate pe codita dar pentru linistea mea interioara o sa merg cu ea. Oricum de obicei sunt la drum cu prieteni care au vaci. O sa mut canistra de la mine la ei -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
da, la 350km range nu ai neovie dar la L nu esti nici pe aproape. Eu la L am range 170-180 in conditii normale (asfalt si off). Stiu asta sigur pt ca la ultima plimbare, s-a aprins becul la 170KM si am alimentat la 180KM. Am avut curaj sa o las asta de aproape de gol pt ca aveam petul in spate (nu l-am lasat in padure si nici nu am aprins focul cu el), dar fara ala sunt super crispat, alimentez la fiecare benzinarie ca daca nu gasesc la urmatoarea. -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Daca ar fi de 9 litri as fi mai linistit dar la mine e de 7 si intra vreo 6.7....nu e suficient. De exemplu pe partea de obarsia lotrului nu prea poti sa faci nimic. Ma rog poate e doar in capul meu asa ca imi iau canistra sa imi linistesc monstri din cap -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Un arc mai tare pe fata te ajuta la preload. Vascozitatea uleiului te ajuta la rebound si viteza compresie. Idea ca poti sa faci o furca fata sa fie mult mai buna doar prin modifcarea uleiului dar asta daca ai putine kg si arcul cu care vine din fabrica e cat de cat ok. Eu am luat arcul de la hiper pro in primul rand pt ca e progresiv. M-am obijnuit sa merg cu asa ceva si pana acum am schimbat la toate motocicletele pe care le-am avut. Referitor la investitii in motor: eu sunt de parere ca piata in momentul de fata e facuta de asa natura ca orice ti-ai cumpara are nevoie de extra stuff. Daca ei o masina noua ai optiuni care pot sa ii dubleze pretul. La moto iti dau minimul si tu dupa vi cu ce vrei. Acum serios vorbind mie imi place sa mesteresc si sa o inbunatatesc asa ca nu ma deranjeaza, din contra imi place. Prevad ca o sa tin mobra asta multa vreme asa ca o sa fie o placere sa vin cu chesti noi pe ea. Plus ca o sa o fac in timp, nu ma grabesc. Ce are nevoie urgent este de range, asta e problema care ma deranjeaza. Se rezolva cu un rack pe spate si o canistra de benzina de 3l. In rest e super 300l pt ce fac eu si pt ce il folosesc. Cand o sa livreze astia suspensiile o sa fie si mai tare...dar pana atunci pot sa ma distrez si cu ce are acum pe ea. Ps: uleiul trebuie schimbat doar in tubul fara arc. Uleiul din tubul cu arc nu are nici o valoare. E acolo doar sa nu ruginesca chestiile. Poti sa pui si ulei de masline ca tot aia e. -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
La Lul meu e suspensie pe un singur tub. am comandat update de arc de la Hyperpro si ei au confirmat ca e un singur arc. Aia 150 eur de care vorbesti este pt un singur arc. Ai mai jos discutia: EU: I found out on the internet that the stock front suspension has only one springs. Will you send 2 of them? Are these specific for my type of motorcycle and will I have some guidance on how to set it up? Ei: You get one spring for the front. Settings are included EU: So I will use the current one and the one sent by you? Ei: No, just the one from us. -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
de unde ai luat ala pt codita (pt bagaj) si protectiile pt motor? -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ichyboots a schimbat suspensia cand a intrat in state... vezi la sfarsitul filmului spune ce a facut la motor. Jake TheGardenSnake (il gasesti pe youtube) are o serie intraga cu modificari la motor. Are 300L si chiar modifica mult la el. Sincer cam pe acolo cred ca o sa ajung si eu cu al meu dar in timp -
Honda CRF300L / RALLY
topic a răspuns lui Mihaif2000 în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Cat de tare mi se pare chestia asta, tata si fica impartasind aceas pasiune. Bravo voua. Am facut si eu prima mie de KM. Maine ii schimb uleiul si filtrul. Am fost pe valea cernei de la cerna sat la Câmpu lui Neag. Au venit cu mine prieteni cu motoare mari, africane de 700, transalpuri si asa mai departe. Am mers primul, mergeam in ritmul meu apoi trebuia sa ma opresc sa astept grupul. De obicei eu sunt ala din spate care se lasa asteptat dar pt ca eram pe CRF imi era si greu sa nu merg mult mai tare decat restul. E clar ca e altceva. Am facut si alte drumuri unele chiar grele pe acolo prin zona. Au fost portiuni pe care nu as fi avut curaj sa intru cu VStromul dar cu asta parca eram la mine acasa. Partea de asfalt mi s-a parut groaznica. a batut si vantul si Lul nu are nimic ca si protectie de vant. Cred ca la primavara o sa cumpar o remorca si ma duc cu masina pana la poteca aia din munte... O alta parte aiurea a fost rezervorul. Desi sti ca iti ajunge pt ca are un consum super mic (pe valea jiului am mers cu 2.4) tot stai cu gandul la acel range de rahat. tot timpul eram cu ochii pe cati KM am facut, cu gandul la unde e urmatoarea benzinarie si tot asa. Presupun ca cele 2 neajunsuri de mai sus sunt rezolvate oarecum de RALLY, poate ca am facut greseala si am luat Lul dar in acelasi timp dupa un Rally trebuia sa astept pana la primavara si asta ar fi insemnat sa nu ma bucur de el anul asta. Seara cand am ajuns acasa am avut ceva treaba in oras si am luat vstromul. Nu mai stiam sa il conduc, nu mai stiam sa iau curbe, il turam aiurea, frana pusa aiurea de tare. Mi-a trebuit vreo 10-15 min sa ma reobijnuiesc cu ea. Super incantat de CRF, jucarie care trebuie luata, merita ca si a 2-a motocicleta. PS: la cerna sat a fost intalnire transalp. toti de acolo au fost dornici sa vada cum e, sa se suie pe ea, sa ceara informatii. Toti pareau dornici sa isi ia una. PPS: se tot vorbeste de un CRF de 800, noul transalp. Daca apare ala am un VStrom de vanzare