Sari la conținut

bostanus

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    doncallucci

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F650 GS

bostanus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut popor! Are cineva de vanzare, prin minune, oala de la ambreiaj in care se prind arcurile http://i.imgur.com/tvrvw8H.jpg . (poate din dezmembrari sau orice alta situatie)
  2. are cineva, din intamplare, niste relee(de vanzare) de la mobra noastra?
  3. @crazvy Eu as verifica si senzorul de temperatura al aerului. E cel infipt in fata filtrului de aer si daca trimite parametrii gresiti la calculator iti poate da peste cap amestecul de aer/benzina. Defectarea lui nu apare intotdeauna la diagnoza. BMS-ul are valoare default pt. temperatura aerului cand nu primeste semnal corect de la senzor si am intalnit motocicleta care avea valoarea default -25C iar amestecul il facea in consecinta cand afara erau >+25C. Daca cunosti pe cineva cu f650gs aproape de tine roaga-l sa ti-l imprumute ca se monteaza usor si da o tura.
  4. Dezmembreaza cineva un f650gs sau stiti pe cineva care-si face mobra bucatele? Caut piesa in care intra oglinda stanga.
  5. Mai are cineva din dezmembrari piesa aia de pe ghidon stanga cu blocul de comenzi in care se infige oglinda stanga? Imi trebuie doar jumatatea in care se infige oglinda. Mi s-a rupt surubul de la oglinda (evident) si dupa aia ca sa finalizez cu bucurie mi s-a rupt tarodul in surub incercand sa scot ciotul de surub.
  6. Vezi ca beleaua nu e varful murdar de la stepper ci cotul ala unde intra. In ala trebuie sa bagi wd40 si betigase de urechi si ce-ti intra acolo sa cureti bine. Si dupa aia ar fi bine sa dai un reset la bms sa revina la valoarea default stepperu'. Ala porneste default de la 50 de pasi am impresia si muta cu cate un pas in sus sau in jos avand ca scop 1500rpm la ralanti. Si daca l-ai curatat probabil ca i-ai mutat pozitia si oricum in timp isi mai pierde pozitia si nu mai stie de unde porneste. resetarea bms-ului manual cred ca se face cu bateria scoasa peste 1 minut parca sau cu o manevra cu tras de acceleratie era undeva prin forum.
  7. e si a comandat cineva ceva de pe realoem.ro? ca as vrea si eu doar ca anul trecut cineva a vrut sa comande si au zis ca nu aduc piese de motor...
  8. Daca are cursa lunga in gol pedala de frana nu e de la etrier ci de la "master cylinder". Am patit eu treaba asta si un prieten care a mers cu frana blocata pe spate din cauza asta pana a schimbat culoarea etrierului in mov de la temperetura ridicata. Daca e de la asta desfaci pompa asta si e o piesa alba de plastic cilindrica pe care o smirgheluiesti pe exterior pana gliseaza usor ,montezi totul la loc si scoti aerul din instalatie cu niste lichid de frana dot 4 nou.
  9. diagrame f650gs.pdf pe pagina 7 e jos claxonul care vad ca are legatura cu butoanele de comanda pe stanga iar "ignition light switch" se duce in acelasi releu din X9803 deci ori K9803 ori K9109. E, de aici pana la identificare fizica a releului trebuie sapat verifica releul 1 din schema cu relee (Relief relay - pare sa fie singurul care are legatura si cu aprinderea farului la pornire si cu claxonul)
  10. bostanus

    Reparatii sei

    Iaca urc si io pozele cu saua cum era si cum a ajuns.Am vrut sa fie mai moale deci mai inalta, neagra si gri pe laterale. Original: Rezultat: Mersi si multa bafta! P.S. O sa vin intr-una din zilele urmatoare pentru cuta aia si cu alta sa tot de F650GS pentru schimbat materialul...
  11. tu esti motivul in primul rand pentru care mi-am luat k60 acum 6 luni si am fost foarte multumit de ele doar ca se consuma ca dracu de repede pe asfalt, insa tanti de la reprezentanta Heidenau zicea ca modelul asta in particular este pentru iarna deci tu acum te refereai la TReinf? caci diferenta dintre k60 normal si asta este de vreo 130 de ron ..
  12. A folosit cineva cauciuc Heidenau 130/80 - 17 M/C69 TReinf.K 60 iarna? Intreba ERU acum un an si nu prea am mai gasit referire la cauciucul asta de atunci....
  13. eu ma refeream la garda la sol care e prea joasa la gs-ul simplu pana in 2004. Inaltimea seii este optionala si tine de confortul fiecaruia. Am un prieten care are gs din 2001 si a cautat o groaza de variante sa-si inalte mobra fara sa schimbe ciclistica si a ajuns la concluzia ca e buna de touring cu consum scazut iar pentru offroad cand o avea bani ...cross eu personal sunt multumit de inaltimea gsului meu care este intre dakar si gs simplu
  14. Eu cred ca e gs simplu ca e cam lasata in spate plus ca eu personal nu prea am vazut dakar cu abs ... (nu ca nu ar exista) vezi ca mai sunt 3 poze aici intr-un anunt mai vechi din mai cand era cu 700 eu mai scumpa http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Daca ai si ganduri de offroad o sa te cam enerveze inaltimea motocicletei caci intre 2000 si 2004 le faceau ori joase ori Dakar
×
×
  • Creează nouă...