Sari la conținut

xt600

Super Membru
  • Număr conținut

    7.734
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Vizitatori Recenți Profil

3.804 citiri profil

xt600's Achievements

  1. Am mai spus cu alta ocazie... titlul de anul asta ar fi fost cel mai meritat de Bagnaia, dintre toate castigate pana acum, insa Martin l-a meritat mai mult. S-a facut putina dreptate. Marti teste? Banuiesc ca se tin pe circuitul asta, nu?
  2. Jorge Martin face istorie!!! Primul titlu mondial castigat de un pilot privat dupa cel castigat de Rossi cu Nastro Azzuro - Honda! Felicitari Martin!!! MM a terminat pe podium si in cursa si in campionat. Bastianini teapa! Bagnaia reuseste un mare paradox: are 11 curse castigate intr-un sezon si nu ia titlul mondial.
  3. Nu aberam colegu'! Exprimam niste pareri. Chiar daca nu iti plac, ar trebui sa le respecti, asa cum si noi le respectam pe ale tale. Sa-mi spui de cate ori ti-am spus eu ca aberezi, de cand combatem pe forumul asta? Ca doar nici tu nu esti mai presus decat noi. Doar ca tu si inca cativa de pe aici aveti impresia ca detineti adevarul absolut si ca parerea voastra este cea corecta iar cei care nu se incadreaza in schemele gandirii voastre, abereaza teorii ale conspiratiilor. Mai putina smerenie nu ar strica, mai ales daca nu aveti argumente cu care sa ne aratati ca gresim.
  4. Parca la KTM merge, nu? In cazul asta nu va avea parte de somn, ci de o agonie lunga si chinuitoare... Mai ales avand in vedere problemele financiare de la KkTM. Ca sa termine cursa, nu depinde numai de el, ci si de ce fac si ceilalti de pe circuit... O intrare la rupere a altui pilot and it's over. A se vedea si ultima depasire a lui Bastianini de astazi. A fost curata, dar a fost facuta in cel mai periculos viraj al circuitului, unde nu prea se depaseste de regula, pe principiul ori la bal, ori la spital. Omului nu i-a pasat ca l-ar fi putut lua cu el si pe JM, "interferand" astfel in lupta pentru titlu. Cum spui si tu, tot sezonul nu s-a gandit la pozitia a treia in campionat, acum insa lupta la sange cu principalul favorit la titlu. Coincidenta, tocmai colegul de echipa este cel de-al doilea favorit si - ce sa vezi? - are nevoie de ajutor. De asta imi este teama, cu indivizii de la Ducati ma astept la orice. Atragea atentia si Stoner in sensul asta, intr-un interviu recent. Om care le cunoaste mentalitatea si modul de a lucra.
  5. Avand in vedere situatia financiara in care se afla si rezultatele de pe circuit, nu ar fi de mirare. Acum se explica mai bine ramanerea in urma fata de Ducati...
  6. Iti dai seama ca i s-a promis ceva, altfel nu avea nici un motiv sa ii mai tina spatele lui Pecco si sa se bata cu atata indarjire cu Martin, acum pe final de sezon.
  7. Sunt curios ce mai gasesc cei de la Ducati - Lenovo penttru cursa de maine.. Chiar merita vazuta cursa de maine..
  8. Daca nici in cursa asta nu sunt ordine de echipa, nu mai stiu ce sa zic....
  9. Din anume puncte de vedere are dreptate. Pe de alta parte, are motivele lui sa faca afirmatiile astea... omul e prea versat in jocurile astea, ca sa nu isi dea seama ce scoate pe gura. Nu este Bagnaia.. Calificare destul de slabuta a lui JM... trebuie sa plece foarte bine din grila. Sper sa nu se imprastie weekendul asta. Vreau sa deschid sampania maine..
  10. Bineinteles! De acelea cu doua fete: pe una cu culorile Lenovo-Ducati si nr lui Pecco, pe cealalta cu culorile Pramac si nr nui JM...
  11. Si daca cabroncito il depaseste pe Pecco si ii ia puncte, se cheama ca interfereaza sau nu? Dar daca il depaseste pe JM, interfereaza sau nu?? Sau daca il da jos....
  12. Da! Si Quacalaro a avut doleante: POWEERRR! POWERRRRRR! Fara sa inteleaga idiotul ca numai cu power va strica echilibrul acela fragil in comportamentul motocicletei, ca odata cu surplusul de putere trebuie schimbati si alti parametri. Asa ca, de cand este curmanosul nr. 1 la Yamaha, motoreta a pierdut toate calitatile care, cu numai 1-2 sezoane mai inainte, o faceau redutabila. Rossi i-a lasat o motocicleta cu care se putea batea la titlu, el a dus-o intr-o directie total gresita si acum nu au nici o baza de la care sa porneasca. Cum bine spune @Lup69, dezvoltarea motocicletei depinde de chimia dintre echipa de ingineri si pilotul care da feedbackul. Ori daca neanderthalianul rage in toate interviurile doar "Powerrr! Powerr!", cu ce solutii sa vina echipa, peste noapte, sa il multumeasca?
  13. Formularea lui nu lasa loc de interpretari. Se refera la comportament: nu este naravasa, livreaza puterea smooth si spre deosebire de ce a lasat el la Ducati, cand a plecat, coteste foarte bine. Asta nu exclude un handling mai solicitant, decat cu ceea ce era el obisnuit, datorita elementelor aero care "ingreuneaza" motocicleta si o face mai putin flickable.
×
×
  • Creează nouă...