-
Număr conținut
7.909 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Motocicleta
Yamaha
-
Numar Moto
Fara importanta
Vizitatori Recenți Profil
xt600's Achievements
Veteran (13/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Toate cifrele lui Rossi sunt perfect tangibile pentru cabron. Anul asta il egaleaza la nr de titluri, iar la anul, dupa toate probabilitatile il va depasi. In ritmul in care castiga cursele, pe la anul va avea sansa sa egaleze si sa depaseasca nr de victorii, iar in urmatorii ani, il va ajunge si la nr. de podiumuri. Dar asta nu ii va scadea cu nimic aura lui Rossi. Tardozzi: “We have to thank Pecco for that because he’s the guy who led the [growth] of the bike.” Asta pentru cine se indoia ca Pecco a fost (cel putin pana acum), omul care avea cel mai greu cuvant in dezvoltarea motocicletei. https://www.crash.net/motogp/news/1067929/1/davide-tardozzi-credits-past-years-ducati-marc-marquezs-red-hot-form -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Prieteni nu sunt, asta este clar, dar au gasit (deocamdata), un modus vivendi, sub privirea atenta a lui big boss, Jiji. Jiji nu este Jarvis, sa scape situatia de sub control. In alta ordine de idei, sezonul asta nu s-au intalnit pe pista, in asa fel incat sa apara coliziuni intre ei, asadar, nici motive pentru escaladarea tensiunilor dintre ei. Desigur, exista acea tensiune data de faptul ca sunt coechipieri si rivali, dar nu mai mult de atat. In plus, Pecco este un tip educat si cu bun simt. Concluzie: nu sunt prieteni, dar pastreaza un nivel de comunicare decent si nu isi spala rufele in public. Nu ma astept nici pe viitor la situatii conflictuale deschise intre cei doi. In orice caz, nu de genul celor care ajung in zgura presei. Cu siguranta, relatiile dintre cei doi se vor raci mai mult, in cazul vreunui incident in cursa, dar nu vorm avea parte de circ, asa cum isi doresc unii. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Satana nu are nationalitate. Este Satana, punct! -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Clar ca ai alt feeling si in consecinta mergi mai bine cu o presiune usor mai scazuta, dar nu ar fi avut nici o importanta daca presiunea era la liber, pentru ca toti pilotii ar fi pus in pneuri presiunea la care sa se simta bine. Insa in momentul in care regula stabileste o presiune minima si toti ceilalti piloti se conformeaza, iar unul merge chiar si cu o fractiune de bar in minus, avantajul este evident. Nu cred ca a fost gresala, a fost intentionat. Nici in visele lor cele mai umede, nu credeau ca Vin va ajunge sa conduca cursa pentru atatea tururi, so.. au pus aer in gume ca pentru o cursa in pluton. Imi este greu sa cred ca intr-o competitie de acest nivel, in care toti parametrii sunt monitorizati si apar pe telemetrie, etc, etc, o echipa tehnica (fie si de client), poate sa greseasca atat de flagrant. Vin, a mers pe mana echipei. Cred ca si el se mira la un moment dat cat de bine merge, dar nu stia de ce.. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, asa ar fi trebuit sa faca, numai ca MM, asa cum spuneam, este MM, iar pe de alta parte, MM l-a avut pe frate-su, cu care a putut sa aplice strategia asta. Vin nu avea cum sa il lase deliberat pe satana sau pe oricare alt pilot Ducati in fata, pentru ca nu isi mai recupera pozitia ulterior. Cel putin la satana, cu siguranta, nu. Btw... ma uitam pe timpii pe tur, incepand cu turul 11, a mers numai in 1,52... Si Vin s-a tinut bine, pana spre final, dar acum stim de ce. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Colegu', stiu ca te uti de niste ani buni la competitia asta, dar se paree ca tu inca nu ai inteles ca o iesire slaba din viraj (din motivele ultracunoscute, la Yamaha) compromite si linia dreapta. Nu este chestiune numai de putere, colegu', este si cum pui puterea aia jos, iar Yamaha nu o pune. Bineinteles ca in conditiile astea o fac toti pe linia dreapta. Dar, daca te uiti la competitia asta ( si nu te uiti prin ea, ca sa te citez), stii ca un circuit nu este format doar dintr-o linie dreapta (ca nu ar mai fi circuit... ), are viraje, tata, iar Losail are viraje multe de viteza medie si mare si mai are si aderenta, adica intruneste conditii care sa ii placa si primadonei. Dovada ca, dupa mult timp, a facut si el prima linie a grilei de start. Oke.. te depasesc KtM-urile (btw, sunt, se pare, cele mai puternice din competitie in acest moment, dar nu prea le foloseste) pe linia dreapta, dar cum a raspuns Q pe zonele virajate? Pai nu a raspus... singura depasire facuta in cursa asta, a fost facuta la Acosta, dupa ce pustiul si-a epuizat gumele. Dar poti fi fericit, in urma penalizarii lui Vinales, a urcat pe 7. A facut o cursa magnifica, intr-adevar. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Stiu. Si au mai spus-o si alti oficiali Yamaha. De asta spun ca trebuie sa schimbe si Q ceva, in stil si atitudine. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Corect, sezoanele. Cat despre Q + M1, lipsa de putere cronica, nu mai este de actualitate, la Yamaha. Cu puterea sunt in grafic. Au poate prea multa... Ramane lipsa de grip de unde celelalte probleme (acceleratia, mai ales iesirea din viraj), dar pe circuitul asta superaderent diferentele dintre constructori, la capitolul asta, s-au mai atenuat. Dovada ca Honda si KtM, care sufera de probleme similare, au ajuns pe podium sau in preajma podiumului. Raman la parerea ca pe langa limitele motocicletei (pe care le au si Honda, Aprilia, KTM), este si o problema de pilot. Pur si simplu nu se descurca in pluton. Are un stil de pilotaj, bazat pe multa viteza pe viraj, iar daca este prins in pluton, este mancat. Ok, motocicleta nu este rupta din soare, dar ar trebui sa schimbe ceva in materie de pilotaj si la maniera cum isi gandeste cursele. Si trebuie sa isi asume si riscuri, sa-si puna la punct defensiva (in pluton trebuie) si sa lupte pentru fieccare pozitie. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Sa vedem ce se intampla cu JM... daca s-a rupt din nou, este incheiat sezonul asta pentru el... pacat... -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Baieti, trebuie sa ne asteptam la un sezon gen 2014... Vinales, cursa fantastica! Ar fi pacat sa piarda locul, pentru presiunea in pneuri... Zarco, o cursa excelenta... incepe sa ne obisnuiasca cu asemenea prestatii, batranelul. Morbido, idem. Quartararo, pleaca de pe 3 si ajunge pe 8.. l-au violentat din nou micutii. Asta este pilot nr. 1, platit cu 12 milioane pe sezon. Pentru ca nu este Marquez... Over all, o cursa splendida. Cea mai frumoasa de pana acum. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ce cursa avem!! Pecco pe 2... iar Marc nu prea are ritm.. si fara aripioara aia, probabil este afectat. Alex nu se dezminte... isi va lua multe injuraturi.. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ce cursa a facut Canet! Poate anul asta se lipeste titlul de el. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Deh... Sepsi Sf. Gheorghe vs Farul Constanta aduna mai multi telespectatori decat sprintul MotoGP... -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Pe Eurosporc 2, acum, cursa la clasa Supersport. La ora aia, pe Prima 3 este Arsenal- Brentford... vom vedea.. acu' ma delectez cu supersportu' . -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ma uitai acum pe programul TV si vad ca Prima Sport nu transmite deloc sprintul, iar pe Digi il da abia la ora 21:30. Din cate stiu, Sprintul ar trebui sa fie la ora 20, ora noastra. Voi ce informatii aveti?