Sari la conținut

xt600

Super Membru
  • Număr conținut

    8.187
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar moto
    Fara importanta

Informații profil

  • Alte autovehicule si vehicule
    Autoturism

Vizitatori Recenți Profil

4.256 citiri profil

xt600's Achievements

  1. Of course! Pe Ducati s-ar plange ca nu are feelingul pe roata fata, pe care il avea pe L4. Deja vad ca se plange ca noul V4 nu coteste la fel de bine ca L4: "it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have.The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet" . Deci, omul vrea un V4 care sa ii ofere mai mult grip pe spate, dar in acelasi timp sa fie la fel de buna pe viraj ca actualul L4... Practica arata ca daca transferi mai multa greutate pe spate, ca sa imbunatatesti gripul, vei pierde pe partea de cornering si, asa cum i se intampla lui Bagnaia, va avea de suferiit si feelingul pe roata fata. Jiji a sacrificat deliberat virarea, tocmai pentru a obtine mai mult grip din pneul spate. Q insa, vrea si cu sula prin mai si cu sufletul in rai. Concluzie, nu a gasit nimic bun la noua motocicleta, la cos cu ea! Cam asta este directia pe care o ofera el departamentului de R&D...
  2. Iti raspund acum: pentru ca au fost declaratii OFICIALE, atat in momentul in care au decis trecerea la un motor V4, cat si ulterior, cand se afla in diferitele stadii de executie. Oficiale! Adica boss-ii de la Yamaha au declarat in interviuri, in pressa, etc ca vor construi un V4. Nu Carlo Pernat, nu comentatorii romani, nu noi, aici pe forum, ci oamenii de la Yamaha. In lumea in care traiesc eu, in general, cand faci asemenea declaratii, ai ceva pe masa. Japonezii (stiu ca nu iti plac, dar trebuie sa te dezamagesc) sunt oameni seriosi. Nu sunt sefii de la KTM, care dadeau declaratii foarte optimiste (sa nu spun altfel) dar ei erau cu un picior in groapa. Apoi au venit alte declaratii ale oficialilor Yamaha, in care spuneau explicit "gata! avem motorul". Iar spun, nu te apuci sa minti prin presa cu asa ceva. Mai ales la Yamaha, nu este cazul unui asemenea comportament. Tu nici la momentul respectiv nu credeai ca exista motorul si o tineai pe a ta, desi toata presa si toate declaratiile confirmau acest lucru. Imi aduc aminte ca iti puneam link-uri si tu te incrancenai sa sustii ca nu exista nici un V4 Yamaha. Este o atitudine de neinteles. Iar sa gandesti in clisee de genul "Yamaha s-a miscat incet in trecut, se va misca incet si acum" este lipsit de logica. Pana la urma, viteza cu care se misca, depinde de bani, de vointa politica la nivelul boardului si de oamenii implicati in proiect. Pe vremea lui Lin Jarvis, asa o fi fost cum spui tu, intre timp, conducerea sa schimbat iar Paolo Pavesio pare un tip pus pe treaba. De cand a venit el, uite ca Yamaha, aia slaba, cum spui tu, ia pole-uri, se claseaza in prima linie a grilei, are o baza, in timp ce anul trecut era la coada clasamentului. Aaa, ca in cursa pleaca din prima linie si sfarseste pe 14-15.. mai este nevoie si de un pilot cu sange in instalatie.
  3. Fara discutie, dar vazandu-i la lucru pe amandoi si vazand diferenta de mindset dintre ei, as zice ca afirmatia mea ar fi avut mari sanse sa se adevereasca. Banii i-as fi pus pe Marquez. Corect! Cu demonul pe circuit, nu am fi vorbit astazi de campioni precum Mir, Quartararo, Pecco.
  4. Nu trebuie sa mergem pana la Jordan, au mai fost reveniri spectaculoase in motorsport. Doohan, era sa isi piarda piciorul, revine si ia 5 titluri la rand. Niki Lauda, dupa oribilul accident din '76 , revine si castiga al doilea titlu in 1977... si cred ca au mai fost si altele, dar, intr-adevar, ceea ce reuseste Marquez anul asta este incredibil. Hai mah, colegu', mah... pai pana acum sustineai sus si tare ca Yamaha se misca in reluare, ca lucreaza in ritmul lor foarte lent, ca nu vin cu nimic nou, ca poliseaza suruburi, ca nu baga bani, iar amu, cand vin cu o motoreta noua, spui ca este un proiect "grabit". Mai rau, il contrazici chiar pe LGBTQ, care se plangea si el de lipssa de reactivitate la Yamaha. Pai ce facem? Dam drumul la un nou mit pe forum, cel al proiectului "grabit"? Nu merge asa, te rog sa fii consecvent! As zice ca, dimpotriva, proiectul este in intarziere, pentru ca au fost mai multe amanari, in testele private au livrat puterea progresiv, adica au lucrat in stilul lor, cu pasi mici, pentru a intelege fiecare modificare pe care o faceau. Numai de proiect grabit nu poate fi vorba. Ca unul care am urmarit fenomenul, prin presa, ma vad nevoit sa nu accept teoria "proiectului grabit" Mi se pare cat se poate de normal ca o motocicleta care nu a mai fost testata in regim de cursa, o motoreta in varianta.. beta, daca ma pot exprima asa, sa aibe niste boli ale copilariei. Cum spui si tu, consumul este ultima lor grija, mult mai grav este felul in care variaza coomportamentul motocicletei de la un tur la altul, mai ales ca in accest stadiu nici nu inteleg ce ar putea sa cauzeze acel comportament. Cat despre faptul ca nu s-a stricat, iti inteleg ironia, dar vorbim totusi de Yamaha, nu de KTM, Royal Enfield si alte motorete facute de tigani. Este drept ca mai pot aparea probleme de fiabilitate, mai ales in stadiul asta de dezvoltare, dar totusi.. Legitimitatea de campion a lui MM nu mai are nevoie de nici o validare. MM a facut si face istorie. Ca unul care am urmarit cursele lui Stoner, i-am vazut rezultatele, performantele, felul in care (nu) gestiona presiunea, atat spun: in lupta directa pentru titlu MM vs Stoner, MM l-ar fi distrus pe australian. Chiar Stoner a recunoscut intr-un interviu ca in weekendurile de cursa, ii placea munca cu echipa din FP-uri, lupta pentru pole, dar ca pentru el cursele propriu-zise au fost o corvoada. Il consumau nervos foarte mult. De altfel s-a vazut in 2008, dupa ce Yamaha si-a rezolvat problemele tehnice si a incaltat pneuri Bridgestone, Rossi (alt caine care stia specula slabiciunile adversarilor) l-a ridiculizat, de-a dreptul. Nu, Stoner nu ar fi facut fata lupului tanar care era MM, in 2013, cand a venit la clasa MotoGP. Victorii de etapa, da, ar mai fi luat, dar titlul, nu cred.
  5. Este prima dataa cand motocicleta asta a legat 27 de tururi in cursa. Probabil se asteptau si ei la un consum mai mic, dar au fost luati prin surprindere de setoasă... Iti dai seama ca de acum urmeaza setarile de finete. Important este rezultatul. Chiar si in conditiile astea, a intrat in top 14, cu un pilot de teste. Fara problemele de consum, AFer ar fi fost cu siguranta ceva mai rapid si cine stie, poate ar mai fi castigat o pozitie. Una peste alta, desigur au mult de munca cam in toate aspectele, dar sunt optimist. Motoreta are potential. Chiar si asa, zic ca in mana unui pilot cu sezon regulat, ar putea fi mai sus.
  6. Primele impresii ale lui Augusto Fernandez, referitoare la V4: https://www.gpone.com/en/2025/09/14/motogp/augusto-fernandez-surprised-by-the-v4s-consumption-problems-but-it-has-potential Spune ca a avut probleme cu consumul, ceea ce nu i-a permis sa mentina un ritm constant. Totusi a obtinut primele doua puncte cu V4.
  7. Stiu. Intrebarea este, ce s-a intamplat cu Cal? Stiu ca se accidentase, la un moment dat, a mai dat unele declaratii, dar prin teste nu l-am mai vazut.
  8. Satana??? Cum sa faca in antepenultimul tur, pe pneuri uzate (uzura a 25 de tururi!), 1'31.29??? Oricum, chapeau bas pentru Bezz.. Chiar daca nu a obtinut victoria, a pilotat superb. Iar Aprilia, in ciuda unor probleme, arata foarte bine. Cel putin pe unele circuite, cu Bezz la ghidon, poate sta cu Ducati-ul lui MM. Poate sezonul viitor va arata si mai bine si vom avea mai multa competitie. Doamne ajuta! Q... ritm de cursa dezamagitor. In afara de vreo 6-7 tururi, toate celelalte au fost facute in 1'32.. In schimb, Augusto Fernandez, chiar daca a terminat la mai bine de un minut in spatele lui Marquez, a obtinut primele doua puncte pentru noul V4. Apropo, Cal mai este pilot de teste la Yamaha, sau se apuca de ghicit in bobi?? Vad ca are talent la profetit... Punctul cel mai de jos, il vei vedea dupa ultima cursa a sezonului.. Sincer, imi pare rau pentru ce i se intampla. Iar ceea ce i se intampla, afecteaza si competitia.. din pacate. Ar face bine sa urmeze exemplul lui Q si sa isi caute un psiholog.
  9. Nu. Ca idee, ultimii trei ani din cariera lui Rossi au fost slabi. Ultimul podium, l-a luat parca in 2020. In 2021, cea mai buna clasare a fost un loc 8. Anul asta, Pecco are sapte podiumuri in cursele de GP si inca vreo 5 in cursele de sprint. El s-a prabusit in ultimele curse, dar in prima jumatate a sezonului a avut prestatii destul de decente, nu de dublu campion mondial, dar decente. Orice comparatie este nejustificata.
  10. Nu am spus ca este fraier, ci doar ca a cazut pe o eroare de pilotaj, intr-o situatie in care nu era pus in situatia sa forteze. As prefera sa cada in antrenamente si sa nu mai cada in curse.
  11. Dar ce rezultate are LM? Daca te gandesti la cazatura lui Q de astazi, a fost o eroare de pilotaj nefortata de nimeni si nimic. Nu ca ar fi cautat limita. Asa ar fi corect.
  12. Paolo Scalera despre "cazul Bagnaia": "It may just be my idea, but the fact that Pecco has crashed a total of just 6 times this year is because he is not approaching the limit." si mai departe " We don't claim this to be science, but at this stage the impression is that Pecco is keeping away from the limit" Sursa: https://www.gpone.com/en/2025/09/06/pride-and-prejudice-the-reconstruction-of-a-sportsman-and-the-bagnaia-case.html Asadar, si altii mai conectati la fenomen decat mine, gandesc la fel: cine nu cade, se tine departe de limite.
  13. Interviu cu MM dupa cursa: https://www.gpone.com/en/2025/09/13/motogp/marc-marquez-the-celebrations-for-the-crash-define-them-lets-not-give-them-any
  14. Augusto Fernandez despre noua Yamaha V4: https://www.gpone.com/en/2025/09/12/motogp/agusto-fernandez-the-v4-is-already-no-better-than-the-m1-but-it-has-more-potential
×
×
  • Creează nouă...