Sari la conținut

xt600

Super Membru
  • Număr conținut

    8.000
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar Moto
    Fara importanta

Vizitatori Recenți Profil

4.152 citiri profil

xt600's Achievements

  1. Stoner sustine ca Ducati va avea si in 2027 un avantaj fata de ceilalti producatori si reitereaza idei mai vechi... ca actualele motociclete sunt un fel de masini F1 pe doua roti, cu prea multa tehnologie, ca dezvoltarea motocicletelor este fireasca, dar trebuie sa primeze talentul pilotului, etc, etc: https://www.gpone.com/en/2024/08/28/motogp/stoner-ducati-will-have-an-advantage-even-with-the-2027-rules.html?dicbo=v2-qmu0QZu
  2. Da, mai plauzibil asa. Nu cred vine RB in calitate de sponsor al echipei, decat daca au incheiat vreun contract, odata cu venirea otomanului. Destul de echivoca formularea "bringing Red Bull sponsorship ".
  3. Asta este marea problema la Yamaha... faptul ca la ei primeaza business-ul si nu performanta. Din acest motiv au ramas doua sezoane(?) fara echipa de client si au ajuns in situatia in care sunt acum. Poate ar fi cazul sa isi caute pilotii in functie de performante, nu de ce sponsori aduc.
  4. Tocmai, este bun si cand toaca pneurile. Aduna niste date de telemetrie foarte utile, pentru felul in care motoreta uzeaza pneurile. Orice informatie este utila, cata vreme stii ce sa faci cu ea.
  5. Exacta asta spun si eu. Prea tarziu pentru o competitie atat de specializata. Cand am spsu ca nu cunosti competitia, nu am spus-o ca pe o intepatura, era doar o constatare. Scouterul din mine viseaza la Acosta, langa Q. Sau, de ce nu, la JM, desi ultimul scandal care il implica, imi da un sentiment de indoiala, in ceea ce il priveste. Sau Pecco...? As vrea sa ii vad pe ambii pe aceeasi motocicleta. Ideea este ca Yamaha sa aduca inca un pilot de top, capabil de clasari in top 3. Apoi ar fi Gonzales si Rueda, care sunt oamenii momentului, la clasele inferioare, cu accent pe Rueda, care ar putea fi antamat de pe acum de Yamaha si adus la clasa mare in 2027, dupa un sezon petrecut la clasa Moto2. Zic bine? Pilot capabil sa se claseze in primii zece, au si acum in persoana lui Miller. Plus ca australianul, este un foarte bun tester, este mai util in proiect, decat un pilot venit dintr-o alta competitie.
  6. Intr-o privinta, sunt si eu de acord cu colegul. Si eu am rezerve in ceea ce priveste prestatiile lui in MotoGP. Motivele pentru care cred asta, sunt insa diferite de ale lui Method. In realitate, el nu cunoaste performantele si evolutia otomanului, pentru ca nu urmareste competitia. Porneste doar de la prezumtia ca daca vine din WSBK, este un pilot inferior, deci nu are ce cauta in MotoGP. Repet, in conditiile in care nu cunoaste competitia si nici pilotul. Din punctul meu de vedere, ca unul care l-am urmarit, omul este fenomenal. palmaresul lui spune totul: doua titluri, cu doi producatori diferiti, 63 de victorii, 153 de podiumuri. Restul sunt povesti. De ce am totusi rezerve, in ceea ce il priveste? In primul rand, pentru ca la anul face 30 de ani, daca nu ma inseala memoria. Mai are ceva ani de activitate in fata, dar nu foarte multi. Cel putin nu la nivelul cerut de MotoGP. in al doilea rand, nefiind crescut la clasele mici din mondialul de viteza, nu este familiar cu aceasta competitie. Vezi si tu, piloti trecuti prin selectia de la clasele mici, care erau promitatori, ajunsi la clasa mare, au murit sperante. Sunt multe lucruri noi, care trebuiesc invatate, manageriate si nu stiu daca mai are suficient timp. Poate ma insel si, sincer, as vrea sa ma insel, dar cel putin pe hartie, sansele lui de a fi pilotul ala providential, care sa duca yamaha pe culmi de glorie, sunt mici. Dar poate ma surprinde placut. Cum ziceai, nimieni nu ii dadea sanse nici cu BMW.
  7. +0.7 fata de pilotul de teste, adica de Crutchlow, care la randul sau era la cel putin 1.5 s de timpii de referinta ai lui Q. Trebuie cautate informatiile, nici eu nu le mai tin minte chiar la zecime de secunda. Cert este ca testul a fost un esec si au fost chiar unele tensiuni. Turcul a vrut sa paraseasca testul, insa l-a tras de maneca Sofuoglu si a ramas pana la sfarsit.
  8. L-am introdus pe Garry pentru ca la vremea respectiva 500 era clasa mare. Si pentru ca backgroundul lui era intr-o competitie total diferita, nici macar WSBK. In SBK va ajunge dupa perioada petrecuta in mondialul de viteza. S-ar putea sa nu se adapteze niciodata. Turcul este supertalent, dar nu ii dau mari sanse sa se adapteze la formatul acestei competitii. Daca va fi un pilot de locurile 6-8 va fi foarte bine, insa Yamaha are nevoie de piloti de top, daca vrea sa se intoarca la varful competitiei. Chiar nu inteleg conducerea de la Iwata... se agata cu disperare de pilotul cu margele, in conditiile in care sunt piloti de top care vor sa plece de la echipele lor, plus tinerei cu perspective, la Moto3 si Moto2. Ciudata politica de piloti au...
  9. Nicky Hayden, venit din AMA, 3 victorii, 1 titlu Troy Bayliss - 1 victorie Ben Spies - 1 victorie Garry McCoy, venit din speedway - 2 victorii la 125, 3 victorii la clasa 500. Nu am mai mentionat si podiumurile pentru fiecare In rest, am mari rezerve, ca va face ceva in competitia asta. El a mai testat cu Yamaha si a fost un esec. Faptul ca in WSBK merge pe gume Pirelli, mi se pare un argument foarte slab, pentru aducerea lui in MotoGP.
  10. Pana prin anii '90, faceau scutere cu cutie de viteze manuala, Vespa si Lambretta. Pe astea le stiu eu, dar posibil sa mai fie si alte marci. Aici o Vespa de 50 cmc, in 2T, cred...
  11. La cum merge Miller, ma indoiesc. Ma tem ca sunt vizati Rins si Oliveira. Dar la fel de mari indoieli am si in ceea ce priveste prestatiile turcului. Sunt prea multe lucruri noi pe care trebuie sa le invete si nu cred ca la varsta asta, dupa o intraga cariera petrecuta in SBK, mai este capabil de asa ceva. In locul boss-ilor de la Yamaha, m-as uita spre Acosta si i-as face o oferta de nerefuzat sau chiar spre Bagnaia, care a inceput sa nu se simta bine la Ducati. Apoi ar fi niste nume de la Moto2, Moto 3. Vin niste pusti promitatori din urma. Toprak face bine, ceea ce face in WSBK, aici insa... A mai testat odata cu M1 si a fost dezamagitor.
  12. https://www.gpone.com/en/2025/05/26/motogp/neumeister-well-have-to-see-if-ktm-can-afford-the-motogp.html
  13. AM concureaza pe GP24. MM, Pecco, Digia pe GP25. De aici comparatia cu pilotul VR46. In postul anterior, am mentionat ce spunea un sef de echipa, despre posibilele efecte pe care ar putea sa le aibe venirea lui MM, in boxa Ducati. Scenariu plauzibil, daca avem in vedere ce a facut din Honda, timp de 11 ani. Personal, nu cred ca Jiji va cadea in capcana... tocmai de aceea are in competitie trei GP25 si trei GP24. Omul strange date cu doua modele diferite si in plus, very clever, ii lasa pe pilotii de uzina sa isi aleaga din piesele ce le aduc pentru testare. In momentul de fata, din ceea ce spun chiar pilotii, cele doua motociclete de uzina nu sunt identice.
  14. Foarte probabil, cuvantul lui MM a inceput sa conteze. Cum bine spui, asta poate fi un pericol pentru dezvoltarea motoretei. Citisem de curand un articol, in care un nene de la alta echipa spunea exact lucrul asta: ca venirea lui MM, poate fi de rau augur pentru viitorul Ducati, deoarece abilitatea lui de a duce motocicleta mult peste potentialul ei, face ca echipa de dezvoltare sa nu mai inteleaga unde sunt limitele acesteia si pe ce sa se concentreze pentru a o imbunatati. Deocamdata nu cred ca este cazul, motocicletele celor doi (MM si Pecco) sunt usor diferite. MM merge cu un sasiu nou, in timp ce Pecco il foloseste pe cel de la inceputul sezonului, deci Jiji le ofera ambilor cam ceea ce isi doresc, fara a afecta directia de baza a dezvoltarii. Digia merge bine cu modelul 2025. Si pana la urma, nici Pecco nu merge rau, doar ca nu poate tine aproape cu diavolii din Cervera.
  15. Rivola i-a dat cu poala peste gura si bine i-a facut! Si nu sunt zvonuri. De vreo doua saptamani se vorbeste deschis despre situatie. Victoria lui Bezz a fost circumstantiala, cum spui, dar omiti sa vezi imaginea de ansamblu. Omul a facut o recuperare excelenta si avea un ritm de cursa foarte bun. Il apropia pe Quartararo, la un moment dat. Nu stiu/cred ca l-ar fi ajuns, dar clar Bezz-Aprilia au fost intr-o forma de zile mari. Holșotul vieții!!! Ma bucur ca va disparea din 2027.
×
×
  • Creează nouă...