Sari la conținut

xt600

Super Membru
  • Număr conținut

    8.279
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha
  • Numar moto
    Fara importanta

Informații profil

  • Alte autovehicule si vehicule
    Autoturism

Vizitatori Recenți Profil

4.306 citiri profil

xt600's Achievements

  1. Pentru ca echipa sa aibe performante, trebuie sa aibe un pilot care sa fie capabil sa duca motoreta mai sus in clasament. In curse, nu in FP-uiri si calificari. Cu nu pilot care a fost depasit in curse de rookie sau de piloti de coada clasamentului, nu ai cum sa faci progrese in clasament, nici la piloti, nici la constructori, chiar daca motoreta a putut mai mult decat cu un an inainte. Repet, cand in 2024, primadona nu era in stare sa prinda a doua linie a grilei, iar anul asta este capabil sa faca 5 pole-uri si sa se claseze de mai multe ori in prima linie, da-mi voie sa cred ca motoreta aia are un potential. Problema lui Q o reprezinta cursele, unde a avut prestatii de la mediocre spre penibile. Ok, inteleg sa fie depasit pe liniile drepte, dar el a fost facut de multe ori pe franare, la intrarea in viraj.. au fost situatii in care au trecut de el IN VIRAJ, pentru ca lasa spatii de se putea trece cu double-deckerul pe acolo. Pentru el, notiunea de trasa defensiva nu exista. In multe etape, sezonul asta, nu a avut ritm de cursa, chiar daca circuitul ar fi fost favorabil pentru Yamaha. Remember, vorbim despre primadona cea rapida. Ca sa nu mai vorbim de situatiile (vezi inclusiv Valencia), in care o umple de sange fara sa existe presiune pe el, cu pista goala in fata... Ti-am mai spus, oricat de fan al lui ai fi, nu ai cum sa nu vezi lucrurile astea.. doar daca te-ai uitat la alt campionat. Asta este realitatea de pe circuit, colegu'! Bun in tururi lansate, cu pista goala in fata, praf in curse! Trezeste-te! Tu ai asteptari de la un proiect pornit de la 0, sa aibe rezultate in 2026??? Doar tu si idolul tau puteti crede asa ceva?? Proiectul asta va avea nevoie de cel putin 4 ani (eu as indrazni sa spun vreo 6, daca lucreaza bine), ca sa ajunga sa conteze in lupta pentru titlu. Omule, este un proiect complet nou, este aproape acelasi lucru, ca si cand ar veni in campionat un constructor nou, cu experienta 0 si cu o mobra facuta de la 0. Ok, Yamaha are experienta in competitie, tocmai de aceea am dat un interval de timp de 4-6 ani. Stiu ca urmaresti competitia, deci stii cam cum se fac trebuirile. Yamaha construieste motocicleta exclusiv pentru Quartararo. Vor/trebuie sa ii faca pe plac primadonei. Datele lui si feedback-ul lui conteaza in constructia motocicletei asa ca ceilalti piloti trebuie sa se adapteze la o motoreta care nu este facuta pentru ei. Ca sa nu mai vorbim, ca nu vom sti niciodata ce testeaza ceilalti trei in curse (componente, setari). In conditiile astea, ce asteptari ai la performante din partea celorlalti piloti Yamaha??? Tu chiar crezi ca un pilot precum Rins a uitat sa piloteze sau ca in doi ani pe Yamaha, nu a inteles motocicleta aia? Valabil si pentru Miller, care are experienta pe mai multe modele. Fii realist! In afara de Q, toti ceilalti sunt testeri.
  2. Asta cu suruburile polisate este marota lui @Method. Este drept ca cel putin dupa trecerea la Michelin si la softul unificat, pana prin 2023 evolutia M1 a fost una foarte lenta si acum platesc pretul pentru asta. Dar in ultimii doi ani, nu se mai poate spune ca nu s-au implicat. Au adus motorizari noi, sasiuri, au adus oameni noi in echipa, au schimbat inclusiv conducerea si iata, au facut un lucru de nagandit la Yamaha, in urma cu cativa ani, au schimbat total proiectul, trecand la V4, cu tot ceea ce presupune asta.. Progresele se vad. Daca in 2023 si 2024, Margelatu era abonat la ultimele randuri ale grilei, anul asta cu ultima evolutie al unui L4, a luat vreo 5 pole-uri si s-a calificat in mod regulat in primele doua linii ale grilei. Asta nu o poti face cu o motoreta atat de proasta, pe cat sustine el ca este actualul M1. Nu ai cum, nici daca te numesti MM, daramite Quartararo. Uite aici declaratii ale individiului asta, dupa ce a testat doua zile la Valencia, noul V4:https://www.motorsport.com/motogp/news/fabio-quartararo-reveals-whats-still-missing-on-yamaha-v4-after-valencia-motogp-test/10777755/ Cu asemenea feedback si declaratii, nu ai cum sa dai o directie proiectului. Omul este si prost, ca sa nu spun mai mult... oamenii astia au schimbat propulsorul, practic au facut un proiect nou de la 0. Au schimbat motorul, tocmai pentru a profita de avantajele unui V4, pentru a se putea juca cu distributia maselor, pentru a livra altfel puterea, etc, in asa fel incat sa ii ofere divei mai mult grip, acceleratie, etc.. Evident, asta vine cu niste dezavantaje.. nu mai are feelingul pe fata, precum il avea cu un L4, nu mai are steeringul cu care era obisnuit pe in line four... Practic, noul V4 nu va mai avea acelasi comportament cu modelele precedente, dar tolomacul nu poate intelege un lucru atat de simplu. El vrea V4, dar sa aiba feelingul pe fata ca la L4, desigur, cu grip imbunatatit, acceleratie si tot tacamul, ca la un V4. Din punctul lui de vedere, Yamaha nu a facut nimic bun, neintelegand ca acum are sub coor O ALTA MOTOCICLETA! si ca de acolo trebuie sa porneasca dezvoltarea dar si adaptarea stilului sau de pilotaj. Cum sa duci mai departe un proiect nou, cu un asemenea pilot??? Mai ales in conditiile in care Yamaha lucreaza exclusiv pentru el.
  3. Baiatul asta are numai ghinioane.. dupa un sezon ratat, cu accidentari multiple, golanii i-au furat si bicicleta de 20000 euro... https://www.motorsport.com/motogp/news/jorge-martin-20k-bicycle-stolen/10778941/
  4. Timp de patru ani, lui Q nu i-a placut nimic din ceea ce a adus uzina. Nimic, nimic. Curios, nu? De asta tot spun, ceva nu este in regula cu feedback-ul dat de baiatul asta. Si asta este un motiv (nu singurul) pentru care Yamaha a batut pasul pe loc. Cred ca sunt satui si japonezii de el. Abia astept sa plece, sa-i mai fericeasca si pe altii cu talentul lui.
  5. Se zvoneste tot mai mult in legatura cu plecarea lui Q de la Yamaha. Se pare ca sunt si unele tensiuni intre el si constructor...nu le-au cazut prea bine boss-ilor de la Yamaha, declaratiile primadonei, dupa toate eforturile facute in ultimele 18 luni. https://www.gpone.com/en/2025/11/22/motogp/down-with-the-mask-fabio-quartararo-yamaha-the-v4-and-the-future.html
  6. Am fost foarte clar in ceea ce am spus. Acosta nu are inca o victorie in MotoGP, indiferent de circuitul pe care a concurat si conditiile in care a concurat. Alti piloti, care s-au perindat prin ograda KTM, au luat victorii cu troaca aia. De exemplu, Oliveria are vreo 5 reusite. Binder are si el vreo doua. Nu as vrea sa intelegi gresit si nu vreau sa initiez un nou dialog al surzilor, nu spun ca pustiul nu este un supertalent, dimpotriva. Repet acum ceea ce am spus si cu alta ocazie: Acosta este cel mai bun produs al Motogp-ului de la MM incoace. Dar asta nu il scuteste sa se nasca talent si sa moara speranta, ca multi altii de altfel. Din punctul meu de vedere, inca nu a confirmat. Tocmai pentru ca este un mare talent, il astept cu ceva victorii de etapa. Si mai ales, astept sa faca miscarea, pe care trebuia sa o faca demult. Sa plece de la KTM.
  7. Daca ma intrebi pe mine, as zice la fel ca si tine, ca Acosta este peste Fermin, DAAARR... exista un dar. Oricat imi place Acosta (btw, imi place mult si Aldeguer) si oricata stofa de campion are, pana acum nu a confirmat. Cand spun ca nu a confirmat, ma refer la faptul ca nu are inca nici o victorie, indiferent de circuitul pe care a rulat. A facut curse excelente, a dus motoreta aia mai sus decat au reusit alti piloti KTM, dar mereu i-a lipsit ceva. Porneste bine, este acolo, dar pe final se stinge. Managementul pneurilor si poate si a lui personal, l-a privat de victorie. Si nu ma refer numai la victoriile de mare premiu, ci si la cele din sprint. Nici una! Si este pacat, pentru ca este un pilot care piloteaza superb. Fermin, pe de alta parte, in anul de debut la MotoGP a obtinut trei podiumuri in cursele de Mare Premiu, dintre care o victorie si trei podiumuri in sprint. Deloc rau pentru un debutant. Este agresiv, recupereaza frumos, se apara bine. O sa spui ca piloteaza cea mai cea motoreta. Oke, asa este, dar acest atu este anulat partial de faptul ca nu are experienta pe care Acosta o are deja. Pentru el a fost un an de invațare si adaptare. Ma tem ca Acosta a stat prea mult la KTM. Loialitatea este o virtute rara, dar in sportul asta poate fi nociva. Vrei sa fi campion, lasi loialitatea deoparte. Cea mai buna lectie a fost oferita de MM. Dupa 11 ani de ”succesuri” cu Honda, a plecat, fara sa se uite inapoi, acolo unde putea sa lupte la titlu. Si l-a luat! Bineinteles ca JM este pe locul 3 in planurile lui Rivola. Omul stie ca Martinator semneaza oricum, din proprie initiativa, cu oricine. Trebuie doar suparat putin.. Lasand gluma, prioritatea lor este sa il securizeze pe Bezzechi, apoi sa incerce sa mai aduca un pilot de top, langa italian. Asa ca au nevoie de un loc care poate fi eliberat, daca apare o oportunitate. Ma tem ca, in proportie de 80%, Martin este pe faras.
  8. Gino Borsoi despre felul in care s-a adaptat Toprak la pneul fata Michelin: https://www.crash.net/motogp/news/1087013/1/pramac-details-biggest-surprise-toprak-razgatlioglus-public-motogp-debut
  9. Mda... din pacate nici eu nu am Prima Sport4. Conform programului Tv, sunt programate marti, incepand cu ora 15:15. S-au miscat inteligent hondarii.
  10. Da, nici mie nu mi se pare o "performanta" oportuna. Macar in presezon si in prima jumatate a sezonului 2026 sa fi beneficiat de concesiile de la clasa D. In alta ordine de idei, nu am apucat sa vad cursa. Poate se indura colegul @frigider cu un link. Intrebarea mea este, cum a reusit Q sa abandoneze? A fortat limitele in ultima cursa?
  11. Se transmit testele? Moreira cu cine a semnat?
  12. In primul rand, ar trebui sa existe un regulament consistent, ca pentru o competitie de nivel mondial din mileniul III. Regulamentul actual este un ghiveci. Acum gandesti ca un politist... . Glumesc! Sa vezi cum interpreteaza politistii nostri, legea... in functie de marca autovehiculului si de cine este la volan... Sau din unghiul nepotrivit...
  13. Trebuie sa stranga cureaua. Poate vor sa intre in GP... Cum spuneam, cum lipseste MM, cum apar si alte figuri in prim-plan. Si, ceea ce este mai important, Ducati nu mai pare arma totala, ceea ce nu este tocmai rau.
  14. Nu, nu ai inteles, nu am sugerat sa plece Bezz la Yamaha. Ar fi o prostie. Doar il puneam in categoria pilotilor capabili sa contribuie la dezvoltarea unui proiect, gen Aprilia, Yamaha, etc. Bez este bine unde este. Scoate doar in tururi lansate. In curse este out of pace, chiar si cand are pista goala in fata. Vestea proasta, pentru el, este ca punctele si titlurile se castiga in curse, nu in FP-uri si calificari. Sigur, poate ma contrazice, pana la urma nu sunt mama Omida, sa stiu ce va fi, eu il judec dupa prestatiile actuale.
×
×
  • Creează nouă...