-
Număr conținut
8.226 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Motocicleta
Yamaha
-
Numar moto
Fara importanta
Informații profil
-
Alte autovehicule si vehicule
Autoturism
Vizitatori Recenți Profil
xt600's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ai si tu dreptate, pana la un punct. Totusi omiti un detaliu: anul asta satana a distrus toata concurenta. Fara el pe pista, sunt convins ca altfel s-ar fi distribuit victoriile si mai ales locurile pe podium. Intr-un astfel de scenariu, Aprilia, poate si KTM ar fi avut mai multe victorii/podiumuri. Asadar, dominatia zdrobitoare Ducati se datoreaza in buna masura si unui anumit pilot. Si sa nu il uitam pe fratior, care cu sprijin, consiliere, spune-i cum vrei, s-a autodepasit. So..fara prestatiile acestor doi piloti (a lui MM in special), Ducati nu ar fi dominat atat de copios. Iata, fara MM pe circuit, Ducati nu mai pare atat de invincibil... Din ceea ce vad, in a doua jumatate a sezonului, Aprilia a progresat vizibil. Este tot mai prezenta in fata. Si Honda a progresat... eu zic ca la anul distanta fata de Ducati se va reduce, iar din 2027 vom mai vedea... sa vedem cum se vor descurca fara device-urile care vor fi interzise. -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
@Method, daca depasirile la Q s-ar face doar pe linia drepata, as intelege, desi aici in afara de linia aia dreapta de 900 m nu mai exista alta, care sa il faca vulnerabil. Repet ce am spus mai sus, asta este un circuit favorabil si stilului sau si particularitatilor motocicletei. Ori el nu a fost depasit numai pe linia dreapta, ci peste tot. Valabil pe toate circuitele. Omul este praf pe partea defensiva! Iar chestia aia ca ii blocheza oamenii rai trasa si nu isi poate dezvolta viteza pe viraj, nu este valabil decat cel mult la inceputul cursei, cand este inghesuiala pe circuit. Astazi, de pilda, inca din primul tur, diferenta dintre el si Acosta era de mai bine de 6 zecimi, iar in turul al doilea era undeva la o sec si o zecime... In doua tururi colegu'! Nu ca nu putea sa dezvolte viteza pe viraj, nu putea tine ritmul cu cei din fata. Iar conditiile de cursa au fost ok. 21 grade in aer, 21 la asfalt. Nu are scuze! Oricat de fan i-ai fi, nu ai cum sa nu vezi ca omul este praf in cursa, in conditiile in care cu aceeasi motocicleta se bate la pole sau la prima linie a grilei. Asta imi spune ca motoreta aia are un potential care nu este valorificat si in cursa. Grav este ca dupa asemenea prestatii de rahan, tot el este cu gura mare prin presa. Nu spun ca Yamaha e rupta din soare si el e slab, spun doar ca in cursa se intampla ceva si nu reuseste sa valorifice potentialul acelei motorete. Atat cat este el. Nu este posibil sa il faca tot plutonul, fara nici o reactie din partea lui. Astazi si Rins l-a executat, pe aceeasi motocicleta. Si ce e mai nashpa, cu el pilot principal, dezvoltarea bate pasul pe loc. O fi omul bun pe Aprilia, pe Ducati (desi, pana la proba contrarie, am oarecari rezerve, in ceea ce il priveste) dar pe motoreta Yamaha, "dezvoltata" de el/cu el, este pe langa sportul asta. Cum spuneam si cu alta ocazie, sa plece de la Yamaha, sa strice si motoretele altora... -
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
-
19. AUSTRALIA Liqui Moly Australian Motorcycle Grand Prix
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
La asta ma gandeam si eu... cum lipseste MM, mai scoate cate unul capul... asta arata inca odata cat striveste Marquez competitia asta... Ca spectacol, cursa nu a fost mare lucru, singurul care s-a dat in spectacol a fost Quartalabo... penibil omul.. pleaca din pole si termina pe 11. Si asta cu noroc, pentru ca au mai cazut oameni in fata lui. Imi este sila de prestatiiile lui. In schimb are gura mare. Bagnaia pe niciunde... a coborat pe 4 in clasamentul general. Bez, cursa buna, avand in vedere 2xLL.. dar cam chinuite depasirile. Bine.. cursa a avut si miza pentru el, avand in vedere nevoia de puncte in clasamentul general. Omul zilei, Raul Fernandez! Cursa perfecta! Aprilia, motoreta zilei. Incet, incet, Ducati pierde suprematia. -
Pai tot Pecco a contribuit fundamental si la GP25 si tot el a fost anonimul...
-
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai sunt confirmari sau zvonuri??? Clar! Stie sa se dea si, mai ales, nu cade. De aceea este un pilot de top. -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Sa vedem ce va zice si Jiji, Tardozi, etc...... ceva imi spune ca relatiile dintre Pecco si boss-ii echipei sunt reci, reci... Nici cu Vr46 nu cred ca sunt mai calde, de cand cu scandalul asta si de cand umbla zvonuri ca Gresini va deveni echipa satelit principala. A venit toamna la Ducati... -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu conteaza. Nu se bateau ei cu pumnul in piept, ca la ei in ograda, toti pilotii sunt tratati la fel, ca toate datele se sheruiesc intre ei, ca ii acorda lui Pecco tot sprijinul, etc??? Pai ce fel de sprijin ii acorda, daca se inflameaza pentru ca o echipa privata, din curtea lor, btw, ii ofera pilotului lor, de la uzina (nu altui pilot de la o echipa privata), posibiltatea sa testeze o motoreta mai veche??? Ce au de ascuns, fata de pilotul lor??? In loc sa se bucure, ca exista solidaritate intre echipe, ca altii sunt dispusi sa il ajute, ei fac scandal. Inca odata se poate constata, cam cat valoreaza declaratiile boss-ilor de la Ducati... -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Mda... nu ar fi exclus. So... cum este cu democratia si transparenta la Ducati? -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Jignesti ciobanii. Vezi ca unii au studii superioare... Are si depasiri curate... cand vrea poate. Elegante nu. Imaginatie? Nici atat. Imi este dor de Doctor... P.S. Si totusi, cu toate ”lipsurile” lui, este un pilot monumental, Zeu, tata, zeu... In toata cariera lui Rossi, abia daca poti numara pe degetele de la o mana, ticalosiile facute pe circuit, iar atunci erau facute cu o intentie rece, rafinat, ca sa arate cine este masculul alfa. In rest, omul a fost un artist al depasirilor. Depasirile lui sunt scoala, recuperarile lui sunt de studiat la academie. Cum spuneam mai sus, imi este dor de el. Asta nu se pune. Nu a fost depasire... a trecut pe langa ei.. Nici nu stie ce pierde. Si nu inteleg ce mai asteapta, sa isi faca cont... -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Explicatia ar fi... doua: 1. MM are ”antecedente penale” grave. Toata cariara lui a fost presarata de incidente și caramboluri, unele dintre ele foarte periculoase. Si nesanctionate, la vremea respectiva, btw... Nimeni nu il mai crede și ,apriori, toata lumea il vede vinovat. 2. Intrarea la Mir a fost una cat se poate de intentionata. Vreau sa spun, vizibil intentionata. La Bez vs Aldeguer, nu stiu daca putem vorbi de intentie. Situatiile nu sunt comparabile, desi aparent sunt asemanatoare. Este diferenta de la aparenta la esenta. -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Spuneau ceva comentatorul Prima. ca pe langa fractura, are si niste ligamente rupte. Probabil a citat si el o sursa. Daca ai ceva informatii suplimentare, baga aici. Macar a incercat sa vada cat se poate si ce poate. Colegul a ramas in zona lui de confort si s-a vazut in cursa pe care a facut-o. Cursa mediocra, lipsita de orice initiativa. Atâta poate. -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Bezz, din pacate a comis-o... Nu sunt in stilul lui, asemenea greseli, dar s-a intamplat. Dupa iesirea din centrul medical, MM parea destul de relaxat. Cata toleranta la durere si accidentari pot avea oamenii astia. Fermin, omul cursei, fara discutie. Acosta, si el pe acolo.. a tinut cu dintii de locul doi. Mi-a placut mult cursa lui Rins, pana a facut eroarea aia si tot ce a construit s-a dus.. pacat, putea scoate un rezultat excelent. Marini, la fel.. pana la un punct a facut o cursa foarte buna. Q.. o cursa mediocra, asa cum ne-a obisnuit. Mai nasol este, ca are ligamente rupte... Clavicula se rezolva mai usor. -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Se pare ca MM are probleme cu umarul sau bratul... Urat carambol.... -
18. INDONESIA Pertamina Grand Prix of Indonesia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Spuneau ceva si comentatorii Prima despre acel pneu. Cica ar avea o carcasa speciala, care face ca pneul sa intre mai greu in temperatura si, in felul acesta, sa impiedice degradarea prematura. Pare totusi, ca pe MM nu prea il afecteaza la confidenta... Vom vedea la anul, in ce boxa va sta... Honda incepe sa arate foarte bine. Daca un pilot precum Marini, care nu este vreun geniu al pilotajului, obtine asemenea rezultate, motocicleta are deja un potential ridicat. Eu zic ca daca in presezon lucreaza la fel de eficient, vor recupera mult din decalajul fata de Ducati si Aprilia si ii vom vedea implicati macar in lupta pentru podiumuri, daca nu si pentru victorii. In tot cazul, Am sentimentul ca Ducati si-a cam atins maximul cu acel GP24, care cred ca a fost cea mai buna motoreta a lor ever. GP25 este inca o motocicleta performanta, dar selectiva, cu care a putut face performanta doar MM. Dar ce performanta! Cred ca de acum, pe fondul progreselor facute de Aprilia si, mai nou, Honda, Ducati va intra pe o panta usor descendenta. Asta nu este rau, cu trei constructori, la bataie pentru podium si victorii, ce campionat am avea la anul.. Hai, las-o! Daca Rossi a fost dur pe circuit, nu prea mai este nimic de spus. Pai poti sa compari porcariile (atat ca numar, cat si ca gravitate) facute de Mm pe circuit cu cele cateva ale lui Rossi? Rossi, pana si cand facea cate o golanie, o facea cu stil. Cum spuneam, intr-o alta postare: JM, din trei cazaturi, il concureaza pe Pedrosa, in topul (nedorit) al celui mai mare numar de fracturi. Pedrosa are vreo 25, cu diferenta ca la el s-au acumulat pe parcursul intregii cariere.