-
Număr conținut
7.958 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Motocicleta
Yamaha
-
Numar Moto
Fara importanta
Vizitatori Recenți Profil
xt600's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cursa asta a fost un haos total. Nu stiam daca urmaresc cursa MotoGP de la Le mans sau cea de anduranta Le Mans 24H Moto.... Oamenii cursei, Aldeguer si Zarco. Au mers fantastic oamenii!!! Q.... BTW.. fain podium! Cum necum, satana a reusit locul doi. Cum spunea si Dovi.. asta si cand are o zi proasta, scoate podium. -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nah... uite ca a cazut in Wup! -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Am inteles, dar tot nu se justifica strategia lui (a echipei lui) de teste. Sasiul era primul lucru pe care trebuia sa il testeze, pentru ca este fundamental pentru comportamentul motoretei. Mimisor l-a testat si adoptat. Ai vazut cum zbura turbatul, astazi... -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Interesant... se plange peste tot, ca nu are feeling cu actuala motocicleta, dar nu testeaza un sasiu nou, pentru ca ii ia mult timp... -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Colegu' hai sa lamurim niste lucruri (pentru ca la mine faci referire) si sa incheiem odata discutia asta. Ti-am mai spus parca, in topicul trecut, ca daca o mesteci prea mult se inmoaie si capata un gust... intelegi tu. Cand am facut afirmatiile acelea, baiatul cu margele era pe niciunde, nu intra sau intra foarte greu in puncte, era depasit cu usurinta, inclusiv de piloti din a doua jumatate a clasamentului, nu reusea sa se califice mai sus de linia a treia (de cele mai multe ori nici nu intra in Q2), cu alte cuvinte, dovedea o lipsa de performanta cronica. Pe ici, pe colo, un loc 7, dar cu ajutor din partea celor care abandonau. Performatele lui uimitoare au venit incepand cu etapa trecuta. Atat Jerez cat si Le Mans sunt circuite care ii plac, cu aderenta sporita si care se potrivesc stilului sau de pilotaj. In plus, aceste performante se datoreaaza mai ales progreselor pe care le-a facut motocicleta. Sa fim seriosi, un pilot, la nivelul asta, nu uita sa piloteze o motocicleta de la un sezon la altul, dar nici nu devine peste noapte MM sau VR. Q, tot asa de bine stia sa piloteze si anul trecut la Le Mans, cand a terminat in afara punctelor la SPR si in pietris in cursa. Anul asta, face un loc 4 in cursa de SPR si pole in quali, cu un timp extraordinar. Cum nu cred ca skill-ul lui s-a imbunatatit peste noapte, ca urmare a binefacerilor sexului anal, raman la ferma convingere ca Yamaha a facut un progres sensibil, tradus in clasarile din Spania si de acum. Intr-o competitie in care motocicleta conteaza covarsitor, in ecuatia victoriei, numai daca esti stupid, nu admiti ca motoreta a inregistrat un progres. Cel putin pe unele circuite, este capabila sa fie in fata, in zona locurilor 4-6/7. Cu siguranta, asa cum spui si tu, vor veni circuite, cu layout si aderenta nepotrivite, pentru Yamaha, unde va fi in a doua jumatate a clasamentului, dar faptul ca pe unele circuite este capabila de rezultate bune este un inceput. In alta ordine de idei, ca sa incheiem si acest subiect, NU AM SPUS niciodata ca Q nu ar fi talentat. PLM, omul este un supertalent, asa cum sunt toti din competitia asta... mi-as dori sa am macar 1/4 din talentul lui. Doar il consider overrated. Din punctul meu de vedere, este undeva in top 4. Clar nu este la nivelul satanei (ala este pur si simplu genial) este clar peste Pecco, dar nu stiu daca poate sta la o comparatie cu Acosta, care, chiar daca nu este viitorul MM, pare sa aibe trasaturile unui fenomen. Si sa nu uitam de JM, care chiar daca sta pe bara, este ca skill, viteza, tenacitate, combativitate, peste ceea ce poate arata Q, in cea mai buna forma a sa. In conditii normale, chiar si pe o motocicleta egala cu a lui MM, nu il mai vad campion mondial. Dar cine stie, poate ma contrazice, dar pentru asta Yamaha trebuie sa ii ofere o motoreta peste Ducati. -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Acosta se stinge odata cu motocicleta... Oricat o dau la intors austriecii, criza prin care trece KTM se rasfrange si asupra performantelor din competitii. Nu ca le-as fi dat prea multe sanse la titlu, chiar si in conditii normale, dar regresul de anul acesta este evident. Pentru binele lui, Acosta trebuie sa plece urgent de la KTM. Altfel, s-a nascut talent si va muri speranta. -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Da! -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Slaba tare, Yamaha. Clar, japo nu baga bani si lucreza dupa ureche. Q ma surprinde placut. Dar cursa este altceva... -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Smbgpl... 1.29... incredibil.... Yamaha excelenta aici.. dar, din cate inteleg, circuitul are o aderenta foarte buna. Important este ca incepe sa dea rezultate, cel putin pe unele circuite. -
6. FRANCE Michelin Grand Prix of France
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai ala vechi nu era tocmai friendly. -
Sa o luam pe rand. 1. pozitia "cat mai neutra" pe motor este indeplinita cel mai bine de motocicletele din categoria adventure (enduro-touring) si dual sport. Sunt motorete a caror pozitie in sa este gandita sa elimine tensiunile din zona lombara. Si motocicletele propuse de tine ofera pozitii apropiate, dar este bine sa probezi. De fapt asta este regula de baza: sa probezi! Un test ar fi mai binevenit. "Chopperele" ies din discutie, mai ales pentru cineva care se plange deja de dureri de spate. 2. Ti s-a recomandat sa alegi cu sufletul, etc, etc. Fiecare alege cum poate sau cum doreste, dar din punctul meu de vedere ti-as recomanda sa alegi atat cu capul/creierul cat si cu in inima/sufletul. Nu te alta, dar sa nu alegi prost. Sugestia mea este ca la inceput sa iti folosesti creierul: iti alegi clasa de motorete pe care o doresti (aici vad ca deja esti destul de decis, dar nu ar fi rau sa iei in consideratie si ce ti-au spus ceilalti forumisti), mergi, testezi, incerci, iti notezi impresiile, iti faci o lista scurta. Din lista asta scurta, faci alegerea finala,... cu sufletul. Btw, cand alegi motoreta, trebuie sa ai in vedere si serviciile post-vanzare, calitatea lor, etc. Nu cumperi doar un fier, fierul trebuie intretinut, reparat, cumperi si niste servicii. Ar mai fi si variabila numita fiabilitate. Asta, daca nu cumva iti place mecanica. 3. Dintre modelele indicate de tine, as alege fara sa stau pe ganduri Kawa. Cu japonezele nu prea dai gres. Fiabile, bine facute, mult mai putin pretentioase decat europencele, duc multe si mai ales te aduc intotdeauna acasa. In clasa spre care te-ai orientat, ar mai fi si modelele de la Royal Enfield. Au un design retro-clasic, sunt atragatoare, dar nu stiu ce sa spun despre fiabilitatea lor. Sunt facute de indieni... iar daca iti plac brandurile mai "exotice" si nu iti place "sa alegi ca restul lumii", arunca un ochi si pe modelul asta: https://www.brixton-motorcycles.com/models/cromwell-1200/ . Succes!
-
5. SPAIN Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Cu siguranta, ii place. Este circuitul de casa, dar layout-ul circuitului nu este favorabil motocicletei Yamaha M1. Cel putin nu acestei M1. Concluzie: AM campeon! Da, merge avion, dar a si cazut de doua ori... In timp ce frate-su, pe GP 24, este metronom. -
5. SPAIN Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Clar, performanta Yamaha a fost favorizata de particularitatile circuitului + circuit care ii place mult lui Q. De pilda, la Le Mans, nu ma astept la o prestatie similara. Dar ceea ce este important, este ca, iata, sunt circuite pe care Yamaha incepe sa miste. Este primul pas. Anul trecut si acum doi ani, era pe niciunde, indiferent de circuit. Asa a fost si Ducati cu ani in urma... la incpeut era praf peste tot, apoi a inceput sa aibe performante pe anumite circuite, pentru ca astazi sa fie arma totala. Raman la parerea ca in ograda niponilor (Yamaha, Honda) progresul este vizibil. -
5. SPAIN Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Pai asta este atitudinea corecta, altfel ar intra in depresie. Cu frate-su nu as zice ca este egoist, dimpotriva, l-a sustinut toata cariera lui, inclusiv sezonul asta. -
5. SPAIN Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Intr-adevar, nu am ascultat interviul lui, insa comentatorii de limba engleza (vezi filmarea cu cazatura), de pe site-ul oficial spuneau ca a franat prea tarziu, ceea ce este sustinut si de felul in care ii juca spatele. Ca sa impacam si capra si varza (pana la proba contrarie nu putem afirma ca Q minte), sa zicem ca pentru punctul ala mai spre exterior ( cu aderenta diferita), franarea a fost prea tarzie. Daca se afla pe trasa corecta, poate ca punctul de franare ales ar fi fost cel corect. Zic si eu. Normal... MM a cazut. A trebuit sa ii cedeze scaunul, cand satana a ajuns la boxa.. si a trecut in cel al lui Bagnaia. Pana la boxa lui AM avea de mers si nu s-a mai deranjat. Are si el o varsta.. . Glumim, dar situatia nu este buna pentru Pecco... ieri, dupa sprint, toata conducerea Ducati, inclusiv Domenicali, era in jurul lui Marquez. Asta este foarte relevant, in legatura cu dinamica relatiilor si raporturilor din cadrul echipei Ducati Lenovo. Mie mi se pare ca Pecco gestioneaza foarte bine situatiile astea de dogfight, cu MM. Le accepta si le abordeaza cu calm. Bine, aici se vede scoala lui Rossi. Marea problema (dintotdeauna) a lui Pecco este aceea ca nu este un pilot f. rapid. I-au demonstrat-o astazi atat AM (care, raman la parerea, nu este vreun supertalent, dar trece printreo perioada de gratie), cat si Quartararo, cu o motocicleta inferioara. Din acest motiv, Pecco nu va avea prea multe ocazii la dueluri 1 vs 1, cu MM. Pacat, pentru ca in asemenea situatii are sanse foarte bune si am avea si noi parte de putin spectacol.