Sari la conținut

sorin 666

Membru
  • Număr conținut

    356
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1984
  • Motocicleta
    suzuki VStrom DL 1000
  • Numar Moto
    B 666 SXN

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra 50 , ij 350, java 350, suzuki bandit 750,suzuki freewind

Vizitatori Recenți Profil

1.357 citiri profil

sorin 666's Achievements

  1. Ahh, scuze, caută atunci! Dacă nu găsești, ți-l repar eu. 100 euro promoție!!
  2. Se poate repara! Elimini siliconul vechi, cositoresti cablurile, pui alt silicon bun.
  3. Cooldeep cred că avea Roadtec 01 și îi plăceau. Eu am Road 5, vor urma Road 6. Bineînțeles, discutia despre cauciucuri e interminabilă, așa că, ori alegi ori dai cu banu'!
  4. Înțeleg, doar că nu am mai citit de lanturi intinse la vstrom. Si am scris prost, cu gandul că singurul lanț care se schimbă, de regula, e cel final. Eu la 50000 am schimbat vreo 4 pastile și lanturile erau in cote.
  5. Am fost uimit că ai schimbat ambele lanțuri și am scris prost... Bună obs cu "V1"
  6. Cum ați făcut de ați găsit "lanțuri" de distribuție prin motor?! Că eu am numai unul...
  7. Vand kit reparatie carburator: supapa nivel, garnitura, oringuri. Serie 81004017H. (2buc). 120lei+transport curier.
  8. Intre cele doua injectoare exista un furtun de cauciuc de vreo 4cm lungime si,cred, 8mm interior. Vechimea si caldura il degradeaza si apar scurgeri intermitente. Poti inlocui furtunul cu unul de calitate si mai ales colierele (nu recomand pe cele cu strangere cu surub). Se inlocuiesc si o ringurile injectoarelor.
  9. Ahh, e in regulă, mă scuzați vă rog, cu laserul nu mă duce capul, succesuri!
  10. DRL pt. acest motiv s-a inventat: e mult mai vizibil decât orice "far". Nu ai observat asta? Eu văd o zonă in care depășirea este permisă
  11. Lupe, un banal servomotor de far auto comandat de un potentiometru. https://www.facebook.com/motoclinica.ro/videos/1095758793944290/
  12. Retrofit funcțional, (ref polonezi) din păcate nu are omologare... eu am lupe și xenon, iluminare și cutoff perfect, in trafic (politie si RAR) am "scăpat" doar că le-am arătat ajustare electrică a nivelului... dealtfel reglarea facilă (mecanică, electrică sau automată) ar trebui să fie o condiție a omologării tuturor motocicletelor.
  13. Cooldeep, tu sustii ca la aceeasi turatie a motorului (rot/min), nr. de scantei/bujie difera in functie de nr. de cilindrii?!
  14. Privesc pozele am de spus urmatoarele: "epuratoarele" nu sunt deloc epuratoare, sunt "suzuki pair valve", admit (dacă nu sunt infundate) aer in evacuare, numai sub 1500rot/min. (pt. noxe...). Se pot anula fără probleme (ilegal). Depunerile si bujiile ar putea indica un ulei prost sau un motor care consuma ulei. Galeria de admisie murdară=filtru de aer prost asezat sau neschimbat la timp (functie de condiții de utilizare). Pastile care "mai țin cateva mii" asta e o vrăjeală... scrie in manual toleranțele. "service injecție" nu cunosc această operație, poate verificare debit și presiune pompă benzină, curățat/verificat injectoare (ultrasunete și stand), sincronizare clapete, primare secundare ( tot in manual).
  15. Releul de semnal nu face diferenta stanga / dreapta, el e doar un intrerupator cu doua fire! Deconecteaza pe rand (din mufe) cate un semnal dreapta, pe urma te indrepti spre switch sau alte cabluri.
×
×
  • Creează nouă...