poate de ce a castigat MM:
lumea nu stia cum e cu H pe fata, nu existau informatii.
asta clar l-a ajutat.
Tasu lu AM arata lu Gigi cred ca unde si-a rupt ceva AM:
aia de la digi in plm au taiat repede sa bage reclame la pariuri...
apoi ii arata lu MM
sper sa fie ceva minor si sa invete ceva din incidentul asta.
in loc sa se incline parea agatat / setat sa se lase pe Pedro, care omu a mers pe vibrator, pe exterior cat a putut.
plm.
m-as bucura sa se duca JM la Honda si sa faca fix pla.
chiar ajung sa-l urasc.
eu sunt om mai mic asa, ma supar usor.
Rigamonti ala cum il cheama, e de mult la ducati?
au trecut pe la el basti, Miller si restul?
e randul lui sa straluceasca
vorba aia: nu exista inginer nr. 2 cum nu e nici pilot nr. 2
omu cursei Bez
ma simt furat, Bez avea ritm de locul 1, da MM a castigat
:)))
Guintoli cica pe GP-uri se simte cand ai un om f aproape in spate din cauza la aero.
si ca mm ar fi fortat atunci pe frane ca sa nu fie depasit.
si AM are deget rupt deci nu suna asa rau.
MM il egaleaza pe Agostini la 68 victorii si castiga al 100-lea ceva de Aseen - 100 de ani de curse pe circuitu asta.
frate parca la fiecare GP MM mai doboara un record ceva, sa moara haterii nu altceva.
si din nou diferenta intre MM si restul pilotilor:
si cand nu are ritm castiga.
cum te bati cu asa ceva?
cum dormi noaptea cand stii ca omu asta are n-are ritm castiga?
Q si restu de la yama, ktm, honda au noroc ca stie lumea ca moto a lor nu e buna.
Peco in schimb..
Vad ca -s 2 tipuri de moto:
- care franeaza bine si ies bine din viraj (ducati)
- bune pe viraje (yama, aprilia)
si pare ca cele bune pe viraje rar sunt avantajate - aici, silverstone, mai sunt circuite asa de flow?
imi pare pierzatoare retetea asta de bun pe viraje.