Jump to content

sebaa

Membru
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

About sebaa

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda Hornet 600 '01

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    '94 Kawasaki GPZ 500S; '01 Honda Hornet 600
  1. Din contra, ar fi pacat sa-l faca cineva Cafe Racer. Arata prea bine asa cum este, totul pare sa fie original si carenajul arata intreg. De ce sa distrugi totul cu o conversie cafe? Se poate face acest lucru cu un motor mai comun, o vitezana lovita, etc.
  2. E teapa toata ziua. Bine ca n-ai apucat sa trimiti banii. P.S. n-ai sa vezi corsa D (generatia aferenta anului 2008) la 2.500 euro care sa fie intreaga si sa nu-i cada rotile dupa prima curba. Cu 2500 euro iei Corsa C, modelul precedent.
  3. Eu am folosit unul de la Lidl iarna trecuta. Are si mod de iarna redresorul pe care l-am luat, am tinut-o doar in modul ala si a pornit fara probleme cand a fost sa-i dau prima cheie a sezonului. Pentru 70 si ceva de lei, cat am dat pe el cand l-am luat, merita.
  4. După cum bine subliniaza colegul de mai sus, a trecut de alcooltest? Mai bine spus, s-a facut testarea pentru consum de acool? Stiu ca erau obligati politistii sa ia probe de la ambii soferi atunci cand este accident cu victime (pana si la accidente usoare verifica, asa cum este normal). A fost testat soferul dubei? Daca nu, afla de ce.
  5. Mie mi-au dat data ultimei revizii, kilometri si ce au schimbat, fusese in mai multe reprezentante ale marcii. Aveam istoric service complet pe hartie din 1998 pana in 2010 si vroiam sa verific daca se ”pupa” cu datele lor. Cel mai bine, iti faci cont pe forumul dedicat al marcii si intrebi pe acolo, tin minte ca erau cativa utilizatori care lucrau la reprezentanta, s-ar putea sa te ajute cineva. Ce Peugeot vrei sa-ti cumperi?
  6. Alexandru, eu am avut Peugeot cumparat din Romania si am sunat la ei sa cer informatii despre masina, fix vrei si tu. Interlocutorul meu mi le-a furnizat, fara pile sau relatii, direct prin telefon. Daca ma gandesc bine, mi-a cerut numarul de inmatriculare al masinii, nu VIN-ul, ca asa era trecuta in sistem masina.
  7. Daca a fost cumparata din Romania si stii si de unde a fost luata, poti incerca la reprezentanta locala Peugeot, prin telefon. Daca nu e cumparata din Romania, s-ar putea sa nu aiba cei de aici acces la baza de date a strainilor. Incearca varianta cu telefonul la reprezentanta, poate ai noroc si iti spune. Daca nu iti spune fiindca nu esti proprietar, cere-i proprietarului sa-ti obtina documentul.
  8. Te rog, pune poze cu ranile tale, sa inteleaga si colegii care merg fara manusi, fara ghete si imbracati cu pantaloni scurti si tricou ce inseamna sa cazi fara echipament. Vindecare usoara!
  9. Hopa, ma scuzati, acum observ in ce sectiune era plasata discutia. Imi cer scuze de incurcatura.
  10. Asigurarea RCA se face pe vehicul şi pe proprietar, nu pe fiecare conducator in parte. Iar CASCO se face pe minim trei luni, asta daca vehiculul este suficient de nou incat sa fie asigurabil. Asta inseamna ca nu se poate ceea ce vrei tu. In loc sa faci asigurari, mai bine platesti un mecanic care sa vina cu tine si sa evalueze starea tehnica a motocicletelor respective. Putini te vor lasa sa pleci cu ele la test si oricum s-ar putea sa nu ai experienta suficienta pentru a-i evalua starea.
  11. Referitor la postarea asta, am si eu cateva intrebari. Nu inteleg daca spui ca nu poti pune bec cu LED in locul martorilor de semnalizare din bord sau daca te referi doar la semnalizatoarele motoretei. Iar a doua intrebare ar fi unde gasesc ce tip de becuri trebuie sa comand pentru motoreta ca sa vina in bord ok. Am cautat pe EMAG ( http://www.emag.ro/becuri-sigurante-auto/stoc/filter/tehnologie-f1856,led-v-7878/c ) dar recunosc ca nu am avut rabdare sa caut si in manual. Daca tot desfaci bordul inlocuieste becurile cu unele led,lumineaza mai intens si arata mult mai bine singura problema e ca pe semnalizare nu poti sa pui Vreau sa aflu daca pot pune pozitia din far cu bec cu LED, pozitia din stop cu LED, poate si stopul pe frana cu LED si becurile din bord cu LED. Am voie d.p.d.v. legal sa le folosesc? Dar vreau sa folosesc becuri cum sunt cele de mai sus, adica fabricate de un producator recunoscut, nu inventii din spatele bloculului cu care sa-mi fie frica sa nu iau foc sau sa se arda din senin si sa ma trezesc si fara talon daca ma opreste vreodata politia. Pentru faza scurta/lunga (bec H4) voi cumpara ori asa Osram H4 Silverstar, up to 60%, 12V, 55W, 1 Buc (http://www.emag.ro/bec-auto-cu-halogen-pentru-far-osram-h4-silverstar-up-to-60-12v-55w-1-buc-64193sv2-01b/pd/DBK5LBBBM/?ref=smart-history_3) - am avut si la vechea motoreta si se simtea diferenta, ori din asta -Osram H4 Night Breaker Unlimited, up to 110%, 12V, 55W, 1 Buc (http://www.emag.ro/bec-auto-cu-halogen-pentru-far-osram-h4-night-breaker-unlimited-up-to-110-12v-55w-1-buc-64193nbu-01b/pd/D3D5LBBBM/) . Poate sa ma ajute cineva cu un raspuns? Multumesc!
  12. De ce sa incerci daca iti spune omul clar ca se vor indoi? Cauta sa imprumuti un stander de la cineva din Bistrita, da-i o garantie daca nu are incredere in tine, rezolva-ti treaba si returneaza-l, fara sa risti sa-ti indoi galeriile sau sa strici ceva.
  13. Si eu am fost ieri la ei (a doua oara cand vin), ma declar foarte incantat de serviciile oferite. Pe langa partea de service, am primit si cateva sfaturi pe care nu le poti cuantifica pecuniar si am mai si ras, ca oamenii au simtul umorului. Sa tot mergi la service asa! Multumesc, Cezar! Multumesc, Adi!
  14. Nu cred ca ar fi combinatie sa fumezi cu o casca flip-up, nu de alta, dar se va imputi interiorul de la fum. Dar da, si eu i-am invidiat pe cei cu casti flip-up la opriri, cand ii vedeam ca desfac acel capac si pot sa bea apa/suc/cafea linistiti si chiar sa manance, in timp ce eu stateam cu casca in mana (ca doar nu era sa o las pe motor, sa cada sau sa mi-o fure) si ma chinuiam. Insa am o problema si nu stiu daca e de la mine sau nu, pentru care n-as putea sa am flip-up: daca umblu cu viziera ridicata la integrala, ma dor ochii de mor, abia pot sa vad. Iar casca mea e galagioasa, cred eu, ma gandeam chiar sa imi cos niste bureti pe cagule, ca sa antifoneze mai bine, ca n-am rabdare sa-mi bag vata/antifoane in urechi de fiecare data (le pierd, nu de alta). Nu-mi pare rau ca am integrala (AGV Airtech), dar recunosc ca imi doresc, in unele momente, un flip-up. Ce imi pare rau este ca a mea casca nu are nici ochelari integrati, nici perdeluta din textil pentru gat si nici posibilitate pinlock. Asta-i ce-i lipseste, daca ma intrebati pe mine.
  15. Raspund si eu cu o intrebare> Daca ai fi un incepator si ai fi la primul tau motor si nu ai avea nicio treaba cu mecanica, cum ai vrea sa-ti fie vanduta motocicleta? Indiferent de caz, sinceritatea ar trebui sa fie regula numarul unu, pentru toate motoarele vandute in lumea asta. Aici nu-i ca la telefoane sau la masini. Daca stii ca e ceva stricat si tu i-o vinzi ca buna sau impecabila, cumparatorul poate sa o ia de buna si sa se suie pe ea, sa plece spre casa si sa moara pe drum ca face accident din cauza defectelor pe care le prezinta motocicleta. Cu vehiculele si obiectele pe care le-am vandut pana acum, nu m-a sunat nimeni sa ma injure. Au fost vandute "asa cum o vezi", cu disponibilitatea (din punctul meu de vedere) al unei verificari in service. Cand mi-am vandut masina, l-am sunat pe client la o luna distanta si mi-a multumit si mi-a urat sanatate. Am vazut-o la doi ani pe sosea, in trafic, si parea sa fie in regula. M-am bucurat. Mult. Cea de dinainte, a ajuns la dezmembrari si mi-a parut rau de ea, iar alta e project car nefinalizat. In orice caz, eu dorm linistit, ca stiu ca nu am tepuit pe nimeni si nu-mi poarta nimeni pica. Tot din seria cu dormit linistit, tin minte ca imi spunea tipul care mi-a vandut fosta mea masina, un prieten de-al unui prieten: "ai grija, nu vreau sa patesti ceva in masina de la mine". El isi luase banii, putea sa-l doara la banana daca ma proptesc in pom, dar a tinut sa ma atentioneze. Si cel care mi-a vandut prima mea masina mi-a spus: "ai grija cum conduci, e masina veche, nu poti sa te bazezi pe ea ca va reactiona la ca una noua. Volanul ar putea sa revina mai greu sau deloc, ai grija cu franele si ambreiajul si vezi cata viteza ii dai". Bine punctat, am apreciat. Iar acum, peste ani, apreciez si mai mult. Cosmin, Costi, daca cititi asta, va multumesc! Pentru ca traim in Romania, ca sa nu fie discutii si probleme, cea mai simpla solutie ar fi sa insisti (am vazut cateva anunturi de vanzare asa, bravo lor) ca motocicleta sa fie verificata in service de client inaintea cumpararii. In unele service-uri moto, din ce spun reprezentantii lor, nu costa nimic "uitatul". Altfel spus, nu-ti cere nimeni nimic (desi e aiurea sa nu-i lasi nimic mecanicului) ca sa faca o inspectie minima a motocicletei. Daca e ceva grav, vede si fara sa o urce pe rampa, e suficient sa se uite la ea, sa o porneasca si maxim sa dea o tura de bloc. Am vazut cum a facut mecanicul meu o inspectie de genul pentru o mobra care arata mai bine decat a mea, dar era praf pe partea de suspensie si frane. Nu i-a luat mai mult de un minut si a rugat proprietara sa nu mai mearga pe ea asa, ca-i pericol public. Ca sa raspund mai punctual intrebarii tale, as spune sa nu remediezi defectele estetice minore si sa fii sigur ca vinzi o motocicleta pe care sa nu-ti fie frica sa te urci peste o luna, adica in stare mecanica buna. Altfel spus, motorul care te lasa in drum sau care te omoara pe drum, nu se vinde de bun, se da la dezmembrat. Pacat ca nu au si altii aceleasi conceptii. Oricum, buna intrebare ai pus, sper ca multi sa se gandeasca la chestia asta inainte de urmatoarea tranzactie.
×
×
  • Create New...