-
Număr conținut
1.220 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Skype
adrianbobocea
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
06.06.06
-
Motocicleta
Kawasaki Ninja ZX7R
-
Numar Moto
B-750-RRR
-
Club
nu fac parte
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda VFR800 V-TEC (2003) ; Honda RVF 400R (1994) B-35-RVF
-
Interests
ciclism, alergare, motociclist, psihologie, baze de date
Vizitatori Recenți Profil
1.284 citiri profil
tuningboy's Achievements
Newbie (1/14)
-
Motociclete exotice sau cu pontential de a deveni exotice
topic a răspuns lui tuningboy în Bigfootul Discutii generale
va prezint motocicleta mea: 1998 Kawasaki ZX-7RR. Varianta RR s-a fabricat 1996-1998 in doar 1500 bucati, pentru a putea participa in campionatul World SBK. Fata de varianta ZX-7R sunt cateva diferente printre care : furca, cadrul, etrierii de frana fata + spate, carburatoarele Keihin FCR39. https://ibb.co/4SqqJWV https://ibb.co/SX850XM https://ibb.co/JkdRygX https://ibb.co/pfyj0Q9 https://ibb.co/C1ynyCT https://ibb.co/VpYC8QV -
tuningboy și-a schimbat imaginea de profil
-
Nu ma asteptam sa fie asa multi biciclisti pe aici Deci, sa ma prezint si eu : biciclez de la 3 ani, ultimele 3 biciclete mi-au fost furate (diverse situatii una mai funny ca cealalta) iar din septembrie calaresc un TREK 6300, marimea 19.5 . A vazut 3 concursuri si nu ma dezamagit: Duatlon Brasov, MTB Trophy Predeal si AlpinSport Maraton Sf Gheorghe Din nefericire mi se pare f greu : 14,2kg (gata de mers). Va trebui sa inlocuiesc anumite piese sperand sa ajung in intervalul 11,5-12,5kg. Cand ajung acasa va pun si poze
-
Daca aveti drum prin CT poate veniti si la 2Mai / Vama Veche sa ma incurajati Eu voi participa la un triatlon stafeta - www.faraasfalt.ro si mi-ar prinde bine ceva sustinatori
-
S2 vine de la "doo roti" ?
-
Salut, Pentru a scapa de caldura infernala de sambata, noi vom merge pe Valea Oltului la Calimanesti/Caciulata Facem baie printre brazi pe principiul "febra scade cu un ceai fierbinte" - acolo vom gasi stranduri termale. Traseu : Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea - Calimanesti. Nivel dificultate : mediu Distanta : aprox 400km (190km + 190km). Plecarea din Bucuresti: 12.06.2010, ora 08:00 din McDonalds Iuliu Maniu (METRO MILITARI - iesirea spre autostrada Bucuresti Pitesti). Asteptam pe cei ce se incadreaza in sfertul academic. Sosirea in Bucuresti : 12.06.2010, ora XX:00 . Aici nu stiu , dar oricum nu vreau sa mergem noaptea Pana acum suntem 4 motociclete: - Eu + pasager (Honda VFR) - 3 solo (Honda Hornet) Vom incerca sa mergem legal si confortabil, cu 1-2 popasuri. Fara viteji, fara vitejii - cu grija mare la depasiri, vor fi ceva TIR-uri. Pentru mai multe detalii ma gasiti la 0 7 2 4 1 5 0 3 7 0
-
daca vrei stafeta moto pentru MIB , ma bag si eu Am terminat doar 3 maratoane si mai multe semi poate iesim la o alergare "de grup" in weekend, ce ziceti ?
-
intrebare : ecologizare inseamna ca MMV sa stranga dupa voi sutele sau miile de pahare de bere (+alte deseuri) din zona "afectata" de festival ? sau ce ?
-
Nu contest daca e un fals sau adevar postul lui Dan Popescu. Daca e un fals , isi asuma responsabilitatea (cred). Cine stie, poate a primit o "promisiune" de la MenFest si s-au sucit oamenii in ultimul moment....Daca e adevar sau fals cred ca vorbim mai bine dupa 6 Iunie Am nimerit la 3 manifestari cu motociclisti in acest an si parerea mea e ca omu se chinuie, incearca sa faca ceva. Nu stiu ce avantaje directe are el, si sincer nu ma intereseaza atat timp cat se intampla chestii (mai serioase, mai fun, dar se intampla) Nu il cunosc , nu imi e prieten, nu cred ca gesturile lui "reprezinta intrutotul comunitatea" , insa eu unul voi mai participa la astfel de evenimente. Cu cat mai vizibili cu atat mai bine. Offtopic : orgoliile sunt de cacao si nu servesc la nimic
-
iar eu vreau doar capacele
-
e VFR sau nu ? http://www.antena1.ro/news/social/arad-mot...ora-104389.html La proTV ziceau ca ar fi avut 215kmh, acum numa el stie
-
Am dus-o pe Nera la Honda Inter Motorcycle sa-i puna in diagnostic la tzacanitul ala de la motor. Pana la urma se pare ca nu sunt pastilele de vina, ci distributia de pe cilindrii fatza. Mi-au spus ca piesele (patina , intinzator, lant, garnituri ) costa 1600Ron , asa ca am ales pentru inceput sa schimb doar intinzatorul (aprox 500). Ce se poate intampla daca merg cu ea asa ? (in cazul nefericit in care acel intinzator nu rezolva definitiv problema) @user de forum - eu am un VFR 2003 si consuma 5-6% in conditii de mers legal si 7-10% daca ma "dau" la ea sau merg indeosebi prin oras. Totusi as adauga un avantaj: rezervorul are 22Litri Inainte de VFR ma batea gandul la SV1000S, insa avea atat de mult cuplu inca mi se parea greu de dozat in oras , nu am reusit sa ma imprietenesc cu SV-ul in cei 5km cat l-am calarit.
-
Sabin, de ce ai ales tocmai etrierii de suzuki ? cred ca existau alternative mai usoare si mai eficiente decat merdenelele astea de tokico oricum felicitarile mele pentru munca la capitolul styling si mai ales ca ai reusit sa integrezi f frumos toate cele pentru a circula pe strada (far stop etc) PS: italianca ce-ti mai face ? Am auzit-o urland de fericire pe Trafic Greu zilele trecute
-
@TheFatBob - nu stiu ce legatura are firstbike cu HD , Honda, sau acest topic. Nici macar bicicleta fb nu am avut si nici nu o sa am @halfgoddess - nu e vorba de struguri , n-am spus ca e o "acritura" de motocicleta - mi-ar placea sa tin un HD ....dar doar in sufragerie, nu intre picioare:) @--=HD=-- - nu stiu ce se intampla, n-am incercat , dar cu siguranta imi era incomod sa dau semnal dreapta (mana fiind ocupata cu inchisul gazului si franarea) Ca eveniment , din punctul meu de vedere, a fost unul reusit ! mi-a placut ca am parcurs ceva km nu doar asa "in parcare" , am fost destul de grupati (toti pe o singura banda) si pe aceasta cale vrea sa multumesc organizatorilor faptul ca mi-au permis sa ma dau , chit ca nu eram pre-inscris pe net. Imi place brandul H D - are personalitate, are istorie, are exclusivism - atunci cand sunt iti doresti asta si ai si bani . Insa nu are ce ma astept eu de la o motocicleta ... la aceasta ora
-
din fericire am reusit sa testez si eu un Harley - acelasi sporster din pozele de mai sus spun din fericire pentru ca mi-am confirmat niste banuieli. parerea mea - pe scurt : mult zgomot pentru nimic. Forget harley, buy a HONDA - pe lung : am fost dezamagit de acest impostor numit Sporster. Frane pufaite, suspensie plapumioara, instabila pe viraje "scurte" , n-are nici cohones dar rage frumos de parca ar fi masina diesel. Trosc-ul cutiei de viteze m-a inspaimantat , indiferent de treapta si oricat de mult as fi strans ambreiajul. Ah sa mai adaug comenzile incomode sau poate doar diferite de ce sunt eu obisnuit - pentru stanga apesi in buton stanga si , pentru semnal dreapta apesi butonul din dreapta si da semnal dreapta. Burduful furcii nu mi se pare deloc "vintage" ci mai degraba taranesc Gusturile nu se discuta !