Sari la conținut

Endurache

Super Membru
  • Număr conținut

    2.515
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    2006
  • Motocicleta
    SP42A
  • Numar moto
    una singura
  • Club
    Tobe stock!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SP42A
  • Interests
    Ceaiul, teatrul, fotografia pe film, motociclismul, muntele si alte cateva.

Vizitatori Recenți Profil

1.423 citiri profil

Endurache's Achievements

  1. Eu am patit asta cu benzina proasta sau foarte veche cand mai gaseam un bidon uitat printr-un colt.
  2. Nu se dau vatmanii din drum sa iti faca loc.
  3. Il mai vezi o data ca e frumos in continuare. Sexul il faci o data si gata?
  4. A "muscat" din vopseaua alba si probabil ca diferenta de aderente intre cele 2 suprafete a dus la accident. A alunecat pe vopsea si cand a prins asfaltul a zburat din sa. Lorenzo a facut ceva similar in Germania la Sachsenring cand era la Yamaha (cu mentiunea ca Lorenzo a intrat bine de tot cu rotile pe vibratoare cu motocicleta inclinata mult si s-a dus taras, nu a facut high side).
  5. A aparut dar nu e asta mentionata de tine. Moda e sa mearga cu lantul folosit la legatul motocicletei pus in asa fel incat sa acopere numarul de inmatriculare. In afara de bmw-uri nu am mai vazut. Cred ca primul a fost unul cu o casca nazi neagra sau brain cap (daca tin bine minte) acum cativa ani. Incet, incet probabil ca au baut si altii apa dupa el pe la intruniri si s-a raspandit ideea.
  6. Eu am aratat ce spun oamenii aia. Nu am fost peste ei la control sa imi dea raportul. Asa, mai mult ca sigur ca nu au uzina de produs rulmenti pentru motorul electric dar daca ii iau de la firme gen SKF, care ii iau la randul lor de la firme gen KOYO, e ceva. Sherline are o reputatie buna in ceea ce priveste calitatea (inca). Daca stai sa despici firul in 14, China importa mult petrol pe care il foloseste in industrie. In concluzie, toate produsele din lume sunt arabesti. Dupa standardul tau, nici China nu face produse in China. Probabil ca importa multe subansamble si piese mici din tari ca India si Vietnam.
  7. Where are Sherline tools made? We make all Sherline tools and accessories in our own factory in Vista, California, USA. We are a true manufacturing facility, turning raw bar stock and extrusions into finished machines and accessories using well over a million dollars worth of modern CNC machining centers, lathes, grinders, and other tooling in our own 66,000 square foot building. We even do our own plastic injection molding and laser engraving. Since we are in total control of our own production and do not import our machines from overseas, we are in a position to make sure we always have enough on hand to fill orders promptly.
  8. Sherline se lauda ca face strungurile in SUA. Where are Sherline tools made? We make all Sherline tools and accessories in our own factory in Vista, California, USA. We are a true manufacturing facility, turning raw bar stock and extrusions into finished machines and accessories using well over a million dollars worth of modern CNC machining centers, lathes, grinders, and other tooling in our own 66,000 square foot building. We even do our own plastic injection molding and laser engraving. Since we are in total control of our own production and do not import our machines from overseas, we are in a position to make sure we always have enough on hand to fill orders promptly. Cu 4500 RON cumperi Sherline 4100 A care e aproape chel. Cu 7700 cumperi Sherline 4100 C care are multe accesorii. Pe langa asta, sherline ofera zeci de alte accesorii suplimantare. Cu 1500 RON il faci CNC ready. Proxxon PD250 si PD400 sunt facute in Germania.
  9. Eu as veni la asa ceva daca ar avea si un spatiu pentru depozitare moto (conta cost, evident). Nu neaparat individual. Poate sa fie si o parcare acoperita (hala), supravegheata si cu o ancora in podea pentru o siguranta suplimentara. Tragi o husa peste ea si aia e. Stau la bloc si nu am unde sa tin o motocicieta de MX. Daca nu am unde sa tin motocicleta, nu am unde sa tin nici o remorca moto. Sa inchiriez un garaj undeva, sa ma duc sa iau remorca cu motocicleta si sa o duc inapoi dureaza mult, mai ales la ce trafic avem. Timpul este limitat si de multe ori nu ies nicaieri fix din motivul asta. Daca as avea motocicleta acolo, as veni direct si as pleca la fel. Plus ca daca motocicelta e acolo, clientul vine si ramane la tine fix din motivul mentionat mai sus. Pe langa partea de circuit eu as vrea spalatorie moto cu autoservire, loc unde sa tin motocicleta permanent si posibilitatea sa inchiriez cu ora sau cu ziua un loc cu elevator moto si curent electric ca sa fac mentenanta si sa imi repar ce trebuie reparat cand se strica.
  10. Teoretic. Practic parca vad dealerii nostri cum cresc preturile cu 700-900 de euro cat e programul rabla.
×
×
  • Creează nouă...