Sari la conținut

northern_freyja

Super Membra
  • Număr conținut

    1.766
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    Honda CBF1000FA
  • Numar Moto
    gravat pe inel
  • Club
    Lone Rider

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CB 500, Honda CBF 600 SA, Honda CBF 1000 FA

Vizitatori Recenți Profil

4.613 citiri profil

northern_freyja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mai, s-o stapanesti sanatos in continuare si sa te bucuri de ea fara incidente! Nu am nimic impotriva daca nu incerci sa te omori cu ea si nu mai intrebi "cum mergi in siguranta cu 200 km/h"
  2. Ai vazut, Cesar? N-ai de ce sa iti faci griji... merge exemplar! Si daca crezi ca ai mai vazut topicuri cu incidente moto... ti se pare, numa'. Sunt cascadorii, nu incidente!
  3. Cand motocicleta e sprijinita pe cric, lumina bate corect. Propun sa ramana asa... sau sa schimbam vitezana cu ceva dintr-o categorie cu mai putin potential sa-l transforme pe dl. Vladau intr-o amintire.
  4. Eiii, poze din alea cu fetite in fustite tolanite pe motoretute, asa ca la saloanele auto-moto. Ca poza cu femeie cu casca pe cap, echipament complet si mobra in miscare nu ie siecsi. Eram un pic sarcastica, in sensul sa (mai) miste si el mobra nitel...
  5. @Marian Vladau: Nu cred ca o sa inveti tehnici de condus preventiv de la bajetii care o ard in parcare pe la Victoriei ! Te-am vazuuut ! Treceam pe acolo imbracata in "civil" si ma intrebam cum ar reactiona bajetii daca m-as duce asa, teribil de inocenta, si as intreba daca pot sa imi fac o poza pe motocicleta cuiva. Axioma: Nu se pot face poze pe motociclete in miscare. De aia probabil le prefer pe cele aflate pe un drum, pe undeva.
  6. Stii tu ceva-ceva acolo... Organizez o tura la Snagov, te bagi? Multumesc frumos pentru raspunsuri!
  7. Am cautat prin forumuri dar nu am gasit un topic cu oferte/recomandari actuale de vopsitorie in Bucuresti... daca nu am cautat suficient, imi cer scuze si putem inchide topicul. Am 2 bucati sidecases de pe care s-a cojit urat vopseaua originala (probabil de la caldura, s-a umflat si a inceput sa se faca fasiute). As vrea sa le vopsesc undeva ca lumea cat sa nu se mai cojeasca daca stau putin la soare (macar o vreme, nu stiu cum e cu plasticele de genul, nu par top quality...). Astept recomandari. Multumesc!
  8. Sariti pe eeeeelll !!! Am auzit ca astia cu Harli nu saluta. Eu cred ca e de la presiunea din cauciucuri.
  9. Evident, au scris valorile alea ca sa se distreze cand vad cum le fuge fraierilor mobra de spate pe curbe dupa ce au facut presiunea la valorile recomandate de producator.
  10. Pai si ce te-ai astepta pentru o intrebare pe un topic pe forum? Dat cu parerea, fiecare zice cum ii merge lui carutza... tot e de apreciat ca nu se dau sfaturi despre "cum ar trebui sa mearga" carutele de alta categorie... In rest, n-o sa vina Pascota sau Mihai Barbu sa scrie aici cu ce presiuni merg ei pe strada vs pe circuit vs touring. I rest my case, nu mai zic nimic. Doar nu stiu despre ce vorbesc, nu?
  11. Aceleasi discutii am avut si eu - tot 2.3 cu 2.7 pun dupa discutii. Aderenta perfecta, nu am avut probleme sa imi fuga aiurea, si merg si pe ploaie, si pe drumuri mai proaste. Dar stilul meu de mers e aproape exclusiv touring - nu prea ma dau prin oras si merg multi km odata, cu putine opriri. Am mers si cu 2.5 si 2.9, poate era nitel cam mult pentru ca s-au uzat cauciucurile mai ciudat. Cand am scazut presiunea spre 2, mi se parea ca motorul facea un efort suplimentar nejustificat (la CBF 600, cu 1000-le nu am mers cu presiune mult mai joasa). Clar nu era o solutie pentru mobra incarcata cu bagaje. Compromisul e pe undeva la mijloc, si nu am avut probleme. Pana la urma, cred ca presiunea ideala e cea la care te simti comfortabil si in functie de stilul de mers, pasager/bagaje/fara. Ideea e sa nu ai incidente pentru ca a fost o presiune total nerecomandata si a fugit mobra aiurea. De la siguranta pleaca discutia, nu? Personal nu sunt de acord ca presiunea pentru o mobra mai grea, de touring, cu alta greutate/ciclistica si alt ampatament, ar fi aceeasi cu presiunea pentru o mobra usoara, sport, cu mai multi cai. Respect opinia celor care se dau pe circuit, dar faptul ca dupa zeci de mii de km nu am avut probleme facand presiunea in parametrii despre care am ajuns singura la concluzia ca e bine (si dupa niste perechi de cauciucuri cu diverse presiuni, unele uzate mai aiurea, altele mai ok, semn ca presiunea a fost ce trebuie)... ma face sa ma gandesc "de ce sa repar un sistem functional"?
  12. Vesnica dilema... Cu riscul de a parea incapatanata, eu zic ca daca pe bascula au scris fraierii aia 2.9 si pui 1.9... pe undeva e o problema...
  13. Pai filmul e pentru cei care NU participa. Juriul nu zice nimic? Se puncteaza si atitudinea - incrancenarea cu care se strange acceleratia, privirile incruntate, etc.
×
×
  • Creează nouă...