Sari la conținut

hondacbr1000rr

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Katowice
  • Motocicleta
    VFR 800 Interceptor 2002
  • Numar Moto
    Pending
  • Club
    Weirdos INC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 1000 RR 2004/2007, FJR 1300 2005
  • Interests
    Nature, philosophy, reading, travelling, computers, astronomy, natural sciences, fitness, swimming - MOTORCYCLES!!!

Vizitatori Recenți Profil

301 citiri profil

hondacbr1000rr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Am schimbat doua fireblade-uri si un FJR in cautarea unui motor ideal. Momentan am un VFR 800 din 2002 si e super ok motorul, V4, trage, se aude si se vede bine. Din cauza asta as vrea sa il pastrez, dar inainte sa investesc niste banuti in el ( alta sa, crash pad-uri, tobe etc ), as vrea sa stiu daca se merita sa il dau si sa iau un vtec din 2012(cel mai nou model care pastreaza forma). Din cate am observat nu prea sunt diferente majore intre modele, in special la motor si sasiu ..... Prima mea motocicleta a fost un fireblade din 2005, apoi un fireblade din 2007, si modelul din urma a fost "tweak-uit", greutate redusa etc. Daca sunt posesori de VFR, sunt anumite modificari la modelele mai noi pentru care se merita sa fac upgrade? sau sunt aproximativ similare ? Ms ptr timp si sugestii. Dragos
  2. Excelent plan, îți doresc sa ai puterea sa îl duci pana la capăt. O mică întrebare, așa cum a întrebat alt coleg înaintea mea, care este bugetul ? O sa dormi la cort? Și in cele din urma, dacă nu sunt prea indiscret, cu jobul ??? 18 luni e o Gașca de timp de petrecut prin lume. Mare grija sa faci cât mai multe poze. In afara de asta, ce te determina sa faci lucrul asta ? Cu bine.
  3. Raoul, mersi frumos pentru interes. Cum am spus, momentan am un fjr din 2006, si chiar mangandesc sa fac traseul pe el. E un motor zdravăn. In schimb, am urmărit filmulețele și site-urile de pe topic, și văd ca anumite părți din traseu chiar nu se pot face fără enduro. E prea devreme sa îți spun precis, eu sunt un tip f spontan, călătoria de 8000 km prin Scandinavia nu a fost plănuită, m-am hotărât cu o săptămâna înainte și încă nu eram convins ca vreau sa continui pana când feribotul m-a lăsat in Norvegia. Pentru motor nou, as dispune de 10000 euro, plus încă 3-4000 (Scandinavia m-a costat in jur de 2000 ). PTR autoapărare in tarile nordice am dispus de o baioneta pe care am folosit-o sa tai lemne. Data viitoare o sa iau un toporas. Super tenere pare o opțiune buna, chiar dacă e grea, am reușit sa ridic, cum se vede in postul meu din categoria poze și filme din străinătate, fjr ul de 300+ kg. Din cauza cardanului. Îmi pare o idee buna PTR ca nu necesita foarte multă mentenanța. Un coleg care a răspuns pe topic sugera sa am la mine kit de lanț. Nu știu cum as putea sa îl schimb, in sălbăticie, îți trebuie aparat de sudat zaua de legătura. In fine. De cazare, dacă nu se poate, o sa dorm la cort. Am experiența din Norvegia, pe ploaie, sa întind cortul. Nu e plăcut dar se poate. GPS am folosit google Maps la casti PTR navigație, dar cred ca o sa iau un garmin sau TomTom cum am văzut la un Neamț in Estonia Atașat de coarne. Piese de schimb ? Chiar ninsorii ce as putea sa iau, roata de rezerva ? Ulei ? Nu știu ... tocmai de aceea caut un motor f f f fiabil. Nu as vrea sa enervez pe nimeni cu întrebări stupide, detaliile o sa vina in timp, am prins gustul aventurii, și sălbăticiile din Asia par o destinație perfecta. Încă rămân fixat, un pic, pe super tenere. Trebuie înțeles ca nu e o cursa ci un maraton, nu o sa caut sa ma dau pe drum cu denivelări PTR senzații tari. Fiind motor mare, ar trebui sa fie în stare sa tragă greutate, și sa am și ceva confort, fără sa îl "chinui". Mulțumesc ptr timp și aprecieri. Dragoș
  4. Nu e cam mititel ? Ideea mes de un motor e sa fie de cel puțin de 1000, drumul o sa fie f lung, de cel puțin 16000 km. @xt600 : ms de răspuns. Aceeași idee ca deasupra. o sa ocolesc drumurile offrosd pe cst posibil, in schimb, dacă o sa dau de ele, sa fiu pregătit. @arcgotic : ms de raspuns, nu cred ca se potrivește ptr ce îmi trebuie mie. Dragoș
  5. Mulțumesc la toți PTR păreri, Tenere mi-a fost recomandat de mai multe persoane. Cred ca ar fi alegerea cea mai potrivită. Și motor mare și cardan, fiabil. Probabil o sa merg ori pe el ori KTM ?? Chiar dacă e mai complicat, am înțeles ca e la fel de fiabil și suporta chinuiala. Dragoș
  6. Singur singurel Total de acord. Vroiam o părere de la utilizatorii experimentați de-ai locului Va salut.
  7. Colegi, La anul, cu puțin noroc, as vrea sa încerc o ieșire cu adevărat din decor. As vrea sa plec din Polonia sa ajung in Rusia Mongolia *stan etc Turcia și apoi pe sosea. Momentan sunt fericitul posesor al unui fjr din 2006, însă PTR aceasta ieșire, as caută ceva in genul la BMW r1200GS? Caut o motocicleta/an care sa îmi fie de încredere, fiind aproape analfabet in mecanica. Sa reziste la drum lung soft offroad gen drum cu pietriș etc, sa fie ok și pe sosea, fiabila, și transmisie pe cardan dacă se poate, lanțul ar fi o chestie in plus de care sa am grija. Deci, super tenere ? BMW ? Africa Twin ? V-strom ? KTM ..știți voi. Mulțumesc anticipat pentru sugestii. Dragos
  8. ... puțin mai târziu. Mergem spre Trondheim. Seara pe la 8, cerul prinsese o nota urâta de plumburie greu și am spus ca e cazul sa ii vedem de ce e in stare șoferul. 150km/h pe drum șerpuitor și iapa încărcată suporta cu brio testul și pare ca vrea mai mult. Instinctul de autonconservare spune stop. Ciclistica bine pusă la punct plus Michelin pr4 își spun cuvântul și eu atârn de fiecare parte a șeii cu fulgere la Orizont. Ajung la hotel pe la 23 00 ud obosit cu ochii injectați, cu barba de o dimensiune considerabila și probabil împrăștiind un odor nu prea in ton cu o grădina de primăvara. Receptionistul suspect de politicos. Dormit ca un buștean peste 10 ore. Finlanda și țările baltice, inclusiv Polonia Cehia Slovacia și Ungaria doar tranzit. In România marea destinație a fost Transfăgărășanul. Dezamăgit. Plin de burtoși cu mașini scumpe și ochelari supradimensionați, indivizi cu tenul măsliniu și afinitate Pentru semințe, mici și muzica de crâșma. Plecat dezamăgit. Intrat in țara depășirilor tupeiste, a claxoanelor, gropilor, câinilor... Toată aventura a ținut 10 zile. Bugetul, aproximativ 2000 euro. Motorul mi-a scăpat in vale pe pietriș... greutate, n-am putut sa o opresc, aluneca, ABS ul duduia, am încercat sa o ridic încărcată, imposibil. Așa ca am dat jos ce am putut și am reușit sa ridic mastodontul. In timp ce motorul era întins elegant pe jos, ca o Domnița la plaja in poziții ca in revistele cu poze, urca niște cetățeni evident obișnuiți cu munca fizica intr-o venerabila Dacie papuc, se uita, m-au salutat, merg mai departe... Măcar m-au salutat. Și eu va salut, și sper ca v-au plăcut pozele. O zi buna. » Post actualizat in 21 Jul 2017 05:41 Scuze pentru Greșelile gramaticale. Tableta
  9. O mica descriere a traseului. Katowice Wroclaw Berlin Hamburg Aalborg dintr-un foc. Campat intr-o parcare, pentru prima oară singur, nu prea am reușit sa dorm, îmi era cam frica, fiecare sunet părea ca vine de la un psihopat ascuns in boscheți însetat de sânge gata sa îmi taie beregata. Plus ca noaptea începând din Danemarca pana in punctul nordic al marii Baltice nu preș pare noapte, e foarte luminos afara. In fine, dormit, in cea mai friguroasă noapte pe care au cunoscut-o danezii in ultimii 15 ani. Norocul meu. Trezit, strâns plecat spre Hirthschals( sper ca am scrie corect). La 10 pleca feribotul. Ajuns la punctul de îmbarcare, feribotul se stricase in Norvegia, întârziere de 6 ore. Așa ca am plecat prin oraș și împrejurimi la plimbare. Și la acvarium. Venit feribotul, ajuns in Kristiansand, învârtit pe acolo vreo ora, GPS o luase razna. Pe feribot , vorbeam cu un danez care mergea in Norvegia la treaba pe platforma. Pe gsxr. L-am întrebat cum e cu siguranța, dacă se fura etc, a menționat, relativ politicos, că-s singurii care fura in Scandinavia sunt cei de-ai mei. Simțit puțin rușinat, trecut peste. Plecat spre Stavanger, vreme ploioasa, urâta, cam tot drumul a fost așa. Mulți turiști, aer proaspăt, Și primul fjord văzut. Rămas cu gura căscată, oprit pentru un meniu gourmet de sandwich de la benzinărie și un pachet de biscuiți cu ciocolata. Foarte multe mașini Tesla. Și foarte multe cascade. Ceva de vis, pe seara, căutat loc de pus cortul, găsit și lovit. Trezit la următoarea priveliște. Fericit, ud și flamand, mergem mai departe. Următoarea zona se numește drumul Trolilor care duce spre zidul trolilor. Eu însă asta abia acum am aflat. Mergeam in necunoscut. Drumul trolilor e ceva ce nu pot descrie in cuvinte. Trece peste crestele munților masivi din piatra neagra( jur că țara asta e făcută doar din apa și piatra). Terminat drumul trolilor, ajuns la .... zidul lor. Rămas cu febra musculară la fălci de la atâta ranjit. Mergem mai departe. Intram in Suedia.
  10. Salut, Pe scurt, 8000 km, 12 tari, cateva poze. 100% meritat:) De punctat- vazut reni ptr prima oara ( era sa dau peste ei) Stat cu incaltarile complet neadecvate pe zapada in iulie. Fjordurile si cascadele norvegienilor. Padurile suedezilor. La 99.7 % din calatorie p, scapat iapa la Buzau:( Dragos
×
×
  • Creează nouă...