Jump to content

hondacbr1000rr

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About hondacbr1000rr

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Katowice
  • Motocicleta
    VFR 800 Interceptor 2002
  • Numar Moto
    Pending
  • Club
    Weirdos INC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 1000 RR 2004/2007, FJR 1300 2005
  • Interests
    Nature, philosophy, reading, travelling, computers, astronomy, natural sciences, fitness, swimming - MOTORCYCLES!!!

Recent Profile Visitors

172 profile views
  1. Salutare, Am schimbat doua fireblade-uri si un FJR in cautarea unui motor ideal. Momentan am un VFR 800 din 2002 si e super ok motorul, V4, trage, se aude si se vede bine. Din cauza asta as vrea sa il pastrez, dar inainte sa investesc niste banuti in el ( alta sa, crash pad-uri, tobe etc ), as vrea sa stiu daca se merita sa il dau si sa iau un vtec din 2012(cel mai nou model care pastreaza forma). Din cate am observat nu prea sunt diferente majore intre modele, in special la motor si sasiu ..... Prima mea motocicleta a fost un fireblade din 2005, apoi un fireblade din 2007, si modelul din
  2. Excelent plan, îți doresc sa ai puterea sa îl duci pana la capăt. O mică întrebare, așa cum a întrebat alt coleg înaintea mea, care este bugetul ? O sa dormi la cort? Și in cele din urma, dacă nu sunt prea indiscret, cu jobul ??? 18 luni e o Gașca de timp de petrecut prin lume. Mare grija sa faci cât mai multe poze. In afara de asta, ce te determina sa faci lucrul asta ? Cu bine.
  3. Raoul, mersi frumos pentru interes. Cum am spus, momentan am un fjr din 2006, si chiar mangandesc sa fac traseul pe el. E un motor zdravăn. In schimb, am urmărit filmulețele și site-urile de pe topic, și văd ca anumite părți din traseu chiar nu se pot face fără enduro. E prea devreme sa îți spun precis, eu sunt un tip f spontan, călătoria de 8000 km prin Scandinavia nu a fost plănuită, m-am hotărât cu o săptămâna înainte și încă nu eram convins ca vreau sa continui pana când feribotul m-a lăsat in Norvegia. Pentru motor nou, as dispune de 10000 euro, plus încă 3-4000 (Scandinavia m-a costa
  4. Nu e cam mititel ? Ideea mes de un motor e sa fie de cel puțin de 1000, drumul o sa fie f lung, de cel puțin 16000 km. @xt600 : ms de răspuns. Aceeași idee ca deasupra. o sa ocolesc drumurile offrosd pe cst posibil, in schimb, dacă o sa dau de ele, sa fiu pregătit. @arcgotic : ms de raspuns, nu cred ca se potrivește ptr ce îmi trebuie mie. Dragoș
  5. Mulțumesc la toți PTR păreri, Tenere mi-a fost recomandat de mai multe persoane. Cred ca ar fi alegerea cea mai potrivită. Și motor mare și cardan, fiabil. Probabil o sa merg ori pe el ori KTM ?? Chiar dacă e mai complicat, am înțeles ca e la fel de fiabil și suporta chinuiala. Dragoș
  6. Singur singurel Total de acord. Vroiam o părere de la utilizatorii experimentați de-ai locului Va salut.
  7. Colegi, La anul, cu puțin noroc, as vrea sa încerc o ieșire cu adevărat din decor. As vrea sa plec din Polonia sa ajung in Rusia Mongolia *stan etc Turcia și apoi pe sosea. Momentan sunt fericitul posesor al unui fjr din 2006, însă PTR aceasta ieșire, as caută ceva in genul la BMW r1200GS? Caut o motocicleta/an care sa îmi fie de încredere, fiind aproape analfabet in mecanica. Sa reziste la drum lung soft offroad gen drum cu pietriș etc, sa fie ok și pe sosea, fiabila, și transmisie pe cardan dacă se poate, lanțul ar fi o chestie in plus de care sa am grija. Deci, super tenere ? BMW
  8. ... puțin mai târziu. Mergem spre Trondheim. Seara pe la 8, cerul prinsese o nota urâta de plumburie greu și am spus ca e cazul sa ii vedem de ce e in stare șoferul. 150km/h pe drum șerpuitor și iapa încărcată suporta cu brio testul și pare ca vrea mai mult. Instinctul de autonconservare spune stop. Ciclistica bine pusă la punct plus Michelin pr4 își spun cuvântul și eu atârn de fiecare parte a șeii cu fulgere la Orizont. Ajung la hotel pe la 23 00 ud obosit cu ochii injectați, cu barba de o dimensiune considerabila și probabil împrăștiind un odor nu prea in ton cu o grădina de primăvara.
  9. O mica descriere a traseului. Katowice Wroclaw Berlin Hamburg Aalborg dintr-un foc. Campat intr-o parcare, pentru prima oară singur, nu prea am reușit sa dorm, îmi era cam frica, fiecare sunet părea ca vine de la un psihopat ascuns in boscheți însetat de sânge gata sa îmi taie beregata. Plus ca noaptea începând din Danemarca pana in punctul nordic al marii Baltice nu preș pare noapte, e foarte luminos afara. In fine, dormit, in cea mai friguroasă noapte pe care au cunoscut-o danezii in ultimii 15 ani. Norocul meu. Trezit, strâns plecat spre Hirthschals( sper ca am scrie corect). La 10 plec
  10. Salut, Pe scurt, 8000 km, 12 tari, cateva poze. 100% meritat:) De punctat- vazut reni ptr prima oara ( era sa dau peste ei) Stat cu incaltarile complet neadecvate pe zapada in iulie. Fjordurile si cascadele norvegienilor. Padurile suedezilor. La 99.7 % din calatorie p, scapat iapa la Buzau:( Dragos
  11. Salut west rider. In principiu cam 1000 euro ar trebui sa fie de ajuns, plus inca 500 ptr eventuale probleme. Cred ca totusi o sa imi cumpar un cort, izopren si sac de dormit, plus costum de ploaie ptr moto, deci asta ar trebui sa mai adauge 200-300 euro la pret. Salut, mersi de raspuns. Imi pare rau sa aud ca Ucraina e frigida nu am fost niciodata pe acolo. Crama Terente e must see! O zi buna.
  12. Salut, In primul rand, nu mai sunt hondacbr1000rr, ci mandrul proprietar al unei FJR1300 din 2006. Saptamana viitoare am in plan urmatoarea ruta ( locuind in Polonia ) . Inca nu m-am convins daca sa ma ma echipez cu un cort sau sa dorm in cazare. Initial as fi vrut sa ajung si la Nordkapp dar e putin cam departe ( inca nu m-am hotarat ) Deci plecand din Katowice Polonia, Berlin Hamburg pana sus la Aalborg unde cred ca ar cam trebui sa dorm( mentionez ca nu sunt incepator pe distante lungi cu motocicleta, recordul de mers intr-o zi relativ lejer a fost de 1400 km pe fireblade In f
×
×
  • Create New...