Sari la conținut

ulei_moto

Membru
  • Număr conținut

    352
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    1 Decembrie, IF
  • Permis moto din
    2009
  • Motocicleta
    DR 650 R
  • Numar moto
    IF-94-MRC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ducati 620 SS ; gsx-r 600 k8

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ulei_moto's Achievements

  1. Golful din imagine "il stiu" ma intersectez cu el dimineata in drum spre munca, de pe la unirii pana la piata presei sa zic, ceva de genul.
  2. Am patit ceva de genul la un cfmoto sr-s 450 in iarna, dupa doua luni de stat in garaj, m-am urcat pe ea si cand am pus piciorul pe frana spate ( stand pe loc ) , s-a dus piciorul pana jos la fund, fara sa faca ceva rotii spate. Am fost la rams, mi-au aerisit frana si a ramas ca daca se mai intampla, schimba pompa.
  3. adevarat ! claxona, tura motorul ... ceva sa sperie ursul m am uitat din nou.... avea liber in fata
  4. ipone am in cf SR-S 450 ( acelasi motor) si nu pot spune ca am constatat probleme la schimbat, gasit N. oricum, bine ca esti multumit acum
  5. multumesc ! weekend placut si calare !!
  6. stander central enduro inaltime minima 250 mm inaltime maxima 330 mm pret : 200 lei greutate maxima 160kg pot fi contactat aici pe topic, pm, 0737 785 284 locuiesc in 1 decembrie , ilfov si muncesc in otopeni, pot sa il predau personal oriunde in Bucuresti sau ilfov l-am folosit la un Suzuki DR 650 R de peste 160kg, fara probleme.
  7. Buna dimineața, Topicul poate fi închis. Mulțumesc motociclism pentru găzduire.
  8. Vand pachet de terapie in natura alaturi de DR 650R SP44B 1993. Sedintele se pot efectua individual sau impreuna cu prietenii/familia in cea mai apropiata sursa de natura cum ar fi lunca unui rau, padure, deal, munte, poate chiar si mare. Transportul pana la destinatia sedintei se poate face pe cont propriu pe sosea, DR-ul find inregistrat si in registrele DRPCIV, DAR nu dispune de acreditare ITP sau RCA. Certificatul fiscal se poate elibera fara probleme, de principiu pe loc in timpul programului de lucru al primariei. Printre calificarile DR-ului, acesta dispune de pornire exclusiv la KICKSTART cu decompresor manual, asta inseamna ca necesita o secventa specifica de pornire, nu sa dai la kick ca nebunul, are in jur de 40 cp, carburator original MIKUNI bst-40, cu jicloare mai mari, filtru de aer sport twin air si finala dominator ( neomologata ) cu un sunet extraordinar ( copiii vecinilor imi spun ca ma aud de la departare si ca sunetul seamana cu al unui elicopter ) + db killer. La pachet vine si cu o finala omologata MARVNG. Informatii despre pachetul se pot solicita la 0737 785 284, pe topic sau pm. Pret - 9000 lei Pentru vizionari - com. 1 Decembrie, jud ilfov ( fix pe malul Argesului ) p.s. acest anunt nu este un pamflet si nu trebuie tratat ca atare, daca am omis ceva, sau doriti sa scriu datele in formatul clasic, va rog sa ma anuntati si modific
  9. domnilor, am placerea de a va anunta ca i-am dat de cap. totul era din needle jet, nu stiu daca acesta este original sau aftermarket, are doar un "6" stantat si un fel de patrat Aveam implementata ideea ca problema este de la needle jet. la relanti mergea bine, in blana mergea bine, asa ca am inceput sa caut info despre kit-urile de jicloare afermarket pt bst-40 si in special info despre needle jet. Am gasit pe niste forumuri australiene, topicul cu comparatia acelor, asa ca m-am pus pe masurat. Acul meu avea 63.5 mm lungime , fata de 56.3 mm stock, dar pentru DR 650 SE, DUPA 1996 - PREZENT L-am polizat, pana a ajuns la 61.5 mm lungime (referinta nr.1 factory pro) i-am luat si din grosime in partea de jos, masurat 45 mm de sus in jos, siguranta i-am mutat-o la mijloc, a3-a pozitie indiferent de directie, ce sa mai....merge brici. Am plecat in teste cu el, m-am intors dupa 3 ore,40 km si asta ca am facut pana si am mers 20km pe pana, noroc ca am caucicul tare (mitas ceva rock.....) si a tinut la mers drept. Merge foarte bine, sunt foarte incantat de el. Din pacate, o sa il pun la vanzare, stiu ca o sa regret, am niste datorii si vreau sa scap de ele. video_2025-07-08_12-50-57.mp4
  10. felicitari ! enjoy ! p.s. ai obsevat ca racordul era umed, inainte sa pornesti dr-ul ? sau dupa ce a mers?
  11. ce jicloare ar trebui sa aiba in teorie ? si ce jicloare are in practica ?
  12. nu ar fi normal avand in vedere ca ai refacut motorul si ai uns excesiv lucruri pe acolo ? Sau ai trecut deja de rodaj si da in continuare fum ?
  13. multumesc tututor pentru raspunsuri.scuze ca nu am putut raspunde mai devreme. este posibil sa am amestecul mai sarac, consideram ca avand jicloarele marite, sa tin surubul mai inchis nu m-am gandit la asta. sincer, nu imi dau seama cum as putea sa verific daca este ziua in amiaza mare, nu cred ca se vede scanteia, dar o sa incerc. motocicleta a ramas fara scanteie acum.....2 ani, dupa multe verificari am tras concluzia ca este cdi-ul ( am masurat valorile si le-am comparat cu cele din manual) CDI original nu am gasit ,dar am gasit un aftermarket pentru codul cdi-ului original, pe ebay, ceva din polonia, am pus link-ul pe forum acum doi ani( asa tin minte). DA,aveti dreptate dl Radu, acum ca am cautat dupa sugestia dlui Muretto,am tras concluzia ca trebuie sa schimb si jet needle ( acul din glisiera) fiind o componenta care restrictioneaza si daca sau sa ma gandesc bine, ar fi piesa care face tranzitia dintre pilot jet ( 1/4 turatii) si 1/4-3/4 turatii, deci probabil fix acolo amestecul devine sarac, prea sarac. Cine sa imi imprumute un alt carb ? cine mai are dinozauri din 93 :)) de ce nu ? sharing is careing, va rog
×
×
  • Creează nouă...