domnilor, am placerea de a va anunta ca i-am dat de cap.
totul era din needle jet, nu stiu daca acesta este original sau aftermarket, are doar un "6" stantat si un fel de patrat
Aveam implementata ideea ca problema este de la needle jet. la relanti mergea bine, in blana mergea bine, asa ca am inceput sa caut info despre kit-urile de jicloare afermarket pt bst-40 si in special info despre needle jet.
Am gasit pe niste forumuri australiene, topicul cu comparatia acelor, asa ca m-am pus pe masurat.
Acul meu avea 63.5 mm lungime , fata de 56.3 mm stock, dar pentru DR 650 SE, DUPA 1996 - PREZENT
L-am polizat, pana a ajuns la 61.5 mm lungime (referinta nr.1 factory pro) i-am luat si din grosime in partea de jos, masurat 45 mm de sus in jos, siguranta i-am mutat-o la mijloc, a3-a pozitie indiferent de directie, ce sa mai....merge brici.
Am plecat in teste cu el, m-am intors dupa 3 ore,40 km si asta ca am facut pana si am mers 20km pe pana, noroc ca am caucicul tare (mitas ceva rock.....) si a tinut la mers drept.
Merge foarte bine, sunt foarte incantat de el.
Din pacate, o sa il pun la vanzare, stiu ca o sa regret, am niste datorii si vreau sa scap de ele.
video_2025-07-08_12-50-57.mp4