Jiclorul de aer, pilot air jet il cheamă în engleză, am vrut sa il inlocuiesc, find de 1.3 iar in diagramă de piese arata inlocuitor de 1.4, dar aripile unde bagi șurubelnița,s-au rupt, asa ca l-am frezat usor si a rămas si va rămâne acolo.
Dr-ul meu este un sp44b, limitat din fabrica pt Germania,e22 si l-am modificat ca pentru australia,
sp44a, fara restricții .
Înainte pornea f greu si trebuia sa il las 5 minute sa meargă in gol până puteam sa merg cu el ( am curățat carburatorul anul trecut si nu a schimbat mersul), cred că era amestecul prea sărac, acum porneste imediat si dupa 10-15 secunde pot sa plec liniștit, plus este mai.....vioi.
Consumul nu am apucat sa îl verific,o voi face curând sa nu rămân în până, ca muretto pe la Ploiesti.
Cat despre man, voi face tot posibilul sa fiu acolo sâmbătă,cu DR-ul.