Sari la conținut

ulei_moto

Membru
  • Număr conținut

    311
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    1 Decembrie, IF
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    DR 650 R
  • Numar Moto
    IF-94-MRC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ducati 620 SS ; gsx-r 600 k8

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ulei_moto's Achievements

  1. prima geaca de piele, mi-a facut vanatai pe interior la coate, atat de stramta era, dupa 2-3 saptamani era numai buna. Din ce stiu, geaca de piele, de moto trebuie sa fie fixa, daca nu putin stramta, se lasa in timp.
  2. Postarea este de acum 15 ani " 15 years later... "
  3. 1 decembrie, Ilfov de regula intre Bucuresti si periferie, cel putin pe sud, este o diferenta de 2, 3 maxim 4 grade, vara/iarna. iar vineri, cand am plecat la 5:55 de acasa, erau 0 grade.
  4. azi dimineata la ora 6, aveam ghiata pe parbriz, ai/aveti mare grija, asfaltul este rece si parca are si o mazga pe el. departe gandul de mine sa te descurajez.
  5. mai mult de atat, esti obligat prin lege cap. VII art.100 alin11. nerespectarea obligaţiei ce revine conducătorului de motocicletă sau moped de a avea în funcţiune, în timpul zilei, luminile de întâlnire în circulaţia pe drumurile publice; scz, am citit gresit
  6. intre pinion si angrenajul din poza, este o bucsa de plastic, aia in ce stare este ? piesa 20 din poza de mai jos. Cica angrenajul de pe pinion nu prea se defecteaza,dar poate ai tu ghinion, cauta prin dezmembrari. Mai intai verifica cablul, ia doi clesti si incearca sa invarti capetele cablului ( cu unul invarti si cu altu tii pe pozitie, vezi daca merge sau nu)
  7. din pozele pe care le-am gasit pe net cu bordul, imi pare ca viteza este data pe cablu mecanic. ai o poza cu spatele bordului nou/ vechi ? Daca este mecanic, parerea mea este ca are cablul intrerupt.
  8. am ajuns bine , dar cu incidente.... cumva, geanta a scapat pe dreapta, in dreptul tobei si rezultatul il vedeti. Vineri, verificam geanta din 10 in 10 minute, sambata nici un stres n am avut pana nu m-am oprit sa beau apa. Cred ca majoritatea au fost la "RIDE THE VIBE" in Valcea.
  9. la 12 -12:30 ma urnesc din Otopeni, va sun cand ajung in Rasnov.
  10. buna ziua,voi ajunge vineri dupa amiaza, va rog sa imi lasai un pm cu nr dvs de telefon sa va contactez.
  11. Asta si vreau sa experimentez. Mi-am dat seama ;). Idem, locuiesc in1 decembrie,Ilfov si lucrez in Otopeni, asa ca are sens sa plec direct de la munca spre Râșnov. La mine este mai greu cu plecatul teleleu, avand doi copii micuti, incerc sa petrec cat mai mult timp cu ei, cat mai vor si ei sa petreacă cu mine. Dar dacă se organizeaza o intrunire, incerc sa ajung.
  12. nu pot sa promit, in principiu am program administrativ acasa. sunt in tratative cu sotia sa fiu prezent la man, vineri-sambata, cu campat peste noapte ( o experienta noua, dar pe care mi-o doresc de ceva vreme, de cand am DR-ul) Multumesc ! o iau ca pe un compliment Adevarul este ca imi place partea tehnica, ca dlui Radu dar imi doresc sa traiesc si aventurile dlui Muretto, asa ca m-ai nimerit
  13. Îmi place să cred că m-am documentat bine si nu m-am aruncat cu capul inainte, nu de alta, dar daca o stric, stau pe bara ca nu am alta. M-am inspirat din " the bst-40 bible" si toate canalele de youtube pentru dr650. In care sunt explicate modificarile carb bst-40, pentru a face moto sa fie mai vie, doar ca 99% sunt pt dr 650s post '96. Ideea cu arcul ar fi ca slide-ul se inchide prea rapid si creeaza o conditie săracă, favorabilă detinarilor din evacuare. Apoi am analizat diagramele explodate a carburatoarelor din 91-92, modele nelimitate si am comparat cu diagrama carb meu, '93 sp44b cod e22 ( germany) si am luat ce era diferit, jicloare. Am toba aftermarket permisivă, sa nu folosesc sport, filtru aer twin air, clar respira mai bine. Nu sunt in cautare de cai multi, dar nici leșinată sa nu fie, sa nu reusesc sa ii ridic roata când dau de un obstacol. A nu se înțelege ca vreau sa merg pe o roată,nu stiu sa merg pe o roata, dar invat sa fac broscute sa trec peste obstacole. P.s. nu am apucat sa caut cdi-ul. Mi-ar face plăcere.
  14. Daca tot am luat garnituri noi,jicloare mari sa fac carburatorul giugiuc, am zis ca nu strică sa schimb si jet-ul respectiv, dandu-i mai multă benzina,sa ii dau si aer. Per total motorul merge bine, chiar daca nu i-am tăiat admisia. Nu se bâlbâie, nu se îneacă, merge liniar. Suplimentar, As tăia o spira din arcul de la slide( iertati-mi romgleza, dar am un lapsus),pentru ca imediat cum inchid acceleratia, parca este prea 'brutala' frana de motor si am niste rateuri de zici ca trag cu pusca.
  15. Jiclorul de aer, pilot air jet il cheamă în engleză, am vrut sa il inlocuiesc, find de 1.3 iar in diagramă de piese arata inlocuitor de 1.4, dar aripile unde bagi șurubelnița,s-au rupt, asa ca l-am frezat usor si a rămas si va rămâne acolo. Dr-ul meu este un sp44b, limitat din fabrica pt Germania,e22 si l-am modificat ca pentru australia, sp44a, fara restricții . Înainte pornea f greu si trebuia sa il las 5 minute sa meargă in gol până puteam sa merg cu el ( am curățat carburatorul anul trecut si nu a schimbat mersul), cred că era amestecul prea sărac, acum porneste imediat si dupa 10-15 secunde pot sa plec liniștit, plus este mai.....vioi. Consumul nu am apucat sa îl verific,o voi face curând sa nu rămân în până, ca muretto pe la Ploiesti. Cat despre man, voi face tot posibilul sa fiu acolo sâmbătă,cu DR-ul.
×
×
  • Creează nouă...