-
Număr conținut
716 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
name_bye@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2010
-
Motocicleta
Yamaha Tricker XG250
-
Numar Moto
-
-
Club
-
Informații profil
-
Motociclete detinute
Scuter Motowell, Honda CB600F Hornet, Yamaha XT 600E
R4DIKL's Achievements
Contributor (5/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Vand Yamaha XG 250 tricker
topic a răspuns lui R4DIKL în R4DIKLul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Motoreta a fost rezervata pana la 15 nov. In cazul in care se va concretiza vanzarea voi anunta aici pentru inchiderea topicului. Multumesc. -
Vand Yamaha XG 250 tricker
topic a răspuns lui R4DIKL în R4DIKLul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
@Nguyen Corect. Avand in vedere ca mobra cea noua este in curs de livrare pot oferi pentru Tricker posiblitatea achitarii sumei in 4 rate lunare si egale, fara dobanda. In acest caz se va incheia un precontract intre parti, iar Trickerul ramane la mine pana la achitarea integrala a sumei. -
Vand Yamaha XG 250 tricker
topic a răspuns lui R4DIKL în R4DIKLul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Din moment ce am oferit o alternativa de contact, conform regulametnului, nu vad unde e problema cu mesageria privata. Ca sa fiu mai explicit se poate elibera fiscal la momentul incheierii actelor de v/c, deci nu am datorii la stat. Si multumesc pentru bunavointa. -
Vand Yamaha XG 250 tricker
topic a răspuns lui R4DIKL în R4DIKLul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Inmatriculata Fiscalul se elibereaza oricum, nu mai depinde de vanzator, este obligatoriu la incheierea unui contract de V/C Pretul: 3000 euro Telefon/Alta modalitate de contact - doar in privat, iar daca va fi cazul il voi comunica acolo -
Vand Yamaha XG 250 tricker
topic a răspuns lui R4DIKL în R4DIKLul Motociclete intre 50 si 249 cm cubi
Ramane de vazut daca va fi o cerinta expresa pentru asta. Daca va fi musai il voi pune. -
Salutare. Dupa o utilizare de aproape 10 ani a venit momentul sa-mi iau ramas bun de la mobra mea, Yamaha XG 250 Tricker. O vand pentru ca scopul ei primordial nu imi mai serveste, acela de a filtra traficul prin Bucuresti, deoarece ma voi muta undeva in provincie. Ideea este ca va trebui sa merg pe A1 vreo 50 de Km, iar pentru asta va fi necesar sa-mi iau alta mobra. Tangente cu Bucurestiul voi mai avea, dar nu de natura in care sa fie musai nevoie de Tricker. Asadar, cine vrea o mobra cu veleitati de bicicleta, care sa nu aibe vreun obstacol in cale prin traficul de zi cu zi (si nu este o figura de stil) il astept sa ma contacteze in privat. Nu vreau sa pun pretul pe public pentru ca stiu sigur ca va naste polemici, asta pentru ca vor fi cativa dintre voi care vor considera ca nu se justifica, asa ca va astept in privat pentru detalii. Deci, mobra este un city bike cu ceva capacitati de soft enduro (sunt destule filmulete pe youtube) si pe langa specificatiile tehnice obisnuite mai pot preciza ca: - pleaca de la semafor prima, indiferent pe cine am in stanga sau dreapta (vorbesc de masini si de multe alte mobre) datorita cuplului si pentru ca are 118 Kg si sunt sigur ca au fost colegi dintre voi care m-au vazut prin trafic. - pana pe la 90 Km/h trage foarte bine, deci nu veti avea probleme sa ajungeti la urmatorul semafor printre primii. - afara din oras se comporta ca orice 250 cc necarenat, iar cei 19 cai ii asigura o viteza maxima de 120-125 Km/h. Desigur, nu vei vrea sa mergi cu viteza maxima, pentru ca peste 100 vei simti orice adiere de vant. Mobra nu se adreseaza celor care vor sa faca deplasari frecvente pe autostrazi. - consumul urban in forja este de 3,9-4 L/100, iar cel cuminte 3,4. In afara localitatii, la 90 km/h constant, consuma in jur de 3L/100. - un rezervor, adica 6L, mie imi ajunge o saptamana pe distanta pe care o am eu de parcurs, adica vreo 15 km/zi + ceva miscare prin oras sambata si duminica, daca este cazul. - mobra am luat-o la 4000 Km, iar acum are in jur de 15000, deci o medie de ~1000 de km pe an, luand in calcul ca a fost folosita 95% in oras, iar perioada in care m-am dat cu ea a fost cuprinsa intre martie si octombrie. - inaltimea la sa fiind de doar 790 mm poate fi potrivita si pentru persoane sub 170 cm. Specs: Yamaha XG 250 Tricker Anul fabricatiei: 2005 Anul intrarii in posesie: 2015 Km parcursi: 15000 in crestere ITP valabil pana in martie 2025 Schimbat ulei si filtre la inceput de sezon Schimbat disc frana spate si placute la inceput de sezon Locatie: Bucuresti
-
Eu nu tin sa am dreptate ca un capos. Sunt genul de om care se duce la culcare daca 10 insi imi spun ca sunt beat, chiar daca nu am baut. Dar uitati-va si voi in poza. Pe sensul opus de mers sunt 4 benzi, clar. Am mers putin mai in spate ca sa se observe simetria benzilor si mie imi da toata ziua ca sunt 4 benzi pe ambele sensuri. Ma rog, pana la urma este doar problema mea si nu mai insist. Dar am retinut niste aspecte interesante. Poate chiar o sa scriu la Primarie si sa ma interesez ce si cum. Multumesc tuturor particpantilor la conversatie. Update azi, 25 martie, ora 6:00 Am ajuns la locul cu pricina. Sunt 4 benzi marcate distinct cu vopsea. Nici vorba de 3. Deci, dupa logica mea, prima banda ar trebui trasata cu marcaj obligatoriu dreapta si gata.
-
Te inseli. Sunt patru benzi, iar imaginea din satelit este irelevanta. Oricum se vad si 5 masini in linie, dar una este pe trotuar, in dreptul statiei ITP. Imaginea nu are cum sa fie de anul asta pentru ca intersectia nu este nici macar finalizata ca lucrari, vazuta de sus. Intra din nou pe Maps si da-i un zoom out sa vezi mai departe. @Speedy.K Cu toata simpatia, nu cred ca poti sugera inchiderea topicului, cata vreme nu tu l-ai deschis.
-
Misto @TomTheMouse Ai perfecta dreptate. Dar macar daca ar fi marcata banda de dreapta mi-as tine trasa inainte de pe banda 2 fara emotii. Doar m-as asigura ca nu se baga vreun ametit. Pe cand asa, cel ce se baga aiurea mai si urla ca unde vad eu obligatoriu dreapta? In fine, mie mi se pare ca este o combinatie nefericita intre lipsa de educatie rutiera si indiferenta administratorilor drumurilor publice. Bine macar ca sunt sinele alea de tramvai si te obliga sa intri mai precaut, ca daca s-ar fi dat gaz dupa semafor cu siguranta cineva iesea sandvis de acolo.
-
La faza asta m-ai pierdut. De pe banda 1 se merge NUMAI la stanga? Ma rog, poate este o ironie si nu m-am prins eu... Daca cel de pe banda 1 merge inainte si nu face dreapta, cel de pe banda 4 ar urca pe scuar/trotuar din partea stanga. Iar efectul de strangulare se produce tocmai pentru ca cel de pe banda 1 nu face dreapta, cum ar fi normal...
-
@robert23mgBine faci. Intelepciunea este mama rezolvarilor. @Speedy.KCand sunt cu mobra e ok, dar pentru mine inca nu a inceput sezonul, deci inca sunt cu masina. Faptul ca faci dreapta de pe prima banda spre Trafic Greu este foarte ok si te felicit pentru atitudine. Dar probabil ca esti 1 din 50.
-
Salutare. As vrea sa pun si eu in discutie o situatie de trafic din celebra intersectie de la Razoare, din Bucuresti. Cine stie zona si cum sunt impartite benzile pe sensul de mers dinspre Dr. Taberi inspre Academia Militara, constata ca avem 4 benzi inainte de intersectia cu Soseaua Progresul (linia de tramvai) si 3 benzi dupa aceasta intersectie. Practic, daca cei aflati pe banda 1 nu fac dreapta, asa cum iti spune bunul simt, chiar daca nu te obliga vreun semn de circulatie (obligatoriu dreapta, sau marcaj), se vor buluci 4 benzi in 3 benzi, creandu-se efectul de palnie. Si mereu se intra in acea intersectie la mica intelegere, cu protestele (ne)indreptatite ale unora si ale altora. Voi cum tratati aceasta intersectie? Am facut niste capturi de pe google maps in ordinea inaintarii in trafic pana la si dupa intersectie. Tare sunt curios ce parere aveti.
-
Aveam cont dar uitasem de el. Intre timp am mers la Sabareni si am gasit piesa. Multumesc. Asa am facut si am gasit piesa. Multumesc de pont. Diagnosticul a fost pus oarecum prin eliminarea tuturor problemelor complementare. Au fost verificate circuitele electrice de la toti senzorii pana la unitatea abs, au fost verificati senzorii in miscare, am eliminat posibila cauza datorata schimbarii rulmentului (era bun si compatibil). Asadar, a ramas doar unitatea abs pe care o voi schimba zilele astea. Daca nici asa nu va functiona ABS o voi trage pe dreapta si voi merge cu cealalta masina. Loganul il pastram pentru ture si pentru off camping. Este dotat cu tot ce trebuie pentru iesit in natura si-l voi folosi doar in sezon cald.
-
Salut, din nou. Am identificat problema. Este dus modulul de abs. Pretul unuia nou este exorbitant, iar identificarea unui modul compatibil din dezmembrari destul de grea. Ar trebui sa se potriveasca anul de productie, seria, sa fie pentru modelul meu de masina si sa mai am si noroc sa nu fie nevoie de rescrierea softului. Complicat... Acum trebuie sa ma orientez catre o firma de dezmembrari. Aveti ceva sugestii?
-
Multumesc de info. Tocmai asta e motivul pentru care nu vreau sa merg la ghici la cineva care ar fi in stare, din comoditate, sa-mi zica sa schimb eventual computerul si tot sa nu se rezolve problema. Eu sunt dispus sa platesc interventia la pretul corect, dar numai sa se rezolve.