Sari la conținut

Delo

Membru
  • Număr conținut

    181
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Numar Moto
    MM 70 BMW

Delo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Incearca sa-i contactezi pe cei din Polonia sa-ti faca o copie legalizata la actul vamal, copia simpla se poate falsifica usor, varianta 2 Vama din Romania poate verifica autenticitatea unui act vamal din EU dar dureaza, mergi la ei si ceri verificarea actului vamal emis in Polonia.
  2. La RAR de ce nu mergi la Baia Mare la moto poti programa practic de pe o zi la alta, pt numere rosii se poate face programare pe 6 Aprilie (tot Baia Mare).
  3. Alta intrebare: pui de negru nu dar de rosu (ciuma) ?
  4. Eu cred totusi ca e de la sonda Lamda!!!
  5. Delo

    Iran

    Altfel n-are farmec!
  6. 4V la borne? Inseamna ca ceva iti pune in scurt bateria (logic doar regulatorul poate) in acest caz si bateria ar trebui sa se incalzeasca. Incearca cu alta baterie daca merge la fel, poate fi si bateria defacta si la asemenea tensiune nu e mirare ca face figuri electronica mobrei.
  7. Chin. Filetul este normal (dreapta) dar mege f. greu. La una am taiat cu un disc de 3cm deoarece nici cu pneumatica nu a mers.
  8. Brief mic (certificat inmatriculare), brief mare (carte de identitate) cu mentiunea EXPORT, contract de v/c cu aceste acte iti faci numar provizoriu (rosu) scoti numar, montezi numarul urmeaza o scurta verificare a seriei sasiu si directia Romania...
  9. NU.Nu este deschis la "Zulassungsstelle".
  10. Delo

    Service Scutere

    Cat masori pe baterie cu motorul pornit si bineinteles bateria legata in circuit?
  11. 100% exista si senzor de turatie. Senzorul pt viteza este dupa cutia de viteza iar cel de turatie trebuie sa fie neaparat inainte de cutia de viteza de obicei pe arborele cotit.
  12. In principiu da. Releul la moto o duce mai greu cand nu sunt consumatori, dar sa nu uitam ca la moto contine si o punte de diode trifazica (releul regulator), la masina sunt separat in alternator, deci se incalzesc diodele plus puterea disipata din surplusul produs de alternator de aici apar problemele.Da se poate distruge un altenator moto prin sarcina prea mare: sa zicem ca este un alternator de 400W si pui consumatori de 500-600W, se va supra incalzi si mai repede sau mai tarziu va ceda (se ard bobinele), dar si din releu pot ceda diodele de redresare si nu partea de regulator de tensiune.
×
×
  • Creează nouă...