Sari la conținut

Killer_533

Membru
  • Număr conținut

    147
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    killer_533
  • Skype
    killer_533

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    YZF R1 2008, Husqvarna TE310 2012
  • Numar Moto
    VS-83-YZF

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Husqvarna TE310 2012 | Yamaha R1 2008

Vizitatori Recenți Profil

1.137 citiri profil

Killer_533's Achievements

  1. In primul rand, va multumesc pentru interes si raspunsuri. Inca nu am reusit sa demontez farul stricat, pentru a masura voltajul, dar din specificatiile de pe AliExpress, toate clonele suporta cel putin 12V. Problema ar fi cablajul care vine dinspre switch-ul de pe ghidon, pentru ca pare foarte subtire ... cine stie ce lițe au bagat chinezii si cat vor rezista. Features: U7 motorcycle Headlight ... Voltage: 12V-80V Chips Power: 125W Working Power: 10W Flux: 1200LM ... Stiu ca multe produse din China au raport calitate / pret super OK, dar n-as lua proiectoare de acolo. Tare mi-e frica sa nu imi intre apa dupa un timp, sau sa se desprinda circuitele integrate ...etc. As mege strict pe recomandare, de la cineva care are produsul respectiv si l-a folosit cel putin 1 an. Am luat aseara tot Emag-ul si AliExpres-ul la investigatii si am ajuns la asta: https://shop.gtcauto.ro/produse/proiectoare-led-si-halogen---gama-premium/proiector-led-osram-px1500-flood sau .. https://shop.gtcauto.ro/produse/proiectoare-led-si-halogen---gama-premium/proiectoare-led-osram-vx80-sp-spot PX1500 Flood Caracteristici: − FLOOD BEAM = model de fascicul cu o distributie lata si lunga a luminii − Lumina alba si stralucitoare cu temperatura a culorii de 6000K − Protectie la scurtcircuit si supratensiune − Carcasa din aluminiu turnat sub presiune, vopsita neagra prin metoda cataforetica − Design eficient al lentilelor reflectoare cu LED-uri OSRAM puternice − Compact si robust – lentila din policarbonat rezistenta la spargere Specificatii tehnice: - Tensiune de lucru 12/24V - Luminozitate: 1500 lumeni - Temperatura de culoare: 6000 Kelvin - Putere nominala: 15W - Distanta de lumina la 1lx: 70m - Dimensiuni: 68.4 mm x 117.1 mm x 113.4 mm (latime x lungime x inaltime) - Greutate: 653 gr - Conector Deutsch - Garantie: 5 ani PX sunt proiectoare din gama premium, iar VX sunt niste lumini de lucru dar care isi fac treaba bine, zic eu, pt. o trotineta. Chestia cu PX-ul e ca nu are cablu (trebuie sa mai dai 150RON pe cablaj sau faci rost de mufa aia din alta parte), nici montura. Beam pattern-ul l-as lua flood sau spot, pentru ca nu vreau sa enervez soferii cu o lumina de off-road drept in ochi. Am avut inspiratie si mi-am luat cele 2 proiectoare de la bicla electrica in seara aia, dar nu as vrea sa mai pun chestii pe ghidon cu fire incalcite si saculeti prinsi pe furca. As vrea un 'look' cat mai curat. Pai .. locuiesc in Bucuresti, langa stadionul Ghencea, astept sugestii.
  2. Salut, Dupa prima iesire cu 'e-capra', mi s-a ars un far. Nu-mi pare rau, ca la montaj mi-am dat seama de cat de proaste erau, dar trebuie sa iau ceva in loc. Din cautarile mele, ori am gasit OZN-uri la preturi exagerat de mari, ori clone 'Made In China' vandute cu de 4 ori cat costa pe AliExpress. Stiu ca cei cu motoare adventure instaleaza lumini auxiliare, ghidoane incalzite, crash bars ..etc. Daca are cineva o sugestie, va rog sa imi recomandati un produs cu un pret decent (pana in 100 Eur 2x buc.), rezistent la apa / praf / vibratii si care e vandut de o firma din Europa. Multumesc!
  3. Sper ca am postat in locatia potrivita, daca nu, rog un moderator sa mute topic-ul. Vand set 4 anvelope All Season Bridgestone Dueler HT 684 II 265/60 R18 110H (cu marcaj M+S), stare excelenta. Masina a venit de noua cu acest set de anvelope, iar eu am rulat 8600 Km cu ele fara nici o avarie sau pana. DOT: 12/22 Anvelopele au stat in show-room, cat timp masina a fost la dealer (noiembrie 2022), iar de cand am cumparat-o (mai 2023) am tinut masina in parcare subterana. In concluzie, cauciucurile nu au fost expuse la variatii mari de temperatura, pastrandu-si propietatile de aderenta si elasticitate. Garantia oferita de producator este de aprox. 100.000 km pt. aceste anvelope. Va stau la dispozitie pentru orice intrebare. Livrare gratuita in Bucuresti + raza de 50km. Pret: 1999 RON (negociabil) Pentru a discuta la telefon, va rog trimiteti un mesaj privat. Contact email: killer533 (gmail).
  4. @Sinner-, daca poti sa ne explici putin ... cum face blipping-ul diferenta intre concurenti in cursa? La experienta mea modesta am observat ca schimband in jos doar din ambreiaj (chiar si retrogradand 2 viteze deodata), in cel mai rau caz iti danseaza putin spatele, din cauza diferentei mari intre rotatia cauciucului si turatia motorului. Imi imaginez ca folosind blipping-ul motorul va fi mai stabil pe trasa la down-shift, dar sigur voi profesionistii nu aveti chilotii maro (ca restul) daca va patineaza putin roata spate. Sa fie oare diferenta de timp (cateva mili-secunde in plus pierdute de cei care folosesc ambreiajul)?
  5. Nu stiu ce e in cutia de viteza moto, dar aplicand logica, ma gandesc asa: tu esti in viteza si dai gaz ... asta inseamna ca motorul urca in ture, iar daca esti in viteza motocicleta va accelera. Concret: esti in treapta 3 (sa zicem 7000 rpm) la 100km/h si incerci sa bagi a 2-a. Dai blip ca sa ajungi pe la 8500 rpm, pai o sa fii la 120km/h daca nu tragi ambreiajul, iar atunci e si mai naspa sa bagi inferioara, ca iti danseaza roata spate pe asfalt. Singurul mod (la cunostiintele mele ~0) in care motorul ar creste in ture ar fi daca ar patina ambreiajul. Adica chestia aia cu slippery clutch, sa intre in actiune nu numai la diferente de turatie induse de roata spate, ci si la cele induse din cutie. Chiar si asa, magia nu e in cutie, ci in ambreiaj si e cam riscant, ca daca ii dai gaz ca taranul, te trezesti in wheelie... poate de aceea baietasul din articol spune sa franezi, pentru a contra efectul de acceleratie. Observ ca nici macar cunoscutii (trolii) forumului nu au comentat ... macar un off-topic mic, tot era ceva. Asta e semn rau. Ori poate s-au angajat si nu au timp / chef. Oricum, am mai sapat pe net si s-ar parea ca nu este implicat ambreiajul alunecare limitata ... Deci, atunci cand inchizi gazul, apare un moment (foarte scurt) in care motorul nu mai aplica forta angrenajele din cutie, iar roata spate inca nu apuca sa aplice forta deoarece turatia este in scadere (gazul fiind inchis), asa ca se poate trece de la treapta superioara la cea inferioara. Odata facuta trecerea, axul care este antrenat de motor, va trebui sa ajunga la aceeasi turatie cu axul antrenat de roata spate. Aici intervine blip-ul si odata sincronizate turatiile, acceleratia poate fi din nou inchisa pentru a intra frana de motor ...
  6. Daca 'actuatorul' la care te referi este cel denumit de producatori Throttle By Wire (adica un motoras care inchide/deschide clapeta de acceleratie), eu tot nu inteleg cum face ECU-ul ca la cresterea turatiei sa nu te smunceasca motorul? Eu am incercat sa fac down-shift blipping-ul pe strada ... la skill-ul meu, imi iesea unul din 10. Cand dadeam inferioara corect: - tras ambreiajul (mana stanga); - apoi cu doua degete pe maneta de frana strangeam usor pentru a reduce viteza; - in acelasi timp, cu celelalte 3 degete + din incheietura mainii, rasuceam acceleratia 10 ~ 15 grade pentru a creste turatia; - in momentul in care incepea sa scada turatia, dadeam drumul manetei de ambreiaj; Cu piciorul, actionam schimbatorul de viteze; ... totul era perfect, motorul intra in treapta inferioara foarte lin, fara nici un fel de smuncitura. In schimb, de cele mai multe ori, mana stanga si cea dreapta nu se sincronizau ... - se intampla sa accelerez in gol, pentru ca ambreiajul nu era eliberat la timp, rezultand intr-o schimbare 'normala' (turatia scadea pana sa dau drumul la ambreiaj); - sau trageam de gaz cu cateva mili-secunde inainte de a trage ambreiajul, iar atunci motorul o lua inainte (foarte naspa senzatia daca in acelasi timp franam cu roata fata); - ori dadeam drumul la ambreiaj, dar nu ridicam suficient turatia (e greu sa pui frana si sa dai gaz in acelasi timp); - sau bruscam frana incercand sa accelerez pentru rev-matching, din nou destabilizand motorul; Revenind la intrebare, cum poate blipperul sa ridice turatia daca cutia e in viteza si tu nu atingi ambreiajul? Eu m-as fi asteptat ca ECU-ul sa detecteze cand tu dai drumul la ambreiaj si atunci sa dea un blip scurt, pentru a ridica turatia suficient pentru o shift-are lina in treapta inferioara...
  7. Chiar iti recomand sa incerci o masina cu garda mare la sol vreo doua saptamani. Cand te vei intoarce la EOS, o sa zici ca te dai cu un carucior din acelea cu placi de lemn si rulmenti, cu care se jucau copiii (inainte sa existe tablete si parinti spalati pe creier care-si dau plozii la cursuri de robotica desi cei mici nu sunt nici in clasa I). Cotiera nu este mare ... din punctul meu de vedere, o cotiera mare este la Ford F150, unde au loc sa stea cu cotul doi americani grasi. Eu si sotia ne mai dadeam coate atunci cand intram in spatiul exclusiv al celuilalt . Cat despre rabatare .. nu poti s-o inclini, are doar pozitia inchis/deschis. Inchisa e paralela cu podeaua. Desi imi plac masinile joase, ar fi doar ca masini de weekend. In rest ... tancuri. Eu n-am avut nici o obiectie ... mergeam cu 180 ~ 190 ca pe sine. Aerodinamica capotei (cred ca) o lipea si mai tare de asfalt, iti da super control si incredere. De aceea am si vandut-o, ca ma manca talpa si intram in situatii limita ca prostul .. masina cere talpa. E ca la moto de viteza ... zici tu cand pleci de acasa ca mergi potolit, ca n-o mai calci pe coada, rezisti cat rezisti, dar si cand deschizi gazul .... Singura data cand au intrat sistemele de traction control a fost in Bucuresti la Unirii. Coborasem dinspre Mariott, ocoleam piata unde e piatra cubica si luam curba sa intru pe la fantani, in directia Mall Unirii. Chiar in curba am simtit o vibratie in volan, dar nimic iesit din comun. Aveam 50 ~ 60 ... in spatele meu vad o dubita care se intoarce perpendicular blocand cele 2 benzi. Din spatele ei, un Mercedes clasa C, incearca sa evite dubita, intra pe spatiul verde, exact in fantani, si loveste cu roata stanga fata, care a fost data peste cap si s-a desprins. Deci masina mi-a salvat cwurul ... cine stie ce era pe jos, ulei / nisip.
  8. Nici nu m-am interesat ce distributie are ... conform site-ului <www.parts-honda.uk>, ar fi pe lant. Spatiu in fata ai, dar in spate (mai ales daca merge sotia si unul / doi copii mici pe bancheta din spate) nu este extraordinar de generos. Imi amintesc cu nostalgie cum strangeam din buci la limitatoare de viteza, canale, sine de tramvai, gauri... Pe sosele cu asfalt valurit, jantele de 17'' si cauciucurile late (235/45/R17) iti smulg volanul din mana daca nu tii de el :))). Cu jante de 16'' gropile se simt mai putin, dar nu arata la fel de frumos masina. Daca vrei sa uiti de gropi, iti iei un tractor: Eu nu mai pun frana la limitatoare, sar peste sinele de tren, intru cu 80 pe macadam in timp ce frustratii cu masini de sosea (care inainte de a se termina asfaltul mergeau la limita pe curbe, doar doar nu i-ar depasi unu' cu pick-up) franeaza in 'panic mode' ca s-a terminat asfaltul. Desi unii (troli) sustin ca pickup-ul e varza pe curbe, ca ii fuge spatele, te rastorni in giratorii, eu am dat 'mucul la Skode si Passat-uri pe curbele din Cheia, Rucar-Bran, Predeal. Din punctul meu de vedere, se conduce ca o masina normala, fara a te mai interesa de starea drumului. Acuma, daca te mananca si intri in off-road, ai sanse sa dai cu capul de geamul lateral sau de acoperis, dar asta inseamna ca ti-ai cautat-o, nu ca masina e varza. A doua optiune ar fi un Duster. Modelul de 150 cp chiar e smecher ...
  9. Off-topic: si trolii sunt troli. Chiar nu va puteti abtine sa umpleti topicurile (fara accidente) de comentarii aiurea?
  10. Eu am avut modelul Accord 2009, benzina 2.0, full option. La capitolul confort, tinuta de drum, design .. i-as da nota 10. Cat despre motor, o avea el 160 de cai, dar la cum arata ar mai fi fost loc de 50 in plus. Multi frustrati cu Haudi, Skoda VTR, BMW se bagau in seama, poate iesea de-o 'liniuta' sau ceva depasiri la viteze mari. Se pare ca modelele Accord dinainte de 2013 (facelift) au caseta de directie cam firava , mai ales pt. drumurile din Est. Si a mea facea niste zgomote (avea 45.000 Km cand am luat-o), dar numai daca intrai pe forestier ... ceea ce am evitat pe cat posibil, deoarece garda la sol e foarte mica si lovesti botul sau toba imediat. Din ce am auzit, caseta originala + manopera costa undeva la 8000 RON. Discurile de frana se consuma cam repede. Alt minus ar fi costurile de mentenanta. Revizii sub 1200 RON nu pupam si le faceam la 10 mii nu la 15 mii cum spune in carte. Eu am dus-o la dealerul Asko Honda ... si oamenii cam umflau pretul, dar de banii dati te bucuri de o experienta premium: intri in showroom, te preia o persoana care stie istoricul masinii, servesti un covrig, o cafea, masina e la vedere (printr-un perete de sticla vezi tot ce ii face mecanicul), baietii din service lucrau ingrijit, cu manusi .. totul curat, ti-a scos roata, nu o pune ca taranul cu partea cu spite pe podea, o aseaza finut ... spray de frana aplicat pe discuri, spalat motorul din partea casei daca e murdar ... Odata am comandat niste praguri de noroi pt. roata fata, ca imi improsca roata fata noroi la ploi ... 30 de minute au dansat pe langa masina baietii in service ... manopera facturata 150 RON (fara piesa). Dupa ceva timp mi-au venit si aparatorile spate; le-am montat singur la garaj in 5 minute, ca se desfaceau 2 clips-uri de plastic. Per total, masina merita toti banii. Inca intorc capul dupa cate un Accord atunci cand il vad pe strada, doar ca e o masina strict pt. asfalt ... si cel mai probabil nu asfaltul din RO .
  11. Intreb deoarece asta e grija mea #1 cand plec in trasee mai lungi cu enduro. Dar eu am rezervor mic, 8.5l .. si imi iau o rezerva la mine.
  12. Mai oameni buni, va ajunge benzina pentru partea de off-road? Dupa ce iesiti de pe Siriu, mai alimentati in Covasna ... au aia prin sate vreun Lukoil?
×
×
  • Creează nouă...