Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Mr.Sam

Membru
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

About Mr.Sam

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti/ Piatra Neamt
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    R1200GS
  • Numar Moto
    NT 15 ETY
  • Club
    The Loner

Profile Fields

  • Interests
    Rugby, rock, munte, bykes ... not necessarily in this order
  1. Salutare, In drumul meu spre servici, azi , am vazut-o pe doamna din imagine rasturnata. Nu stiu cum a ajuns asa si nimeni de peacolo nu stia ce s-a intamplat. La o inspectie vizuala nu parea ca are daune, insa daca il stiti pe proprietar ar fi bine sa ii dati de stire sa se uite mai bine, I-am ridicat-o ca mai mult nu aveam cum sa ajut.
  2. Salutare, Nu stiu cati dintre voi ati avut nevoie pana acum de service la casca, insa vreau sa va impartasesc experienta pe care am avut-o eu. Va las sa decideti daca a fost buna sau nu. AM un S2 Sport cam de 2 ani. Din pacate nu am avut "prezenta de spirit" sa o inregistrez la producator cand am cumparata ca sa beneficiez de garantia de 5 ani. acu vreo 2 saptamani mi s-a rupt piesa 23 din schema. Nu pare mare lucru insa e fix rahatul care ti-ar face inutil unul din lucrurile importante ale castii. Am cautat pe site-ul producatorului poate reusesc sa imi comanda piesa. Nici urma de piese de schimb. Tot pe siteul producatorului caut lista de deaeleri autorizati poate reusesc sa ma ajute ei. Am gasit 4 carora le-am dat mail cu exact aceeasi schema si acelasi reper, intrebandu-i daca ma pot ajuta. Unul m-a sunat dupa vreo 5 zile sa imi zica sa le dau o poza cu piesa rupta sa vada daca aut (WTF?). Doi nici macar nu m-au bagat in seama. Al patrulea mi-a raspuns dupa 2 ore zicand ca, in calitate de dealer autorizat au toate piesele de schimb pentru casti si ca da, ma pot ajuta, insa ar prefera sa vin casca la ei , ca e un pic mai tricky, ca nu e chiar cea mai simpla operatiune, cum ar fi schimbarea vizorului. Concluzia: sambata am tras o tura rapida pana la Ruse unde baietii de la Fusione m-au ajutat si mi-au schimbat piesa, pe loc, in 10 minute. Am ramas foarte placut impresionat de felul in care am comunicat cu Sinan si cat de rapid a fost in a-mi rezolva problema, Cu siguranta urmatoare casca mi-o voi cumpara de la Ruse, mai ales ca mi-a aratat E1 care mi-a placut foarte mult. Ceilalti 3 dealeri Schuberth, din Romania, ii puteti gasi pe site-ul producatorului
  3. Si eu am tot modelul asta. Trecerea de la cele originale la astea a fost o binecuvantare. Atat pe asfalt cat si off. O singura precizare: daca am incaltaminte cu talpa cu un profil mai agresiv (ghete de munte) e posibil sa mi se agate in treacat talpa in "tepii" aia, insa nimic grav.
  4. Si eu in Bucuresti tot la Mototehnica merg. Deci +1 pentru ei
  5. *de pe Eu am reusit. Am fost cu cheia, a facut nenea copie (nu la ei ca nu stiam de ei atunci). Am scos cipul si l-am pus in locasul cheii noi si totul e ok
  6. Mi-am pus Continental TKC70. Sunt super incantat de ele. Aderenta extraordinara atat pe asfalt umed cat si pe uscat. Nu am observat zgomot deranjant sau vibratii (poate m-am calit cu Anakee3 ). Isi fac datoria onorabil si pe offroad (pietris uscat/umed, iarba, tarana) Am reusit sa urc si o carare prin padure in panta, cu putin chin ce-i drept, insa panta pe care un prieten cu un DRZ 400 a avut minime probleme.... deci DA. Comparandu-le cu TR91, de care am fost incantat, de TKC70 sunt si mai incantat.
  7. Am avut acu 2 sezoane Trailmax TR91 si sezonul trecut Anakee 3. Dintre cele 2 clar as alege Trailmax-ul. Anakee 3 pierdeau destul de des aderenta pe ud. Mi s-a intamplat sa ma prinda ploaia pe drum european iar in momentul in care trebuia sa depasesc si treceam peste dunga, fiind in accelerare, simteam cum imi pierde aderenta spatele, fapt pe care nu l-am simtit cand aveam Trailmaxul. In oras la fel, cu Anakee 3, mi-a fugit spatele in momentul in care am facut unele sensuri giratorii si asfaltul era ud, sau cand a trebuit sa plec de pe loc mai in forta. Cat despre offroad, parca mi s-au parut o idee mai ok Anakee-urile, insa nu indeajuns incat sa merite sacrificiul de pe asfalt. Mi-au mai spus unii ca Anakee-ul se incalzeste mai greu si se raceste mai usor, insa nu am astat sa verific. Daca nu ma hotaram sa incerc Scout-urile de la Heidenau, clar reveneam la Trailmax. Just my 2 cents.
  8. http://motorcycleinfo.calsci.com/Articles/MotorcyclistHelmets.html E mult de citit, insa pare un articol destul de bine documentat.
  9. Recomand si eu . Cand am stat 3 zile la Veliko, din 5 mese in oras 4 au fost aici. De departe cel mai bun local pe care l-am vazut.
  10. Caut oameni cu studii superioare sau in curs de obtinere, pentru a ocupa pozitii de QA Engineer in compania Ixia Communications (www.ixiacom.com) : Junior - cunostinte de retelistica (eventual ceva certificari si abilitatile de a le dovedi. Doar hartiile =0); Seriozitate si dorinta de a invata. Senior - cunostinte bune de scripting (python si/sau perl si/sau tcl) pentru testare automata – de asemenea, cunostiinte macar minime de networking Pentru mai multe detalii luati legatura cu Ruxandra Csutak la telefon: 07 patru doi 243357 sau email: rcsutak@ixiacom.com
  11. Posibil sa ma prindeti si pe mine pe drum. Am programat un drum Buc -Cluj -Buc sambata si duminica
  12. Prima poza m-a impresionat. Imi place la nebunie Cred ca de asta imi place cum arata )
  13. Mr.Sam

    Accident Mamaia

    . On Topic. Mai trebuie sange? Deabia pe 10 ma mai primesc astia sa donez.
  14. Instinctu e sa ma razbun in vreun fel sau altul. In ultima vreme incerc sa fiu mai practic: ce ma intereseaza? sa arat unui idiot ca e idiot? oricum nu pricepe. Sau sa ajung unde am de ajuns teafar si eventual enjoying the ride? Nu reusesc de fiecare data sa ma calmez, insa am ajuns sa cred ca e cel mai bine sa stii care iti e interesul
×
×
  • Create New...