-
Număr conținut
180 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1830
-
Numar Moto
lizing / de la primarie :D
-
Club
good ones
Informații profil
-
Motociclete detinute
D'alea cu 2 roti
-
Interests
a dont ghiv a fac
Vizitatori Recenți Profil
303 citiri profil
Serginio's Achievements
Newbie (1/14)
-
ali dreacu grade lasa ba omu sa-si faca blog la accidente, ce-ai cu el?
-
Nu maaa ce-i aia ?!? Ei sparg geamuri la masini , nu saluta scuteristii si ii dau tare pe verde il linie dreapta ca sunt motoristi...ei asa se cred ....noroc ca mai sunt alti tot ca ei care ii incurajaza... daca au verde si prioritate il au pe Dumnezeu prins de picior , nu-i mai darama nimik...ce , trebe sa se mai uite prin intersesctii , pe dupa dube si autobuze , sa anticipeze ?! nooo , asta-i frectie...las poate da unu in ei si sa aibe motiv sa sara la jugulara amaratului care nu avea cum sa-l vada sa-l stoarca de bani...aaa, si sa poasteze rpd pe forum !
-
very corect . . . unii stie , altii nu
-
IMHO ...Cand iei curba peste liniile de tramvai , ca si pe orice altfel de carosabil alunecos(piatra cubica , umed etc ) scoate corpul un pic in sens invers virajului ( ca la curse) impingandu-te usor in scarite cum zicea Akraptor, ca la supermoto,offroad..stiu ca e o mare problema cu multi cu "iesitu" de pe motor , dar d'aia mai dati si voi o tura din cand in cand pe amckart...iesitu asta te ajuta sa tii motoreta mai "sus" , dreapta. ATANTIE TOT coprul , degeaba dai c.uru daca nu duci si restu corpului... Ataca liniile de tramvai ,cand mergi paralel cu ele, tinand gazul CONSTANT , sau cu ambreiajul tras( io unu nu recomand pt ca daca viteza e prea mica o sa ai impresia de dezechilibrare si o sa accelerizi fastacit si pot rezulta multe belele).miscarea peste linie trebe sa fie ferma , ca si cum ai da cu pumnu-n masa...vezi daca ai loc , ai "sarit" si iti vezi de drum...nu incremeni ochii la linia de tramvai ca sigur o sa mergi pe ea mai mult...vizualizeaza locul unde vrei s-o sari si dai fara sa o mai analizezi mai incolo...grija la gropile intre carosabil si linii ca sunt f pacatoase...iti pot prinde roata intr-un mare fel ....singuru lucru care mai poate fi facut cand vezi ca intri in ea ...nervi de otel si gaz maxim... Sper sa va ajute pe cei care aveti probleme cu linile pacatoase si Bafta & Practice !
-
1. Unde ar mai fi farmecu sa schimbi calcatura la curse si sa te mozolesti tot ? 2. Cutiile si pinioanele de viteze sunt testate si configurate pe fiecare motor in parte ca sa dea tot ce poate mai bun pentru strada si chiar si curse...un sistem d'ala gen mai sus nu stiu cat de fiabil ar fi la enormele forte care se exercita asupra pinioanelor...
-
Deci cum arata bordu ala de busa...s-a dus dreacu tot!!!...Pt mine unu ala e criminal la propriu...ar trebui interzis ...nu te mai uiti inainte ca te uiti numai la bordu ala
-
Baiatu e ok , mobra sifonata. N-a fost vina lui clar si....cam aia e... Poa sa pastreze silentio pt ca stie ca s-ar umple mii de pagini de aberatii... A fost accidentu , motoristu e ok , se cunosc vinovatii , se platesc urmarile... Topic close
-
Va dati seama ca o s-o bage p'aia cu ...condusul preventiv si evitarea oricarui pericol...adik sa mergi cu 15 la ora... Ideea e ca nu numai noi ii injuram pe "stropijnitze" ci si conducatorii auto ... cum sa scoti tu frumusete de masina de la spalat unde-ai bagat mana-n buzunar dupa fo 30-50 (chiar si mai mult daca dai si-un polish) RON , ca pan la coltu strazii sa fie picatele....asta-i de OPC !!...pan se va trezi un baiat destept sa le arda o instanta mica si sa castige procesu...gen procesele alea in care dau vina pe servetele de la Mcdonald ca de la brobonele s-a iritat la bot si castiga vreo 5 mil de oiro... Da pan acolo....Sa-i ierte Dumnezeu pe bietii copii si sa ne fereasca si pe noi...
-
Un Gianelli care are si role in pachet costa vreo 450ron la Ciprian la service la Budapesta...se simte diferentza...mai mult nu am apucat sa tunez la el , dar fuge cam cu 70-75...dar cel mai bine se simte pe accel pana pe la vreo 50.... un site de tuning care descrie foarte multi pasi : http://www.rollertuningpage.de/thread.php?threadid=198588 traduceti in engleza cu un traducator online....
-
Sacale esti bine ma ???
-
Combinatie "perfecta": Motor + Nisip + Betoniera = Accident
topic a răspuns lui Serginio în IepurasulAtomicul Accidente
De doua ori !! -
Thoooooomass da tata lock aici ca iar se umple de aberatii.... a intrat cumva intr-o masina ?? Nu ...inseamna ca era safe !!! si ..parerea mea ca tot ce e posibil sa fi aterizat cu roata ushor stramba sa intre in voblaj puternic sau mai stiu io ce ghinion o fi avut...si nu neaparat trebuia sa fie in wheelie ci pur si simplu din gaz prea tare se poate salta fata fara sa iti dai seama...dar na , de unde sa stie ei...ei cad pe linia de tramvai....CUM plm sa cazi pe linia de tramvai ?!?!?!?!!? aaa era sa cad si io pe linia de tramvai numai ca am dat intr-o gropa care mi-a inghitit juma de roata fata...am avut bulan de la Dumnezeu...dar pe linie de tramvai dreapta sau poate uda ?!?...ma rog...dar se poate face o paralela La fel cum au cazut aia pe linia de tramvai din voblaj ..ca aia e intriga in general...ca baietii pun fran si in sec 2 motoru e pe jos aia e partea doua , la fel e si cu wheelieul...numai ca e altceva pe care ei nu-l pot perpece/intelege...etc si d'aia prefera sa dea cu pietre in loc sa scrie pe alt undeva...stiu io poate despre vomele alea de intuniri la care se simt ei asa bine si fooooarte safe cand trec descreiertaii aia rupti in gura de bauti cu rapciuga in blana la 3m de masa la care inghiti in sec ...aa scuze ala e cadru organizat :-s.... Concluzie: NU VA MAI DATI CU PAREREA DESPRE CE NU STITI !!!!!!!!!!!!!!! aveti habar 2 sec ce s-a intamplat acolo ?! ati fost martori ? ati vazut voi exact ce i s-a intamplat ?!..v-ati uitat la youtube l-ati vazut p'o roata si aia e...era un incompetent al fenomenului pe 2 roti...tipic voua
-
Dumnezeu sa-l ierte !! ...A fost o legenda...un pionier Condoleante familiei !! ( PS: Si lu ala cu selectia naturala...ii urez numai de bine...la cat mai multe voblaje...Ce facea cu masina ??! Facea minuni.... ca asa s-au organizat si la noi curse LEGALE de indemanare , liniutze saloane de tuning la care sa va fatzaiti voi mobrele sa va parcati in intrare sa va vada peezdele la care vi se-nnoada balele...AIA facea cu masina...pasiune la superlativ...sa tunezi o masina la maxim sa ii schimbi motorul sa muncesti zile in sir la o "bomba" cu care sa ingropi masini de zeci de mii de euro...aia pasiune nebuna...vaii...ati schimbat si voi o bujie la mobra si i-ati pus un pinion ...maaaree artaa iti trebe....AIA facea cu masina...si etc si etc...ca n-are rost sa imi mai tocesc minunatele-mi degete la niste aberatii ...
-
Examen...aia e solutia...un mini examen k sa poti circula...ev si un mini curs elementar....Las k e bun scuteru cand ramai fara permis , asa ca nu ar fi o treaba buna aia cu A1....sau sa faca permisu A1 ceva gen sa nu poata fi luat ci doar amandat pe el grav...
-
Si prin militari am vzt un accident cu scuter alaltaieri....un terminat de baietzas de cartier cu o coarda aferenta in spate pe scuter fara casti amandoi au intrat in fundul unei dacii break care franase la trecerea de pietoni...din fericire pt ei au ramas amandoi in picioare viteza fiind relativ mica...si io eram tot pe scuter si bineinteles ca n-am oprit , ca mi-era ca-i dadeam cap in cap...la cum aratau si fara scuter cred k ii dadeam cap in cap sau ev ii ceream un pret pt ea