Sari la conținut

Kidooz

Membru
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ceva mai sus
  • Motocicleta
    Honda CBR F3
  • Numar Moto
    1 din 2
  • Club
    Nici unu

Kidooz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Kidooz

    Accident CT - Mamaia

    OFF: Ma intorcea spre hotel dintr-un club din Mamaia impreuna cu fratele meu. Era vreo 7 dimineata. Ma uit stanga dreapta nimic incep sa traversez cu el beti cum eram noi pe trecere. Aud masina din dreapta ma uit si ma opresc. Omu incetineste. Am inceput sa inaintez in timp ce se oprea sa ne acorde prioritate. Cand s-a oprit nu m-am mai uitat sa vad ce sa intampla si deodata aud un mare BUM. Din instict l-am apucat pe fratele meu de mana si l-am tras. Masina oprita l-a lovit cu oglinda peste mana(omu nu avea piciorul pe frana si nici in viteza nu era). Nu imi explic nici acum cum am facut asta dar daca nu o faceam era o posibilitate mare ca fratele meu sa pateasca ceva grav. Un bou intr-un BEMVEU cu 2 femei beat mort nu s-a mai uitat ca ala din fata a oprit si l-a luat in plin. In fine politie scandal ca nu am vrut sa-l las asa pe nemernic. Ce am invatat din asta? BELITI OCHII cand traversati strada chiar daca sunteti pe trecerea de pietoni. ON: Dumnezeu sa-l odihneasca pe batranel iar pentru motociclist ................ sper ca e intr-un loc mai bun. Odata a gresit si a platit pretul suprem.
  2. Honda CBR F3 100-130 in afara orasului viteza de croaziera. Prin oras 60-100 depinde pe ce strazi sunt.
  3. Asfalt uscat, si sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Am si eu tot un F3 din 1998 luat acu 2 ani. L-am cumparat la 62.000 km si acu am aproape 76.000 km. Motor bun, nu m-a lasat niciodata pana acum si nu cred ca o sa o faca. Scopu meu e sa ajung la 100.000km cu el si dupa vedem ce facem
  4. Asta nu e reflex din pacate. Sa intrii cu 200 in intersectie tine de simtul de conservare. Chiar trebuie sa explic ca la prosti ce e ala un reflex si ce se invata din practica si ce din teorie. Cand intri cu 70km intr-o curba si iti iese ceva in fata sa stii cum sa eviti acel iti trebuie reflex ca nu ai timp sa gandesti. Sa mergi pe prima banda cu masini parcate pe dreapta si strazi latularnice stiind ca unu la volanul unei masini care iese nu are vizibilitate si trebuie sa iasa un pic cu botu masinii in strada iar tine de cat de duce capul. Sa franezi de la 80-90km/h la 0 in cel mai rapid si practic mod fara sa pierzi aderenta iti trebuie practica. Ti-am dat 4 exemple acu poate gelatina din cap o sa prelucreze informatia si isi da seama ce am vrut sa zic.
  5. On: Condoleante familei. Off: Nu inteleg cateva chestii. De ce trebuie sa va certati pe astfel de topicuri care la o adica sunt citite de catre familia baiatului, prieteni apropiati, oameni care l-au iubit. Aratati putin respect chiar daca in bibilica voastra stiti ca sunteti protejati de 4 pereti si un monitor. Asta nu va da dreptul moral de a arunca cu c..t unu in altul. Dupa care la fiecare accident vorbiti de detalii. Sa stiti voi tot ca sa invatati. Bun ce invatati? Inveti dinamica accidentului si ce poti sa faci sa-l eviti, dar de la teorie pana la practica e drum lung. Reflexele se dobandesc prin practica nu prin teorie. Sau mergeti in poligon angajati soferi si reproduceti live nefericirea ca sa puteti forma un oarecare reflex pentru fiecare situatie in parte? Daca puteti sa va formati reflexele doar pe teorie atunci bravo voua sunteti niste profesori si va rog dati-mi un PM cu numerele voastre de telefon sa ne intalnim ca sa va ating. Nu in fiecare zi poti atinge niste zei. Nu l-am cunoscut pe baiat, dar din pacate stiu cum e sa pierzi pe cineva drag. Asa ca din respect pentru el putina decenta indiferent daca a fost sau nu vinovat.
  6. Scuze de off topic: Acu un an un prieten de-al meu a avut un accident care s-a soldat cu moartea pasagerei. Acu 2 sapt s-au intalnit la politie pentru confirmarea expertizelor sau ceva in gen. Au fost facut 4 expertize. Una de catre conducatorul motorului (prietenul meu) una de cel care l-a lovit una de politie si una de catre sotul decedatei. Primele 3 expertize au iesit aproape la fel. Mici diferente de vietza intre 10-15km/h. Insa expertiza comandata de sotul victimei a iesit ca motorul avea o viteza de 360km/h fara far aprins, iar viteza masinii de 190km/h. Trageti voi concluziile. Vitezele scoase de celelalte 3 expertize sunt. Masina 45-50km/h , motorul 80-95km/h. Si este vorba de DN1 pe o zona unde limita este de 100 km/h. On: Sincere condoleante familiei , daca putem ajuta intr-un fel sau altul rog prietenii sa posteze pe forum.
  7. Condoleante familiei si sper din tot sufletu sa se trezeasca odata "organele" si sa inceapa sa-i bage in puscarie!
  8. Atat trebuia sa zic si eu dar din pacate am complicat lucrurile.
  9. Poate m-am uitat la profilul de FB a unui alt baiat dar din cate am vazut din linkul cu niste poze de la accident facute de un coleg (macabre si sincer nu au ce cauta pe un site de socializare) corpul este deformat cel putin coastele sunt toate rupte cu siguranta organele perforate. Nu sunt doctor, se inteleaga asta dar pozele sunt mai mult decat explicite. Este aiurea sa fac o astfel de remarca dar cum ai zis este la fel cum zic baietii care isi vand mobrele tavalite in ultimu hal. "Mobra a trecut printr-un accident, defecte optice majore, furca stramba, bord lipsa etc dar in rest e tipla" Imi pare rau ca murit un baiat tanar si nu vreau sa stiu ce e in sufletul parintilor, prietenilor apropiati, si tuturor care au tinut cu adevarat la el. Dar acu dupa accident ramaneti voi cei care ieseati cu el si il cosiderati prieten sa aibe o reputatie curata . Nu prea am stat sa citesc doar asa printre randuri, dar din cate am inteles nu avea permis? Nu vreau sa pornesc o discutie, si daca am inteles gresit imi cer scuze!!! Exista un filmulet care demonstreaza ca el nu avea ce sa faca si a murit "nevinovat", eu zic ca acel filmulet trebuie postat pana la un punct (exact inainte impactului) pe toate canalele. E doar parerea mea. Daca s-ar intampla vreodata sa patesc asa ceva si cineva sa filmeze as vrea sa fie pus peste tot sa vada toti inconstientii din trafic ca nu aveam custi care sa ne protejeze si poate asa 1 sofer realizeaza cu adevarat si este mai atent in trafic. Tot e ceva. Sa auzim numai de bine.
  10. Kidooz

    Primul meu accident !

    Imi pare bine ca esti ok si nu s-a intamplat nimic mai rau. Off: Unii dintre noi suntem cu capsa pusa asa ca daca ai putea sa ne zici si un numar de inmatriculare si modelul masinii poate stim sa ne ferim sau sa-i dam un pic de carne in trafic.
  11. Kidooz

    Masina lovita in parcare

    Cel mai bine e sa te duci la politie sa declari accidentul desi o sa fie futere maxima pe acolo. O sa stai ceva asa e garantat ( ca e o ora ca sunt 3 e timp pierdut). Nu cauta martori ca degeaba nu o sa vina nimeni cu tine sa isi piarda timpul aiurea. Vorbeste cu un prieten de-al tau sa vina martor cu tine asta e singura solutie. Ai destule informatii despre masina in felul asta se poate indentifica. Si a mai intrebat si Johnyebravo de unde ai vazut numarul? Daca l-ai vazut live de ce nu ai fugit dupa ea?
  12. Kidooz

    Accident Otopeni

    Incercati sa dati vina pe betivul lenes, pe faimosii stalpi, pe viteza (aici e un mare DACA), pe tipul motorului, si asa mai departe. Am incercat sa gadesc cat mai logic ce s-a putut intampla. Am foarte multe intrebari in cap despre dinamica accidentului. Ori am sarit peste desi am citit toate paginile ori dinaminca exacta a accidentului nu este cunoscuta absolut deloc si noi comentam sa ne aflam in treaba. Ce stim pana acu unu a traversat ilegal BUF si 3 morti. Accidentul s-a petrecut pe sensul spre Otopeni. Pietonul a traversat de pe stanga (sensul spre Bucuresti) si a avut timp sa sara parapetii sau pe dreapta? Pe ce banda a avut loc impactul avand in vedere ca sunt 3 benzi pe sens. Acu vin si intrebarile care sunt un pic irelevante dar in acelasi timp gandite in profunzime relevante. Pasagera stia sa stea pe motor cum sa se lase sa nu il incomodeze in caz ca trebuia sa faca o manevra de evitare. Daca ala s-a lasat pe dreapta si aia de frica pe stanga aia a fost. In fine sunt multe intrebari care o sa ramana fara raspuns zic eu si desi este o tragedie ca toate tragediile enumerate in sute de pagini pe acest forum, ajung la concluzia ca motociclistul putea evita accidentul daca era mai atent si stia 100% ca pasagera nu o sa-l incurce in caz de nevoie.
  13. Foarte aiurea ce s-a intamplat. Mergeau in coloana si cred ca de aia poate nu era foarte atent la daca ceva are putea sari in fata lui. Nu poate nimeni sa-l acuze a fost ginion curat. Fiarele se repara bine ca nu a patit ceva mai grav. Off: Cu mobra nu am avut incidente de fel, doar odata cand conduceam mi-a sarit un caine in fata aproape la fel cum a patit colegu. Bine ca mi-a ramas tiparit in cap ca in astfel de situatii nu franezi nu eviti, il lovesti.
  14. Ma rog ca cineva din USL sa accidenteze, nu grav, un motocilsit(ma ofer chiar eu). Sa sara si B1tv cu reportaje despre motociclisti si pericolele care ne pandesc in trafic.
×
×
  • Creează nouă...