Sari la conținut

bratulucian

Super Membru
  • Număr conținut

    442
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    honda cbr 600
  • Numar Moto
    vn30luc

Informații profil

  • Motociclete detinute
    cbr 125 ...cbr 600f
  • Interests
    vanzari!

bratulucian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. pritene eu cand am luat motorul in 2012..omul care mi.a vandut.o nici macar nu era proprietar...motorul avea numarul de italia buletinul italianului+carte si certificat,aici in tara am facut un act de vanzare cumparare intre mine si italian,desi nu era prezent a mers facut,dupa care in timp de 30de zile dupa inmatricularea motorului trebuia sa trimit numarul inapoi in italia,dar numai bine ca intermediarul nu a mai fost de gasit si am si acum numarul acasa...dar motorul este inamtriculat si cu toate actele in regula. eu cred ca daca intermediarul de la care cumperi are radierea facuta,trebuie sa iti dea un act de vanzare intre el si italian,iar u trebuie sa faci acelasi acte intre tine si intermediar pentru ca el este proprietar de drept acum,cu o copie dupa actul lui cu italianul,cu actul intre tine si intermediar+carte si certificat inmatriculezi motorul fara nici un fel de problema! se poate sa iti mai trebuiasca o copie dupa buetinul intermediarului si daca mai are si una dupa al italianului este si mai ok! multa bafta!
  2. )) eu am mers din vrancea pana la sighisoara si m.am intors pe intorsura buzaului si am crezut ca nu mai ajung acasa,si asta cu motocicleta nu scuter!sa zicem ca ajung ei la costinesti desi nu cred,dar la intoarcere cred ca vor da scuterele la fiare vechi si vor veni cu trenul....
  3. parerea mea e sa aveti o masina sa va insoteasca tot drumul......este destul de riscant sa pleci asa departe cu asemenea scutere!presupun ca mai mult de 18 ani nu aveti si ca drumul va poate incurca dstul de mult.daca aveti pe cineva care ar fi dispus sa va insoteasca cu o masina cred ca ar fi indicat sa ii faceti o propunere...din cate vad nu prea cunosti regulile de curculatie iar asta ar putea pune probleme foarte mari si chear un accident!oricum va doresc drum bun daca o sa plecati la drum
  4. daca te intereseaza iti pot face eu o oferta cu un motor complet modificat,tot scuterul este modificat dar nu are serie pe sasiu,am talon dar seria este stearsa,il am inmatriculat pe primarie la comuna!
  5. am un prieten cu un k 10 care a patit o chestie cu motorul dupa ce l.a scapat si l.a botit! din cauza unui senzor care este atasat pe capacul din dreapta al motorului nu vrea sa pornesca tot timpul.face exact ce ce am vazut in video...in schimb cand il impinge porneste imediat.presupun ca a ta nu o sa pornesca imediat daca incaerci sa o tragi cu o masina pentru ca a stat atata timp,dar ar fi bine de incercat!
  6. releul este de vina cu siguranta,am avut aceasta problema cu un f4.am cumparat si baterie noua iar in 2 luni a facuto prof. normal trebuie sa incarce intre 13,6 si 14,6.schimba releuil cumpara o baterie si ai rezolvat problema!
  7. nu e vorba ca atinge undeva,dar la mototcicleta cand ii schimbi dimensiunea,ii schimbi si ciclistica..si nu prea este ok.cauta ca vei gasi si anvelopa 110.
  8. bujia arata bine,iar il legatura cu uleiul in amsestec,este foarte ok,asta daca nu te deranjeaza ca scoate fum.Niciodata sa nu fii sigur pe pompa de ulei..adauga mereu putin ulei in amestec.te salut
  9. asta e doar un inceput...in scurt timp o sa stea pe dreapta...nu imi mai trebuie in viata mea.pe la 14,15 ani eram disperat dupa scutere,iar modelul asta abia aparea in romania.si mi.am luat unul cu 28 de mil.abia anul trecut am scapat de el,asta dupa ce am dat 30 de mil la diferiti mecanici,si nu au putut sa ii faca nimic,iar ultima solutie a ramas sa ii schimb mototrul cu ceva pe carburatie,i.am bagat motor de MC2 i.a, facut instalatia sa mearga (cost total 700de lei)dupa care l.am vandut cu 13 mil.) sfatul meu e sa scapi cat poti de repede de el si i.ati ceva pe carburatie.se umbla mult mai usor si e un motor simplu. poti sa schimbi 20 de injectoare si tot o sa faca figuri...eu iti dau un sfat,chear daca ai de pierdut 100..,200 de lei,scapa de el.
  10. pune o anvelopa cu marimea din carte, daca cea cu care ai inlocuito pe aia de asfalt e mai inalta si pe deasupra e si cu crampoane,bine inteles k iti atinge de lantul. s.a referit la latimea anvelopei.chear daca are crampoane tot aceeasi latime este.
  11. sincer nu am desfacut un dna pana acum...dar punei rezervorul,bagai benzina,iar cand incerci sa il pornesti pune man si infunda gura care intra in filtru de aier.In momentul acela el isi trage benzina fortat..nu trebuie infundat tot timpul cand tu incerci sa il pornesti,e imposibil sa nu porneasca daca motorul e in stare buna.daca e setul nou nu trebuie sa accelerezi decoc,pana in momentul cand el da sa porneasca,iar daca atunci cand da sa porneasca u il accelerezi si se opreste,nu il mai accelera...multa bafta
  12. mi se par mai ok cele dupa mobra mea,adica a mea a facut contact cu pamantul si a scapat doar cu o zgarietura de 5 cm. eu sper sa nu ai nevoie niciodata de ele!
  13. si nu cred k sunt chear asa stralucite aste pe care le.ai luat...eu am scapato pe a mea si s.a strambat ,dar nu a avut ce sa se intample,spre deosebire de ale tale,daca ai ghinion sa o scapi,o sa pocneasca si carena..
  14. din cate stiu eu,la f4 se pot pune doua felui,la unele trebuie gaurita carena ia altele se prind de cadru...eu am un model de crash care vine prins pe cadru.uitate in poza..ficare crash are doar un surub?
  15. nu ar trebui sa fie mare chestie,cu siguranta e din alimentare.verifica prima data supapa care iese din rezervor.se poate sa fie infundata...daca te pricepi incearca sa cureti carburatorul.daca nu te pricepi dute la un meseriasi,si de curiozitate punel sa iti masoare compresia,simtoma asta o mai intalnesti cand setul motor este praf!
×
×
  • Creează nouă...