Jump to content

StefanSC

Membru
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

About StefanSC

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    pieton
  1. Pacat ca au scos pachetul Rallye si l-au inlocuit cu penalul de HP (haur la maxim)...
  2. @silver arrow: Gigi ala ceh, are cont pe forum aici?
  3. @Silver Arrow: Eu plec de la premisa ca orice om poate invata si deprinde comportamente cu motivatie potrivita(de regula o combinatie de tip morcov si de tip bat). De asemenea, plec de la premisa ca nu trebuie sa iti pese de altii ca sa respecti niste reguli ale societatii, trebuie sa iti pese doar de tine si de buzunarul tau. Finalmente, cred ca dureaza sa inveti sau sa deprinzi anumite comportamente. Si mai plec de la premisa ca e mult mai usor sa obtii o schimbare punctuala decat doua sau trei sau patru. Asa ca daca am de ales intre pedepse si consecinte mai mari dar aplicate in
  4. In primul rand, odihneasca-se in pace si condoleante familiei daca vor citi acest topic. Nimeni nu merita sa sfarseasca asa. Am avut neplacerea sa trec pe acolo la scurt timp dupa ce venise politia si dirija traficul. Eu unul personal nu gasesc ce lectie sa invat din acest eveniment. Poate daca ar fi avut echipament complet, poate ar fi scapat...dar sunt prea multe necunoscute pentru a sti asta. Altfel, e un caz de ceasul rau/pisica neagra. Nu cred ca motociclistul a avut viteza foarte mare (traficul e destul de dens la acea ora in zona, trecerea de pietoni e aglomerata, si daunele mas
  5. La 1.70m inaltime DL650-ul si NC750X-ul sunt manevrabile pentru mine (nu ating cu toata talpa dar am suficient picior jos incat sa fiu sigur pe mine la stop si la viteze mici). La 1.77 nu ar trebui sa ai probleme cu ele. P.S: Uita-te si la o Honda Crosrunner daca bugetul permite.
  6. Bine spus in tot postul asta... as mai completa cu: Nu e vorba doar de denivelari si gropi, cat si masini parcate pe banda 1 sau riscul sa iti iasa cineva in fata de pe o straduta laterala (de exemplu, incearca sa mergi pe banda 1 pe soseaua Antiaeriana in Bucuresti... chiar daca asfaltul e bun si au luat masinile parcate pe ea, e imposibil sa nu iti iasa cineva cu jumate de masina in fata de pe o strada laterala...)
  7. Impresii de SMAEB: Mic. Mult mai mic decat cel din 2016 (ultimul la care am fost) care la randul lui a fost mai mic decat cel din 2014 (hmm, poate ca ar fi mai bine sa fie din doi in doi ani... apar motociclete noi mai multe in intervalul asta, scad si costurile expozantilor?) Aceasta 'micime' se traduce in primul rand la un grad de inghesuiala care, in afara de BMW/Yamaha respectiv Indian/Harley facea greu sa te misti de colo colo. Pentru mine unul, targul de anul acesta a avut ca utilitate sa imi fac o idee despre cateva motociclete care ma intereseaza, sa micsorez lista pentru urma
  8. Pai atunci haideti sa pornim sa strangem semnaturi pentru interzicerea motocicletelor pe drumul public, daca fun-ul e doar pe circuit si pe legheleu. Ca nu suntem o tara in care sa fie nevoie de motocicleta ca mijloc de transport (e.g: India). Asa dam mai putin cu RIP-ul, creste cererea de circuite... Cred ca toata lumea are de castigat. @Silver Arrow: 2) Ai inteles gresit. Uneori esti fortat sa incalci reguli pentru a putea merge mai departe... sau nu ai depasit niciodata pe linie continua pentru ca unul se oprise pe avarii sa isi ia tigari? 3) Ar fi frumos sa fim toti impersonali,
  9. Si atunci unde e fun-ul in a merge cu motocicleta? Unde e adrenalina? Si ce te faci cand restul nu respecta regulile de circulatie, doar tu le respecti? Nu iti creste asta riscul de incident/accident? Si sper ca realizezi ca poti sa respecti toate regulile de circulatie si sa ajungi vinovat moral de un eveniment in trafic... (nu se pedepseste, desi poate ar trebui...)
  10. A) Folosind gasitorul profesional de biciclete In desert... adecvata .
  11. Ca sa il citez pe Confucius: "Daca ii impingi cu suficienta forta, porcii vor zbura. Asta nu inseamna ca e o idee buna!"
  12. @DrDre: E un adagiu care spune ceva de genul : "Sistemele de siguranta ale masinilor functioneaza cel mai bine atunci cand conduci ca si cum nu le-ai avea." Cred ca putem extinde asta si la motociclete. Acum, sistemele de siguranta nu sunt un alfa si omega in alegerea unei motociclete (daca am fi atat de paranoici in legatura cu siguranta, ne-am face simulator moto cu VR in garaj si am sta acasa). Cand am zis de VStrom 1000, m-am gandit la mai multe aspecte cu care vine acesta fata de 650: motorul mai mare si mai puternic, suspensiile ajustabile -si foarte laudate de mass-media , n
  13. De acord, e o diferenta mare in materie de bani intre cele doua. Intra niste plimbari frumoase in aia 4000 de euro. In acelasi timp, experientele mele ma fac sa imi doresc ca urmatoarea motocicleta sa aiba pe cat posibil cornering-ABS. Iar Strom-ul de 1000 il are. Sper doar sa functioneze la fel ca cel de pe KTM-uri:
  14. Daca as face mai mult spre partea de "enduro", as lua un F800GS sh (cred ca gasesti ceva decent si in mintile lui in jur de 8000 euro). Daca as face mai mult spre partea de "touring", as incerca sa strang mai multi bani si as lua un V-Strom 1000 XT.
  15. Dpmdv, de nou, best buy ca aparat de vacanta e asta: http://www.f64.ro/olympus-om-d-e-m10-mark-ii-kit-12-50-mm-negru.html . Daca ii mai scade pretul (ma astept sa ajunga la ~2000 de lei in cateva luni): http://www.f64.ro/panasonic-dmc-gx80-kit-lumix-g-vario-12-32mm-f-3-5-5-6-asph-mega-o-i-s-negru.html e o alegere si mai faina. Insa optiunea pe care as merge acum, ar fi: https://www.olx.ro/oferte/q-canon-100D/ si adaugi un: http://www.f64.ro/canon-ef-s-10-18mm-f-4-5-5-6-is-stm.html. si un: http://www.f64.ro/canon-ef-s-24mm-f-2-8-stm.html.
×
×
  • Create New...