Sari la conținut

GeekRider

Membru
  • Număr conținut

    73
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    caut...
  • Numar Moto
    GL-XX-GUN
  • Club
    Egoiștii cu monopost

Informații profil

  • Motociclete detinute
    YZF 600R Thundercat, GSXR 600 K4, CBR 600RR 2008
  • Interests
    Family; geek stuff (Objective-C, WP, PHP, CSS, HTML5)

GeekRider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vă propun să citiți un articol pe care l-am scris exact cu o săptămână înainte de a fi accidentat de un conducător auto categ. B. Enjoy și luați aminte... https://motociclist.wordpress.com/2013/07/08/libertate/ Ride safe! Asfalt uscat!
  2. Frumos din partea ta, Bogdane, că ai deschis topicul ăsta despre Cătălin. A fost un băiat deosebit, foarte liniștit și mai ales altruist, din păcate plecat prea devreme dintre noi Nu cred că există om cu care să fi venit în contact și să nu îl fi apreciat. Îi plăcea să ajute pe oricine, bineînțeles că m-a ajutat și pe mine în mai multe situații. Pentru cei care l-au cunoscut, dar mai ales pentru voi, toți cei care nu l-ați cunoscut, atașez o fotografie cu el. Găsiți un clip cu Cătălin interpretând vocal și la chitară "Am nevoie de tine" (Direcția 5) aici.
  3. Foarte nasol omule, îmi pare rău pt. ce ai pățit, dar în același timp mă bucur că ai scăpat relativ ușor. Părerea mea e să faci tot posibilul și să intri în posesia secvențelor video cu accidentul. În plus, după cum au mai zis și alții, nu te baza pe faptul că celălalt și-a recunoscut vinovăția, o declarație se poate schimba cât ai clipi, mai ales considerând că a avut ore bune la dispoziție, în care, mai mult ca sigur, s-a sfătuit cu rude, prieteni, cine știe, poate chiar vreun avocat sau polițist. Legea lasă loc la interpretări, mai bine ia-ți măsuri de siguranță decât să rămâi cu paguba. E lăudabil că ai vrut să faci un bine, dar asigură-te că în urma binelui nu rămâi tu cu răul. În altă ordine de idei, nu vreau să fiu răutăcios, dar sper că ai tras niște învățăminte din evenimentul ăsta. Echipamentul chiar ajută. Nu-i așa că evitai tatuajele dacă erai echipat corespunzător?
  4. Are you fck!n' kidding me?!? Tare aș vrea să te văd eu oprind înainte de a face un schimb de priviri face-to-face cu calul ăla! E plin forumul de keyboard bikers, a.k.a. analiști pe principiul vitejiei de după război, dammit! Pentru cultura ta generală, distanța totală de oprire a unui vehicul (în cazul de față un FZ6) depinde de 4 factori: Timp de percepție - om. Mai precis, timpul în care ochiul percepe pericolul și trimite impulsul către centrii nervoși din creier, care, la rândul lui, sesizează pericolul. De la om la om, timpul de percepție poate varia între 0,25 - 0,5 secunde. Timp de reacție - om. Odată ce pericolul a fost sesizat, creierul trimite impulsuri nervoase către membrul sau membrele (mână, picior) care urmează să acționeze sistemul/sistemele de frânare al vehiculului. Timpul de reacție, diferit la persoane diferite, variază între 0,25 - 0,75 secunde. Timp de reacție - vehicul. Frâna/frânele au fost acționate. Asta nu înseamnă că sistemul începe să frâneze instantaneu! Trebuie luate în considerare întârzieri chiar și de 0,6 - 0,8 secunde cauzate de: jocul liber al manetei/pedalei de frână, proprietățile hidraulice ale lichidului de frână, uzura plăcuțelor de frână, distanța dintre ele și disc(uri). Capabilitate de frânare - vehicul. Depinde de o mulțime de variabile: tipul sistemului de frânare, materialul plăcuțelor de frână, presiunea în pneuri, suprafața de contact a pneurilor, aderența lor, greutatea totală a vehiculului, reglajele suspensiei, coeficientul de frecare cu partea carosabilă, viteza și direcția vântului, înclinația drumului, granulația/netezimea părții carosabile, tehnica de frânare aplicată de conducătorul vehiculului. Primii 2 sunt factori umani, deci vor fi influențați de: gradul de oboseală, alcool, nivel de concentrare. Nu sunt rare situațiile când timpul de percepție și cel de reacție însumează 3 - 4 secunde. Niște secunde care la 100 Km/h fac vehiculul să parcurgă între 84 - 110 m înainte de a interveni factorul 3 (timpul de reacție al vehiculului). Ca o paranteză, știai că la o viteză dublă, distanța de frânare se mărește de 4 ori? Având în vedere atât de multe variabile, pe ce calcule te bazezi tu când susții cu atât de multă convingere prostiile alea? Go home, geo_x. You're drunk. Hekate, îmi pare rău că totuși plimbarea s-a terminat nasol. Sper că ești bine. Mobra se repară, tu să fii OK, asta-i mai important! LE: Ce coincidență... Hekate - crossroads...
  5. Nice toy! Asfalt aderent!
  6. Însănătoșire grabnică și cât mai ușoară, Adrian! Referitor la opiniile mai mult sau mai puțin ”experte” ale unora, nu le băga în seamă. Cum bine a zis cineva mai devreme, câinii latră, caravana trece! Keep a positive attitude, ajută incredibil de mult la vindecare! Îți vorbesc din propria experiență Ca o paranteză, detectoarele de metale de la aeroporturi/instituții judecătorești etc. nu ”intră în modul panică” dacă tijele/șuruburile etc. sunt dintr-un material care nu modifică câmpul electromagnetic emis de detectoare. Spre exemplu, eu am două șuruburi de aprox. 4 - 5 cm lungime și 5 - 6 mm diametru în piciorul drept, zona maleolei interioare, știu sigur că sunt din titan. Am trecut de mai multe ori prin detectoare la aeroporturi și de câteva ori la intrarea în clădirea Palatului Justiției Galați fără să se declanșeze vreo alarmă. E posibil să greșesc, șuruburile mele poate sunt prea mici etc. oricum chirurgul care te-a operat ar trebui să știe cu siguranță în cazul tău. Anyway, ZaiR are dreptate, organismul nu are cum să nu sufere modificări locale pe termen lung (din alea nu tocmai bune) dacă alegi să rămâi pe viață cu așa o tijă. Again, întreabă medicul despre dezavantaje. Întreabă-l și dacă ai voie să faci RMN cât timp ai metalele în tine. Just a thought În orice caz, stay positive!
  7. Îmi pare rău că ai căzut și că te-ai accidentat, dar în același timp mă bucur că ești OK (relativ, dar tot OK se cheamă). Să te tăvălești 80 m e genul de experiență prin care am trecut și eu așa că înțeleg perfect cum te simți. Like... born again. Get well soon and stay safe!
  8. Mă bucur că a scăpat. Încă un caz în care, probabil, echipamentul a făcut diferența.
  9. Damn, să sperăm că riderul e OK...
  10. Să îți ajute Dumnezeu să te faci bine repede!
  11. Însănătoșire grabnică și mai ales recuperare rapidă motociclistei!
  12. Nu mă înțelege greșit, sunt la fel de revoltat ca și tine de inconștiența babuinului mononeuronic aflat la volanul macaralei, el e principalul vinovat și nu o să regret nicio clipă dacă devine pușcăriant. Ai ucis, plătește, nene! Asta totuși n-are nicio legătură cu faptul că noi, motocicliștii, trebuie să conștientizăm tot timpul că nu suntem văzuți/respectați în trafic și suntem de mii de ori mai vulnerabili decât conservarii & co (ține cont de faptul că, pe lângă motociclist, eu sunt și conservar) și dacă ținem la viața și la sănătatea noastră, trebuie să ne străduim să nu greșim. De cele mai multe ori reușim, dar uneori pasiunea noastră pentru stilul de viață pe 2 roți e mai puternică decât instinctul de conservare. Combină momentele alea cu factorii cu potențial ucigaș de tip dorel; rezultă lacrimi și regrete eterne. Păcat...
  13. Și totuși, mai bine previi decât să combați, nu? Aș spune multe și aș aduce o infinitate de argumente care să-mi susțină afirmațiile, dar cred că e suficient să zic că un dram de conduită preventivă are mari șanse să-ți salveze bugetul, sau, culmea, chiar viața.
  14. Noapte, viteză, asfalt rece, dorel (cu d mic) absolut iresponsabil și posibil "afumat". Ca în prea multe alte cazuri similare, combinația de circumstanțe s-a dovedit a fi letală. Am spus-o și am s-o repet de 1000 de ori: căscați ochii ca să nu dați o mână de ajutor nenorocirii! A mia oară, sper că cei ce se simt cu musca pe căciulă să tragă concluziile necesare. Neatenția altora o plătești cu viața ta. As known as... mori cu prioritate. Ce impotanță mai are că vinovatul se abține să nu râdă? Are vreo relevanță dacă ajunge sau nu după gratii? O viață a fost curmată și asta nu se mai poate repara. Alte vieți au fost schimbate pentru totdeauna - viețile celor pentru care Adi însemna ceva. Familie, prieteni, colegi. Conduceți prudent, dar mai ales responsabil. Altfel, veți ajunge o cifră într-o statistică și vi se va dedica un topic pe forum. Cel mai trist e, însă, că veți schimba și voi viețile altora. Dumnezeu să-l ierte pe Adi, să-l odihnească în pace și să dea putere familiei să îndure nenorocirea ce s-a abătut asupra lor.
×
×
  • Creează nouă...