Sari la conținut

patraullea

Membru
  • Număr conținut

    63
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Yahoo
    patraullea@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Honda Transalp XL600V

Vizitatori Recenți Profil

890 citiri profil

patraullea's Achievements

  1. Am plecat in tura, poveste lunga.. dupa Strategica am mers mai departe pe TET, astazi am ajuns in Orsova; mergem mai departe pe TET spre Nord Strategica si TET 2-6.09 - Una-i planul, alta-i viata Ziua 1 - Bucuresti - Brezoi - V. Macesului - Strategica Urcarea in Strategica a avut cateva pasaje dificile, mai tehnice decat in anii trecuti, cu sleauri mari, pamant alunecos pe alocuri, ca urmare a ploilor si a parcurgerii de catre masini. Un ceh cu un 4x4 facea cale intoarsa inaintea primului pasaj dificil, mai departe un austriac cu un Subaru Forester vroia sa se intoarca de asemenea. Din cauza greutatii, am dat jos cutiile si am urcat relativ usor fara greutatea bagajelor. Am coborat dupa cutii, le-am luat vreo 100 de m dar pana la urma m-a ajutat austriacul care a reusit sa urce cu Subaru pe un drum de bypass, mai inclinat dar fara sleauri. Am reinstalat cutiile si am mers mai departe. Pe drum m-am mai instersectat cu motociclisti printre care si un polonez cu un Tenere 700; l-am atentionat ca urmeaza o coborare mai tehnica, omul modest cu putina engleza - no problem, slowly, slowly, Good luck si la drum. In general a fost ceata si burnita pana am iesit in Transalpina. Am coborat la Obarsia Lotrului si m-am intors in Ciunget sa caut un loc de campare. Pe stanga langa un rau, un motociclist care campase imi face cu mana, m-am apropiat, era polonezul de mai devreme, facem cunostinta, il cheama Marek, un om jos palaria, a venit pentru TET, anul trecut a facut partea nordica acum continua pe restul; suna ok, pentru a doua zi traseu comun spre L. Petrimanu si pana in Transalpina. Am campat alaturi. Bere, povesti. Ziua 2 Ciunget - L. Petrimanu - Curmatura Oltetului - Cheile Oltetului - Polovragi - Runcu - Cheile Sohodolului - Campul lui Neag Aici planul meu de 2 zile jumate s-a schimbat; prin Transcindrel, care e tot parte din TET mai fusesem, si in loc sa merg din nou, mai ales solo, am zis ca e mai interesant sa merg mai departe pe TET spre Vest, unde nu mai fusesem, cu colegul din Polonia. Pe Cheile Sohodolului ne-a plouat torential. Eu pentru 2 zile jumate dupa forecast n-am vazut ploi asa ca fara chestii de ploaie am fost ciuciulete in mai putin de 10 min cu toate membranele din geaca ci cizme.. ceva mai in fata am depasit o familie de indieni cu o masina electrica care vroiau sa ajunga la Uricani. Foarte politicosi, vorbeau amandoi impecabil romaneste. Nu aveau decat GPS-ul de la masina, dar care nu continea drumul. Le-am dat sa faca o poza dupa trackul nostru, noi ne-am ratacit putin o data sper ca au reusit sa o scoata la capat. Pentru ca tot ploua usor si era frig, ne-am cazat la Complex Turistic Cheile Butii, in Campul lui Neag. Pe seara ne-am uitat la Bear Grylls si am concluzionat ca e fake. Mai departe “F…ck Bear Grylls” a devenit motto-ul turei )). Mic dejun regesc a doua zi dimineata. Ziua 3. De la Campul lui Neag drumul mai continua pe un asfalt impecabil, cu benzi late, aspect de DN, la un moment dat se termina brusc si da o da in offroad de zici ca ai trecut printr-o gaura neagra. Foarte fain, prin padure si mai incolo parea interminabil pe dreapta lacului de acumulare Cerna, pana la baraj. Drumul de la baraj pana in Cerna Sat e un asfalt de mai bine n-ar fi, plin de gropi ca un camp bombardat. Ne-am intalnit cu un grup de polonezi care urcau - doua Africa Twin, o Yamaha Tracer si … si … o Hayabusa ))) yeap, o Hayabusa. Pe TET, cei trei cu cutii, echipati ADV, tipul cu Hayabusa cu ceva geanta pe spate. “Hayabusaaaaaaaaa” a devenit al doilea motto al turei cand dadeam de pasaje mai accidentate. Coborarea pana la Godeanu e super faina, pe un drum ingust de asfalt. Pentru alimentare a trebuit sa coboram pana la Baia de arama unde am gasit un Petrom inchis temporar in urma unui control ANAF; mare noroc, s-a terminat controlul cat stateam in statie sa ne dumirim. Am mancat de pranz la un fast food. Am urcat inapoi spre Godeanu, am reintrat in traseu. Am campat undeva pe langa raul Bahna inainte de localitatea Negrusa. Carnati la foc, bere, povesti. Ziua 4. Am mers pana la Orsova, am mancat de pranz, am continuat pe traseu teoretic inchis (exploatare forestiera). Am iesit la morile de apa de la Eftimie Murgu. Mai departe de la Barz am reintrat pe offroad, in scurt timp la mine a cedat camera fata, intr-un loc unde avusese un petec. Mare avantaj cricul central in astfel de situatii. Am inlocuit camera si am mers mai departe, am campat sus pe dealuri intr-un loc fantastic de frumos, cu sure de paie si vedere de sus in aproape toate directiile; am asistat si prima oara la un rasarit de luna fix peste varful unui deal. Bagat un gratar pe grill cu berile de rigoare. Ziua 5. Mai departe prin Sasca Romana unde am facut pauza de cafele. Am ajuns la punctul terminus, la granita cu Serbia putin dupa pranz. Best Trip !! Salutari, fiecare in directia lui, pentru mine 500 + km pana acasa, am ajuns aseara pe la 9. Si uite asa dintr-o tura planuita de doua zile jumate, solo, a iesit o frumoasa drumetie in 2 de 5 zile in care am facut si o buna parte din TET. Asa ca sa deschida pofta pentru parcurs restul intr-o tura viitoare. Motoreta e o Honda Transalp 600, am avut anvelope Metzeler Tourance (am la ea si anvelope de Off dar nu le-am montat, nefiind prevazut un traseu extins pe TET); in afara de cateva locuri mai noroioase unde am dansat nitel, nu am avut probleme; totusi, daca planul e TET pe mai multe zile, trebuie anvelope corespunzatoare. Haine de ploaie pe viitor intotdeauna de avut, vremea sus pe munte e imprevizibila. Ceva ce am neglijat - tratament regulat de impermeabilizare la cizmele de piele, toate membranele alea cu tex in coada sunt o poveste frumoasa… E bine sa stii sa faci o pana la o anvelopa cu camera, sa ai sculele si accesoriile necesare. Camere de rezerva sunt musai intr-o astfel de iesire. Un cric central si un compresor fac operatiunea mult mai usoara. Din fericire nu a lipsit nimic (camera a avut colegul caruia i-am ramas recunoscator). Am exersat acasa schimbul de anvelope, recomand puternic sa faceti acest exercitiu, nu e chiar usor dar daca ai ce trebuie si urmezi pasii o scoti la capat. Pozele impartite pe zile se gasesc pe profilul de facebook, ca sa nu incarc serverul aici https://www.facebook.com/patraullea gata, am ajuns acasa am postat mai jos relatarea turei
  2. Bai, stai, ca nu ma duc singur, sunt ursi pe trans-urile astea :)) se mai baga cineva? o-m vedea noi care fuge mai repede pe urma :)))
  3. Salutare, Cineva interesat de o iesire ADV week asta - Strategica - Transalpina - Transcindrel? Plecare vineri dupa-amiaza, Bucuresti - Brezoi - Ciungetu - inoptat la cort la un camping in Ciungetu sau mai in natura Sambata - Strategica, cu urcare prin V. Macesului, Transalpina spre Nord, intrare pe Transcindrel, inoptat la cort undeva in zona Duminica - Transcindrel - Raul Sadului - Talmaciu - Brezoi - Bucuresti Eu sunt cu o Honda Transalp
  4. Salutare, Week-endul asta as vrea sa merg pe Curmatura Malitei. Se anunta ploaie sambata asa ca planul e: mers de sambata dupa-amiaza, cazare undeva la o pensiune in Slatina si plecat pe traseu duminica dimineata. Desi a ploua mult si pe acolo, traseul e pietros si merge si pe umed. Nu stiu daca mai e zapada sus, dar o sa aflam singuri E nevoie de moto cu anvelope macar 50-50, un pic de experienta pe off si rezistenta la suparare, sunt ceva pietre si zone mai accidentate pe acolo, nu o sa iesim cu ele curate Eu vin din Bolintin Deal (km23 pe A1) cu o Suzuki DRZ 400e pe o remorca (din pacate nu pot lua si alt motor, remorca nu e dedicata moto). Daca mai este cineva interesat, dati de stire
  5. Traseu - pe malul Argesului intre 1 Decembrie si Dunare Daca este cineva interesat, dati de stire. Recomandat anvelope cramponate, izmene imblanite si ochelari de soare update: Iesiram si fu misto DSCN8169.MOV DSCN8174.mp4
  6. Curmatura Malitei nu mai este practicabila anul asta, de la 1500 m este zapada. pozele sunt de vinerea asta
  7. update - am facut tura. - intrarea dinspre Comarnic (conf. varianta mai veche a TET) se inchide intr-o exploatare forestiera, mai departe spre drumul de Moroieni urcarea este drum de TAF, inpracticabil pe vremea asta, multe noroaie; si daca ar fi uscat cred ca ar merge doar cu motoare usoare - accesul spre Leaota dinspre Valea Badenilor este blocat undeva pe la jumatatea traseului de o bariera inchisa - mare parte din TET-ul in varianta noua asa cum e pe site-ul oficial este pe asfalt, si la momentul asta cu ce noroaie sunt sau zapada in zonele de altitudine nu s-ar putea face varianta veche - desi in ziua 2 m-a plouat incontinuu cam 6 ore peisajele de toamna cu drumuri tapetate cu frunzis ruginiu au compensat frigul si disconfortul - surprinzator de frumos drumul dintre Boteni si Matau (zona Campulung) - Curmatura Malitei este impracticabila, de la 1500m este zapada
  8. Salutare, Saptamana aceasta, cel mai probabil intre joi si sambata, as vrea sa fac segmentul de TET intre Comarnic (sau Sinaia cum e pe varianta noua) si Baraj Rausor. Sambata dupa-masa trebuie sa fiu in Arefu. E cineva interesat sa se alature? o sa revin si cu detalii de track. Am Honda Transalp 600 si urmeaza sa montez anvelope cramponate. am amanat tura pentru saptamana viitoare adica intre 29-31.10. Atasez track-ul pentru segmentul propus conform TET nou: https://www.bikemap.net/en/r/7597225/#8.49/45.1685/25.3417
  9. Salutari si multumiri tuturor care au contribuit cu informatii constructive pe acest topic ! Am citit cu mult interes chiar daca startul discutiei e foarte vechi. Am avut dilema similara; m-am hotarat la Michelin Anakee Wild pe fata si E09 pe spate pentru un Transalp 600, am comandat, astept sa vina si sa le pun la treaba. Drumuri bune tuturor!
  10. am deja in plan ceva mai cramponat mersi de sugestii; inclin spre anakee wild fata si E09 spate; ref. rimlock - in cazul meu Transalp 600 nu e f puternic, am camere, nu prea cobor sub 1.2 bar si nu trag tare; deci nu as pune; sper sa se potriveasca calculele si sa nu am surprize
  11. sambata trecuta am fost cu telegondola sus si un pic plimbare pe creasta la picior, era full de biciclisti care faceau downhill, chiar ma intrebam cum e pe unde coboara ei, spuneau ca dureaza cam 15 min o coborare de urcat pe unde am coborat marti e apetisant dar las sa mai treaca suferintele si sa fie mai uscat ceea ce anul asta nu cred, asadar ramane ptr. sezonul urmator
×
×
  • Creează nouă...