Sari la conținut

Anvelope Mitas E-07 Sau E-09?


Postări Recomandate

Am un DR650 si vreau sa-i schimb cauciucurile...Am inteles ca Mitas sint bune, dar nu stiu ce profil sa aleg...07 sau 09? Eu merg mai mult pe sosea si nu fac multi km pe an, dar cind o voi lua pe munte vreau sa ma ajute cauciucurile pentru ca vaca mea e grea si nu ma tin grisinele...Am in cap un drum la Babele si o Transalpina...stiu ca traseele nu sint de cross, dar o sa am nevoie de aderenta...Cer ajutorul celor care au facut drumuri asemanatoare, ce cauciucuri au folosit si daca voi reusi sa trec cu DR-ul pe traseele mentionate...Daca stiti de unde pot cumpara mai ieftin si eventual montaj, mi-ar fi de ajutor...

 

Si cine are de gind sa faca traseele astea sa-mi spuna si mie ca sint interesat...

 

Aici aveti profilele: E-07 si E-09:

 

Am cautat pe forum despre cauciucuri dar nu am gasit nimic satisfacator deaceea va cer voua ajutorul,

 

va multumesc anticipat...

 

 

post-7547-1152691303_thumb.jpgpost-7547-1152691335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut si de-alea si de-alea. daca mergi mai mult pe sosea ia E07. pana la Babele si pe transalpina merge si cu astea.

Mie mi-au placut mai mult E09 pentru ca ma bagam pe drumuri nasoale si acolo te ajuta mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat ieri o pereche de Mitas E07 de la ChemTraders (in curte la Marmosim, la intersectia Trafic Greu cu 13 Septembrie) cu 320RON

eu stiu ca E07 e de compromis intre strada si softenduro (aicea zic doar ce am auzit ca nu m-am dat inca cu ele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e sa alegi E-09 te ajuta mult mai mult pe drumurile pe vrei tu sa mergi..la babele..atat ca pe asfalt o sa te cam scuture putin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ca ati raspuns asa de repede, am sa iau in consideratie sfaturile voastre.Inca o intrebare ar fi cum se comporta E09 pe asfalt, mi-ati spus ca "scutura" , dar la frinare si pe curbe cum e? Dar cit de repede se uzeaza pe asfalt?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ca ati raspuns asa de repede, am sa iau in consideratie sfaturile voastre.Inca o intrebare ar fi cum se comporta E09 pe asfalt, mi-ati spus ca "scutura" , dar la frinare si pe curbe cum e? Dar cit de repede se uzeaza pe asfalt?...

avand in vedere ca sunt cramponate caramelel alea se duc destul de repede. asa ca mai mult de 4000 de km nu cred as te tine. Mai e apoi si modul in care te dai tu pe strada. Eu unu am preferat un E-07 pe DR meu si acum caut sa imi iau al doilea set de roti pe care sa pun cauciucuri de cros. In general compromisul nu e bun la niimc. Ori iei cros ori iei stradal. Cu cele mixt te minti si pe asfalt ca ai aderenta si pe teren ca te poti misca.

Parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='MacLeod'

In general compromisul nu e bun la niimc. Ori iei cros ori iei stradal. Cu cele mixt te minti si pe asfalt ca ai aderenta si pe teren ca te poti misca.

Parerea mea

 

 

Stiu ca nu le pot avea pe toate, dar pentru ca nu-mi permit doua rinduri de roti on/off road, trebuie sa fac un compromis...4000km nu cred ca-i fac intr-un an asa ca m-ar satisface E09, dar mi-e frica sa nu ma trinteasca vaca pe asfalt ud sau intr-o curba...asta era dilema...

 

Mai astept pareri... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am E07 de 2000 de km si abia se cunoaste ca sunt uzate, E09 nu am incercat dar din ce am auzit ca se tocesc repede tin aproximativ un sezon. Pt strada , gropile din Romania E07 cred ca sunt suficient de bune, un compromis ideal doar nu mergi la competitii, pt uz normal sunt ffff bune.

 

Poti frana mult mai bine pe nisip, ud decat cu alea de strada in + atenueaz bine si gropile.

 

PS. La Babele am mers eu anul trecut cu pasager si am avut slikuri asa ca nu-ti face problema pe acest traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am E07 pe vaca (Africa Twin) si pe asfalt curat uscat sau ud ma cam limiteaza, pe uscat cand o inclin pe ultimele crampoane fuge de poponeata , la franare puternica fata rupe cam usor aderenta, din fericire ma avertizeaza suficient inainte cu un scartait groaznic :crack: iar pe ud :disappointed:

 

Situatia se rastoarna cand vine vorba de forestier/ceva iarba/un noroias mai de bun simt , sarit gropi in bucuresti etc, acolo imi dau seama de ce am fugit de cauciucuri "normale" , vaca mai poate fi cat de cat tinuta la verticala.

Totusi, pentru un 650 mono sunt f bune, nu iti mai pun asa probleme pe asfalt.( la mine frana dublu disc si 240 kile de motocicleta cer ceva aderenta pe care E07 nu o gaseste :sick: )

 

E09 nu recomand pentru o folosire preponderent asfalt, pe langa instabilitate le mai si mananci repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E 09. Dupa ce te obisnuiesti e chiar misto,eu tocmai am facut 1600 km in 7-8zile cu Mitas C09 pe fata si pe spate cu un Michelin Desert.Am mers si sosea si teren.

 

Mie unu imi era frica de cramponat pe fata ,da e chiar misto si tine.Si pe ud,daca nu faci pe nebunu e OK..

Asa ca la 4000km ai tai pe an eu zic sa mergi pe E-09.

 

Eu unu am un pic mai mult de 6000km cu Dr-ul meu din martie si pana acum,ultimii 1600 cu C-09 pe fata.

Urmatoarele gume la mine vor fi C-17 pe fata si C-02 pe spate(Mitas).

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei mai mult pe sosea e mai bun E07 e de asemena bun si pe piatra sau teren mai tare insa e dezastru pe iarba sau noroi ca se incarca imediat tre sa dai ture ca sa se descarce altfel esti ca si cu slicuri. merge f bine spre Babele si pe Transalpina chiar si pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei mai mult pe sosea e mai bun E07 e de asemena bun si pe piatra sau teren mai tare insa e dezastru pe iarba sau noroi ca se incarca imediat tre sa dai ture ca sa se descarce altfel esti ca si cu slicuri. merge f bine spre Babele si pe Transalpina chiar si pe ploaie.

 

 

foarte corect!

eu am si am patit-o pe iarba cand pamantul era suprasaturat de apa.....s-au umplut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarit...am sa-mi iau 09 pina la urma...stiu ca se uzeaza mai repede pe asfalt, dar ma vor ajuta cind asfaltul se va termina...si la citi km fac eu pe an merita...

 

Daca stiti vreun magazin mai ieftin mi-ar fi de folos...si o vulcanizare care sa aiba si echilibrare...

 

Va multumesc pentru sfaturi si sper sa ne intilnim sa facem o endureala...tare as vrea sa ajung la Babele si pe Transalpina...Stiu ca sfatul vostru ar fi sa nu merg singur, dar daca nu gasesc pe nimeni dispus,pina la urma la Babele tot ma duc...(sa incerc cauciucurile...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stiti vreun magazin mai ieftin mi-ar fi de folos...si o vulcanizare care sa aiba si echilibrare...

cel mai ieftin sunt la Chemtraders. tot acolo au vulcanizare si cric, dar trebuie sa dai tu rotile jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,am rezolvat-o,mi-am luat pe spate 09 si pe fata 07...cel vechi de pe spate e inca bun, daca nu merg pe coclauri il pun din nou...mi-am mai cumparat si doua camere, ca erau eftine(doar 100.000 buc.)

 

 

Am sa le schimb in curind, motoru' e la Moeciu...poate baietii de la Brasov ma pot ajuta cu niste adrese de vulcanizari...

 

Multumesc inca o data pt sfaturi si deabia astept sa le fac proba...

 

Cristache.

 

 

P.S. La Chemtraders m-am intilnit cu Joecretz si cu Adiviraj care si ei isi schimbau gumele...le multumesc pe cale pentru ajutorul dat la alegerea cauciucurilor si pentru ca mi-au impins jaful de masina careia ii murise bateria... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,am rezolvat-o,mi-am luat pe spate 09 si pe fata 07...cel vechi de pe spate e inca bun, daca nu merg pe coclauri il pun din nou...mi-am mai cumparat si doua camere, ca erau eftine(doar 100.000 buc.)

Am sa le schimb in curind, motoru' e la Moeciu...poate baietii de la Brasov ma pot ajuta cu niste adrese de vulcanizari...

 

Multumesc inca o data pt sfaturi si deabia astept sa le fac proba...

 

Cristache.

P.S. La Chemtraders m-am intilnit cu Joecretz si cu Adiviraj care si ei isi schimbau gumele...le multumesc pe cale pentru ajutorul dat la alegerea cauciucurilor si pentru ca mi-au impins jaful de masina careia ii murise bateria... :banana:

 

 

Ne cerem scuze ca ti-am murdarit "jaful"de masina cand ti l-am impins !!! :smoke:

Sa ne scrii impresii despre caucioace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Ma bucur ca a inviat postul asta...impresiile dupa 5000km cu 07 pe fata si 09 pe spate:

 

-fata e inca bun, aproape ca nou, pe asfalt e ok, dar pe noroi imi cam fugea fata...

-spatele cit a fost nou: super pe asfalt uscat, poti sa te inclini cum trebuie, dar pe ud pierde aderenta mai ales pe frinare...iar off-road rupe...m-am descurcat si pe noroi, pe iarba, grohotis, pietre, etc...,acum ca s-a uzat pe asfalt e varza, iar off mai merge, da la limita...

 

Tot 09 voi alege in continuare, poate si pe fata...Eu am fost multumit de aceste cauciucuri...

 

Pt cumparare incearca la Chemtraders pe trafic greu cu 13 septembrie, iar de schimbat la vulcanizarea de pe Buzesti vis-a-vis de Mc Donald-ul de la gara ( Str.Buzesti).

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca a inviat postul asta...impresiile dupa 5000km cu 07 pe fata si 09 pe spate:

 

Pt cumparare incearca la Chemtraders pe trafic greu cu 13 septembrie, iar de schimbat la vulcanizarea de pe Buzesti vis-a-vis de Mc Donald-ul de la gara ( Str.Buzesti).

 

Bafta.

Chemtraders din cate stiu s-a mutat in Popesti-Leordeni, cam ultima hala pe stanga dupa Ford.

E-09 pe fata nu mi s-a parut asa impresionant cum e spatele: aderenta minima pe asfalt (mai ales cat e nou), iar in noroi nu face mare branza(are crampoanele scurte si destul de maricele ca suprafata. La "avantajele" astea as prefera un cross, macar sa ma simt bine in teren, altfel e-07 mi s-a parut compromisul cel mai bun pe fata dintre e-07 si e-09.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chemtraders din cate stiu s-a mutat in Popesti-Leordeni, cam ultima hala pe stanga dupa Ford.

E-09 pe fata nu mi s-a parut asa impresionant cum e spatele: aderenta minima pe asfalt (mai ales cat e nou), iar in noroi nu face mare branza(are crampoanele scurte si destul de maricele ca suprafata. La "avantajele" astea as prefera un cross, macar sa ma simt bine in teren, altfel e-07 mi s-a parut compromisul cel mai bun pe fata dintre e-07 si e-09.

 

 

Nu stiam ca s-au mutat...si dupa cum zici tu ar fi mai bine sa raman pe fata cu 07 ?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...