Sari la conținut

haralambie

Membru
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

haralambie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am nevoie de 2 reductii metalice sau de plastic, de la 11 mm la 6 mm. (diametre interioare) Aveti vreun strungar si un nr. de tel. sau o indicatie la ce usa sa bat ? Multam !
  2. nene, ori caca, ori caca. au trecut destule ore de azi dim de la 9, nu crezi ca ar fi timpul .... ??? hai, ca imi curge din bot si nu vreau sa apara penuria de servetele prin oras, baga mare si nu mai trage de timp !!!
  3. Domnilor, am un "broblem", de fapt mai mult o dilema: care e masa maxima cu care ati incarcat Africana si cum ati distribuit-o (topcase, sidecase, rezervor, etc)? sa stiu cam cat as putea pune pe RD04 si pana unde sa ma intind. "colega de apartament" impreuna cu mine facem cam 150 - 160 de kg, deci cam cat ramane pt "bikinei, maieutz, tricouas, pufuri, fesuri si matasuri "??? eu pana acum am bagat vreo 40 - 50 kg in topcase si 10-15 pe laterale. astept pareri , cu multumirile de rigoare, evident! ps: exista posibilitatea de a schimba arcul amortizorului cu unul mai gros ? daca da, de unde ?
  4. Nu stiu cat cantaresc, dar vreo 3-4 kg tot au. Insa daca am ocazia o sa le agat de un cantar si o sa va spun exact. Raportul calitate / pret il ia fiecare in discutie, vorba 'ceea : "cu bani putini si cuc mic _uti acasa " ZIlele viitoare sper ca reusesc sa le prind pe suportul deja existent al negresei si va voi prezenta si poze. Mai dificil (pt mine) va fi de facut un suport pt "topcase", insa imi asum aceasta cheltuiala. Sper sa nu fie doar un moft de-al meu, dar in cel mai rau caz le voi folosi la altceva, candva, cand voi fi mare
  5. cutii de munitie, rezistenta garantata si pret imbatabil : link Mi-am cumparat si fac toti banii.
  6. Aceasta cutie are urmatoarele dimensiuni : 57x21x26 cm si costa 79 roni. Mi-am cumparat 3 bucati. Sunt cutii de munitie, ultrarezistente si fac toti banii. Se gasesc la www.kaki.ro cod produs : 627927 Oamenii de acolo sunt de treaba.
  7. si cam ce ne poti spune despre modelul respectiv ? no offence, dar reclame sunt peste tot, ne intereseaza cateceva din experientele altora vis-avis de topicul acesta
  8. Nu am reusit sa scot singur pistoanele din etrier, insa le-am dus la un mecanic. Nici cu aer comprimat nu au iesit, cel putin deocamdata. In prealabil le-am <servit> cu WD40 pret de mai multe ore. Si am schimbat lichidul acum 3 ani. Insa de curatat etrierul asa cum trebuie... poate a facut-o proprietarul dinainte ("mecanicul" care mi-a lucrat acum 3 ani a facut-o "bine") . Asa ca mecanicul s-a apucat de curatenie la pistonul evacuat de mine. Surpriza mare: jeg in interior de numa. Deci povestea cu schimbat lichidul la 2 ani o las pt altii, de acum incolo prefer sa le dau jos si sa bag o curatenie generala. Am vazut cu ochii mei ce se aduna in etrier, chiar si dupa ce am golit instalatia de lichid. Asadar, fiecare face cum crede, dar eu m-am convins ca e necesara curetenia la 2 ani.
  9. Salutare la tata lumea de bine! Am nevoie de un sfat, caci in urma celor intamplate azi, nu stiu ce decizie sa iau. Asadar : am scos roata fata la negresa si apoi m-am apucat de frane. Dau nitel la maneta de frana dupa ce am scos placutele de la ambele etriere si ... surpriza: la cel de pe dreapta pistonasele oscileaza nitel, impinse de presiuna lichidului, dar nu ies. Le simteam la mana cum se miscau, dar atat. Pe partea cealalta, pe stanga, unul din pistonase nu misca deloc, celalat iese vartos pana in marginea etrierului. N-am mai insistat sa dau la maneta, am golit lichidul din instalatie si am dat jos ambele etriere. Pistonasele sunt cam obosite, marginile dinspre placutele de frana sunt ruginite si cam ciupite de oarece cleste, semn ca un bou le-a dat afara cu elan muncitoresc. Ce ma sfatuiti sa fac, sa le schimb pe toate 4 sau sa incerc sa le curat bec si sa mai trag de ele ? Multumiri celor care s-or obosi sa-mi raspunda.
  10. Pai tu puteai sa -l lasi si pe cel original, in cazul in care nu l-ai spart sau crapat, ca tu oricum inalt nu esti deloc. Imi ajungi nitel peste buric, dar daca ne mai bagam la spritz se inverseaza rolurile. \m/
  11. Dupa umila mea parere, faceti tot posibilul si lasati topicul acesta cat se poate de obiectiv. Sa beleasca lumea ochii, sa intrebe de ce are nevoie, sa i se raspunda, dar nu faceti publicitate si/sau dezbateri contradictorii pe topicuri dedicate. Oricum a ajuns forumul acesta o salata varzaluita, macar lasati-ne cu cat mai avem si cu ce putem. Rog moderatorii si administratorii sa se sesizeze la iesirile in decor, cel putin aici. Legat de un site si forum strict Africa Twin, asa cum am mentionat cu cateva zile in urma, un XRV.RO ar putea fi luat in discutie. Depinde cine se poate ocupa si inhama la asa ceva. Cu o mana de banuti pot contribui si eu la cumpararea domeniului , daca nu gasim o solutie pt un subdomeniu , care poate fi gratuit. Am incercat la un moment dat pe Transalp.ro sa fac cateceva, insa m-am lasat pagubas (in ultimul rand si din cauza numeleui site-ului, altfel lumea e binevoitoare pe acolo si bineintentionata) Va salut calduros ! \m/
  12. Domnilor, o intrebare : ce intretinere as putea face pt. amortizorul de spate la o negresa RD04 ? Are ceva ani jucaria si din cauza lipsei aparatorii pe care modelele mai noi o au, al meu amortizor nu arata prea bine. Daca pot sa-l curat, sa-l ung, ulterior as vrea sa montez si o aripa de protectie in fata lui, pt. a nu mai intra asa multa mizerie peste el de la roata spate. Astept indrumarile voastre pertinente. Multam anticipat! \m/
  13. Ladies,ladies,please chill out !!! Unde nevoia a mai ramas spiritul cavaleresc ??? Sa inteleg ca nu mai incapeti pe sosele sau pe drumuri de macadam, la munte, la mare, prin paduri si vai cu soare ??? In loc sa aduceti ceva constructiv, faceti kktul praf, ca doar asa trebuie, nu putem sa ne dezicem ca natie. Daca si moderatorii au inceput sa se muiasca, in loc sa tina discutiile "on-topic", atunci e nasol de tot. Incet-incet lumea de calitate va emigra, si la propriu si la figurat. Please, get back to business, I beg u, to real business ! \m/
×
×
  • Creează nouă...