Jump to content

MOTOFLASH.ro

Membru
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

About MOTOFLASH.ro

  • Rank
    Sursa ta de stiri moto.

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.motoflash.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    MOTOFLASH.ro

Profile Fields

  • Interests
    www.motoflash.ro

Recent Profile Visitors

680 profile views
  1. Celebrul actor de la Hollywood este un impatimit al motoarelor si are in garajul sau diverse motociclete custom si chiar un Ducati Desmosedici, deci e de asteptat ca acesta sa apara in popularul show american Sons of Anarchy, unde ar putea tatal lui Jackson "Jax" Teller. Actorul britanic Charlie Hunnam, care il joaca pe Jax Teller si face parte dintr-o gasca de motociclisti din California, a spus ca s-ar bucura ca totul sa fie conform cu cele spuse. Hunnam a spus ca autorul show-ului, Kurt Sutter, incearca sa reinvie serialul si sa castige audienta iar miscarea cu Brad Pitt ar putea fi "extraordinara" din punctul asta de vedere. http://www.motoflash.ro/stiri/sport/brad_pitt_ar_putea_juca_in_sons_of_anarchy..html
  2. Campionul mondial la stunt, Christian Pfeiffer a anuntat ca se retrage. “Dragi prieteni, fani si parteneri, O sa fiu rapid: dupa 20 de ani ca si pilot profesionist am decis ca este timpul sa ma opresc. Am 45 de ani si in ultimile luni am observat ca e destul de greu sa pilotez la un nivel avansat. Dar intotdeauna a fost ambitia mea si intotdeauna am spus ca atunci cand nu o sa ma mai pot depasi pe mine insumi ma voi retrage si voi lasa terenul liber tinerilor piloti. In ultimii 20 de ani am participat la sute de show-uri in intreaga lumea – in 94 tari! A fost o experienta de neuitat. Am muncit din greu sa fac stuntul sa fie cunoscut, placut de multi spectatori. Ce vreme frumoasa am avut! Ultimul concurs de stunt a fost in 2010 si a fost ultimul show. Dar un lucru e sigur, nu ma voi opri din a pilota fiindca motociclismul e viata mea. Multe multumiri tuturor! Chris” SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/chris_pfeiffer_se_retrage..html
  3. Un dispozitiv cu tehnologie militara ar putea opri soferii care lovesc motocicletele in parcare, pe trotuar etc. D-Shield creaza practic o bula in jurul motocicletei iar atunci cand un vehicul intra in raza de actiune alarma reactioneaza. Inventatorii americani sustin ca sistemul este complet wireless si unitatea poate fi montata sub carenaj. Problema cu motocicletele/scuterele lovite exista de foarte mult timp. Vedem tot mai des motociclete cazute pe trotuar sau in parcari iar costurile de reparatie stim cu totii ca sunt destul de mari. Cei din staff sustin ca D-Shield va costa 79$ si va fi livrat oriunde in lume. SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/aftermarket/o_noua_inventie_ar_putea_ajuta_motociclistii.html
  4. Dupa intoarcerea din vacanta de vara, echipa Suzuki ECSTAR va avea un nou partener tehnic, mai precis producatorul de evacuari sport Akrapovic. Parteneriatul va incepe la Indianapolis, unde cele doua modele GSX-RR pilotate de catre Aleix Espargaro si Maverick Vinales vor fi echipate pentru prima oara cu noul sistem de evacuare. Relatia dintre Suzuki si Akrapovic nu este noua in istoria MotoGP, cele doua branduri lucrand impreuna in trecut. Toshiyuki Yamada a spus: “Suntem fericiti sa avem in spate un asa partener important precum Akrapovic. Acestia au o istorie bogata in curse si se cunoaste faptul ca tehnologia lor este benefica in industria moto. Am cautat un partener care sa imparta cu noi un proiect ambitios care l-am inceput anul trecut la reintoarcerea in MotoGP si credem ca ei ne pot aduce un avant bun in dezvoltare. Este bine si important pentru noi ca ne-am reintalnit fostul partener si ca avem prieteni capabili ce ne pot sprijini catre drumul spre performanta.” Uros Rosa, CEO Akrapovic a spus: “Avem placerea de a prezenta noul parteneriat cu Suzuki. Ne face sa ne simtim ca si cum ne-am intalni un vechi prieten. Akrapovic va incerca prin toate metodele sa dezvolte si sa ajute una din cele mai puternice firme moto din lume. Suzuki isi seteaza deja noile standarde pentru noua motocicleta. Suntem convinsi ca putem aduce performanta modelului GSX-RR cu sistemele noastre de evacuare imbunatatite, pentru a-I ajuta pe Aleix Espargaro si Maverick Vinales sa obtina un succes cu echipa Suzuki ECSTAR." SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/motogp/akrapovic_este_noul_partener_tehnic_pentru_echipa_suzuki_ecstar.html
  5. Honda a dezvaluit specificatiile complete pentru noua Africa Twin. CRF1000L Africa Twin vine cu un motor total nou, dublu paralel de 998 cmc care este capabil sa dezvolte 95 CP si un cuplu de 98 NM. Vine optional cu Dual Clutch Transmission, regasit pe gama NC750. ABS-ul si sistemul de control al tractiunii (Honda Selectable Torque Control) vin ca optiuni pe noua Africa Twin. Honda a anuntat un pret de pornire de 12.100 euro plus taxele aferente si va sosi la client la finalul acestui an. Engine Type Liquid-cooled 4-stroke 8-valve Parallel Twin with 270° crank and uni-cam Engine Displacement 998cm3 Max. Power Output 70kW/7,500rpm (95/1/EC) Max. Torque 98Nm/6,000rpm (95/1/EC) Bore & Stroke 92.0 & 75.1mm Clutch Wet, multiplate with coil springs, Aluminium Cam Assist and Slipper clutch Final Drive O-ring sealed chain Gearbox / Transmission Type Constant mesh 6-speed MT / 6-speed DCT with on and off-road riding modes Honda Selectable Torque Control System (HSTC) * HSTC 3-levels + Switch Off (*ABS & DCT models only, not on STD model) Frame Type Steel semi-double cradle type with high-tensile strength steel rear subframe Turning Radius 2.5m Dry Weight 208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg (DCT) Kerb Weight 228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg (DCT) Fuel Capacity 18.8 litres Length x Width x Height 2,335 x 875 x 1,475mm (STD), 2,335 x 930 x 1,475mm (ABS/DCT) Wheelbase 1,575mm Seat Height (STD position / Low position) 870/850mm Ground Clearance 250mm ABS system type ABS* 2-Channel with rear ABS off switch (* ABS & DCT models only, not on STD model) Brakes Front 310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers (*ABS) and sintered metal pads Brakes Rear 256mm wave hydraulic disc with 2-piston caliper (*ABS) and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT model. Wheels Front Wire spoke with aluminium rim Wheels Rear Wire spoke with aluminium rim Rim Size Front 21M/C x MT2.15 Rim Size Rear 18M/C x MT4.00 Tyres Front 90/90-R21 tube type Tyres Rear 150/70-R18 tube type’
  6. Yamaha XSR700 a fost dezvaluit oficial, fiind editia custom a modelului MT-07. Modelul a fost creat pentrtu “a valida ipoteza” unui MT-07 in stil custom, dupa spusele managerului Yamaha Europa, Shun Miyazawa. XSR700 este versiunea de productie. Acesta se alatura gamei custom “Fasters Sons” care mai include modelele XJR1300 Racer si XV950 Racer. XSR700 va fi disponibil din noiembrie. Specificatii: - sa din piele cu dubla textura - rezervor de combustibil retro din aluminiu - scarite aluminiu - evacuare laterala - accesorii customizate - sasiu compact si usor - furca fata scurta de 530 mm - amortizor spate orizontal - din standard cu ABS - motor 2 cilindri in linie de 700 cmc - cuplu linear - putere facila dezvoltata la rotatii mari - culori: forest green/garage metal SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/yamaha_xsr700_dezvaluit.html
  7. Eugene Laverty i-a oferit un omagiu “doctorului zburator” John Hinds purtand o casca replica a medicului. Dr. John Hinds a murit la Dublin, Beaumont Hospital pe data de 4 iulie dupa ce avut parte de un accident la Skerries 100. Doctorii zburatori sunt motociclisti calificati care ofera ingrijiri de urgenta pentru cursele de strada. Dr Hinds, in varsta de 35 ani, din Tandragee oferea ingriji medicale pentru Skerries 100. Laverty a purtat casca replica pe circuitul de la Sachsenring, unde a terminat pe locul 17. Acesta a dezvaluit casca pe Twitter sambata cu urmatorul mesaj: “Un weekend dificil dar il am pe @DocJohnHinds care piloteaza cu mine maine. Vom oferi totul!” Dupa cursa acesta a spus: “Genunchiul meu stang spune tot. O cursa dura dar @DocJohnHinds m-a ajutat! Cel mai rapid tur pe final. Respect Eugene Laverty! SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/motogp/eugene_laverty_i-a_oferit_un_omagiu_duminica_doctorului_zburator_john_hinds..html
  8. Fostul campion mondial Marc Marquez a terminat pe locul 2 weekend-ul acesta la Assen. In ciuda startului dificil, Marquez a parut mult mai confortabil dupa intoarcerea sa la vechea versiune a sasiului Honda. Marquez a stat in spatele lui Rossi majoritatea cursei iar la final acestia s-au atins, Rossi depasindu-l. “Nu iti poti imagina ce simt, sunt foarte bucuros ca ne intoarcem in top. Am revenit in lupta si am castigat, ceea ce este cel mai important!”, a spus pilotul de 22 ani. “Sunt fericit fiindca ma bucur de motocicleta din nou. Sunt cateva lucruri de imbunatatit. Am fost linistit si calm pe parcursul cursei si l-am studiat pe Rossi ceva timp, invatand cand sa il pot depasi. Am facut o greseala dar am revenit.” “Intreaga cursa am focusat si studiat ultima sicana perfect, am stiut cum sa pun motocicleta pentru a-i limita spatiul dar nu m-am gandit ca el ar putea taia virajul. In final, am simtit ca am castigat cursa, dar 5 puncte nu inseamna cine stie ce pentru mine.” “Este important ca eu si echipa mea am revenit. Ne-a placut pista si cum s-a comportat motocicleta.” “Am avut grija de anvelope ceva si acum ne indreptam spre Germania. Am invatat ceva motocross de la Rossi.” SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/motogp/marquez:_am_invatat_ceva_motocross_de_la_rossi..html
  9. Motociclistii cunosc mai bine legislatia fata de soferii auto conform unui studiu realizat recent in Marea Britanie. Studiul de caz s-a bazat pe completarea unor intrebari de tip grila din care a rezultat ca motociclistii sunt mult mai bine pregatiti. Au fost intervievati 1.358 motociclisti si 1.405 soferi. 83% din motociclisti au fost capabili sa rezolve toate intrebarile corect, comparativ cu 67% in cazul soferilor. Soferii au aratat ca nu tin cont uneori de motociclisti. In testul cu variante multiple a fost prezentata o lista cu diverse semne de atentionare si s-a solicitat selectarea unuia in cazul in care un motociclist depaseste. Doar 34% din soferi au ales semnul de vant puternic. Si pilotii au raspuns la aceeasi intrebare, 89% raspunzand corect. 4 din 10 soferi au aratat ca ofera spatiu atunci cand un motociclist ii depaseste pe vreme cu vant puternic. “Motociclistii au raspuns corect fiindca ei sunt intotdeauna atenti, viata lor fiind in joc.” “Cel mai important este faptul ca studiul nostru a dezvaluit ca o proportie destul de mare de soferi nu stiu cum sa interpreteze si sa reactioneze zi de zi la interactiunea cu diversi motociclisti." SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/sport/motociclistii_cunosc_mai_bine_legislatia_rutiera_decat_soferii..html
  10. Honda a dezvaluit in final niste detalii si poze cu motocicleta de strada ce are bazele RCV-ului MotoGP. Hai sa incepem cu cateva cifre… 156.8 – Daca te-ai gandit ca e vorba de cai, da, ai ghicit. Stiu ca probabil te gandesti unde se duc toti banii atata timp cat noul model produce mai putini cai decat un Fireblade vechi de 10 ani. Dar, vorbim de versiunea de baza. 212 – Eh, altceva, nu? Aceasta este puterea dezvolta de motocicleta cu kitul “mai aproape de circuit”. De asemenea, Honda sustine ca poate depasi puterea de pe grafic. Kitul racing aduce si mai multe ture pe bord, de la 11.000 la 13.000 rpm. 170 – Aici vorbim despre kg. Motocicleta este mai grea cu doar 12 kg fata de modelul de pista. 101 – Motocicleta dezvolta un cuplu de 101 NM. 188.000 – Este pretul motocicletei exprimat in euro. SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/honda_rc213v-s_este_aici....html
  11. Australia nu este doar o tara frumoasa, ci si ofera acum o motocicleta sport cu motor V8. Doua motoare de Yamaha R1 2006-2008 dau nastere prototipului creat de cei de la PGM, fiind ideea fostului inginer australian de curse Loctite Yamaha, Paul Maloney. Munca a inceput in 2008 si primul test a fost facut in 2009. Dupa aceea s-au efectuat mici ajustari si imbunatatiri ale motocicletei. Motorul este compus din cilindrele si pistoanele de R1 montate intr-un carter imens din aluminiu, cutia de viteze este in 6 trepte, si aceasta fiind imprumutata de pe R1. Rezultatul este un motor de 1996 cmc care este capabil sa dezvolte 334 de armasari, pardon, de cai. Motocicleta este mai puternica decat modelul de pista al celor de la Kawasaki, H2R, care dezvolta 326 CP. Si cum siguranta este si ea o necesitate la o astfel de putere, i s-a montat o furca fata Ohlins FGX si un amortizor spate TTX, jante Marchesini si frane Brembo. Carenajul este din carbon iar greutatea totala este de 242 kg. Ai vrea sa te plimbi cu asa ceva prin Bucuresti? Eh, sunt planuri de lansare. Pretul va fi undeva la 150.000 euro, ceea ce e destul de mult. SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/vrei_o_motocicleta_v8_de_334CP.html
  12. Andrea Dovizioso continua sa arate ca Ducati este un pericol, obtinand inca un podium weekend-ul acesta. In ciuda startului bun, acesta a fost depasit de pilotii Movistar Yamaha, Jorge Lorenzo si Valentino Rossi care au avut un ritm mai bun. “Sunt fericit fiindca am obtinut podiumul si am aratat inca odata ca suntem competitivi.”, a spus Dovizioso dupa cursa. “Conditiile meteo au fost bune, dar dupa a doua jumatate a cursei nu am mai fost capabil sa mentin ritmul lui Lorenzo.” Dovizioso a confirmat ca modelului Desmosedici GP15 inca ii lipseste ceva si ca mai este de lucrat la el. “Din pacate, anvelopa a avut o scadere in aderanta si nu am fost capabil sa fiu la fel de eficient ca in prima jumatate a cursei.”, a spus pilotul de 29 ani. SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/motogp/dovizioso_sustine_ca_modelului_gp15_inca_ii_lipseste_ceva..html
  13. In aprilie Ducati a livrat 7.309 de noi motociclete catre clienti. O schita ilustreaza o crestere cu 29% de la an la an, fiind un record pentru firma. De asemenea, vanzarile de la inceputul acestui an au crescut cu 10%, strategia firmei cu modelul Scrambler fiind un succces. Modelul a devenit instant cel mai popular Ducati din Italia. Recordul stabilit anterior de Ducati a fost in mai 2012, cand a livrat 6.500 motociclete. Succesul acestora s-a datorat urmatoarelor modele: Scrambler, Panigale 1299 si noul Multistrada 1200. Scrambler nu este doar un best-seller Ducati. In aprilie in Italia a fost cea mai vanduta motocicleta. SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/modelul_scrambler_a_reusit_sa_aduca_vanzari_record.html
  14. Pilotul Repsol Honda, Dani Pedrosa a terminat recuperarea si se pregateste pentru runda de la Le Mans. Spaniolul de 29 ani a fost operat imediat dupa prima runda a sezonului MotoGP 2015 din Qatar, acuzand dureri mari la antebratul drept. “Am facut multa terapie in ultimele saptamani de la operatie si am avansat usor usor”, a spus Dani. “Am inceput sa ma simt puternic si de-abia astept sa revin pe motocicleta. Pana la urma, este singurul mod de a vedea daca totul e ok.” “De-abia astept sa ma intorc la echipa mea si sa-i imbratisez dupa atata timp si desigur sa ma intalnesc cu toti fanii la Le Mans, sper ca vremea sa fie la fel de buna ca in 2014!” SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/motogp/pedrosa_va_pilota_la_le_mans..html
  15. Yamaha a anuntat ca fabrica Yamaha Motor Pakistan a fost finalizata! Constructia acesteia a inceput in aprilie 2014 si a fost finalizata luna aceasta. Noua fabrica, cu un total de 17.000 m2, a fost construita in parcul industrial Karachi City. Aici se asteapta anul acesta producerea a 30.000 de unitati. Yamaha are ca tinta producerea intre 300.000 si 400.000 de exemplare pana in 2020. Yamaha a incheiat un pact cu Dawood Pakistan in 1975, acestia continuand sa produca si sa vanda motociclete sub licenta Yamaha pana in 2012. Pakistan are o populatie totala de 180.000.000 locuitori iar piata moto este in continua dezvoltare, in 2014 fiind inregistrate 1.650.000 exemplare, asteptandu-se undeva la 3.000.000 in 2020. SURSA: http://www.motoflash.ro/stiri/economic/yamaha_a_deschis_fabrica_din_pakistan.html
×
×
  • Create New...