Sari la conținut

Dan Nastase

Super Membru
  • Număr conținut

    2.738
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    dan.nastase@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti din 1950
  • Carnet moto din
    1968
  • Motocicleta
    BMW R1200R Classic
  • Numar Moto
    AGE
  • Club
    Seniorii Moto

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Peste 25 personale si alte multe zeci in teste. Simson, BMW R50, Prototip 1000: BMW cu motor de Wartburg, SUZUKi GT 850, YAMAHA 550, BMW R 60/5, MZ TS, BMW R 50, YAWA 350, BMW R 60, Zundapp Courier 650, YAMAHA XJ 900, BMW R 1100RS, BMW K 100, YAMAHA XTZ 750, BMW K1200RS, BMW R1150R, BMW R1200GS, KAWASAKI Z 750ABS, BMW K1200R Sport, BMW R65 LS, BMW R1100S, BMW R1200ST, BMW R1200ST, BMW R 45, BMW K1200R Sport, R1200R Peste 25 moto personale si multe alte zeci in teste de peste 1000 km.
  • Interests
    Viata in sa; Samson, Cleopatra, Cobra, Sniffy, Tezeu, Betty Boop, Golanul, Asul de Trefla, Condor, Leone, Mosquito, Sheriff, Leoaica, Asul de Cupa, Asul de Caro (Red Baron), Cinderella, Big Blue, Reliable, Universal Soldier, Moody Blue, Von Blitzen, Poneyul LS, Silver, Torino, Leopard, Monza Blue, Tractorash, Silver King, Long Story

Vizitatori Recenți Profil

9.900 citiri profil

Dan Nastase's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

About Me

10155848_1588853891338747_2983109560489089397_n.thumb.jpg.775281d3db57e6e1c25dcc2106febf5f.jpg703126188_post-12124-0-39917600-1326965405copy.thumb.jpg.5e8daee7eba11ca689d4c630edf92ec3.jpg799330804_post-12124-0-65387400-1325847481copy.thumb.jpg.9fdba0bb76681e5285a22face961ee29.jpg

Dan Nastase, nascut in anul 1950 la Bucuresti.
Am fost si sunt spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand castane un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...
Public in Cenaclul "Lovinescu", revista literara "Luceafarul",  pasionat de muzica romantica, fetele inteligente si frumoase si nu in ultimul rand de motociclete!
Incepand cu anul 1972 prezent in presa de specialitate cu articole, teste si editoriale. 
De doua ori campion de viteza pe sosea si o data de raliu.
Motociclist legitimat F.R.M. cu nr. 572 din 1975.
 
  1653152296_Campionul1974.thumb.jpg.766038c4cbeab4a8d9f167f6d8b62d6b.jpg1344442764_msg-12124-1250681851copy.thumb.jpg.b799504c3c894f63976c866d8bccce04.jpg746703171_DSCF7037_1(1).thumb.jpg.405e3d7998ceb8a7f06e7daff98097f2.jpg
 
 
Cel mai lung periplu moto al meu - de peste 5.000 km - a fost New York - Key-West - New York,
cel mai frumos, 5.000 km prin Europa
si cel mai ambitios: 2.200 km Turul Romaniei in 48 de ore.
10094_USA_main_mic.thumb.jpg.a602647c697e33620366be8e05e855d4.jpg
 
post-12124-0-94286700-1322055802.thumb.jpg.ee76baf8deb39b60f0e441c673f1d534.jpg

SHORT STORY:

Actiunea se petrece prin anii '70...
Pana sa aflul eu ca a sosit "Sniffy" in vama... primul meu BMW, 
ma vanzoleam foarte mandru pe sosea cu Simsonul tatalui meu... atunci cand renunta el in favoarea mea! 
Intr-o buna zi, afland eu in cele din urma ca obiectul pasiunii mele sosise deja de vro patru zile in vama, 
am slobozit un urlet belicos catre Cer si m-am aruncat imediat intr-un taxi!
"Smecherii" imi furasera deja semnalizatoarele, bujiile... iar carena atarna si se mai tinea intr-un surub...
Ca sa scap cat mai repede de acolo si de sub nasul militionerilor... ca motorul venea din Germania Federala... 
dupa ce am platit taxele aferente, "am potrivit" ad-hoc parbrizul cu scotch, am montat doua bujii cumparate la nimereala... si dus am fost!

600363231_post-12124-0-11422000-1411818385copy2.thumb.jpg.f9ddf2721c8362bb51d2a5e2c2a6ab06.jpg

 

Salut voios, fratilor mei intru moto !

In primul rand as da dovada de o mare stupizenie daca m-as umfla in pene la toate laudele,

dar as face buba la scufita si daca as pune la inima toate lucrurile neadevarate de care ma acuza unii...

In al doilea, sa nu uitam ca in cei 50 de ani de motociclism am avut o serie de japoneze capabile printre care se numara XJ-ul de 900 "Leoaica", touring greu si de isprava, incarcat varf cu bagaje si una bucata partenera cu care am facut multe escapade de pomina 

incluzand un tur de tara... si "rataceala prin munti" de la Izvoarele Cernei la Uricani...

Am vandut-o cu ani in urma la 80.000 km si merge si acum cand a trecut cu mult de 200.000...

Sau Banditul 1200 S cu care am haladuit peste 5.500 km pe coasta de Est a SUA de la New-York la Key-West si inapoi...

Sau niste italience fisnete cum ar fi Guzi V11 Sport sau Multistrada DS 1000... Si muuultzi alb-albastri of course...

Faptul ca o  data castiga BMW in Alpi, ca anul trecut si anul viitor vor castiga un samurai demn sau o macaroana fierbinte...

face parte din regula jocului si a dreptului nostru de optiune libera si de a simti si alege dupa mintea si sufletul fiecaruia.

Ca un motociclist vechi ce ma aflu, nu urasc nici socialistele, nici americancele, nici japonoaicele... dar si eu la randul meu

pot fi malitios cateodata... sau pot folosi o umbra de umor in exprimare.

Este vorba de stil. Care stil, nu este nici arogant si nici demolator asa cum gresit inteleg unii...

La multi kilometri frumosi !

 

Despre mine

Dan Năstase,

nascut la Bucuresti in 1950, motociclist din 1968.

Am fost si sunt  spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand castane un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

 

Pasionat de Cenaclul "Lovinescu", revista literara "Luceafarul", muzica romantica, fetele inteligente si frumoase si nu in ultimul rand de motociclete !

 

Incepand cu anul 1972  prezent in presa de specialitate cu articole, teste si editoriale. Am activat cu oarecare succes moto  in cadrul "Clubului Sportiv Municipal Bucuresti" castigand cateva titluri de Campion la Raliu si Viteza pe sosea.

Titular al Licentei Federatiei Romane de Motociclism cu nr. 572.

 

 

Nu am fost in viata mea membru niciunui partid iar cei care ma cunosc  stiu ca se pot increde intotdeauna in cuvantul meu de onoare.

 

Onestitate, demnitate, pasiune...

Pentru foarte multi dintre noi acestea nu sunt doar simple cuvinte!

 

Sa traiesti "rebel, boem si liber", asa cum esti tu si nu cum iti dicteaza altii...

Sa-ti traiesti victoriile ca pe o sarbatoare dedicata celor din jurul tau si sa te ridici mai bun, mai drept si mai intelept dupa fiecare neimplinire...

 

Sa mananci "paine cu stele" noaptea pe barajul Vidraru,  atunci cand te-ai incumetat pentru prima data doar tu si calul tau de poveste sa invingeti singuri Transfagarasanul...

 

O viata dedicata motocicletelor. Si scrisului. Un mod de viata... Prieten intelegator cu cei aflati la inceput de drum. Intransigent, critic si sever cu impostorii. Cu cei care "se cred" si nu sunt...

 

Va salut cu farul cel dintotdeauna - un motociclist roman !

 

La multi kilometri frumosi !

 

 

BALADA MOTOCICLISTILOR

 

Suntem cavalerii mileniului trei

"Rebeli, boemi si liberi" este deviza noastra.

Daca iubesti motorul si zarea cea albastra,

Vino, ne fii tovaras - chiar frate daca vrei!

 

Tu dulce gand, frumoasa mea iubita

Esti mai presus de orisice ispita,

Sa nu te superi astazi ca esti pe locul doi,

Dar viata mea intreaga e fierul de sub noi

 

Oriunde-am fi iubirea noastra-i una,

Avem in plete zari si-n suflet soare,

Si-un mare dor de duca ne mistuie intr-una

Suntem cavalerii romani pe motoare.

 

Nu e usor si nu e gluma, mereu calare pe destin

Oricand riscam sa poposim pe campul Coasei plin cu flori

De la poet atata stim: “c-o moarte toti suntem datori!”

Mereu plecati in departare, din departari venim!

 

Cand alergam spre orizont, ca o sageata de vointa,

Noi nu suntem invulnerabili in echilibru instabil

Unde-i cuprinde pe-altii teama, atunci simtim noi ca traim.

Om si motor: o singura fiinta.

 

Suntem cavalerii mileniului trei,

Daca iubesti motorul si zarea cea albastra

Vino, ne fii tovaras - chiar frate daca vrei!

”Rebeli, boemi si liberi” este deviza noastra.

 

Dan Năstase

 

Campion_Raliu___74.jpgCampion_Viteza___74.jpgcampion_viteza___75.jpg

IMG_0017.jpg

 

post-12124-0-58534100-1341686370.jpg

edito moto (4).jpg

114086.jpeg

 

2007 BMW K1200R Sport - Quick Take - Motorcycle.com

 

https://manuals.bmw-motorrad.com/manuals/BA-Extern/IN/BA-INTERNET-COM/PDF/R_0378_RM_0607_R1200R_01.pdf 

 

 

10155848_1588853891338747_2983109560489089397_n.jpg

 

  

Lacul Sf. Ana 1987 copy.jpgpost-12124-0-65387400-1325847481 copy.jpg

post-12124-0-13523700-1341685776 copy.jpg

thumbnail (34) copy.jpegthumbnail (53) copy.jpeg

 

141222736_thumbnail(5)copy3.thumb.jpeg.85ed4927bf90a6d8b670388e5e268ed4.jpeg   1837888308_thumbnail(6).thumb.jpeg.ab073dbf037ae57f9ec86da998094439.jpeg    ... LONG STORY...

 

Printr-un Joint venture, UNIVERS MOTO era un fel de MOTORRAD in limba romana.

Daca meseriasii de la MOTORRAD, respectiv Motorpresse International

ar fi permis angajatilor de la UNIVERS MOTO sa publice cel putin 50% subiecte romanesti...

si conducerea de la Motorpresse Romania ar fi fost interesata de motociclism... nu de manglelala...

alta era acum situatia...

Chiar  din punct de vedere al educatiei moto...!

 

Ma simt onorat ca am fost coleg cu Oameni ca  Manu, Bunicul, Mate, Demostene...

 

Dar... "Evropa" ne vrea prosti...

                                                     

                                      

 

216879069_thumbnail(39)copy.thumb.jpeg.f509b3f7e6bf6ba77f11cb085a861df6.jpeg

 

                                        Viața în șa...

...Cu adevăr recunosc și cu mare dreptate mărturisesc vouă, scriind acest letopiseț, că – din os de cavaler trăgându-mă – nu știu când au trecut deceniile, ani mai buni sau mai răi, mai frumoși sau mai grei... Trăind o poveste, un gând sau o legendă, de ce nu?! Niciodată nu am avut ca țintă să devin patriarhul șoselelor, nici de pe la noi și nici de pe alte meleaguri străbătute... și chiar dacă acum, ajuns de bătrânețe, deși rar mă mai dedulcesc la câte o caleașcă, miile și sutele de mii de kilometri tot în șaua bidiviilor mei putere i-am făcut și încă-i voi face... cât mă vor mai ține încheieturile rheumatice... Vezi tu, fiule, viața își urmează cursul ei firesc și ar fi cu mare păcat să zic vouă că m-am născut gata-nțelept din fire... M-a tras și pe mine ața la câte o haiducie, am sărit și eu pârleazul închipuit, dar și cu fapta, având de dat deslușiri de ocară, dar și de îndreptat lucruri smintite din firea lor... Ce vreau să spun este că nu m-am pomenit dintr-o dată principe pe motocicletă, dar în totdeauna am căutat să fiu printre cei mai din frunte – atât în “arta mânuirii fiarelor”, cât și a primi, în breaslă, de la oameni și din hrisoave, învățături dintre cele mai de ispravă... Că hălăduiam cu motorul în lung și în lat prin astă Evropă, că străbăteam în sus și-n jos cea Lume Nouă, m-am însoțit împreună cu chibzuința și norocul, fără de care orice purcedere la drum ar fi fost, și mai cu osebire acuma este – prin miile aste de smintiri –, făr’ de izbândă. Am căutat, așadar, ca să judec totul mereu cu vrednică înțelepciune. Fiule, nu te călăuzi după mode efemere și e bine să știi că doar pasiunea pentru motoare, dacă viața ta nu se confundă cu asta, nu este de ajuns. Să știi că te poți împlini și altfel... Ai să constați că trec anii, 10-20, și începi să devii virtuoz, dacă ai talent. “Fumurile” ți se mai limpezesc, dacă ai bun-simț, și, pe negândite, ajungi la maturitate. Tresele dobândite, nu sunt un scop în sine, dar vor veni... Vor fi un semn distinctiv, meritoriu. Pe care îl vei purta cu mândrie, te asigur. Ce ai făcut pentru ele? Ai trăit cu demnitate! Ai reușit să supraviețuiești ca om în jungla aceasta plină de sălbăticiuni... 

Seniorii Moto și Motoveteranii există în trafic. Respect! 

La mulți kilometri frumoși!    

 

 

 CURRICULUM VITAE

 

Name DAN NĂSTASE

PLACE AND DATE OF BITRH Bucharest, January , 1950

ADRESS AND PHONE NUMBER Aleea Valea Siretului nr. 1, bl. P2, sc. 7, 

et. 4, ap. 139, sector 6, Bucharest

Cell phone: 0724252291

EDUCATION

1969-1973: Popular University, studies of Belle Arte and Industrial design

1964 – 1968: Gheorghe Lazăr highschool

 

PROFESIONAL EXPERIENCE

2003-2006: MOTOR PRESSE ROMANIA s.r.l. – editor in chief “Univers Moto” (since starting the magazine)

2000-2002: motorcyclist editor for “Motor” – specialized TV show at Prima TV.

1999:  MOTOR PRESSE ROMANIA EDIT s.r.l.- editor for “auto motor si sport” and “auto focus” magazines.

Responsibilities: editing of articles, tests drive, reportage about auto and moto events.

1997: AUTO PRESS GROUP: - “Auto Mondial” and “Auto Market” magazines – motorcyclist specialized editor.

1994-1997: MOTOR PRESSE MEDIAPRO S.A. – editor for “Auto Pro” and “Auto piata” magazines.

1990-1991: “MOTO INTERNATIONAL” Catalog – project manager.

1981-1991: “Auto-moto-start” magazine – manager for motorcyclist department.

1981, 1984-1990: Auto Almanac – motorcyclist specialized editor.

1970: “Luceafarul” magazine – edited by Union of Romanian writers – literary debut.

COMPETITIONAL AND PRACTICAL ACTIVITY

1997: Danube Rally, second place at moto section.

1996:  Omniasig Rally – special consultant, reporter and participant in over 500-cc class.

1982-1984: Design and built a motorcycle with an over 1,000 cc car engine.

1975: Speed champion - 500-cc class.

1974: Speed champion - up to 750-cc class.

1974: Rally champion – up to 600-cc class.

OTHER PERSONAL DATA

medium Italian, basic English.

driving license: A category since 1968, B category since 1977.

 

×
×
  • Creează nouă...