Sari la conținut

kalator

Super Membru
  • Număr conținut

    890
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    Honda Transalp

Vizitatori Recenți Profil

1.314 citiri profil

kalator's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Încearcă la institutul de sudură, ISIM
  2. Păi cam ai dreptate, se pare pana la urma ca fu un Dorel, chiar dacă îl cunosc. Pompa este vacumatica. Întrebarea este: are voie sa curgă benzină prin ea, cu motorul oprit? Curios lucru ca și la celealat tenere, tot asa curge pompa. Și cu ăsta nu am probleme la pornire.
  3. Shalom, evri badi. Pentru ca "iarna nu-i ca vara", vorba contemporanului turmentat. Ma apuc su eu sa vad de ce merg lururile, sau mai bine spus de ce nu merg. De ceva vreme am bagat in grajd, pe langa capra transalpista, si doi bivoli cu stea in frunte( supertenere 750) Numa ca unul dintre ei s-a dovedit a fi mai incapatanat, fapt ce ma determinat sa-l scarman oleaca-n corne, pana nu da gerul si ingheata cornele la boi. Deci, pedigriul problemei sta in felul urmator: Una bivol, nu mai vrea sa porneste. Am suspectat ca, dand mult la automat, sa se fi inecat. Cum nu am timp, trimit la veterinar, sa caute bivolul. Primesc nota de plata cu: membrana schimbata, oring schimbat, bivolui mugea sub biciul veterinarului. Bucuros minune mare, hop cu el in grajd. A doua zi de dimineata, mandrie mare pe mine, apuc bivolul de corne, si da-i, si da-i, si da-i. Mumu, imi radea in coarne. Acum imi spun: stai tu oleaca ca te scarman io' cu bice si scorpioane, cum nici la paris-dakar nu te-o scarpinat nima. Dau rezervor jos, filtru aer, desfac furtune de pe pompa de benzina, adaptez o vadra cu benzina la ea, pun mana pe gura carburatoarelor, soc si dai. Ce sa vezi, porneste. Inspectez pompa de benzina. Ma uit la ea ca brosca-n teava si nu inteleg daca trebuie sa curga benzina pe furtunul ce duce la carburatoare in starea de repaus, adica cu motorul nepornit sau nu. Voi ce parere aveti. Pompa trebuie sa functioneze cand motorul este oprit, ca un robinet sau trebuie sa aibe libera trece benzina prin ea. Curios lucru cand am verificat nivelui uleiului, acesta era exagerat de mare in bidon, aproape ca curgea in momentul in care am deschis busonul. Acum nu stiu daca se trage de la prima interventie asupra ei, cand am dus-o la meserias, unde el a spus ca mi-a schimbat o membrana si un oring, sau este o problema care va persista pana nu voi gasi buba. Intrebarea ramane: cum trebuie sa functioneze pompa in modul standby, ca robinet sau are libera trecere benzina prin ea. care ar fi cauza cresterii nivelului de ulei, pentru ca eu suspectez benzina in el, pentru ca miroase, cu toate ca are vascozitate, la rece. multumesc anticipat si astept sfaturi.
  4. Rulmenții de la jug i-ai schimbat?
  5. Recomand TM-Buzias-Lugoj-Soceni-Reșița. Transemenic pe coborâre de la Trei Ape la Slatina Timiș este dezastru. Este surpat în multe locuri. Asfalt uscat.
  6. Rectific, adaug și DB. Da, sunt șoferi proști, dar în județele astea este pandemie de prostie în materie de circulație.
  7. Cu riscul sa îmi sară unii în cap, dar afirm cu certitudine că șoferi cu nr de:AG,Vl,Gj,Dj,Mh, nu au nici cea mai mică educație rutieră și morală. Circulă după cum ii taie capul. Fără lumini de întâlnire, nici măcar poziția, forțează virajele pe dubla și simpla continuă pentru a depăși, în localități folosesc multiplul de 50 peste limita legală, întorc, virează, staționează aiurea. Au de vorbit în mijlocul "șușelei" cu portierele deschise, depășesc în localități tip kamikaze. Cine vrea sa se convingă, poate încerca o vizita în zonele respective. Mai trist este că migrează către alte zone, și își păstrează prostul nărav. Aaaa, am uitat, toți au stație CB, şi folosesc apelativul "liber colegul?liber" și dai bice. Mai bine sa moară măta decât mama. Trist foarte trist. Și ne miram ca unii își pierd viața pe mâna unui "popor de idioți" Am zis! P. S asta s-a întâmplat și cu motociclistul, a dat de un număr înregistrat ca, kamikaze.
  8. Poți rezerva nr pentru 1 an de zile. Costa 30 de lei, acum nu știu cât este taxa.
  9. Dacă ai timp de colindat, în Arieseni poți face niște trasee faine. Vârful Bihorul, cascada Pătrăhăițești, ghețarul Scarisoara, cu coborâre pe cheile Ordâncușii, casa de Piatră (coliba mica, coliba mare) peștera Porta lui Ionele, şi multe altele. » Post actualizat in 10 Sep 2018 10:50 P. S. Coiba mica, Coiba mare
  10. Albac-Beliș-Bălcești-Dealul Botii-Rachitele- Scrind Frăsinet-Călățele-Huedin. Drumul este bun și superb. Sper sa nu se fi stricat anul ăsta. În toamna trecuta era ok. P. S. În Scrind este o pensiune pe partea dreapta, au mâncare foarte bună. În Rachitele ai cascada Valul Miresei.
  11. Eu de la Belis as merge pe delul Botii-Rachitele-Huedin.De la Zalau la Alesd sa opresti la Huta Slavia, intre Nusfalau si Sinteu. Au mancare buna si curbe buneee. P.S. Din Arad poti sa mergi spre Paulis-Covasanti-Siria-Ineu
  12. Lipova - TM, prin Alios, drum selenar. » Post actualizat in 08 Sep 2018 18:11 Se poate întoarce și pe Savarsin Faget » Post actualizat in 08 Sep 2018 18:30 Asa as face eu turul https://distanta.ro/timisoara/arad/paulis/siria/ineu/beliu/belfir/beius/46.482504,22.580972/arieseni
  13. Salut. Drumul este liber și bun. La limita de județ între Arad și Bihor(după Craiva) mai sunt denivelări. De la Belfir când mergi spre Șoimi mai este o porțiune mai rea, dar nu problematic. Între Belfir și ieșire spre Beiuș sunt mai multe bariere. Dar peisajul este frumos. Dacă vrei sa nu mergi prin Belfir, continui de la Craiva spre Leș, ieși înainte de Oradea. Iar de la Oradea continui spre Beiuș. Alta varianta este prin Ilia-Dealul Țebea- Brad-Abrud-Campeni-Arieseni. Dar drumul este foarte rău în unele porțiuni după Brad, Abrud Iar de la Campeni la Arieseni este dezastru chiar și pentru moto.
  14. Salut. Varianta care nu este plictisitoare. Tm-Arad-Ineu-Beliu-Craiva-Belfir-Beius
×
×
  • Creează nouă...